quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon een hele simpele p4 voor weinig
Goed genoeg om te streamen
wat heeft die moeder over haar te vertellen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nogal ja, op beide punten.
En als zij niet mee mag gaan, wat dan? Me dik 2 weken de tering vervelen in dat saaie deel van het land, in de hoop dat zij en ik echt wel bij elkaar passen PLUS dubbele uitgaven hebben aan hotels en een extra vlucht terug naar Manila moeten boeken, OF deze prille beginnende relatie achter me laten en in m'n uppie #YOLOSWAG4LIFE op vakantie gaan en met walvishaaien zwemmen e.d. en daarbij gewoon gebruik maken van alles waar ik al voor betaald heb? Ik ben echt dol op die meid, maar als ik echt tot een keuze gedwongen word, vrees ik dat die niet leuk gaat worden.![]()
![]()
MAARRR.....die moeder wil eerst goed met mij praten, en hopelijk kan ik haar overtuigen dat ik geen moordlustige maniak ben, wat zij oprecht schijnt te vrezen.
dat domme dansje wat ze erbij haddenquote:
De cultuur daar is heel anders dan hier. Je woont bij je ouders tot je gaat trouwen, en je hebt respect voor hen te hebben. Daarbij zal het het schandaal van het dorp worden als ze zelfstandig besluit om alsnog mee te gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat heeft die moeder over haar te vertellen?
Zeggen dat al jouw slachtoffers nog levenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En als zij niet mee mag gaan, wat dan? Me dik 2 weken de tering vervelen in dat saaie deel van het land, in de hoop dat zij en ik echt wel bij elkaar passen PLUS dubbele uitgaven hebben aan hotels en een extra vlucht terug naar Manila moeten boeken, OF deze prille beginnende relatie achter me laten en in m'n uppie #YOLOSWAG4LIFE op vakantie gaan en met walvishaaien zwemmen e.d. en daarbij gewoon gebruik maken van alles waar ik al voor betaald heb? Ik ben echt dol op die meid, maar als ik echt tot een keuze gedwongen word, vrees ik dat die niet leuk gaat worden.![]()
![]()
MAARRR.....die moeder wil eerst goed met mij praten, en hopelijk kan ik haar overtuigen dat ik geen moordlustige maniak ben, wat zij oprecht schijnt te vrezen.
oh god, wat een levenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
De cultuur daar is heel anders dan hier. Je woont bij je ouders tot je gaat trouwen, en je hebt respect voor hen te hebben. Daarbij zal het het schandaal van het dorp worden als ze zelfstandig besluit om alsnog mee te gaan.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Zeggen dat al jouw slachtoffers nog leven
Tsja toen ik mijn vrouw kaapte was ze ook de schande van de familie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
De cultuur daar is heel anders dan hier. Je woont bij je ouders tot je gaat trouwen, en je hebt respect voor hen te hebben. Daarbij zal het het schandaal van het dorp worden als ze zelfstandig besluit om alsnog mee te gaan.
Walvishaaienquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja toen ik mijn vrouw kaapte was ze ook de schande van de familie.
Je hoeft je niet perse daar te vervelen thoquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uit een hechte hervormde familie.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uit een hechte hervormde familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |