SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
[ Bericht 96% gewijzigd door LittleBrownie op 14-04-2015 20:07:09 ][i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Waarom dan baggeren om de lapo pakken?quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Mobiel topic openen schijnt nu kut te zijn?![]()
Zal zo de Op inpleuren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Draai je echt maar tot 21:00?
Dan ga ik daarna ff om een nieuwe streamer te testen.
Zou gewoon goed moeten klinken
1 minuut, maar mn klok werkt niet meequote:
Waar jij al bang voor was.. Die grote stoort als een jacco op het geluidquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel, het kwam toevallig wel mooi uit.
Ahhhh okee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waar jij al bang voor was.. Die grote stoort als een jacco op het geluid
Dus ff een simpel dingetje geregeld
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:02 schreef ToT het volgende:
Lang lulverhaal.Flink klote welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Mijn probleem ook altijd met vooraf inplannen!quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet of ik dan (nog) zin heb
Koen!quote:
Gewoon zin maken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet of ik dan (nog) zin heb
Van ToT?quote:
Nogal ja, op beide punten.quote:
Ah!quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon een hele simpele p4 voor weinig
Goed genoeg om te streamen
wat heeft die moeder over haar te vertellen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nogal ja, op beide punten.
En als zij niet mee mag gaan, wat dan? Me dik 2 weken de tering vervelen in dat saaie deel van het land, in de hoop dat zij en ik echt wel bij elkaar passen PLUS dubbele uitgaven hebben aan hotels en een extra vlucht terug naar Manila moeten boeken, OF deze prille beginnende relatie achter me laten en in m'n uppie #YOLOSWAG4LIFE op vakantie gaan en met walvishaaien zwemmen e.d. en daarbij gewoon gebruik maken van alles waar ik al voor betaald heb? Ik ben echt dol op die meid, maar als ik echt tot een keuze gedwongen word, vrees ik dat die niet leuk gaat worden.![]()
![]()
MAARRR.....die moeder wil eerst goed met mij praten, en hopelijk kan ik haar overtuigen dat ik geen moordlustige maniak ben, wat zij oprecht schijnt te vrezen.
dat domme dansje wat ze erbij haddenquote:
De cultuur daar is heel anders dan hier. Je woont bij je ouders tot je gaat trouwen, en je hebt respect voor hen te hebben. Daarbij zal het het schandaal van het dorp worden als ze zelfstandig besluit om alsnog mee te gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat heeft die moeder over haar te vertellen?
Zeggen dat al jouw slachtoffers nog levenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En als zij niet mee mag gaan, wat dan? Me dik 2 weken de tering vervelen in dat saaie deel van het land, in de hoop dat zij en ik echt wel bij elkaar passen PLUS dubbele uitgaven hebben aan hotels en een extra vlucht terug naar Manila moeten boeken, OF deze prille beginnende relatie achter me laten en in m'n uppie #YOLOSWAG4LIFE op vakantie gaan en met walvishaaien zwemmen e.d. en daarbij gewoon gebruik maken van alles waar ik al voor betaald heb? Ik ben echt dol op die meid, maar als ik echt tot een keuze gedwongen word, vrees ik dat die niet leuk gaat worden.![]()
![]()
MAARRR.....die moeder wil eerst goed met mij praten, en hopelijk kan ik haar overtuigen dat ik geen moordlustige maniak ben, wat zij oprecht schijnt te vrezen.
oh god, wat een levenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
De cultuur daar is heel anders dan hier. Je woont bij je ouders tot je gaat trouwen, en je hebt respect voor hen te hebben. Daarbij zal het het schandaal van het dorp worden als ze zelfstandig besluit om alsnog mee te gaan.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Zeggen dat al jouw slachtoffers nog leven
Tsja toen ik mijn vrouw kaapte was ze ook de schande van de familie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
De cultuur daar is heel anders dan hier. Je woont bij je ouders tot je gaat trouwen, en je hebt respect voor hen te hebben. Daarbij zal het het schandaal van het dorp worden als ze zelfstandig besluit om alsnog mee te gaan.
Walvishaaienquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja toen ik mijn vrouw kaapte was ze ook de schande van de familie.
Je hoeft je niet perse daar te vervelen thoquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uit een hechte hervormde familie.
[..]
Walvishaaien, die vulkaan daar met een quad op rijden enz!quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Walvishaaien![]()
En ook pfffffff...
Ik hoop dat het helemaal goed komt !
Ja maar als ik haar naar dat mooie toeristische gedeelte meeneem en het zou niet echt klikken, dan heb je nog genoeg afleiding om er een leuke vakantie van te maken. Als het niet klikt en ik laat die prachtige vakantie schieten en zit daar maar in dat klote dorpje, dan heb ik ECHT niks.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hoeft je niet perse daar te vervelen thoen ja die risico neem je als je elkaar voor t eerst ontmoet. Stel dat het niet klikt dan zit je er nog mee
[..]
Dan zit je opgescheept met dr?quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar als ik haar naar dat mooie toeristische gedeelte meeneem en het zou niet echt klikken, dan heb je nog genoeg afleiding om er een leuke vakantie van te maken. Als het niet klikt en ik laat die prachtige vakantie schieten en zit daar maar in dat klote dorpje, dan heb ik ECHT niks.
Nou als ik in haar provincie zit en het wordt niks met haar, dan kan zij natuurlijk terug naar moeders en kan ik mijn eigen gang gaan, maar als daar niks te beleven is, heb ik EN geen vriendin, EN geen fijne vakantie, EN ben ik vele honderden euro's kwijt aan vliegtickets en hotels waar ik geen gebruik van maak.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan zit je opgescheept met dr?
Iemand die Bad Manners draait die krijgt 2 koppen koffie van me....quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand even een bak koffie voor me regelen?
Dank!
Mijn koffie-pauze is voorbij, ik ga even verder schoonmaken en ondertussen luisteren, swingend met een sopjequote:Op dinsdag 14 april 2015 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iemand die Bad Manners draait die krijgt 2 koppen koffie van me....
Percy draait zich om in zijn grafquote:
Het begint te wennen...quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
Echt een super uur MM. Heb verschrikkelijk genoten van de muziek!
Aan de set up had ik niets veranderd alleen is mijn oude stream pc dood..quote:
Stukken beter dit...quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waar jij al bang voor was.. Die grote stoort als een jacco op het geluid
Dus ff een simpel dingetje geregeld
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Aan de set up had ik niets veranderd alleen is mijn oude stream pc dood..
Ga hem wel laten maken
Het klinkt niet alsquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:06 schreef ToT het volgende:
Als dit ook van jou is, Symph: Niets meer aan doen!
quote:Wordt nu afgespeeld : System of a Down - Cigaro
Een oude P4 als streambak toch?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
IK snap er geen *** van
Maar zo dan maar
Ja er kunnen talloze redenen zijn. Zullen we er een keer samen overdag naar kijken? Jij uitproberen, ik hier luisteren? (En eventueel nog wat tips geven als je alles geprobeerd hebt en het nog niet zou werken.)quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
IK snap er geen *** van
Maar zo dan maar
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik aan knopjes ga zitten gaat het fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:22 schreef robdriessen het volgende:
Nieuw statieportret van El Presidente. Allemaal printen en boven je eettafel hangen!WHAAAAAAAAAAAAA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuw statieportret van El Presidente. Allemaal printen en boven je eettafel hangen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Juin uit Eigen Tuin!
nee jij durfde niet, ik welquote:
Hij ziet er zo ECHT als een El Presidente uit he!quote:
en sunglassesquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij ziet er zo ECHT als een El Presidente uit he!Alleen het petje en het legeruniform ontbreekt nog!
Nieuw statieportret van El Presidente. Allemaal printen en boven je eettafel hangen!Is dat van die zelfde schilder die het ook voor Wim Lex en Maxima gedaan heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Niet tegen mij Pietquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ik al verteld dat U2 ooit voor 200 man in Tilburg gespeeld heeft?
Zou goed kunnen, maar echt baas om zoiets mee te maken!quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nee....vertel eens.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was gelijk fan na dat optreden in een oude carnavalszaal.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar echt baas om zoiets mee te maken!
Jij bent toch de fotosjoppert?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja!
En een glas whisky.
En die sigaar moet dikker!
Wil je de opnamen van het concert hebben?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
dat klinkt als een uitdaging voor ToTquote:
Harmonie in Tilburg?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je de opnamen van het concert hebben?
Zullen niet veel verschillen denk ik, was een toer nog net voordat ze echt bekend werden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dooie mus, dacht dat ik 'm had...![]()
Heb wel Groningen, Hattem, Amsterdam en vele anderen...
Groningen was ik bij. In Vera. Iets meer dan 200 man, maar niet noemenswaardig meer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Dooie mus, dacht dat ik 'm had...![]()
Heb wel Groningen, Hattem, Amsterdam en vele anderen...
whehehehe not on purposequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor een hoop bands van het vorige uur...
Vera moet ik ook nog eens naar een concert, zaterdag ga ik voor het eerst naar Het Bolwerk in Sneek.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Groningen was ik bij. In Vera. Iets meer dan 200 man, maar niet noemenswaardig meer.
MM heeft het vorige uur nog iets gedraaid wat ooit in het Bolwerk is opgenomen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vera moet ik ook nog eens naar een concert, zaterdag ga ik voor het eerst naar Het Bolwerk in Sneek.
Nice, Romein in Lwd ben ik wel vaker geweest, maar die gaat er wegquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM heeft het vorige uur nog iets gedraaid wat ooit in het Bolwerk is opgenomen.
Oud zijn heeft zo z'n nadelen, maar ik ben echt blij dat ik wat dit beteft bewust de 80's heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Nice, Romein in Lwd ben ik wel vaker geweest, maar die gaat er wegAlles gaat naar nieuwbouw of gaan ze verbouwen. Alle sfeer verdwijnt
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Reed ik een half jaar geleden over Highway 1, was Red Hot Chili Peppers op de radio, de zon scheen, ik dacht bij mezelf: het leven is goed.
Van San Diego naar Frisco?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Reed ik een half jaar geleden over Highway 1, was Red Hot Chili Peppers op de radio, de zon scheen, ik dacht bij mezelf: het leven is goed.
Dat niet, klein stukje, van San Francisco naar Santa Cruz.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Van San Diego naar Frisco?
IK heb hem helemaal fagereden in 1992
Dat heb ik elke keer als ik in de USA rond tuf en dan Radar Love op de radio hoor of Venus van Shocking Blue. Heb er zelfs een keer Mouth & MacNeal gehoord...quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was naar Bridge School Benefit concert. Paar dagen naar San Fran, 2 avonden Neil Young fanclubavond en daarna 2 dagen concerten: Neil Young, Pearl Jam, Soundgarden, Tom Jones, Brian Wilson, Florence + The Machine, Norah Jones d'r band, Band of Horses
wel een gave tripquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat niet, klein stukje, van San Francisco naar Santa Cruz.
Was naar Bridge School Benefit concert. Paar dagen naar San Fran, 2 avonden Neil Young fanclubavond en daarna 2 dagen concerten: Neil Young, Pearl Jam, Soundgarden, Tom Jones, Brian Wilson, Florence + The Machine, Norah Jones d'r band, Band of Horses
Ooit nog maar eens terug om de LA kant van California te bekijken.
dat draaien ze daarquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik elke keer als ik in de USA rond tuf en dan Radar Love op de radio hoor of Venus van Shocking Blue. Heb er zelfs een keer Mouth & MacNeal gehoord...
komt wel goed schatjequote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:58 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, ik had zelf een filmpje open staan, kut!
Ik zou toch zweren dat hij het deed een paar dagen terugquote:
Dit is erg relevant in dit soort zaken!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat hij het deed een paar dagen terug
Misschien ook wel beter.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Vage shit dit, ik hoor mezelf wel door mijn speakers. Maar niet op de stream.
Nou ik hou wel van stemmen hoorquote:
Ja, misschien ook welquote:
VDJ toch he?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Vage shit dit, ik hoor mezelf wel door mijn speakers. Maar niet op de stream.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Dan maar in tekst:
Goedenavond allemaal! Ik zal eens even wat stevige stonerrock voor jullie draaien!
[ afbeelding ]
Ja, kan wel, en ja,quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
VDJ toch he?
Ja als je draait, kun je volgens mij niet meer in Config komen. Beetje lastig. En is Aux of Mic wel aan?
Dat is goed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Dan maar in tekst:
Goedenavond allemaal! Ik zal eens even wat stevige stonerrock voor jullie draaien!
[ afbeelding ]
Dit klinkt wel erg fijn!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
Truckfighters liveZelfs mijn vader ging helemaal uit z'n dak
Hoihoiquote:
Probeer anders gewoon ff tussendoor wat te testen tijdens de nummersquote:
Luister je ook mee?quote:
Ik kijk een andere keer wel even, ik heb toch geen radiostemquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Probeer anders gewoon ff tussendoor wat te testen tijdens de nummersKijken of een setting ineens wel geluid geeft.
Whehe is ook cool!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk een andere keer wel even, ik heb toch geen radiostemDraai wel lekker wat muziek.
Heb geen idee wat ik tussen de shit die ik draai moet gaan vertellen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk een andere keer wel even, ik heb toch geen radiostemDraai wel lekker wat muziek.
gewoon wat er in je hoofd opkomtquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee wat ik tussen de shit die ik draai moet gaan vertellen?
Iets over het nummer wat je net gedraaid hebt en/of wat je vervolgens gaat draaien is vrij gangbaar.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oh?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Roodkapje i er wereldberoemd door geworden
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Wel handig, dat ze gewoon een cd'tje bij hun vinyl stoppen.
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook niet wetenquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hop paardje hop zou een begin zijnquote:
Op zich welquote:
Hey, die ken ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Wel handig, dat ze gewoon een cd'tje bij hun vinyl stoppen.
[ afbeelding ]
Moet je ook niet doen.. straks zeggen ze wat over je stemquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stel je voor dat anderen een mening over je hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.. straks zeggen ze wat over je stem
Bedankt hè daar ging mijn wijn bijnaquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh dat schijn ik wel vaker te doen… Mensen laten morsen door mijn opmerkingenquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Bedankt hè daar ging mijn wijn bijna
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh dat schijn ik wel vaker te doen… Mensen laten morsen door mijn opmerkingen
moet je je gewoon niets van aantrekkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stel je voor dat anderen een mening over je hebben.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
moet je je gewoon niets van aantrekken
I knowquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
I know
"juffrouw waarom praat u als een man "
La-La-La-La Lola!!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
I know
"juffrouw waarom praat u als een man "
Gaaaaaaf!!!!!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Ach ik gooi he hier gewoon neer..
Mijn ros in beter tijden
[ afbeelding ]
ja en toen ook nogquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
ja en toen ook nog
"juffrouw waarom hangen uw ogen zo naar beneden"
toen maar een ooglidcorrectie aangevraagd
Als het beessie weer eenmaal op kracht gekomen is, is er een kans dat dit weer mogelijk kan zijn, of is de aandoening daar te ernstig voor?quote:
galop is niet meer mogelijk..quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het beessie weer eenmaal op kracht gekomen is, is er een kans dat dit weer mogelijk kan zijn, of is de aandoening daar te ernstig voor?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister wel mee, maar was bezig, dus meeposten zat er niet in, maar nu ben ik weer even. Heb fijne muziekjes gehoord
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
galop is niet meer mogelijk..
maar ze zal wel opknappen..
Als ze weer een beetje goed aangekomen is ga ik haar letterlijk witwassen en nieuwe foto's maken
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze zouden eens opgevoed moeten worden
Thanks.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister wel mee, maar was bezig, dus meeposten zat er niet in, maar nu ben ik weer even. Heb fijne muziekjes gehoord
Ik doe heel hard mijn best op de mijne hoor!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]Dat ik een burnout heb opgelopen is voor een flink deel te wijten aan de kutkoters van de school waar ik heb gewerkt.
Liefquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Er zitten vast liefhebbers van rode wijn hier, speciaal voor jullie dit nummer.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe heel hard mijn best op de mijne hoor!
Maar dat waren vast oudere kinderen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]Dat ik een burnout heb opgelopen is voor een flink deel te wijten aan de kutkoters van de school waar ik heb gewerkt.
Nee, andere redenquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet zo zijn?Of beschouw je jezelf als een kutkoter?
Hee meid!
somsquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Er zitten vast liefhebbers van rode wijn hier, speciaal voor jullie dit nummer.
Gelijk er in en graven alsof hun leven er vanaf hangt en ze nog nooit een schone bak hebben gezien, hè?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
Katten en een schone kattenbak…
Echt, alsof ze een nieuw speeltje hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |