SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
[ Bericht 96% gewijzigd door LittleBrownie op 14-04-2015 20:07:09 ][i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Waarom dan baggeren om de lapo pakken?quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Mobiel topic openen schijnt nu kut te zijn?![]()
Zal zo de Op inpleuren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Draai je echt maar tot 21:00?
Dan ga ik daarna ff om een nieuwe streamer te testen.
Zou gewoon goed moeten klinken
1 minuut, maar mn klok werkt niet meequote:
Waar jij al bang voor was.. Die grote stoort als een jacco op het geluidquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel, het kwam toevallig wel mooi uit.
Ahhhh okee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waar jij al bang voor was.. Die grote stoort als een jacco op het geluid
Dus ff een simpel dingetje geregeld
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:02 schreef ToT het volgende:
Lang lulverhaal.Flink klote welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Mijn probleem ook altijd met vooraf inplannen!quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet of ik dan (nog) zin heb
Koen!quote:
Gewoon zin maken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet of ik dan (nog) zin heb
Van ToT?quote:
Nogal ja, op beide punten.quote:
Ah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |