Dat is goed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Dan maar in tekst:
Goedenavond allemaal! Ik zal eens even wat stevige stonerrock voor jullie draaien!
[ afbeelding ]
Dit klinkt wel erg fijn!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
Truckfighters liveZelfs mijn vader ging helemaal uit z'n dak
Hoihoiquote:
Probeer anders gewoon ff tussendoor wat te testen tijdens de nummersquote:
Luister je ook mee?quote:
Ik kijk een andere keer wel even, ik heb toch geen radiostemquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Probeer anders gewoon ff tussendoor wat te testen tijdens de nummersKijken of een setting ineens wel geluid geeft.
Whehe is ook cool!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk een andere keer wel even, ik heb toch geen radiostemDraai wel lekker wat muziek.
Heb geen idee wat ik tussen de shit die ik draai moet gaan vertellen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk een andere keer wel even, ik heb toch geen radiostemDraai wel lekker wat muziek.
gewoon wat er in je hoofd opkomtquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee wat ik tussen de shit die ik draai moet gaan vertellen?
Iets over het nummer wat je net gedraaid hebt en/of wat je vervolgens gaat draaien is vrij gangbaar.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee wat ik tussen de shit die ik draai moet gaan vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |