Een fiat punto. Maar we hebben echt goed gekeken en er zit echt niksquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
MissBliss, wat hebben jullie voor auto? Die van mij komt uit uit 2005. Zit ook geen hip labeltje aan, maar heb wel twee van die ogen in de stoel (na even zoeken).
whaaaa!! Gefeliciteerd allebei!!! <3quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:26 schreef Natalie het volgende:
Steenz & ik verwachten ook een kindje!
(we hebben elkaar 10 jaar geleden op FOK! leren kennen, zijn intussen getrouwd & verwachten 24 oktober ons eerste kindje. Ik begrijp dat dit dus een FOK!baby gaat worden)
Trip stond al gepland geloof ik. En ze zitten met de schoolvakantie van m'n nichtje, dus een ander moment was er niet.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:08 schreef Malteser het volgende:
Twist: fijn dat je je nog zo goed voelt. Had je zus de reis al geboekt voor ze je UD wist of kon ze er geen rekening mee houden?
Maar, maar... als ik google dan zou een Punto uit 2010 dat toch echt wel moeten hebben.. Dat is toch gek?quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een fiat punto. Maar we hebben echt goed gekeken en er zit echt niks
Linkje? Ik heb zelf ook gekeken (nadat Re al zei 100% zeker te zijn), maar er zit echt niks.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Maar, maar... als ik google dan zou een Punto uit 2010 dat toch echt wel moeten hebben.. Dat is toch gek?
https://www.gebruikershan(...)dleiding-153300.html (blz 138)quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Linkje? Ik heb zelf ook gekeken (nadat Re al zei 100% zeker te zijn), maar er zit echt niks.
Die eerste is een punto evo, wij hebben een gewone punto. Nou ja, ik zal zo voor mijn gemoedsrust nog een keer gaan kijken/voelenquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
https://www.gebruikershan(...)dleiding-153300.html (blz 138)
http://www.r82.nl/media/176853/Isofix%20overzicht.pdf
Maar ik weet niet hoeveel verschillende Fiat Punto's er bestaan.
Ik dacht zelf eerst ook dat er niks zat, maar het zat wat verder naar boven in de rugleuning dan ik dacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke, wij hebben het andersom. Redelijk wat ruimte in huis (hoewel onhandig verdeeld in kleine kamertjes) maar weinig parkeerruimte en een kleine auto.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:44 schreef Mineola het volgende:
[..]
Tzt misschien een Ikea-kinderstoel, maar die neemt niet zoveel plek in. Campingbedje? Maar dat zal ook niet dagelijks zijn.
Wij hebben een grote auto en een klein huis, dus de achterbak van de auto is bij ons meer een verlengd berghok met fietsjes en kinderstoelen en allerhande dingen geworden.
Booh voor je enkels en bekken trouwens, groot gelijk dat je het even gaat bespreken! En stomme jochies.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:29 schreef pessie het volgende:
Aangezien Marcus vandaag een week oud is is het tijd om afscheid van jullie te nemen! De kraamverzorgster bijft nog tot en met zondag omdat ik nog behoorlijk immobiel ben ivm de keizersnede.
De bevalling:Jeetje, heftig pessie. Bedankt voor het delen van je verhaal en geniet van je kraamtijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat er wel meer zijnquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:35 schreef LuDann het volgende:
Gefeliciteerd Natalie en Steenz! Wanneer ben je uitgerekend, weet je dat al? Das al het 5e Fok!kindje dit jaar.
O, dat wist ik niet. Wat leuk.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:54 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer zijnOnze Tim is er ook een
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:35 schreef LuDann het volgende:
Gefeliciteerd Natalie en Steenz! Wanneer ben je uitgerekend, weet je dat al? Das al het 5e Fok!kindje dit jaar.
Bedankt allemaalquote:
Bij onze dochter was het nog bij te houden hoeveel fok!baby's er waren, er was zelfs een speciaal topic voor (die ga ik zo eens opzoeken...), maar inmiddels is het niet meer te volgen. Zeker omdat lang niet iedereen meer actief is op Fok!quote:
Ja, dat had je niet (meer) verwacht, zeker?quote:
zijn leuke kindjes, van 24 oktoberquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt allemaal
Volgens de termijnecho kunnen we de kleine op 24 oktober verwachten.
Vandaag kwam ook de uitslag van de combinatietest binnen & die was gelukkig heel goed.
Lijkt me logisch, je baarmoeder zit in het begin ook nog laag. Inmiddels voel ik 'm wel tegen mijn onderste ribben, maar ik ben ook al 32w+5...quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Voelden jullie in het begin de baby ook constant zo laag? Ik voel het steeds vlak boven m'n schaambot ploppen...
Lijkt me leuk dat topic eens in te zien!quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:02 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Bij onze dochter was het nog bij te houden hoeveel fok!baby's er waren, er was zelfs een speciaal topic voor (die ga ik zo eens opzoeken...), maar inmiddels is het niet meer te volgen. Zeker omdat lang niet iedereen meer actief is op Fok!
Die van mij trapt ook veelal laag. Mijn blaas wordt gebruikt voor target practice. Lag de afgelopen paar echo's ook stuit dus kennelijk vind onze beeb dat een fijne houding.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Voelden jullie in het begin de baby ook constant zo laag? Ik voel het steeds vlak boven m'n schaambot ploppen...
watskeburt dan??quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:24 schreef Stippelrientje het volgende:
En zo zit je van je vrolijke vk check up ineens in het ziekenhuis....
Daaaaaaaag badbevalling..... daaaaaag lekker thuis bevallen....
Om te janken! blegh!
geen gtst ed volgen dan.. want dan moet je langer wachten met die gekke cliffhangersquote:
Doe ik idd niet, slapeloze nachten gehad de hele zomer nadat Frits van Houten in bad was vermoord met een fohnquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:42 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
geen gtst ed volgen dan.. want dan moet je langer wachten met die gekke cliffhangers
23+ 3 ofzo..quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:43 schreef L-E het volgende:
Stip
Hopelijk valt het mee. Maar ik herken de teleurstelling van niet meer thuis mogen bevallen, is gewoon klote. Hoe ver ben je?
niet gelijk in de stress. even rustig ademhalen jijquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:41 schreef Stippelrientje het volgende:
Sorry ik moest even aan de bak ..
Boven en onderdruk te hoog. Ik werd gelijk doorgestuurd. 160/95
Nu is het eerste keer meten150/90 en tweede keer 140/85
plas en bloed ingeleverd om eiwitten enz te checken om zwangersschapsvergiftiging uit te sluiten.
We zijn hier mog wel effe, maar wat een enorm verdrietige domper vind ik dit.
dat was ook de tijd dat ik het nog wel eens vaag keek. Ik vond dat lachwekkend, met die flitsen enz.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe ik idd niet, slapeloze nachten gehad de hele zomer nadat Frits van Houten in bad was vermoord met een fohn![]()
OMG! dat is lang geleden zegquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe ik idd niet, slapeloze nachten gehad de hele zomer nadat Frits van Houten in bad was vermoord met een fohn![]()
Dat was een tvquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja hij keek tv in bad en zijn secretaresse hannie kiepte die tv in bad.quote:
Ik wil nu graag de hellp-kaart spelenquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
vergeetachtigheid hoort erbij he op jouw respectabele leeftijd. ..
6e.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:35 schreef LuDann het volgende:
niet echt! Vind het echt wel ontzettend leuk voor julliequote:Op vrijdag 17 april 2015 18:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, dat had je niet (meer) verwacht, zeker?
Alles goed met je DJMO?
130/80 is primaquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:11 schreef Stippelrientje het volgende:
Mja, denk dat we nu dus tweede lijns zijn en dan is thuisbevallen en hier ook badbevalling er niet meer bij.
Laatste meting gehad 130/80
Nu wachten op de waardes en zulks.
Tjee Pessie. Ik kreeg het er zelf even benauwd van. Die omschakeling moet heftig zijn geweest. Wat fijn dat je een (moeder-en kind)vriendelijke keizersnee hebt gehad. Trok je man dat wel? Sterkte met het herstel en veel geluk met je grote gezin!quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:29 schreef pessie het volgende:
Aangezien Marcus vandaag een week oud is is het tijd om afscheid van jullie te nemen! De kraamverzorgster bijft nog tot en met zondag omdat ik nog behoorlijk immobiel ben ivm de keizersnede.
De bevalling:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klopt, voor de 2wayfix heb je isofix nodig.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
De iSize-norm gaat volgens mij uit van bevestiging met isofix?
En volgens met een base zoals de 2wayfix heb je wel iets aan de isofix, want die zet je daarmee vast. Dus die kun je zonder niet gebruiken.
Zo heb ik de info vanmiddag tenminste gelezen.
Oh ja, door zijn secretaresse!quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, met 130/80 was het idd wel fijn en al wat geruster, mja we wisten niet wat de eiwituitslagen en zulks zouden zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
130/80 is primaik zou echt niet te snel erover stressen en denken dat je overgenomen bent. zou zomaar mee kunnen vallen.
Mja eerst alle worst case scenario's voorgeschoteld gekregen voordat we naar het ziekenhuis gingen,quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Fijn dat het weer ok is nu!
Snap de relativerende houding van de VK ook wel, maar dat had misschien niet meteen nu al gehoeven als je net zo opgelucht bent
Hier ook net terug van de VK en weer goedgekeurd! Alleen we waren even extra omdat we zouden bloedprikken (laatste controle was 1,5week geleden), maar nu bedacht ze dat dat op vrijdag niet handig is ivm lab. Nouja, dinsdag weer even heen voor het prikken. Bloeddruk wordt eigenlijk alleen maar lager hier, nu 100/58. Ik word blijkbaar zen van de combi werk/verbouwing/zwanger
Ik heb gemist wat hier stond maar uit de context maak ik op dat je al wat doemscenario's voorgeschoteld zijn. Dat is niet fijn idd.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:12 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Nee, met 130/80 was het idd wel fijn en al wat geruster, mja we wisten niet wat de eiwituitslagen en zulks zouden zijn.
Maar we zijn bij de gyno geweest voor de uitslagen en die waren in orde. Ze ging zelf ook contact opnemen met mijn vk praktijk. We mogen daar nog blijven en ze hoopt ons niet terug te zien![]()
edit: ingekort![]()
p.s. bedankt voor je geruststellingen![]()
Ik moest het ook gewoon even klap bam kwijt schrijven om zen te worden
Ook even gevoeld? Die van mij zie je ook niet zitten, maar je voelt ze wel (andere auto, maar toch).quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een fiat punto. Maar we hebben echt goed gekeken en er zit echt niks
Isofix zit ook alleen in het midden als je 3 volwaardige stoelen achterin hebt. Hier komt Flip op de FamilyFix achter mij en blijft Thijs voorin. Omdat zijn stoel altijd zo ver mogelijk achteruit staat (ivm airbag) is er achter mij veel meer ruimte.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:54 schreef mignonne het volgende:
Wij hebben nooit gebruik gemaakt van fixen. gewoon de cosi vastgedaan met de gordel. Dat ging prima, kindjes in en uit de cosi getild zeg maar.
Voor nu zou ik het wel handig vinden in het midden. Maar helaas zit er bij ons alleen links en rechts een fix. We gaan wsl voor twee verhogers en een cosi for now. De fix zou teveel ruimte innemen. Volgend jaar ofzo kijken naar een andere auto
Er zit een gewone driepunts gordel dus dan zal het toch wel als volwaardige plek gezien worden neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:33 schreef McLaura het volgende:
In mijn koekblik kan alleen iemand zonder stoel in het midden. Maar sowieso mag er officiëel op een niet volwaardige middenplek geen autostoel geplaatst worden.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:10 schreef Krisvc het volgende:
Oe, gaaf Estrys, ik zou helemaal voor zijn!
Mijn ochtend tot dusver: Wakker worden, naar beneden gaan, Man die vraagt of ik de auto wil verplaatsen want er wordt zo een container voor afval gebracht en er is een plekje voor de deur vrij, in pyjama over straat, auto verplaatsen, snel onder de douche springen, want de auto moet ook weer weg als de container er is, midshampoo komt de container, dus met shampoo op m'n hoofd en nat m'n kleren aan de auto weer verplaatsen.
Niet huilen hoorquote:
Ja maar zo'n kapsel heb ik nietquote:Op zaterdag 18 april 2015 10:42 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.
Ik sla die trend denk ik maar over
Haha, mooi.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:55 schreef twist02 het volgende:
38 weken vandaag!
Onze Mini liet papa gisteren even goed schrikkenhij zat over m'n buik te aaien toen ze opeens een voet of elleboog ofzo van de ene naar de andere kant bewoog. Dus je zag echt zo'n bolletje heen en weer 'rollen' onder m'n huid
Was net die scène uit The Mummy, waar die kerel van die kevers onder z'n huid heeft kruipen![]()
Dat gezicht van m'n man: priceless!
38!!quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:55 schreef twist02 het volgende:
38 weken vandaag!
Onze Mini liet papa gisteren even goed schrikkenhij zat over m'n buik te aaien toen ze opeens een voet of elleboog ofzo van de ene naar de andere kant bewoog. Dus je zag echt zo'n bolletje heen en weer 'rollen' onder m'n huid
Was net die scène uit The Mummy, waar die kerel van die kevers onder z'n huid heeft kruipen![]()
Dat gezicht van m'n man: priceless!
Dit zijn 3 volwaardige zitplaatsen, geschikt voor gebruik van autostoel.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er zit een gewone driepunts gordel dus dan zal het toch wel als volwaardige plek gezien worden neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |