Zou ook geen zin hebben als je het jezelf wel kwalijk namquote:Op zondag 19 april 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. Ik neem het mezelf ook niet kwalijk
Boh, sexdreamsquote:
Voor mij niet echt hoorquote:Op zondag 19 april 2015 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn al snel vervanjebedshows ja. Het raakt je gewoon niet persoonlijk.
Komt omdat je op Malta zit. Zat je op de Noordpool, dan had het je waarschijnlijk niks gedaan.quote:Op zondag 19 april 2015 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boh, sexdreams
[..]
Voor mij niet echt hoor
Zeiken dat ze hier komen en dan met het mooie weer goeie plekjes in het vondelpark bezet houden.quote:
Toch zijn er mensen die bevlogen genoeg zijn om het zich wel aan te trekken. Respect daarvoor hoor.quote:Op zondag 19 april 2015 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ook geen zin hebben als je het jezelf wel kwalijk nam.
Volgens House de freaks of naturequote:Op zondag 19 april 2015 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen die bevlogen genoeg zijn om het zich wel aan te trekken. Respect daarvoor hoor.
quote:
Misschien moet je dan op een boot met vluchtelingen gaan zitten. Kan je de hele groep afwerkenquote:
Om de suiker en/of melk mee te roeren?quote:
Ik ben niet suïcidaal. Sorryquote:Op zondag 19 april 2015 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan op een boot met vluchtelingen gaan zitten. Kan je de hele groep afwerken
Bubbeltje is zoet als suikerquote:Op zondag 19 april 2015 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om de suiker en/of melk mee te roeren?
Je dacht zat ze niet zoet genoeg was?quote:Op zondag 19 april 2015 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om de suiker en/of melk mee te roeren?
Ik heb er niet zo'n beeld bij eigenlijk.quote:
MOet je even proevenquote:Op zondag 19 april 2015 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n beeld bij eigenlijk.
Ik moet helemaal niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |