quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:22 schreef robdriessen het volgende:
Nieuw statieportret van El Presidente. Allemaal printen en boven je eettafel hangen!WHAAAAAAAAAAAAA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuw statieportret van El Presidente. Allemaal printen en boven je eettafel hangen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Juin uit Eigen Tuin!
nee jij durfde niet, ik welquote:
Hij ziet er zo ECHT als een El Presidente uit he!quote:
en sunglassesquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij ziet er zo ECHT als een El Presidente uit he!Alleen het petje en het legeruniform ontbreekt nog!
Nieuw statieportret van El Presidente. Allemaal printen en boven je eettafel hangen!Is dat van die zelfde schilder die het ook voor Wim Lex en Maxima gedaan heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Niet tegen mij Pietquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ik al verteld dat U2 ooit voor 200 man in Tilburg gespeeld heeft?
Zou goed kunnen, maar echt baas om zoiets mee te maken!quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nee....vertel eens.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was gelijk fan na dat optreden in een oude carnavalszaal.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar echt baas om zoiets mee te maken!
Jij bent toch de fotosjoppert?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja!
En een glas whisky.
En die sigaar moet dikker!
Wil je de opnamen van het concert hebben?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
dat klinkt als een uitdaging voor ToTquote:
Harmonie in Tilburg?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je de opnamen van het concert hebben?
Zullen niet veel verschillen denk ik, was een toer nog net voordat ze echt bekend werden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dooie mus, dacht dat ik 'm had...![]()
Heb wel Groningen, Hattem, Amsterdam en vele anderen...
Groningen was ik bij. In Vera. Iets meer dan 200 man, maar niet noemenswaardig meer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Dooie mus, dacht dat ik 'm had...![]()
Heb wel Groningen, Hattem, Amsterdam en vele anderen...
whehehehe not on purposequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor een hoop bands van het vorige uur...
Vera moet ik ook nog eens naar een concert, zaterdag ga ik voor het eerst naar Het Bolwerk in Sneek.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Groningen was ik bij. In Vera. Iets meer dan 200 man, maar niet noemenswaardig meer.
MM heeft het vorige uur nog iets gedraaid wat ooit in het Bolwerk is opgenomen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vera moet ik ook nog eens naar een concert, zaterdag ga ik voor het eerst naar Het Bolwerk in Sneek.
Nice, Romein in Lwd ben ik wel vaker geweest, maar die gaat er wegquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM heeft het vorige uur nog iets gedraaid wat ooit in het Bolwerk is opgenomen.
Oud zijn heeft zo z'n nadelen, maar ik ben echt blij dat ik wat dit beteft bewust de 80's heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Nice, Romein in Lwd ben ik wel vaker geweest, maar die gaat er wegAlles gaat naar nieuwbouw of gaan ze verbouwen. Alle sfeer verdwijnt
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Reed ik een half jaar geleden over Highway 1, was Red Hot Chili Peppers op de radio, de zon scheen, ik dacht bij mezelf: het leven is goed.
Van San Diego naar Frisco?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Reed ik een half jaar geleden over Highway 1, was Red Hot Chili Peppers op de radio, de zon scheen, ik dacht bij mezelf: het leven is goed.
Dat niet, klein stukje, van San Francisco naar Santa Cruz.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Van San Diego naar Frisco?
IK heb hem helemaal fagereden in 1992
Dat heb ik elke keer als ik in de USA rond tuf en dan Radar Love op de radio hoor of Venus van Shocking Blue. Heb er zelfs een keer Mouth & MacNeal gehoord...quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was naar Bridge School Benefit concert. Paar dagen naar San Fran, 2 avonden Neil Young fanclubavond en daarna 2 dagen concerten: Neil Young, Pearl Jam, Soundgarden, Tom Jones, Brian Wilson, Florence + The Machine, Norah Jones d'r band, Band of Horses
wel een gave tripquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat niet, klein stukje, van San Francisco naar Santa Cruz.
Was naar Bridge School Benefit concert. Paar dagen naar San Fran, 2 avonden Neil Young fanclubavond en daarna 2 dagen concerten: Neil Young, Pearl Jam, Soundgarden, Tom Jones, Brian Wilson, Florence + The Machine, Norah Jones d'r band, Band of Horses
Ooit nog maar eens terug om de LA kant van California te bekijken.
dat draaien ze daarquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik elke keer als ik in de USA rond tuf en dan Radar Love op de radio hoor of Venus van Shocking Blue. Heb er zelfs een keer Mouth & MacNeal gehoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |