Ah, kibbeling eet ik ook nooitquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je ook weleens bij kibbeling. Gewoon bij de AH te koop.
Ja, zouden ze zo ver bezorgen denk je?quote:
quote:
Misschien dat de bezorgkosten dan een beetje uit de klauwen lopen.... Best een end op zo'n scootertje.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, zouden ze zo ver bezorgen denk je?
[..]![]()
laat staan dat het nog warm is.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien dat de bezorgkosten dan een beetje uit de klauwen lopen.... Best een end op zo'n scootertje.
Ik heb geen chocola in huis. Da's maar goed ook, gezien de lekkere trek die ik krijg van al die posts hier.quote:
Ik ga water pakken, m'n mond is zo droog als de saharaquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen chocola in huis. Da's maar goed ook, gezien de lekkere trek die ik krijg van al die posts hier.
Jaquote:
En verse jus maken toch?quote:Op zondag 19 april 2015 08:22 schreef MissMSX het volgende:
Ja
Maar nu ga ik wel weer koffie zetten voor hem
Ookquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja
Maar nu ga ik wel weer koffie zetten voor hem
Of als startsein zien om mee te doenquote:Op zondag 19 april 2015 08:40 schreef Juup© het volgende:
De buurvrouw toch maar eens een kan olie geven, ik werd vannacht wakker van het ritmische gekraak van haar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |