Dat is het ook niet, maar etaleert wel de wanhoop van die mensen en maakt het niet minder tragisch. Er is een update trouwens, grootste tragedie tot nu toe met migranten op de middellandse zee...quote:Op zondag 19 april 2015 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, maar niet snappen dat massaal naar 1 kant van de boot rennen niet handig is...
quote:"They are literally trying to find people alive among the dead floating in the water."
Oh ja, dat is het absoluut.quote:Op zondag 19 april 2015 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, maar etaleert wel de wanhoop van die mensen en maakt het niet minder tragisch. Er is een update trouwens, grootste tragedie tot nu toe met migranten op de middellandse zee...
[..]![]()
Sad...quote:Op zondag 19 april 2015 10:41 schreef Barbusse het volgende:
New migrants emergency - 28 rescued, many corpses found as boat with 700 capsizes Tis weer lente hoor...
Ik denk dat het niemand echt interesseert.quote:Op zondag 19 april 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, dat is het absoluut.
Ik kan me overigens niet herinneren dat dit voorheen ook zo erg was. Iets van de laatste jaren, of nu pas media-aandacht? En waarom dan nu pas?
Nou, het is nu juist wel heel intensief in het nieuws steeds.quote:Op zondag 19 april 2015 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het niemand echt interesseert.
Het was er altijd al, maar nog nooit zo erg. Het zijn vooral vluchtelingen uit Syrie, Eritrea en Somalie, hellhole landen waar je echt NIET wilt zijn. En sinds de val van Khadaffi is er in Libie vrijwel geen toezicht meer op de grenzen dus mensensmokkelaars hebben vrij spel en een pakkans van 0%.quote:Op zondag 19 april 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, dat is het absoluut.
Ik kan me overigens niet herinneren dat dit voorheen ook zo erg was. Iets van de laatste jaren, of nu pas media-aandacht? En waarom dan nu pas?
Lekker toch?quote:
Ja, ik bedoelde waarom je er eerst niks over hoorde. Maar nog steeds, het is wel in het nieuws, maar ik denk niet dat de gemiddelde NL'er er ook maar een minuut wakker van ligtquote:Op zondag 19 april 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, het is nu juist wel heel intensief in het nieuws steeds.
Ja, dat is het inderdaad denk ik. Niet aan gedacht.quote:Op zondag 19 april 2015 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was er altijd al, maar nog nooit zo erg. Het zijn vooral vluchtelingen uit Syrie, Eritrea en Somalie, hellhole landen waar je echt NIET wilt zijn. En sinds de val van Khadaffi is er in Libie vrijwel geen toezicht meer op de grenzen dus mensensmokkelaars hebben vrij spel en een pakkans van 0%.
Zulke dingen zijn al snel vervanjebedshows ja. Het raakt je gewoon niet persoonlijk.quote:Op zondag 19 april 2015 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde waarom je er eerst niks over hoorde. Maar nog steeds, het is wel in het nieuws, maar ik denk niet dat de gemiddelde NL'er er ook maar een minuut wakker van ligt.
Kunnen we niks aan doen, is zo door mama natuur geprogrammeerdquote:Op zondag 19 april 2015 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn al snel vervanjebedshows ja. Het raakt je gewoon niet persoonlijk.
Precies. Ik neem het mezelf ook niet kwalijkquote:Op zondag 19 april 2015 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kunnen we niks aan doen, is zo door mama natuur geprogrammeerd.
Zou ook geen zin hebben als je het jezelf wel kwalijk namquote:Op zondag 19 april 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. Ik neem het mezelf ook niet kwalijk
Boh, sexdreamsquote:
Voor mij niet echt hoorquote:Op zondag 19 april 2015 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn al snel vervanjebedshows ja. Het raakt je gewoon niet persoonlijk.
Komt omdat je op Malta zit. Zat je op de Noordpool, dan had het je waarschijnlijk niks gedaan.quote:Op zondag 19 april 2015 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boh, sexdreams
[..]
Voor mij niet echt hoor
Zeiken dat ze hier komen en dan met het mooie weer goeie plekjes in het vondelpark bezet houden.quote:
Toch zijn er mensen die bevlogen genoeg zijn om het zich wel aan te trekken. Respect daarvoor hoor.quote:Op zondag 19 april 2015 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ook geen zin hebben als je het jezelf wel kwalijk nam.
Volgens House de freaks of naturequote:Op zondag 19 april 2015 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen die bevlogen genoeg zijn om het zich wel aan te trekken. Respect daarvoor hoor.
quote:
Misschien moet je dan op een boot met vluchtelingen gaan zitten. Kan je de hele groep afwerkenquote:
Om de suiker en/of melk mee te roeren?quote:
Ik ben niet suïcidaal. Sorryquote:Op zondag 19 april 2015 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan op een boot met vluchtelingen gaan zitten. Kan je de hele groep afwerken
Bubbeltje is zoet als suikerquote:Op zondag 19 april 2015 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om de suiker en/of melk mee te roeren?
Je dacht zat ze niet zoet genoeg was?quote:Op zondag 19 april 2015 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om de suiker en/of melk mee te roeren?
Ik heb er niet zo'n beeld bij eigenlijk.quote:
MOet je even proevenquote:Op zondag 19 april 2015 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n beeld bij eigenlijk.
Ik moet helemaal niks.quote:
Het klinkt eerder alsof jij het wel wil. Hou je ervan om te kijken? Jij voyeur.quote:
Ik ben meer een doenerquote:Op zondag 19 april 2015 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt eerder alsof jij het wel wil. Hou je ervan om te kijken? Jij voyeur.
Het moet niet, maar het gaat vroeg of laat gebeuren.quote:
Meedoen mag ook hoor.quote:
Evasive manoeuvresquote:Op zondag 19 april 2015 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt eerder alsof jij het wel wil. Hou je ervan om te kijken? Jij voyeur.
quote:
Dat mensen er nog intrappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |