Ik heb alvast een rollator besteldquote:
Enjoyquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:54 schreef Samzz het volgende:
Zo, laatste lessen gegeven. Douchen en op naar het strand.
Sorryquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:00 schreef xBubbles het volgende:
Ben 23...maar ik voel ook een enorme generatiekloof
Ik ben ook ooit 23 geweest. Geloof ik. Lang geleden. Ik word over paar weken 37. Dat klinkt echt oud. En ik voel me nog steeds jong.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:00 schreef xBubbles het volgende:
Ben 23...maar ik voel ook een enorme generatiekloof
Bierdrinkend snotkind ben jequote:Op zaterdag 18 april 2015 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit 23 geweest. Geloof ik. Lang geleden. Ik word over paar weken 37. Dat klinkt echt oud. En ik voel me nog steeds jong.
Toen zat je al op FOK!quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit 23 geweest. Geloof ik. Lang geleden. Ik word over paar weken 37. Dat klinkt echt oud. En ik voel me nog steeds jong.
Heb je een maximum in leeftijdsverschil?quote:
Hij moet niet meer dan 20 jaar ouder zijn, dat vind ik dan weer een beetje te oud voor mijquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je een maximum in leeftijdsverschil?
Ruime marge nogquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij moet niet meer dan 20 jaar ouder zijn, dat vind ik dan weer een beetje te oud voor mij.
Klopt. Maar ik ben niet zo van naar leeftijd kijken, zegt imo niet altijd watquote:
Nee, zeker niet. Meer een algemeenheid denk ikquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben niet zo van naar leeftijd kijken, zegt imo niet altijd wat.
Jonge geestquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Methusalemquote:
Toen 'ie 23 was gedroeg 'ie zich al als een oude zeiklul en dat is enkel maar erger geworden.quote:
Wat is jouw grens?quote:
QyRoZ was tofquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen 'ie 23 was gedroeg 'ie zich al als een oude zeiklul en dat is enkel maar erger geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Toen was oude zeiklul zijn nog in. Maar het was bij hem geen modegril, zo blijkt hij gewoon te zijn als persoon.quote:
Komt vanzelf wel weer een keer terug danquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen was oude zeiklul zijn nog in. Maar het was bij hem geen modegril, zo blijkt hij gewoon te zijn als persoon.
Vast wel.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:15 schreef MissMSX het volgende:
Komt vanzelf wel weer een keer terug dan
Nou ja zegquote:
Daten?quote:
quote:
Regel hetquote:
Ja, momentje, even een ticket naar Malta boeken en een hotel regelenquote:
Kijk, spijkers met koppen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, momentje, even een ticket naar Malta boeken en een hotel regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk, spijkers met koppen.JupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Maar dan ook lekker wandelen over de boulevard en eten bij dat tentje in Dingli.quote:
Vooruit, dat ookquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan ook lekker wandelen over de boulevard en eten bij dat tentje in Dingli.
Nohquote:
Denk er rustig over naquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Pfoeeee dat vind ik een lastige hoor
Die spanning kan mijn oude hart niet aan.quote:
Pacemakertijd dus...quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die spanning kan mijn oude hart niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |