Als het zover is, hoor ik graag over jouw ervaringen van toen.quote:
Puh-lease, jij bent het fossielquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het zover is, hoor ik graag over jouw ervaringen van toen.
Zitten wij even op 1 lijnquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:49 schreef xBubbles het volgende:
Ik vind dat leeftijd er in principe niet toe doet, mits je op 1 lijn zit
Ik ben jonger dan Barb.quote:
Serieus? Geen idee hoe oud jij bent, eigenlijk. Dacht altijd ergens in de 40quote:
Serieus.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Geen idee hoe oud jij bent, eigenlijk. Dacht altijd ergens in de 40.
Ook mentaal jonger?quote:
Mij wordt vrij vaak puberaal gedrag verweten. Is dat voldoende antwoord op je vraag?quote:
Ik ben nog een redelijk jonge blom, hoorquote:
Nope, heb je mij al die keren ten onrechte afgewezen op mijn leeftijd.quote:
Met ouwe lullen bedoel ik de heren... en t.o.v. jou behoor ik daar ook toe ben ik bangquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog een redelijk jonge blom, hoor.
Ik heb je nooit afgewezen om je leeftijd dacht ik.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, heb je mij al die keren ten onrechte afgewezen op mijn leeftijd.
Gelukkig val ik op oudquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met ouwe lullen bedoel ik de heren... en t.o.v. jou behoor ik daar ook toe ben ik bang
Relatie, leeftijd, gewoon omdat het kan...quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je nooit afgewezen om je leeftijd dacht ik.
Vooral gewoon omdat het kan, eigenlijk. Ik heb geen flauw idee hoe oud je bent, ik dacht dus ergens in de 40quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relatie, leeftijd, gewoon omdat het kan...
Het was dan ook een rethorische vraagquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij wordt vrij vaak puberaal gedrag verweten. Is dat voldoende antwoord op je vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |