wij gelukkig ookquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:50 schreef Estrys het volgende:
Ah kijk, in 2018 zijn wij dat stadium in ieder geval voorbij :-)
Ja voor heel veel welquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ah kijk, in 2018 zijn wij dat stadium in ieder geval voorbij :-)
Oh, dat is wel goed om te weten dan, want dat zal bij ons inderdaad in 2018 ook nog wel van toepassing zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij hebben 2 way fix, wordt inderdaad tot achttien maanden verplicht.wel pas in 2018. Hebben wij nu voor gekozen omdat we nu al weten dat we een tweede willen en dus het hele spul (inclusief maxi cosi volgens de nieuwe norm) dan nog steeds kunnen gebruiken. Als dit een tweede /laatste kindje zou zijn zouden we gewoon standaard maxi cosi en standaard iso fix kopen
Hebben jullie dan een Pebble Plus toevallig? Daar zie ik iSize bij staan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Was echt belachelijk hoor. Bijna 500,- voor een maxicosi en isofix.
Terwijl de standaard modellen samen nog niet de helft kosten. Mijn portemonnee
Ja kloptquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Hebben jullie dan een Pebble Plus toevallig? Daar zie ik iSize bij staan.
fijn! en logisch!quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:57 schreef L-E het volgende:
Even snel tussen de bedrijven door: bloeddruk 130/85, bloed en urine in orde. Goed nieuws dus voor nu Ik krijg hier echter wel de zenuwen van dus ik ga mijn to-do-lijstje afwerken.. Lief dat jullie zo meeleven!
Denk in mogelijkheden! Baby voorin, andere twee achterin, wagen in je skibox. Opgelost!quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:44 schreef Estrys het volgende:
Volgens mij zijn er nog geen plannen voor een nieuwe wet daarvoor. Is een advies.
Ik zit nog met de uitdaging hoe ik drie kinderen en een kinderwagen ga vervoeren in een FIAT panda. 😂
Wij hebben een VW UP, nu hebben we wel de mogelijkheid om voor een grotere auto te gaan (auto van de zaak) maar twijfelen een beetje of het echt nodig is. Het is een kleine auto maar wel een 5 deurs.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:44 schreef Estrys het volgende:
Volgens mij zijn er nog geen plannen voor een nieuwe wet daarvoor. Is een advies.
Ik zit nog met de uitdaging hoe ik drie kinderen en een kinderwagen ga vervoeren in een FIAT panda. 😂
Het is de tweede auto in ons geval. Dus een beetje een luxe probleem.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:30 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wij hebben een VW UP, nu hebben we wel de mogelijkheid om voor een grotere auto te gaan (auto van de zaak) maar twijfelen een beetje of het echt nodig is. Het is een kleine auto maar wel een 5 deurs.
Nou zeg. Daar zou ik ook van moeten huilen, hoor! (ook zonder hormonen, trouwens, op een slechte dag.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:34 schreef LuDann het volgende:
Ik heb een beetje een baaldagje. Mijn andere enkel begint nu ook op te spelen en daar baal ik ontzettend van. Lopen is echt een uitdaging nu, zo met een bekken wat ook opspeelt. Maandag maar even overleggen met de gyn, want een huisarts die zegt dat het vervelend is en verder niks voorstelt, daar heb ik natuurlijk geen zak aan. Ik kan echt niet nu met 24 weken al thuis komen te zitten!
Was net bij de supermarkt, ik kom naar buiten en kwam erachter dat een paar rotjochies mijn banden leeg hadden laten lopen. En daar moest ik van huilen, schaamde me rot.Het zullen de hormonen wel zijn ofzo.
Gelukkig waren mijn bloeduitslagen wel goed, geen schildklierproblemen ofzo.
Ah! Dat is fijn nieuws!quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:57 schreef L-E het volgende:
Even snel tussen de bedrijven door: bloeddruk 130/85, bloed en urine in orde. Goed nieuws dus voor nuIk krijg hier echter wel de zenuwen van dus ik ga mijn to-do-lijstje afwerken.. Lief dat jullie zo meeleven!
Tzt misschien een Ikea-kinderstoel, maar die neemt niet zoveel plek in. Campingbedje? Maar dat zal ook niet dagelijks zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:36 schreef LuDann het volgende:
Wij hebben maar 1 auto (ik heb geen rijbewijs) en ik vraag me af hoeveel ruimte je dan nodig hebt voor 1 kind. De kinderwagen past er wel in samen met kind. Luiertas enzo lukt natuurlijk ook wel. Zijn er meer grote dingen die je zoal meeneemt?
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:26 schreef Natalie het volgende:
Steenz & ik verwachten ook een kindje!
(we hebben elkaar 10 jaar geleden op FOK! leren kennen, zijn intussen getrouwd & verwachten 24 oktober ons eerste kindje. Ik begrijp dat dit dus een FOK!baby gaat worden)
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:26 schreef Natalie het volgende:
Steenz & ik verwachten ook een kindje!
(we hebben elkaar 10 jaar geleden op FOK! leren kennen, zijn intussen getrouwd & verwachten 24 oktober ons eerste kindje. Ik begrijp dat dit dus een FOK!baby gaat worden)
Onze auto uit 2010 heeft geen isofixquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:42 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Gefeliciteerd!
Ik heb even gekeken en zelfs mijn peugootje heeft isofix, ik dacht dat het iets heel moderns was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |