Een fiat punto. Maar we hebben echt goed gekeken en er zit echt niksquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
MissBliss, wat hebben jullie voor auto? Die van mij komt uit uit 2005. Zit ook geen hip labeltje aan, maar heb wel twee van die ogen in de stoel (na even zoeken).
whaaaa!! Gefeliciteerd allebei!!! <3quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:26 schreef Natalie het volgende:
Steenz & ik verwachten ook een kindje!
(we hebben elkaar 10 jaar geleden op FOK! leren kennen, zijn intussen getrouwd & verwachten 24 oktober ons eerste kindje. Ik begrijp dat dit dus een FOK!baby gaat worden)
Trip stond al gepland geloof ik. En ze zitten met de schoolvakantie van m'n nichtje, dus een ander moment was er niet.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:08 schreef Malteser het volgende:
Twist: fijn dat je je nog zo goed voelt. Had je zus de reis al geboekt voor ze je UD wist of kon ze er geen rekening mee houden?
Maar, maar... als ik google dan zou een Punto uit 2010 dat toch echt wel moeten hebben.. Dat is toch gek?quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een fiat punto. Maar we hebben echt goed gekeken en er zit echt niks
Linkje? Ik heb zelf ook gekeken (nadat Re al zei 100% zeker te zijn), maar er zit echt niks.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Maar, maar... als ik google dan zou een Punto uit 2010 dat toch echt wel moeten hebben.. Dat is toch gek?
https://www.gebruikershan(...)dleiding-153300.html (blz 138)quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Linkje? Ik heb zelf ook gekeken (nadat Re al zei 100% zeker te zijn), maar er zit echt niks.
Die eerste is een punto evo, wij hebben een gewone punto. Nou ja, ik zal zo voor mijn gemoedsrust nog een keer gaan kijken/voelenquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
https://www.gebruikershan(...)dleiding-153300.html (blz 138)
http://www.r82.nl/media/176853/Isofix%20overzicht.pdf
Maar ik weet niet hoeveel verschillende Fiat Punto's er bestaan.
Ik dacht zelf eerst ook dat er niks zat, maar het zat wat verder naar boven in de rugleuning dan ik dacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke, wij hebben het andersom. Redelijk wat ruimte in huis (hoewel onhandig verdeeld in kleine kamertjes) maar weinig parkeerruimte en een kleine auto.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:44 schreef Mineola het volgende:
[..]
Tzt misschien een Ikea-kinderstoel, maar die neemt niet zoveel plek in. Campingbedje? Maar dat zal ook niet dagelijks zijn.
Wij hebben een grote auto en een klein huis, dus de achterbak van de auto is bij ons meer een verlengd berghok met fietsjes en kinderstoelen en allerhande dingen geworden.
Booh voor je enkels en bekken trouwens, groot gelijk dat je het even gaat bespreken! En stomme jochies.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:29 schreef pessie het volgende:
Aangezien Marcus vandaag een week oud is is het tijd om afscheid van jullie te nemen! De kraamverzorgster bijft nog tot en met zondag omdat ik nog behoorlijk immobiel ben ivm de keizersnede.
De bevalling:Jeetje, heftig pessie. Bedankt voor het delen van je verhaal en geniet van je kraamtijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat er wel meer zijnquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:35 schreef LuDann het volgende:
Gefeliciteerd Natalie en Steenz! Wanneer ben je uitgerekend, weet je dat al? Das al het 5e Fok!kindje dit jaar.
O, dat wist ik niet. Wat leuk.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:54 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer zijnOnze Tim is er ook een
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:35 schreef LuDann het volgende:
Gefeliciteerd Natalie en Steenz! Wanneer ben je uitgerekend, weet je dat al? Das al het 5e Fok!kindje dit jaar.
Bedankt allemaalquote:
Bij onze dochter was het nog bij te houden hoeveel fok!baby's er waren, er was zelfs een speciaal topic voor (die ga ik zo eens opzoeken...), maar inmiddels is het niet meer te volgen. Zeker omdat lang niet iedereen meer actief is op Fok!quote:
Ja, dat had je niet (meer) verwacht, zeker?quote:
zijn leuke kindjes, van 24 oktoberquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt allemaal
Volgens de termijnecho kunnen we de kleine op 24 oktober verwachten.
Vandaag kwam ook de uitslag van de combinatietest binnen & die was gelukkig heel goed.
Lijkt me logisch, je baarmoeder zit in het begin ook nog laag. Inmiddels voel ik 'm wel tegen mijn onderste ribben, maar ik ben ook al 32w+5...quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Voelden jullie in het begin de baby ook constant zo laag? Ik voel het steeds vlak boven m'n schaambot ploppen...
Lijkt me leuk dat topic eens in te zien!quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:02 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Bij onze dochter was het nog bij te houden hoeveel fok!baby's er waren, er was zelfs een speciaal topic voor (die ga ik zo eens opzoeken...), maar inmiddels is het niet meer te volgen. Zeker omdat lang niet iedereen meer actief is op Fok!
Die van mij trapt ook veelal laag. Mijn blaas wordt gebruikt voor target practice. Lag de afgelopen paar echo's ook stuit dus kennelijk vind onze beeb dat een fijne houding.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Voelden jullie in het begin de baby ook constant zo laag? Ik voel het steeds vlak boven m'n schaambot ploppen...
watskeburt dan??quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:24 schreef Stippelrientje het volgende:
En zo zit je van je vrolijke vk check up ineens in het ziekenhuis....
Daaaaaaaag badbevalling..... daaaaaag lekker thuis bevallen....
Om te janken! blegh!
geen gtst ed volgen dan.. want dan moet je langer wachten met die gekke cliffhangersquote:
Doe ik idd niet, slapeloze nachten gehad de hele zomer nadat Frits van Houten in bad was vermoord met een fohnquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:42 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
geen gtst ed volgen dan.. want dan moet je langer wachten met die gekke cliffhangers
23+ 3 ofzo..quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:43 schreef L-E het volgende:
Stip
Hopelijk valt het mee. Maar ik herken de teleurstelling van niet meer thuis mogen bevallen, is gewoon klote. Hoe ver ben je?
niet gelijk in de stress. even rustig ademhalen jijquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:41 schreef Stippelrientje het volgende:
Sorry ik moest even aan de bak ..
Boven en onderdruk te hoog. Ik werd gelijk doorgestuurd. 160/95
Nu is het eerste keer meten150/90 en tweede keer 140/85
plas en bloed ingeleverd om eiwitten enz te checken om zwangersschapsvergiftiging uit te sluiten.
We zijn hier mog wel effe, maar wat een enorm verdrietige domper vind ik dit.
dat was ook de tijd dat ik het nog wel eens vaag keek. Ik vond dat lachwekkend, met die flitsen enz.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe ik idd niet, slapeloze nachten gehad de hele zomer nadat Frits van Houten in bad was vermoord met een fohn![]()
OMG! dat is lang geleden zegquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe ik idd niet, slapeloze nachten gehad de hele zomer nadat Frits van Houten in bad was vermoord met een fohn![]()
Dat was een tvquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja hij keek tv in bad en zijn secretaresse hannie kiepte die tv in bad.quote:
Ik wil nu graag de hellp-kaart spelenquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
vergeetachtigheid hoort erbij he op jouw respectabele leeftijd. ..
6e.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:35 schreef LuDann het volgende:
niet echt! Vind het echt wel ontzettend leuk voor julliequote:Op vrijdag 17 april 2015 18:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, dat had je niet (meer) verwacht, zeker?
Alles goed met je DJMO?
130/80 is primaquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:11 schreef Stippelrientje het volgende:
Mja, denk dat we nu dus tweede lijns zijn en dan is thuisbevallen en hier ook badbevalling er niet meer bij.
Laatste meting gehad 130/80
Nu wachten op de waardes en zulks.
Tjee Pessie. Ik kreeg het er zelf even benauwd van. Die omschakeling moet heftig zijn geweest. Wat fijn dat je een (moeder-en kind)vriendelijke keizersnee hebt gehad. Trok je man dat wel? Sterkte met het herstel en veel geluk met je grote gezin!quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:29 schreef pessie het volgende:
Aangezien Marcus vandaag een week oud is is het tijd om afscheid van jullie te nemen! De kraamverzorgster bijft nog tot en met zondag omdat ik nog behoorlijk immobiel ben ivm de keizersnede.
De bevalling:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klopt, voor de 2wayfix heb je isofix nodig.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
De iSize-norm gaat volgens mij uit van bevestiging met isofix?
En volgens met een base zoals de 2wayfix heb je wel iets aan de isofix, want die zet je daarmee vast. Dus die kun je zonder niet gebruiken.
Zo heb ik de info vanmiddag tenminste gelezen.
Oh ja, door zijn secretaresse!quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, met 130/80 was het idd wel fijn en al wat geruster, mja we wisten niet wat de eiwituitslagen en zulks zouden zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
130/80 is primaik zou echt niet te snel erover stressen en denken dat je overgenomen bent. zou zomaar mee kunnen vallen.
Mja eerst alle worst case scenario's voorgeschoteld gekregen voordat we naar het ziekenhuis gingen,quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Fijn dat het weer ok is nu!
Snap de relativerende houding van de VK ook wel, maar dat had misschien niet meteen nu al gehoeven als je net zo opgelucht bent
Hier ook net terug van de VK en weer goedgekeurd! Alleen we waren even extra omdat we zouden bloedprikken (laatste controle was 1,5week geleden), maar nu bedacht ze dat dat op vrijdag niet handig is ivm lab. Nouja, dinsdag weer even heen voor het prikken. Bloeddruk wordt eigenlijk alleen maar lager hier, nu 100/58. Ik word blijkbaar zen van de combi werk/verbouwing/zwanger
Ik heb gemist wat hier stond maar uit de context maak ik op dat je al wat doemscenario's voorgeschoteld zijn. Dat is niet fijn idd.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:12 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Nee, met 130/80 was het idd wel fijn en al wat geruster, mja we wisten niet wat de eiwituitslagen en zulks zouden zijn.
Maar we zijn bij de gyno geweest voor de uitslagen en die waren in orde. Ze ging zelf ook contact opnemen met mijn vk praktijk. We mogen daar nog blijven en ze hoopt ons niet terug te zien![]()
edit: ingekort![]()
p.s. bedankt voor je geruststellingen![]()
Ik moest het ook gewoon even klap bam kwijt schrijven om zen te worden
Ook even gevoeld? Die van mij zie je ook niet zitten, maar je voelt ze wel (andere auto, maar toch).quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een fiat punto. Maar we hebben echt goed gekeken en er zit echt niks
Isofix zit ook alleen in het midden als je 3 volwaardige stoelen achterin hebt. Hier komt Flip op de FamilyFix achter mij en blijft Thijs voorin. Omdat zijn stoel altijd zo ver mogelijk achteruit staat (ivm airbag) is er achter mij veel meer ruimte.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:54 schreef mignonne het volgende:
Wij hebben nooit gebruik gemaakt van fixen. gewoon de cosi vastgedaan met de gordel. Dat ging prima, kindjes in en uit de cosi getild zeg maar.
Voor nu zou ik het wel handig vinden in het midden. Maar helaas zit er bij ons alleen links en rechts een fix. We gaan wsl voor twee verhogers en een cosi for now. De fix zou teveel ruimte innemen. Volgend jaar ofzo kijken naar een andere auto
Er zit een gewone driepunts gordel dus dan zal het toch wel als volwaardige plek gezien worden neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:33 schreef McLaura het volgende:
In mijn koekblik kan alleen iemand zonder stoel in het midden. Maar sowieso mag er officiëel op een niet volwaardige middenplek geen autostoel geplaatst worden.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:10 schreef Krisvc het volgende:
Oe, gaaf Estrys, ik zou helemaal voor zijn!
Mijn ochtend tot dusver: Wakker worden, naar beneden gaan, Man die vraagt of ik de auto wil verplaatsen want er wordt zo een container voor afval gebracht en er is een plekje voor de deur vrij, in pyjama over straat, auto verplaatsen, snel onder de douche springen, want de auto moet ook weer weg als de container er is, midshampoo komt de container, dus met shampoo op m'n hoofd en nat m'n kleren aan de auto weer verplaatsen.
Niet huilen hoorquote:
Ja maar zo'n kapsel heb ik nietquote:Op zaterdag 18 april 2015 10:42 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.
Ik sla die trend denk ik maar over
Haha, mooi.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:55 schreef twist02 het volgende:
38 weken vandaag!
Onze Mini liet papa gisteren even goed schrikkenhij zat over m'n buik te aaien toen ze opeens een voet of elleboog ofzo van de ene naar de andere kant bewoog. Dus je zag echt zo'n bolletje heen en weer 'rollen' onder m'n huid
Was net die scčne uit The Mummy, waar die kerel van die kevers onder z'n huid heeft kruipen![]()
Dat gezicht van m'n man: priceless!
38!!quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:55 schreef twist02 het volgende:
38 weken vandaag!
Onze Mini liet papa gisteren even goed schrikkenhij zat over m'n buik te aaien toen ze opeens een voet of elleboog ofzo van de ene naar de andere kant bewoog. Dus je zag echt zo'n bolletje heen en weer 'rollen' onder m'n huid
Was net die scčne uit The Mummy, waar die kerel van die kevers onder z'n huid heeft kruipen![]()
Dat gezicht van m'n man: priceless!
Dit zijn 3 volwaardige zitplaatsen, geschikt voor gebruik van autostoel.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er zit een gewone driepunts gordel dus dan zal het toch wel als volwaardige plek gezien worden neem ik aan?
maar voor die 2e mag je kind vanaf 3 jaar dan weer gewoon los in de 3puntsgordelquote:Op zaterdag 18 april 2015 12:19 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dit zijn 3 volwaardige zitplaatsen, geschikt voor gebruik van autostoel.
Dit niet, ondanks de driepuntsgordel.
http://autostoeltjes.veil(...)es/content/wetgevingquote:Wie achterin de auto 3 kinderen wil vervoeren terwijl er maar plaats is voor 2 stoeltjes, mag een derde kind in de autogordel laten meerijden, mits het kind ouder dan 3 jaar is.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij krijgen waarschijnlijk een zoon maar mogen nog eens terug komen omdat de navelstreng er voor zatwe gaan dus nog even unisex shoppen
Leuk!!quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij krijgen waarschijnlijk een zoon maar mogen nog eens terug komen omdat de navelstreng er voor zatwe gaan dus nog even unisex shoppen
zaterdag. Gelukkig is het 'maar' anderhalf uur rijden hahaquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:28 schreef mignonne het volgende:
[..]yay voor de waarschijnlijk-een-zoon
wanneer gaan jullie terug?
leuk uitstapje!!quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zaterdag. Gelukkig is het 'maar' anderhalf uur rijden haha
Dat zei ik toch.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh gnork, nog een hele week extra wachtenquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zaterdag. Gelukkig is het 'maar' anderhalf uur rijden haha
Niks meer aan te doen inderdaad. Ik snap dat je er van baalt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:00 schreef Minarosa het volgende:
38 weken voor twist!
Ik voel me ontzettend schuldig nuHeb gisteravond in een restaurant vlees gegeten met saus erover en was gezellig, waardoor ik niet goed oplette. Ik zag na een tijdje dat het vlees behoorlijk rood was, zeker niet doorbakken. Ben meestal niet zo'n paniekvogel maar nu heb ik gegoogeld en dat was een slecht idee
Dacht dat harde rauwmelkse kaas oké is? Maar ik ken het gevoel. Alles wat ik goed probeer te doen (rust nemen, nog gezonder eten dan normaal, zelfs geen slokje wijn proeven) lijkt ook ineens te verbleken zo. Heel suf. En dat terwijl moeders op andere plekken in de wereld niet eens keus hebben, bedenk ik ook vaak.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:47 schreef Skoap het volgende:
[..]
Niks meer aan te doen inderdaad. Ik snap dat je er van baalt.
Google echt niet meer gebruiken
Ik heb gisteren 2 blokjes rauwmelksekaas op. Wist ik dus ook niet. Ik proefde een blokje alvorens de kazen te kopen & er stond ook geen waarschuwing of iets bij. Tja als het al gebeurd is, ga ik me er niet meer druk om maken! Je doet het echt niet expres zoiets. De kans dat het hierdoor mis gaat is gelukkig echt heel erg klein!
Juist dat idee kreeg ik ook! Idioten ook met veel andere adviezen.quote:
Dat ja. maar vooral, een hele opsomming zonder enige nuance, uitleg of onderbouwing. Voor een aantal punten op de lijst heb ik nooit onderbouwing kunnen vinden zelfs, zoals hun recente toevoeging dat rauwe ham of chorizo/salami niet zou mogenquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:56 schreef Skoap het volgende:
[..]
Juist dat idee kreeg ik ook! Idioten ook met veel andere adviezen.
mag je beiden gewoon eten. Het gaat om toxoplasmose in rauw vlees. Toxoplasmose overleefd niet jn een omgeving met meer dan 1% zout. Salami, rauwe ham etcetera hebben minstens 3.3% zout en zijn dus prima te etenquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:02 schreef Kuukske het volgende:
Salami en cervelaat baal ik wel van eigenlijk. Al is salami het lekkerst op pizza.
Maar de VK had het erover dat cervelaat wel mocht, maar dan moest ik wel op een of ander woord letten op de verpakking van de voorverpakte cervelaat..? Ik kan me niet herinneren dat het bij Billie al was in ieder geval.
at your cervix servicequote:Op zaterdag 18 april 2015 19:15 schreef Skoap het volgende:
Hoe zat het nou ook weer met zoveel % zout in bepaalde voedingsmiddelen zodat de toxoplasmose bacterie niet eens zou overleven ofzo migonne?
Rauwe ham, mjam, gisteren nog opGelukkig mag dat gewoon. Salami eet ik ook gewoon?
Jippie daar is mijn antwoord!quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
mag je beiden gewoon eten. Het gaat om toxoplasmose in rauw vlees. Toxoplasmose overleefd niet jn een omgeving met meer dan 1% zout. Salami, rauwe ham etcetera hebben minstens 3.3% zout en zijn dus prima te etenDe enige salami etcetera waar ik mee op zou letten is die van hobbymakers, omdat je dan niet zeker weet hoeveel zout erin zit.
Toxoplasmose overleeft ook geen verhitting van boven de 70 graden, daarom moet je biefstuk dus doorbakken zijn.
Ik eet het nu ook niet. Doorbakken biefstuk *brrrrrrr*quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:16 schreef Kuukske het volgende:
Oh kijk aan. Nou dan ga ik morgen aan de cervelaat.
Met biefstuk enzo laten staan heb ik echt geen moeite. En better safe than sorry denk ik dan ook.
Ja té ranzig. Gelukkig is er doorbakken varkenshaas. Met een sausje. Dat is nog wel te eten.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:18 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik eet het nu ook niet. Doorbakken biefstuk *brrrrrrr*
same here. Alcohol, rauw vlees enz zijn dingen waar ik helemaal geen risico mee neem of mee gok. En doorbakken biefstuk is toch niet te vretenquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:16 schreef Kuukske het volgende:
Met biefstuk enzo laten staan heb ik echt geen moeite. En better safe than sorry denk ik dan ook.
yesh. Alle gedroogde vleeswaren met meer dan 1% zout behandeld.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:17 schreef Skoap het volgende:
[..]
Jippie daar is mijn antwoord!
Mag de droge (truffel) worst met 5% zout dan eigenlijk ook gewoon? Lijkt mij haast wel dat gaat toch ook om toxoplasmose? (Dat je het niet mag eten)
*naar de voorraad kast rent*quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
yesh. Alle gedroogde vleeswaren met meer dan 1% zout behandeld.
Presentquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:16 schreef Kuukske het volgende:
Zijn er serieus hobby-vleesmakers trouwens?. Aparte hobby. Neuh, bij ons komt alles van de Jumbo
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Present
zo leuk, de worst-workshop van *censuur, want reclame*wat leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zag het laatst bij 24kitchen, iemand in de uk die zo goed was als hobbyist dat allerlei fancy restaurants zn worst inkochtenzo tof!
:)
don't get me startedquote:
Hoax! jij spuugt toch alles uit wat je eetquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:27 schreef Estrys het volgende:
Ik zeg niet meer wat ik eetik heb tijdens mijn vorige zwangerschap een keer hier laten vallen dat ik een mc flurry op had. En werd toen bijna gelyncht. Echt waar.
Zo ik zit. Was vermoeiend dagje maar zoon vond het wel zijn lievelingsdag <3 dus het was het waard
Ja als je in 1 keer een heel potje op eet jaquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
don't get me started![]()
kaneel is ev0l want coumarine en huuuuuuuu.
Ze hebben gelijk de zwangeren sterven met bosjes tegelijk af in november/december als er weer kruidnoten en zulks zijn.
ah well. beats een lepel nootmuskaat in 1 keer wegwerkenquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja als je in 1 keer een heel potje op eet ja
Dat is nog erger dan de kaneel challenge.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
ah well. beats een lepel nootmuskaat in 1 keer wegwerken
15 gram nootmuskaat in 1 keer zou dodelijk zijn begreep ik.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan de kaneel challenge.
Verdoofde mond daarna enzow.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja als je in 1 keer een heel potje op eet ja
Ah je was me voorquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan de kaneel challenge.
Verdoofde mond daarna enzow.
Wel ongeraspt/ongemalen. Een paar van die hele nootmuskaten en je hebt serieus een probleem.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
15 gram nootmuskaat in 1 keer zou dodelijk zijn begreep ik.
het valt alleen niet mee om dat in 1 keer weg te werken schijnt.
Niet alles in de natuur is gifloos...quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:40 schreef pinquit het volgende:
Dodelijk?! Ook vanwege dar stof in je longen?
schijnt een poos een populaire zelfmoordmethode te zijn geweest.quote:
Auchquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:47 schreef mignonne het volgende:
er zijn ook filmpjes van die debielen die wasabipoeder snuivenwaarom zou je dat in vredesnaam doen??
quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
mag je beiden gewoon eten. Het gaat om toxoplasmose in rauw vlees. Toxoplasmose overleefd niet jn een omgeving met meer dan 1% zout. Salami, rauwe ham etcetera hebben minstens 3.3% zout en zijn dus prima te etenDe enige salami etcetera waar ik mee op zou letten is die van hobbymakers, omdat je dan niet zeker weet hoeveel zout erin zit.
Toxoplasmose overleeft ook geen verhitting van boven de 70 graden, daarom moet je biefstuk dus doorbakken zijn.
serranoham valt onder zelfde als rauwe ham.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]wel serranoham?
Ik ben heel voorzichtig. Liever teveel dan te weinig. En op internet staat ook zoveel tegenstrijdige informatie dat ik denk 'laat maar, dan maar niet'.
Een hele noot is wel een forse hap ja, maar dan heb je daarna ook een goede trip, schijnt. Ach, bolletjesslikkers krijgen het toch ook weg?quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
schijnt een poos een populaire zelfmoordmethode te zijn geweest.hoewel ik me serieus afvraag hoe je zoveel nootmuskaat in 1 keer weg krijgt.
die cinnamon challengeWHY?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:39 schreef Malteser het volgende:
Ik ga de dingen die echt niet mogen qua eten uit de weg. Heerlijke rode biefstuk mag niet, dus eet ik gewoon überhaupt geen biefstuk. Want doorbakken vind ik niks.Ja, ken ik wel. Gaat wel weer over na de geboorteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ik ga de dingen die echt niet mogen qua eten uit de weg. Heerlijke rode biefstuk mag niet, dus eet ik gewoon überhaupt geen biefstuk. Want doorbakken vind ik niks.Check! Mama oil van de kruidvat werkt hier wel wat. Geen idee of het goedje echt helpt of dat de jeuk over gaat door de smeerbeweging. Krabben aan de tepels doet heel erg zeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik let inderdaad ook wel op maar deed dat in het begin sterker, nu voel ik 'm constant bewegen en merk dat ik daardoor soms minder goed oplet. Maar gebeurd is gebeurd...quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:51 schreef Skoap het volgende:
Ik ben verder vrij makkelijk heb er een goed gesprek met de VK over gehad om goed duidelijk te krijgen waar je nou echt op moet letten. Na het lezen van de site van het voedingscentrum kreeg ik het idee dat ik mezelf beter in een zuurstof tent in huis kon opsluiten
Wat een leuke dingen heb je gekocht zo te lezen! Ga je trouwens een nieuwe kinderwagen kopen? Op die van ons zat destijds 6+ weken levertijd...
quote:
Dat ja...quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, ken ik wel. Gaat wel weer over na de geboorte
Ik ga de dingen die echt niet mogen qua eten uit de weg. Heerlijke rode biefstuk mag niet, dus eet ik gewoon überhaupt geen biefstuk. Want doorbakken vind ik niks.Van bodylotion wordt je huid eigenlijk alleen maar droger. Probeer eens olie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had trouwens destijds vooral jeuk op mijn buik. Anti-striemen crčme van Vichy (reteduur, te koop bij de apotheek) werkte heel goed. Eenmaal daags smeren, geen jeuk meer gehad (behalve als ik het vergat, wat helaas ook wel voorkwam).
Professioneel gifmenger.
Haha, leuk om te horen! Wij hebben woensdag ook de Joolz besteld met de Mutsy mandquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:59 schreef Cassandra87 het volgende:
wij hebben na jouw tip vanmiddag de Mutsy mand gekocht. Drie verkopers erbij, kon écht niet op de joolz. Dus zij passen en verrek, hadden ze weer wat geleerd.
We zijn je nog dankbaar![]()
[..]
Dank voor je reactie. Ik smeer 1x daags met een soort crčme die voor mij 'gemixt' wordt bij de apotheek ivm eczeemhuid en allergieën. Mocht het gelukkig blijven gebruiken van de dermatoloog. Zal aan hem eens vragen of ik die crčme van Vichy ook mag gebruiken voor de ergste jeukmomenten.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Van bodylotion wordt je huid eigenlijk alleen maar droger. Probeer eens olie.
Hmm, op eczeem en met allergieen weet ik niet of ik die creme aan zou durven. Er zitten nogal wat ingredienten in...quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:14 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dank voor je reactie. Ik smeer 1x daags met een soort crčme die voor mij 'gemixt' wordt bij de apotheek ivm eczeemhuid en allergieën. Mocht het gelukkig blijven gebruiken van de dermatoloog. Zal aan hem eens vragen of ik die crčme van Vichy ook mag gebruiken voor de ergste jeukmomenten.
Ja! Niet 'achterlijk veel' zoals jij schrijftquote:Op zaterdag 18 april 2015 23:17 schreef Vlindur het volgende:
Ik boer echt achterlijk veel sinds mn zwangerschap. Echt niet normaalMn man ergert zich blauw aan me en ik hoop echt dat het inmiddels geen gewoonte is geworden maar dat het volgende week gewoon over is, want ik wijd het aan maagzuur
![]()
![]()
Iemand die het ook heeft?
Ah, ik ga de opties voorleggen aan de dermatoloog als ik er echt last van blijf houden. Moet toevallig over 2,5 week op controle.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hmm, op eczeem en met allergieen weet ik niet of ik die creme aan zou durven. Er zitten nogal wat ingredienten in...
Hoe meer ingredienten, hoe groter de kans dat er iets tussen zit waar je niet tegen kan. Maar een andere optie is 'koelzalf', dat is jeukstillend en kan ook zonder parfum gemaakt worden (moet de apotheek wel moeite voor doen). En die is ook lekker vet.
ik ben trouwens apotheker
Vraag anders in de apotheek of je een foto van de ingredientenlijst mag maken. Misschien kan je dermatoloog daar wat mee. Of vraag je eigen apotheker om advies (gratis!).quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:25 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ah, ik ga de opties voorleggen aan de dermatoloog als ik er echt last van blijf houden. Moet toevallig over 2,5 week op controle.
Doe inderdaad alles in overleg want durf niet zo maar van alles te smeren.
Dank voor jouw reactie! Fijn!
Goede tip!quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vraag anders in de apotheek of je een foto van de ingredientenlijst mag maken. Misschien kan je dermatoloog daar wat mee. Of vraag je eigen apotheker om advies (gratis!).
mwhehe charmingquote:Op zaterdag 18 april 2015 23:17 schreef Vlindur het volgende:
Ik boer echt achterlijk veel sinds mn zwangerschap. Echt niet normaalMn man ergert zich blauw aan me en ik hoop echt dat het inmiddels geen gewoonte is geworden maar dat het volgende week gewoon over is, want ik wijd het aan maagzuur
![]()
![]()
Iemand die het ook heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig allemaal goed gekomen uiteindelijk
:)
quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
mwhehe charming![]()
ik had het bij de eerste ja
Om mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig allemaal goed gekomen uiteindelijkDat scheten laten lijkt me nōg een stapje erger
Ik kan mn boer nog redelijk binnendsmonds houden
![]()
Nou ja, we gaan het zien. Nu weer lekker met Rennie op bed. Echte liefde is het geworden
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
ja echt hequote:Op zaterdag 18 april 2015 23:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Om myDat scheten laten lijkt me nōg een stapje erger
Ik kan mn boer nog redelijk binnendsmonds houden
![]()
Nou ja, we gaan het zien. Nu weer lekker met Rennie op bed. Echte liefde is het geworden
ik mocht van de gyn gewoon mijn cortisonencreme die ik voor eczeem had smeren, niet te lang achter elkaar en niet te dik/veel... verder idd veel van die gemengde vetcreme (cetomacrogol/vaseline fna).quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:25 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ah, ik ga de opties voorleggen aan de dermatoloog als ik er echt last van blijf houden. Moet toevallig over 2,5 week op controle.
Doe inderdaad alles in overleg want durf niet zo maar van alles te smeren.
Dank voor jouw reactie! Fijn!
Ik heb op de markt een soort naadloze topjes gekocht (4 voor 10 euro of zo) en die zijn zķ fijn! Geven genoeg steun aan mijn E's, zelfs nu zwanger, maar zijn niet irritant schurend of beugels of bahhh (ik haat BHs) Misschien is dat een optie voor je aan de dure zooi gaat?quote:Op zondag 19 april 2015 08:19 schreef Mariposas het volgende:
Ook geen last VAB jeuk trouwens. Wel van het niet kunnen verdragen van bh's. Elke ochtend zit ik er weer over na te denken of het sociaal geaccepteerd is om met cupmaat E zonder bh naar werk te gaan. Waarop ik vervolgens besluit dat dit waarschijnlijk niet het geval is, zodat ik toch met bh aan me er de hele dag aan erger.en ja, ik zou eigenlijk zo'n dure bh moeten laten aanmeten bij een lingeriezaak, maar wegens fluctuerende tieten echt geen zin om zoveel geld kwijt te zijn daaraan,omdat ik niet weet hoe lang ik het pas.
Heb ik in het begin ook veel last van gehad, maar ging na een week of 14 gelukkig vanzelf weer weg. Vooral het kokhalzen icm hoesten vanwege een flinke verkoudheid was erg fijnquote:Op zondag 19 april 2015 08:34 schreef Kuukske het volgende:
Ludann, wat vervelend dat je je zo voelt. Wat Mariposas ook zegt: misschien vandaag even iets leuks gaan doen, afleiding zoeken? Een fijne strand- of boswandeling maken?
Ik kan m'n tanden niet meer fatsoenlijk poetsen. Als ik er alleen al aan denk begin ik te kokhalzen als een gek. [ afbeelding ]. Maar ik wil ook de tandarts niet te veel voorzien in zijn luxe stadstractor. Doorbijten dus.
Oh dat is ook niet prettig nee! Ik hoop dat het hier ook minder wordt.quote:Op zondag 19 april 2015 09:36 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Heb ik in het begin ook veel last van gehad, maar ging na een week of 14 gelukkig vanzelf weer weg. Vooral het kokhalzen icm hoesten vanwege een flinke verkoudheid was erg fijn
quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
mwhehe charming![]()
ik had het bij de eerste ja
Hahahahaha! Ik kom pas in 2016 op kraamvisite, mkay?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig allemaal goed gekomen uiteindelijk
dan spaar ik het op voor jequote:Op zondag 19 april 2015 10:09 schreef WupWup het volgende:
[..]
Hahahahaha! Ik kom pas in 2016 op kraamvisite, mkay?
Wanneer is de planning dat jullie huis af is trouwens?quote:Op zondag 19 april 2015 10:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wij hebben dat met namen precies andersom Jantina! Zou het iets betekenen?succes met klussen!
Hier gaan ze deze week stucen. Dan nog een plafond erin, een nieuw kozijn en glas en een voorzetwand aan de buitenmuur en het is weer een slaapkamer
Junior?quote:Op zondag 19 april 2015 11:04 schreef Kuukske het volgende:
Wij zijn er qua beide namen al uit. Ik kan alleen geen naam meer voor Fok! bedenken
.
Nou, 'af' is het voorlopig nog niet. Maar de belangrijkste dingen (woonkamer/keuken, badkamer, 2 slaapkamers) moeten begin juni ongeveer af zijn, als mijn verlof begintquote:Op zondag 19 april 2015 11:03 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Wanneer is de planning dat jullie huis af is trouwens?
Ik vond een meisjesnaam ook heel lastig, daarover verschilde onze smaak enorm. Alleen de tweede naam was al snel duidelijk. Voor een jongen hebben we twee leuke opties die heel mooi samen kunnen als 1e en 2e naam maar dat durf ik dan ook weer niet aan want wie weet krijgen we meerdere zonen en dan zijn alle leuke namen al 'op'quote:Op zondag 19 april 2015 11:03 schreef JantinaGr het volgende:
Klinkt goed Isabella!!
Ik denk dus juist dat we een meisje krijgen en denk nu al.. oh no, als de tweede dan maar een jongen is, want voor een tweede meisje ook nog een naam bedenken.
Gelukkig hebben we hoe dan ook nog even!
Haha, en zo doe ik mezelf vanalles aan.
Meer voor na de geboortequote:
Ik zou het even navragen bij je lokale vvv-kantoor.quote:Op zondag 19 april 2015 11:29 schreef Daui het volgende:
Hoe regel je een pretecho eigenlijk? Ik dacht is misschien leuk voor de opa's en oma's
Google op pretecho en je woonplaats. Of vraag je vk.quote:Op zondag 19 april 2015 11:29 schreef Daui het volgende:
Hoe regel je een pretecho eigenlijk? Ik dacht is misschien leuk voor de opa's en oma's
Ik loop bij het ziekenhuis maar misschien hebben ze iets op de website staanquote:Op zondag 19 april 2015 11:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Google op pretecho en je woonplaats. Of vraag je vk.
+1quote:Op zondag 19 april 2015 11:49 schreef Kuukske het volgende:
Gewoon Googlen op pretecho en je woonplaats. Of regio woonplaats.
Het is een beetje in de categorie Casper/Kasper. Nog 8 weken om het eens te worden. 32 weken voor Lijnloos en mij vandaag!quote:Op zondag 19 april 2015 12:53 schreef Estrys het volgende:
Ik zou altijd de meest logische spelling kiezen eigenlijk. Je ziet zo vaak namen waarvan je dan denkt 'waarom staat er een h achter?' bijvoorbeeld
quote:Op zondag 19 april 2015 13:26 schreef Nikooos het volgende:
Meld!
Met het hele huis gestofzuigd, gedweild en alle ramen gelapt..
Nesteldrang FTW
Geef mij een beetje?quote:Op zondag 19 april 2015 13:26 schreef Nikooos het volgende:
Meld!
Nesteldrang FTW
quote:Op zondag 19 april 2015 13:26 schreef Nikooos het volgende:
Meld!
Nesteldrang FTW
gelukkig maar dat het smaaktequote:Op zondag 19 april 2015 15:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik had dat laatst met zelfgemaakte bami. Ik moest en zou bami hebben. Dus heerlijk gekookt en het smaakte kei lekker. Vanavond risotto
.
Gelukt, 3 zakken vol met kleding weg, en zomerkleren die ik dit jaar niet meer ga passen opgeruimd zodat ikz e straks in 1x kan inpakken om te verhuizen..quote:Op zondag 19 april 2015 13:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Geef mij een beetje?
Ik zit moed te verzamelen de klerenkast uit te gaan ruimen, maar heb geeeeen zin...
die heeft af en toe wat goede dagen nu erbij. Ze is het vooral erg zat haha.quote:Op zondag 19 april 2015 13:28 schreef Minarosa het volgende:
[..]Hoe gaat het met je vriendin Nikooos?
Ik heb me voor de bevalling vaak afgevraagd hoe het zou zijn, 3 kinderen, ik kon me er geen voorstelling van maken. En al helemaal niet van weer een klein baby'tje in huis. En nu is hij er en kan ik me niet indenken dat hij er niet was.quote:Op zondag 19 april 2015 16:24 schreef Estrys het volgende:
Nee dat wordt eigenlijk pas echt als de baby er is. En dan is het nog heel onwerkelijk. Vond ik.
een jasmijn neerzetten!quote:Op zondag 19 april 2015 16:30 schreef Estrys het volgende:
Bah ik ben chagrijnig. De kinderen spelen lekker buiten. Maar tussen ons en ds buren zit een hek waarvan een stuk klimop maar niet wil groeien. Precies waar de buren zitten. Zit ik tegen de witte benen van de buurman te kijkenzo geen zin in. Want hij begint altijd een heel verhaal tegen mij. Binnenkort eens iets voor dat hek zetten. Zo ga ik in de zomer echt niet zwanger buiten zitten.
welke kroketten heb je? mn kind vond die ene bij jumbo uit de vriezer uit zo'n plastic verpakking echt niet lekker. De frikadellen vindt ze wel lekker van dat merkquote:Op zondag 19 april 2015 18:18 schreef twist02 het volgende:
Is dus wel herkenbaar, dat ik me er maar weinig bij voor kan stellen voorlopig!
Kroket smaakte trouwens errug goed![]()
Sorry dat ik het bij jou nu ook aangewakkerd heb, Jagar!
Klopt, die kroketten zijn echt niet te etenquote:Op zondag 19 april 2015 18:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
welke kroketten heb je? mn kind vond die ene bij jumbo uit de vriezer uit zo'n plastic verpakking echt niet lekker. De frikadellen vindt ze wel lekker van dat merk
oh gelukkig dat t niet aan mij ligt haha ik vond ze echt niet lekker. heel zout enzo. Normaal boeit het me niet zo, het gaat er niet om wat ik lekker vind tenslotte, maar die huuuu... consenza ga k onthouden!quote:Op zondag 19 april 2015 18:51 schreef twist02 het volgende:
[..]
Klopt, die kroketten zijn echt niet te etenterwijl de frikadellen inderdaad wel heel lekker zijn. Ik heb nu de kroketten van Consenza gehaald, die smaken wel goed. Ik heb ze bij de MCD gehaald, maar die zitten lang niet overal. Verder ben ik ze nog nergens tegen gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Awwquote:Op zondag 19 april 2015 16:17 schreef twist02 het volgende:
Man en ik kunnen ons er nog steeds maar niets bij voorstellen dat we binnen nu en een week of 4 gewoon een baby hebben!En hoewel ik mezelf steeds blijf vertellen dat het nog makkelijk inderdaad 3-4 weken kan duren, is er ook steeds een klein stemmetje dat zegt "Ja, maar elke dag wordt de kans een beetje groter nu!". En elke keer als ik 's avonds naar bed ga, vraag ik me af of het de laatste keer is dat ik naast een leeg wiegje lig
Ik had écht het idee dat zo'n zwangerschap op een bepaald moment wel realistischer zou worden ofzo/naīef
Dat stelde mijn man laatst ook al voorquote:Op zondag 19 april 2015 10:48 schreef JantinaGr het volgende:
Gisteren afgesproken met vriend dat we vanaf nu iedere week foto's gaan maken van mijn buik.
Het lijkt er nu een heel klein beetje op dat er verandering in de vorm komt, woensdag 14 weken.
Er is zoveel! Ik schrok me een hoedje in de Prenatal en Baby Dump vorig week.quote:En ik krijg nu steeds meer de behoefte om toch binnenkort eens echt een grote babywinkel binnen te lopen om te kijken naar kinderwagens en dergelijken, oriënteren en dan eens kijken wat daar voor moois tweedehands van te vinden is.![]()
Hier andersomquote:Ennn.. een jongensnaam weten we al, alleen een meisjesnaam vinden we zo moeilijk. Er zijn veel meer leuke jongensnamen vinden wij.
Idd.. Ik had een collega wiens dochters naam op de meest ingewikkelde manier gespeld werd. Met een -h en een -y en weet-ik-wat voor onlogische extra tekens. M'n collega was er erg trots op ook, en vertelde dat het precies de bedoeling was geweest. Ieder z'n keuze, hoor... Maarre, ik vond het nogal sneu voor het kindquote:Op zondag 19 april 2015 12:53 schreef Estrys het volgende:
Ik zou altijd de meest logische spelling kiezen eigenlijk. Je ziet zo vaak namen waarvan je dan denkt 'waarom staat er een h achter?' bijvoorbeeld
10 over 9. Gelukkig al vroeg! En snap dat de combinatietest ook spannend blijft!quote:Op zondag 19 april 2015 19:51 schreef mignonne het volgende:
Jagär spannend de seo morgen! hoe laat ga je?
ik heb dinsdag de combinatietest, blijft toch ook spannend.
Ja dat vond ik nou ook! Dit keer meer dan de vorige keer.quote:Op zondag 19 april 2015 19:51 schreef mignonne het volgende:
ik heb dinsdag de combinatietest, blijft toch ook spannend.
Dat is heel fijn! Dan zit je niet de hele dag te wachten tot het eindelijk zover is!quote:
Een zusje voor je kleine meneer!!quote:Op zondag 19 april 2015 20:32 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja dat vond ik nou ook! Dit keer meer dan de vorige keer.
Ik heb morgen de echo voor de geslachtsbepaling
Namenquote:Op zondag 19 april 2015 21:25 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wag stond er op het lijstje L-E?
Volgens mijn man wel... Mijn schoonmoeder denkt een jongen en die had het bij al haar zwangerschappen foutquote:Op zondag 19 april 2015 21:03 schreef Mariposas het volgende:
En spannend skoap! Ga je voor een meisje om de jongensgolf een beetje recht te trekken?
mwhehe zo is het meest woeste wat ik bij oudste gedaan heb mn kledingkast helemaal uitzoeken en opnieuw indelenquote:Op zondag 19 april 2015 21:29 schreef Lijnloos het volgende:
Omg die nesteldrangik ben bang dat ik daar niet voor in de wieg ven gelegd, ik ben geen en wordt nooit een poetser... Het meest nesteldrangerige bij Minke was dat ik de dozen op zolder ben nagegaan op zoek naar een boek en ze vervolgens heb gelabeld allemaal...
Misschien ben ik daarom zo losgeslagen: we hebben geen kamer over waarop ik me kan storten. De energie moet ergens naartoe danquote:Op zondag 19 april 2015 21:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
mwhehe zo is het meest woeste wat ik bij oudste gedaan heb mn kledingkast helemaal uitzoeken en opnieuw indelenverder wacht ik nog steeds op poetswoede van de eerste twee kinderen. Ik heb geen illusies over poetsdrang deze keer
mijn nesteldrang vertaald zich meestal naar de enorme drang om kamertjes te maken tot in details en kleertjes maken enzo. Screw de rest xD
quote:Op zondag 19 april 2015 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien ben ik daarom zo losgeslagen: we hebben geen kamer over waarop ik me kan storten. De energie moet ergens naartoe dan
De andere twee sliepen niet?quote:Op zondag 19 april 2015 21:44 schreef mignonne het volgende:
[..]zou dat het zijn haha
baby komt wsl eerste jaar ook bij ons op de kamer. Ik kan de cosleeper van de gastouder lenen dus ideaal. Maar ik ken mezelf, ik wil toch een kamertje makenook voor overdag slaapjes enzo. (Omg ik hoop zo dat dit kind slaapt en kan liggen enzo
ik merk echt dat ik die gedachtes een beetje verdring
)
Oh oudste wel hoor, die sliep fantastisch. Heel zoet kind ook, huilde eigk nooit hooguit een moppertje voor een voeding. Jongste niet, zeer problematische reflux en veel allergieën enz. Huilde 10-14 uur per dag en sliep nauwelijks. Uiteindelijk iom kinderarts op de buik laten slapen dan sliep ze halve uurtjes s nachts, overdag niet.quote:Op zondag 19 april 2015 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
De andere twee sliepen niet?
Hier ook eerste jaar bij ons. Of langer, wat ze wil he. Als ze toe is aan een eigen kamer dan moet er gedeeld worden: zij bij Sticker, of Sticker bij oudste. En dan mag ik gaan decoreren!*slingert Pinterest weer aan*
best wel jaquote:
Het lijkt me oprecht zo verdrietig om niet te weten wat er dan met je kindje is. Hier het eerste jaar ook veel onrust, maar gewoon een logisch gevolg van de heftige start en alles eromheen. Ik heb soms ook wel de angst dat deze net zo overprikkeld zal zijn (dat je kind hysterisch wordt als er meer dan 2 mensen op visite zijn, gewoon vanwege het geluid, zo sneu. en dan niet in de kraamweek, maar als hij 10 maanden is hequote:Op zondag 19 april 2015 21:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
best wel ja![]()
en ik weet wel dat het deze keer niet zo ernstig zal zijn, sowieso was dit uitzonderlijk maar daarbij weten we nu ook sneller waar we moeten zoeken dus mja. Maar toch he![]()
ze heeft nog steeds enorme maagzuuraanvallen trouwens als ze per ongeluk toch gluten binnenkrijgt. Terugkijkend is het zo logisch maarja he. Achteraf. ..
Ja dat idd. Je kunt het rationeel benaderen en zulks maar toch he, t zit er in. Komt vast goed.quote:Op zondag 19 april 2015 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Het lijkt me oprecht zo verdrietig om niet te weten wat er dan met je kindje is. Hier het eerste jaar ook veel onrust, maar gewoon een logisch gevolg van de heftige start en alles eromheen. Ik heb soms ook wel de angst dat deze net zo overprikkeld zal zijn (dat je kind hysterisch wordt als er meer dan 2 mensen op visite zijn, gewoon vanwege het geluid, zo sneu. en dan niet in de kraamweek, maar als hij 10 maanden is he) maar mijn ratio roept heel hard dat de kans klein is dat we weer zo'n heftige start zullen hebben. Maar het zit in je systeem he, bijzonder hoe dat werkt.
Ik denk het hoewel hij dat in tijden niet heeft gezien.quote:
ik wilde het niet zeggenquote:Op zondag 19 april 2015 22:21 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk het hoewel hij dat in tijden niet heeft gezien.
Ga ik zijn vader wel koning koos noemen voortaan.
Sassa!quote:Op zondag 19 april 2015 22:16 schreef Estrys het volgende:
Onze zoon wil zijn broertje Toto noemen
ik hoop nu op een meisje
He bah, zo niet sexy.quote:Op zondag 19 april 2015 22:21 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk het hoewel hij dat in tijden niet heeft gezien.
Ga ik zijn vader wel koning koos noemen voortaan.
Wat een leuk idee.quote:Op zondag 19 april 2015 22:16 schreef Estrys het volgende:
Onze zoon wil zijn broertje Toto noemen
ik hoop nu op een meisje
Mja hou op, ik zit morgen al op 12!quote:Op maandag 20 april 2015 07:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een verhaal en verdrietige foto's mignonne![]()
Daui elf weken? Say whut? Wie zei er ook alweer dat het eerste trimester langzaam ging..
Succes iedereen met een seo/echo etc.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |