Fijn! En begrijpelijk!quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:57 schreef L-E het volgende:
Even snel tussen de bedrijven door: bloeddruk 130/85, bloed en urine in orde. Goed nieuws dus voor nuIk krijg hier echter wel de zenuwen van dus ik ga mijn to-do-lijstje afwerken.. Lief dat jullie zo meeleven!
SPOILER: M'n zus hoopt trouwens heel erg dat ik binnen nu en een week bevalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat vroeg ik me dus ook af! De onze is 6,5 jaar oud, maarquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:13 schreef Estrys het volgende:
Zit er een levensduur op de maxi cosi? Zo op het oog kan de onze best nog een ronde mee eigenlijk. Maar lees iets over 5 jaar
Kan het wel in de winkel gaan vragen maar ik heb zo'n vermoeden wat het antwoord gaat zijn. 'Nou mevrouw een nieuwe is wel veiliger natuurlijk, het gaat tenslotte om uw kind'quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:15 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me dus ook af! De onze is 6,5 jaar oud, maarmotiefje en nog als nieuw....
Nee, altijd binnen gestaan. Van oud vrouwtje geweest ;-)quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Tenzij dat ding zeven jaar in de volle zon heeft gelegen.
We hebben nu voor een station gekozen. Man rijdt een VW Golf diesel maar die heeft inmiddels nogal veel gelopen (hij rijdt ruim 30.000 km per jaar). Vandaar de wens voor een andere en dan ook maar meteen een iets grotere. Het is een Volvo V50 diesel geworden. Wel behoorlijk burgerlijk maar ja, met kinderwagen en autostoeltje is het natuurlijk ook wel burgerlijkquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:14 schreef Selvaria het volgende:
Voor welke auto zijn jullie gegaan Malteser? Wij zijn ook aan het rondkijken voor een grotere. We hebben nu een Peugeot 107, maar ik heb geen idee hoe lang die nog gaat voldoen. Ik vind het wel heel moeilijk, er is zoveel keus!
Wij hebben nooit een systeem gehad. Ging prima.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:36 schreef Malteser het volgende:
Iemand nog een zinnige uitspraak over welk Maxi Cosi systeem we nu moeten nemen? Beide auto's beschikken over isofix dus we hadden bedacht 2 systemen te kopen (elke auto een) en dan één Maxi Cosi.
Maar moeten we nu gaan voor de Family Fix of voor dat nieuwe 2 Way Fix systeem?
Ah kijk, in 2018 zijn wij dat stadium in ieder geval voorbij :-)quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij hebben 2 way fix, wordt inderdaad tot achttien maanden verplicht.wel pas in 2018. Hebben wij nu voor gekozen omdat we nu al weten dat we een tweede willen en dus het hele spul (inclusief maxi cosi volgens de nieuwe norm) dan nog steeds kunnen gebruiken. Als dit een tweede /laatste kindje zou zijn zouden we gewoon standaard maxi cosi en standaard iso fix kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |