abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151770632
Even snel tussen de bedrijven door: bloeddruk 130/85, bloed en urine in orde. Goed nieuws dus voor nu :) Ik krijg hier echter wel de zenuwen van dus ik ga mijn to-do-lijstje afwerken.. Lief dat jullie zo meeleven!
pi_151771022
Fijn L-E, maar kan me voorstellen dat het een beetje blijft knagen! :*

Zo grappig net, er stond al een tijdje een man achter me in de rij bij de kassa. Maar vanaf de achterkant zie je echt niks van m'n buik, dus z'n ogen rolden bijna uit z'n kassen toen ik me omdraaide :D
"Zo, dat ziet er gezond uit! :o "

Ik zou ook echt nooit uit mezelf vragen of iemand zwanger is; heb er één keer bij gestaan toen iemand dat aan een vriendin van me vroeg (en dat was dus niet zo) en ik kon bijna wel door de grond zakken van plaatsvervangende schaamte :@
pi_151771040
Ah, rhesusprikken, daarvoor moet ik vanavond ook naar de VK. Ik heb O negatief, dus dat was wel bekend. Bij de miskraam heb ik ook anti-D gehad. Vanavond dus prikken met 27w4d.
pi_151771227
Ik zou het ook niet snel vragen twist...
Al werd ik dus net bij de bakker op m'n schouder geklopt door een vrouw...
Zij: Mag ik je wat vragen?
ik: Ja hoor :)
zij: Worden het er 2 of 3?
Ik: :') 1
Zij: dat meen je niet :o succes, het zal wel zwaar zijn....

Pfff kun je je hormonen ook uitzetten? Kan echt weinig hebben vandaag, echt bij alles kan ik wel janken. Gelukkig kwam de postbode net m'n next bestelling brengen O+ dus gelijk even babykleertjes gekeken en wat is het allemaal leuk O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:27:39 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_151771542
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:57 schreef L-E het volgende:
Even snel tussen de bedrijven door: bloeddruk 130/85, bloed en urine in orde. Goed nieuws dus voor nu :) Ik krijg hier echter wel de zenuwen van dus ik ga mijn to-do-lijstje afwerken.. Lief dat jullie zo meeleven!
Fijn! En begrijpelijk! :*
disclaimer
pi_151771645
Klumsy :D

Ik ben het zwanger zijn eigenlijk nog lang niet beu, maar voor onze bankrekening zou het beter zijn als het niet te lang meer duurt geloof ik :@ Ik bedenk me bijna dagelijks nog wel iets wat we 'nodig' hebben :')

Net wel vitamine D druppels gehaald en tsja, als je dan toch in de stad bent 'moet' je natuurlijk ook nog die ene leuke omslagdoek halen, want ja 'die heb je nooit genoeg' / 'die komen altijd van pas' / 'die voelde wel heel lekker zacht' / 'nohh, dan kunnen we straks ons kleine meisje daarin wikkelen' O+ / *insert nog 100 'redenen' *

SPOILER: M'n zus hoopt trouwens heel erg dat ik binnen nu en een week beval
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151771865
Mijn bekken is officieel overleden, dus ik ben het nu wel een beetje zat, van mij mag hij volgend weekend wel komen O+
En inderdaad die bankrekening :X elke keer zie ik wel weer iets wat ik toch wel echt moet hebben :@ al heb ik me best netjes gehouden met kopen vind ik O-)

L-E fijn dat het goed was
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_151772046
Klumsy :D

Fijn LE dat alles goed was.

Mijn buik heeft opeens *poef* gedaan.

Ik had vandaag dat de kaasboer heel voorzichtig vroeg of ik zwanger was
En dat was maar goed ook, want ik was rauwmelkse kaas aan het kopen :D
Dat stond dus trouwens echt nergens aangegeven. Dus ik was blij dat hij het vroeg.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151772893
Fijn L-E! Kan me je gevoel wel goed voorstellen. :*

Klumsy :o echt het lef van sommige mensen! Of ben ik nu zo'n doetje dat ik hier zo van sta te kijken?

Twist, je zus. O+ Hopelijk voor haar hou je je meisje nog even binnen.

Meedenkende kaasboer bij poef-skoap. O+

Mijn bankrekening is ook niet echt blij met de komst van baby. En dan weten we het geslacht nog niet eens dus we zijn niet eens echt los gegaan op kleertjes. :o Overigens heb ik daar wel heel veel zin in. :D
pi_151773019
Jagär: wat fijn dat jullie wat gevonden hebben en dat er in juni verhuisd kan worden.

LE: gelukkig, fijn om jouw bericht te lezen!

Twist: fijn dat je je nog zo goed voelt. Had je zus de reis al geboekt voor ze je UD wist of kon ze er geen rekening mee houden?

Bankrekening: ik heb echt nog maar weinig inzicht in wat er nu precies nodig is en wat niet. Behalve de kinderwagen, box en commode + ledikant dus nog niks besteld of gekocht. En dat wat besteld is, hoeven we pas te betalen bij aflevering. Laat dat nu mooi begin juni zijn na ontvangst vakantiegeld :). En aangezien we niet op vakantie gaan deze zomer, besteden we dat mooi aan de babyuitzet.

Volgende week wel onze nieuwe auto ophalen (gebruikte auto hoor maar voor ons dus 'nieuw'). Waren al langer aan het rondkijken, nadat we eerst heel goed gespaard hadden. Nu dus eentje gekocht.
pi_151773223
Zit er een levensduur op de maxi cosi? Zo op het oog kan de onze best nog een ronde mee eigenlijk. Maar lees iets over 5 jaar
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_151773238
Voor welke auto zijn jullie gegaan Malteser? Wij zijn ook aan het rondkijken voor een grotere. We hebben nu een Peugeot 107, maar ik heb geen idee hoe lang die nog gaat voldoen. Ik vind het wel heel moeilijk, er is zoveel keus!
pi_151773307
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:13 schreef Estrys het volgende:
Zit er een levensduur op de maxi cosi? Zo op het oog kan de onze best nog een ronde mee eigenlijk. Maar lees iets over 5 jaar
Ja dat vroeg ik me dus ook af! De onze is 6,5 jaar oud, maar O+ motiefje en nog als nieuw....
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_151773414
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:15 schreef Fuente het volgende:

[..]

Ja dat vroeg ik me dus ook af! De onze is 6,5 jaar oud, maar O+ motiefje en nog als nieuw....
Kan het wel in de winkel gaan vragen maar ik heb zo'n vermoeden wat het antwoord gaat zijn. 'Nou mevrouw een nieuwe is wel veiliger natuurlijk, het gaat tenslotte om uw kind'
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:20:46 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_151773475
Ik heb er in de vijf jaar dat ik die units heb verkocht nog nooit van gehoord estrys ;) gewoon doen :)
disclaimer
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:21:58 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_151773521
Tenzij dat ding zeven jaar in de volle zon heeft gelegen.
disclaimer
pi_151773552
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Tenzij dat ding zeven jaar in de volle zon heeft gelegen.
Nee, altijd binnen gestaan. Van oud vrouwtje geweest ;-)
pi_151773791
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:14 schreef Selvaria het volgende:
Voor welke auto zijn jullie gegaan Malteser? Wij zijn ook aan het rondkijken voor een grotere. We hebben nu een Peugeot 107, maar ik heb geen idee hoe lang die nog gaat voldoen. Ik vind het wel heel moeilijk, er is zoveel keus!
We hebben nu voor een station gekozen. Man rijdt een VW Golf diesel maar die heeft inmiddels nogal veel gelopen (hij rijdt ruim 30.000 km per jaar). Vandaar de wens voor een andere en dan ook maar meteen een iets grotere. Het is een Volvo V50 diesel geworden. Wel behoorlijk burgerlijk maar ja, met kinderwagen en autostoeltje is het natuurlijk ook wel burgerlijk ;). Alleen de labrador ontbreekt nog... En vader van man rijdt al zo ongeveer zijn hele leven Volvo dus man is wat besmet.
Ik rijd een klein VW'tje (benzine) en die houden we als tweede auto.

Om uiteenlopende redenen vielen een aantal merken bij ons af. Man wil bijvoorbeeld geen Franse auto, geen Japans/Koreaanse auto en geen Ford dus daarmee wordt de keuze wel wat beperkter.
pi_151773916
Iemand nog een zinnige uitspraak over welk Maxi Cosi systeem we nu moeten nemen? Beide auto's beschikken over isofix dus we hadden bedacht 2 systemen te kopen (elke auto een) en dan één Maxi Cosi.
Maar moeten we nu gaan voor de Family Fix of voor dat nieuwe 2 Way Fix systeem?
pi_151773993
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:36 schreef Malteser het volgende:
Iemand nog een zinnige uitspraak over welk Maxi Cosi systeem we nu moeten nemen? Beide auto's beschikken over isofix dus we hadden bedacht 2 systemen te kopen (elke auto een) en dan één Maxi Cosi.
Maar moeten we nu gaan voor de Family Fix of voor dat nieuwe 2 Way Fix systeem?
Wij hebben nooit een systeem gehad. Ging prima.
pi_151774072
Als je de isofix wilt gebruiken zou ik wel voor dat 2 way fix systeem gaan, omdat achteruit vervoeren straks volgens mij bij oudere kinderen ook verplicht wordt. Dat had ik volgens mij ergens gelezen. Maar hoe het precies zit weet ik niet :@

Want als je het dan toch nog nieuw moet aanschaffen...

Wij hebben gewoon altijd de gordel gebruikt, maar Klumsy heeft zo'n familyfix en jeetje wat is dat makkelijk zeg, geen geklooi met de gordel bij de maxi cosi.

ik zal eens lezen wat dat nieuwe 2 way fix nou weer is, nu ben ik nieuwsgierig
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151774147
Volgens mij zijn er nog geen plannen voor een nieuwe wet daarvoor. Is een advies.

Ik zit nog met de uitdaging hoe ik drie kinderen en een kinderwagen ga vervoeren in een FIAT panda. 😂
pi_151774225
Ik weet eigenlijk niet of onze auto isofix heeft, even googelen..
pi_151774241
Wij hebben 2 way fix, wordt inderdaad tot achttien maanden verplicht.wel pas in 2018. Hebben wij nu voor gekozen omdat we nu al weten dat we een tweede willen en dus het hele spul (inclusief maxi cosi volgens de nieuwe norm) dan nog steeds kunnen gebruiken. Als dit een tweede /laatste kindje zou zijn zouden we gewoon standaard maxi cosi en standaard iso fix kopen
pi_151774282
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij hebben 2 way fix, wordt inderdaad tot achttien maanden verplicht.wel pas in 2018. Hebben wij nu voor gekozen omdat we nu al weten dat we een tweede willen en dus het hele spul (inclusief maxi cosi volgens de nieuwe norm) dan nog steeds kunnen gebruiken. Als dit een tweede /laatste kindje zou zijn zouden we gewoon standaard maxi cosi en standaard iso fix kopen
Ah kijk, in 2018 zijn wij dat stadium in ieder geval voorbij :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')