Zit mobiel. Geef een mens wat tijdquote:Op zaterdag 18 april 2015 08:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, duurde me te lang. Wilde ook koffie
Ja, graag!quote:
Dank gij dienstbare vrouw.quote:
Gefelicitaaaaaaaaaaaaaaaartquote:
Merciquote:
Nog brak?quote:
Merciquote:
Merci cheriequote:Op zaterdag 18 april 2015 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de derde keer, gefeliciteerd jij.
Na de wijn, bier, prosecco, whisky en B-52's? Mwahquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merci
[..]
Merci cherie![]()
[..]
Na de wijn, bier, prosecco, whisky en B-52's? Mwah
*wappert met haarquote:
Kan m mobiel niet openen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Oh, btw: http://www.dumpert.nl/med(...)_is_het_morgen_.html
Jammerquote:
Dat 18 april een speciale dag isquote:
Hier is het elke dag 18 april johquote:
Voor mij nietquote:
Ik voel een generatiekloof.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:31 schreef xBubbles het volgende:
Weer een voldoende binnen gesleept, gaat lekker
BIER!quote:
FOK! houdt je jongquote:
Behalve Boes, want die is een jaartje ouder gewordenquote:
Ouwe lul is het nuquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Behalve Boes, want die is een jaartje ouder geworden
Net nu 40+ gesloten isquote:
quote:
Ik heb alvast een rollator besteldquote:
Enjoyquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:54 schreef Samzz het volgende:
Zo, laatste lessen gegeven. Douchen en op naar het strand.
Sorryquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:00 schreef xBubbles het volgende:
Ben 23...maar ik voel ook een enorme generatiekloof
Ik ben ook ooit 23 geweest. Geloof ik. Lang geleden. Ik word over paar weken 37. Dat klinkt echt oud. En ik voel me nog steeds jong.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:00 schreef xBubbles het volgende:
Ben 23...maar ik voel ook een enorme generatiekloof
Bierdrinkend snotkind ben jequote:Op zaterdag 18 april 2015 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit 23 geweest. Geloof ik. Lang geleden. Ik word over paar weken 37. Dat klinkt echt oud. En ik voel me nog steeds jong.
Toen zat je al op FOK!quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit 23 geweest. Geloof ik. Lang geleden. Ik word over paar weken 37. Dat klinkt echt oud. En ik voel me nog steeds jong.
Heb je een maximum in leeftijdsverschil?quote:
Hij moet niet meer dan 20 jaar ouder zijn, dat vind ik dan weer een beetje te oud voor mijquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je een maximum in leeftijdsverschil?
Ruime marge nogquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij moet niet meer dan 20 jaar ouder zijn, dat vind ik dan weer een beetje te oud voor mij.
Klopt. Maar ik ben niet zo van naar leeftijd kijken, zegt imo niet altijd watquote:
Nee, zeker niet. Meer een algemeenheid denk ikquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben niet zo van naar leeftijd kijken, zegt imo niet altijd wat.
Jonge geestquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Methusalemquote:
Toen 'ie 23 was gedroeg 'ie zich al als een oude zeiklul en dat is enkel maar erger geworden.quote:
Wat is jouw grens?quote:
QyRoZ was tofquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen 'ie 23 was gedroeg 'ie zich al als een oude zeiklul en dat is enkel maar erger geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |