quote:Op zondag 12 april 2015 00:23 schreef remlof het volgende:
Waren de laatste woorden van PP waarna hij geen topic ging openen...
Wat een complimentenquote:Op zondag 12 april 2015 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Stekker hoor, alles labiel hierJa, best aardig. Wanneer word je weer FA? Kun je 40+ terughalen. Je was sowieso rechtvaardig, links en vriendelijk.
![]()
![]()
Ja, ik vond je wel een hele goede. Misschien iets te veel 'onder de users' naar de smaak van 'het beleid', denk ik, maar dat weet ik niet. Maar wel zeer geschikt. Je moest alleen een biertje minder lustenquote:Op zondag 12 april 2015 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een complimenten
Maar ik heb geen plannen om FA te worden, als ze me al zouden willen
En 40+ is best terecht gesloten volgens mij
Die heeft al een kunstkaak van al die 40 plussers die haar hebben bezochtquote:Op zondag 12 april 2015 00:28 schreef remlof het volgende:
Maar ik wil je wel een keer swaffelen FANN, wanneer schikt het?
ik schakel liever terugquote:Op zondag 12 april 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het weer zo laat... Schakel ik even bij
thuisbasis is kwijt, iedereen is het kwijtquote:Op zondag 12 april 2015 00:36 schreef sacha het volgende:
[..]
moet je nu eens op actieve topics drukken
Wist niet dat je die hadquote:Op zondag 12 april 2015 00:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nou niets, zal mijn dirty mind wel zijn
Ik kijk nog even een paar afleveringen van House of Cardsquote:Op zondag 12 april 2015 01:53 schreef chufi het volgende:
Ok iedereen onder de dekens..... Afgelopen dag toch over de 400 posts hier ....
Heb je Fann overgehaald of zo?quote:Op zondag 12 april 2015 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk nog even een paar afleveringen van House of Cards
Om House of Cards te kijken bedoel ik.. Dat is haar favo serie momenteelquote:Op zondag 12 april 2015 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Om geswaffeld te worden? Nee nog niet.
Ik was ooit afgehaakt tijdens het eerste seizoen, maar ben opnieuw begonnen en nu vind ik het gaaf. Alleen nu heeft iedereen het al gezien en zit ik pas halverwege seizoen 2quote:Op zondag 12 april 2015 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Om House of Cards te kijken bedoel ik.. Dat is haar favo serie momenteel
EN ik heb geen idee waar het over gaat en het boeit me eigenlijk ook niet...... Al die TV series bij alle verschillende aanbieders of gewoon van de news=groepen trekken... Ik heb al genoeg aan mn huidige zenderpakketquote:Op zondag 12 april 2015 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was ooit afgehaakt tijdens het eerste seizoen, maar ben opnieuw begonnen en nu vind ik het gaaf. Alleen nu heeft iedereen het al gezien en zit ik pas halverwege seizoen 2
Wat ouderwets van jequote:Op zondag 12 april 2015 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
EN ik heb geen idee waar het over gaat en het boeit me eigenlijk ook niet...... Al die TV series bij alle verschillende aanbieders of gewoon van de news=groepen trekken... Ik heb al genoeg aan mn huidige zenderpakket
Ben je bang dat je nu niet meer cool overkomt wanneer je het gebruikt?quote:Op zondag 12 april 2015 07:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Swaffelen, dat is toch geen woord voor 40+?
Blijkbaar leren we nog steedsquote:Op zondag 12 april 2015 07:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik gebruik dat woord sowieso nooit en ben sowieso niet cool.quote:Op zondag 12 april 2015 08:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ben je bang dat je nu niet meer cool overkomt wanneer je het gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt toch een dagje ouder hč.quote:Op zondag 12 april 2015 08:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat zijn jullie trouwens vroeg wakker op zondag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
quote:Op zondag 12 april 2015 08:03 schreef chufi het volgende:
Het is weer vroeg op deze zondagmorgen....Is dat een foto vanaf je raam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:Op zondag 12 april 2015 08:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Is dat een foto vanaf je raam?
Heb de deuren al opengegooid, temperatuurtje is primaquote:
40+ers swaffelen niet meer, hun zaakje sleept al over de grond als ze gewoon achter hun rollator aansjokken.quote:Op zondag 12 april 2015 07:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik moest er ook even inkomen hoor, maar toen werd het leukquote:Op zondag 12 april 2015 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was ooit afgehaakt tijdens het eerste seizoen, maar ben opnieuw begonnen en nu vind ik het gaaf. Alleen nu heeft iedereen het al gezien en zit ik pas halverwege seizoen 2
Goedemorgen Fann.quote:Op zondag 12 april 2015 11:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moest er ook even inkomen hoor, maar toen werd het leuk
ik weet niet waar dat is eigenlijk, kan ook MLN zijn, maar ik denk dat ik als ik er ben lieverquote:Op zondag 12 april 2015 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Al een beetje gewend aan de 'nieuwe' 40+ stek?
Ja, het voelt hier een beetje vreemd, maar dat zal wel weer overgaan. En dat zwerven doen we nu allemaal....iedereen voelt zich volgens mij wel een beetje ontheemd.quote:Op zondag 12 april 2015 11:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet waar dat is eigenlijk, kan ook MLN zijn, maar ik denk dat ik als ik er ben liever
wat ''rondzwerf''
oh nee, het is niet de ''verhuizing'' op zich hoor, ik heb dat al eerder meegemaakt,quote:Op zondag 12 april 2015 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, het voelt hier een beetje vreemd, maar dat zal wel weer overgaan. En dat zwerven doen we nu allemaal....iedereen voelt zich volgens mij wel een beetje ontheemd.
Ach, dat komt wel goed, het zal wel liggen aan de manier waarop de dingen zijn gelopen. Daarom zeg ik, gewoon lekker doorgaan. Wie of wat er de schuld van is zal me ook worst wezen eigenlijk.quote:Op zondag 12 april 2015 11:28 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nee, het is niet de ''verhuizing'' op zich hoor, ik heb dat al eerder meegemaakt,
toen ging de RLS ineens naar GC en was BrandX hier nog mod, ik weet niet of
dat nu ook zo is, dat ging allemaal heel gezellig, was niks aan de hand, dit loopt
allemaal wel een beetje anders...
Het is ook niet ''iemand'' zijn schuld, het was tijd denk ikquote:Op zondag 12 april 2015 11:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, dat komt wel goed, het zal wel liggen aan de manier waarop de dingen zijn gelopen. Daarom zeg ik, gewoon lekker doorgaan. Wie of wat er de schuld van is zal me ook worst wezen eigenlijk.
Remlof weer heh...quote:Op zondag 12 april 2015 11:36 schreef Spezza19 het volgende:
Zijn we nou nog steeds aan het swaffelen?
Moguh!
Mogguh kerel...quote:Op zondag 12 april 2015 11:36 schreef Spezza19 het volgende:
Zijn we nou nog steeds aan het swaffelen?
Moguh!
quote:Op zondag 12 april 2015 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Heb de deuren al opengegooid, temperatuurtje is prima
quote:
Een mens kan ook niet overal tegelijk zijn hčquote:
Ja potverdrie... Daar hebben we toch die smartphones voorquote:Op zondag 12 april 2015 15:52 schreef just me het volgende:
[..]
Een mens kan ook niet overal tegelijk zijn hč
Niet op de golfbaan hč dat is not donequote:Op zondag 12 april 2015 15:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja potverdrie... Daar hebben we toch die smartphones voor
Heb je nummer nietquote:Op zondag 12 april 2015 15:57 schreef just me het volgende:
[..]
Niet op de golfbaan hč dat is not done
Ik zet 'm altijd keurig uit als de wedstrijd gaat beginnen en na afloop kijk ik altijd of er nog een leuke boodschappen zijn ingesproken
en dan zullen we maar zo houden danquote:
Oh zat je daar op te wachten... Misschien de volgende keer dan maarquote:Op zondag 12 april 2015 15:57 schreef just me het volgende:
[..]
Niet op de golfbaan hč dat is not done
Ik zet 'm altijd keurig uit als de wedstrijd gaat beginnen en na afloop kijk ik altijd of er nog een leuke boodschappen zijn ingesproken
Ik zat op de prijsuitreiking te wachten.... heb toch mooi 'n balletje gewonnenquote:Op zondag 12 april 2015 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh zat je daar op te wachten... Misschien de volgende keer dan maar
Om die volgende week in het water te slaan ...quote:Op zondag 12 april 2015 16:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zat op de prijsuitreiking te wachten.... heb toch mooi 'n balletje gewonnen
Doe es niet zo negatief Sjoef, vandaag geen bal in het water geslagen, gewoon lekker gespeeld en dik tevredenquote:Op zondag 12 april 2015 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Om die volgende week in het water te slaan ...
Mooi zoquote:Op zondag 12 april 2015 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
Doe es niet zo negatief Sjoef, vandaag geen bal in het water geslagen, gewoon lekker gespeeld en dik tevreden
Geintje... Maar wel jammer van die fles wijnquote:Op zondag 12 april 2015 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
Doe es niet zo negatief Sjoef, vandaag geen bal in het water geslagen, gewoon lekker gespeeld en dik tevreden
Nou ik volgends mij was het wijn van chateau koppijn.... ben toch blijer met mijn balletje.quote:Op zondag 12 april 2015 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Geintje... Maar wel jammer van die fles wijn
Rondje gefietst en boodschappen gedaan....quote:Op zondag 12 april 2015 16:48 schreef just me het volgende:
[..]
Nou ik volgends mij was het wijn van chateau koppijn.... ben toch blijer met mijn balletje.
Ik hou het voorlopig bij de cassis heb nog een lange avond voor de boeg.
Ben je nog buiten geweest Sjoef, lekker genoten van het weer?
moest je spiegelen ?quote:Op zondag 12 april 2015 17:01 schreef sacha het volgende:
ik zit al de hele middag op advies van Yvonne in de spiegel te kijken![]()
het enige wat mij te binnen schiet is:
ik ken een heel leuk meisje,
wil je haar eens zien?
kijk dan in de spiegel,
dan zie je haar misschien!
Ze kreeg idd een spiegel voorgeschoteld... In het FB topic, waar iedereen behalve Yvonne on topic is ....quote:
ze als in ik?quote:Op zondag 12 april 2015 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kreeg idd een spiegel voorgeschoteld... In het FB topic, waar iedereen behalve Yvonne on topic is ....
Ja dat plaatje dusquote:Op zondag 12 april 2015 17:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ze als in ik?
zo beleef ik dat niet hoor sjoef![]()
maar zo'n plaatje zeg in FB?![]()
*doet een Tatjana* =![]()
Dit is geschreven,quote:Op zondag 12 april 2015 17:01 schreef sacha het volgende:
ik zit al de hele middag op advies van Yvonne in de spiegel te kijken![]()
het enige wat mij te binnen schiet is:
ik ken een heel leuk meisje,
wil je haar eens zien?
kijk dan in de spiegel,
dan zie je haar misschien!
Zoek de verschillenquote:Op maandag 13 april 2015 08:01 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Een JSF op Eglin Air Force Base in Florida.
ANP
[ afbeelding ]
Ford-cortina-mk1-inc-Lotus-GT-water-pump
nee dit is de swaffel scquote:
Helder.quote:
opgelost, nextquote:
Middagquote:Op maandag 13 april 2015 11:26 schreef Spezza19 het volgende:
Doe toch liever andere dingen dan swaffelen..
Moguh!
Weer wat geleerdquote:Op maandag 13 april 2015 11:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik moest toch even opzoeken wat het ook alweer precies betekende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swaffelen
heb je geoefendquote:
Toch wel elke dag..quote:Op maandag 13 april 2015 13:00 schreef just me het volgende:
[..]
heb je geoefend![]()
dit topic moet gewoon snel vol en dan een andere TT, ik zit op mijn werk
Nou ik vond het toch maar frisjes op de fietsquote:Op maandag 13 april 2015 13:05 schreef just me het volgende:
Kheb helemaal geen zin om te werken, veels te mooi weer om binnen te zitten
ik heb er nog niet gekekenquote:
ze zijn onzinnigquote:Op maandag 13 april 2015 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze willen allerlei zinloze topics / subforas sluiten vanwege hoog SC gehalte...
Het was inderdaad lekker om vanmorgen buiten te werkenquote:Op maandag 13 april 2015 13:05 schreef just me het volgende:
Kheb helemaal geen zin om te werken, veels te mooi weer om binnen te zitten
quote:Op maandag 13 april 2015 11:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
quote:Woord van het jaar[bewerken]
Swaffelen werd verkozen tot Woord van het jaar 2008 na een competitie die werd georganiseerd door het Genootschap Onze Taal, Van Dale Uitgevers en dagblad De Pers.[4] De weblog GeenStijl had zijn lezers opgeroepen voor dit woord te stemmen.[5] Swaffelen haalde het met 57 % van de stemmen voor wiiën (op de Wii spelen, haalde 12 % van de stemmen) en bankendomino (refererend naar de kredietcrisis, haalde 6 % van de stemmen). Gastroseksueel en smirten haalden elk 5 %
Hoi, wat doet deze sc ineens hier?quote:
we zijn verbannenquote:
Hoi JMquote:
Waarom?quote:
gewoon vage shitquote:
O dus binnenkort kan heel Fok ook wel weg dan.quote:
dat is op zich al eens kunst om offtopic te sc-enquote:
Zoals altijd dusquote:
Kloptquote:Op maandag 13 april 2015 13:33 schreef drakin het volgende:
[..]
O dus binnenkort kan heel Fok ook wel weg dan.
"ze" hebben geen idee wat dit met mij doet, ik ben nu dwalende en zoekende, mijn leven wat doe je, ik probeer nu een plekje in MUZ te zoeken, zoekende naar...quote:Op maandag 13 april 2015 13:33 schreef drakin het volgende:
[..]
O dus binnenkort kan heel Fok ook wel weg dan.
Ik was jullie al een hele week(denk ik tenminste zoiets) kwijt, en ik kan het dementietopic ook al niet meer vindenquote:Op maandag 13 april 2015 13:34 schreef just me het volgende:
[..]
"ze" hebben geen idee wat dit met mij doet, ik ben nu dwalende en zoekende, mijn leven wat doe je ?
In het zeiktopic dwaalden we wat af ....quote:Op maandag 13 april 2015 13:34 schreef drakin het volgende:
Maar ging het in de sc teveel over andere dingen dan sc-en?
lag dus niet aan jouquote:Op maandag 13 april 2015 13:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was jullie al een hele week(denk ik tenminste zoiets) kwijt, en ik kan het dementietopic ook al niet meer vinden
O ik snap het, dat komt gewoon omdat inmiddels heel Fok al op die leeftijd zit.quote:Op maandag 13 april 2015 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
opeens moest 40+ weg en nu zijn we de weg kwijt
Te veel gezekenquote:Op maandag 13 april 2015 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
In het zeiktopic dwaalden we wat af ....
Zijn er nog meer nog dwalende?quote:
40+ is in zijn geheel opgedoekt en sommige topics zijn verplaatst naar andere subfora. Heel logisch allemaal, notquote:Op maandag 13 april 2015 13:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was jullie al een hele week(denk ik tenminste zoiets) kwijt, en ik kan het dementietopic ook al niet meer vinden
En waar is dat dan?quote:Op maandag 13 april 2015 13:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
40+ is in zijn geheel opgedoekt en sommige topics zijn verplaatst naar andere subfora. Heel logisch allemaal, not
De muiek topics naar MUZ 1 topic naar MLN en muziekketting naar MEN en deze GC hier dus...quote:Op maandag 13 april 2015 13:36 schreef drakin het volgende:
[..]
En waar is dat dan?
En wordt er nog meer opgedoekt op Fok dan?
Dat is alles? 3 topics over van heel 40+quote:Op maandag 13 april 2015 13:38 schreef chufi het volgende:
[..]
De muiek topics naar MUZ 1 topic naar MLN en muziekketting naar MEN en deze GC hier dus...
Wat is POL?quote:Op maandag 13 april 2015 13:39 schreef chufi het volgende:
En KT stelde vandaag in FB voor om POL op te doeken
Maar de reden was dat ze toch heel Fok minder willen? Dus er zal vast meer weggaan. Zoveel topics zie ik nog waar soms maanden niet eens gepost wordt.quote:
Je kunt beter hier kijken FB / Wanneer wordt het 50+-forum geopend ?quote:Op maandag 13 april 2015 13:43 schreef drakin het volgende:
Dat zeiden ze vorig jaar ergens toen KT abo en 40+ tegen elkaar op ging stoken voor het record.
En waar vind ik dat?quote:Op maandag 13 april 2015 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
In o.a. het kletshonk van MLN kun je wel wat (links naar) bepaalde gedachtes van 40+ers vinden drakin, mocht je daar behoefte aan hebben
Wat ik net al zei, inmiddels is heel Fok al op of rond de 40, dus heel Fok is 40+quote:Op maandag 13 april 2015 13:44 schreef just me het volgende:
Zat net even na te kijken, loop hier (op fok! dus) rond sinds 1999, heb ik dus meegeholpen FOK! groot te krijgen en nu proberen ze mij klein te krijgen
*calimero-modus uit*
quote:Op maandag 13 april 2015 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt beter hier kijken FB / Wanneer wordt het 50+-forum geopend ?
Ik ga ze beide eens bekijken, en dat MLN???quote:Op maandag 13 april 2015 13:46 schreef Doedezemaar het volgende:
En hier kun je ook nog wat lezen 40+ / RIP 40+
ok dankje.quote:Op maandag 13 april 2015 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
MLN / [MLN Kletshonk] #96 - Next
er staat ergens nog wel iets meer, o.a. een post van Deisyy die ik zo snel niet terug kan vinden.quote:
ok dankjequote:Op maandag 13 april 2015 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er staat ergens nog wel iets meer, o.a. een post van Deisyy die ik zo snel niet terug kan vinden.
ik denk dat die in het vorige topic van deze reeks staat. In elk geval genoeg leesvoer her en der.quote:
Nog geen kans gehad om te lezen na een gezellig bezoekje, nu maar even proberen dan voor ik het weer vergeet.quote:Op maandag 13 april 2015 13:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat die in het vorige topic van deze reeks staat. In elk geval genoeg leesvoer her en der.
Ik zal je even niet meer storen ...quote:Op maandag 13 april 2015 15:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog geen kans gehad om te lezen na een gezellig bezoekje, nu maar even proberen dan voor ik het weer vergeet.
Ga lekker door hier, ik ben toch ook weer wat tussendoor aan het doen waardoor het lezen nog niet opschiet.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht jammer dat het 40+-forum is opgeheven, omdat ik vond dat we daar met een leuke groep vaste users posten. Users die respect hadden voor elkaar, elkaar in hun waarde lieten en belangstelling voor elkaar hadden. Iedereen kon er zijn ei, gerief en ongerief kwijt en zo'n plek zie ik niet snel weer op Fok! verschijnen.
En natuurlijk waren er onderling ook weleens onenigheden en dan wat er iets van gezegd of er werd een tijdje genegeerd, maar dan was het ook klaar.
Het was de afgelopen weken inderdaad rustiger in de 40+-topics, maar zulke periodes waren er wel vaker en dat was altijd van tijdelijke aard, dat hadden we deze keer ook wel weer overleefd.
Maar die kans kregen we niet, we werden opgedoekt en dat vind ik oprecht jammer.
Volgens mij was het punt dat er in de topics (dus niet in de 40+ SC zelf) van de 40+ teveel slow chat plaatsvond, nu gebeurde dat ook wel eens her en der, maar m.i. per ongeluk, en om het nou meteen 'veel' te noemen vind ik persoonlijk nogal overdreven.quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
Rondzwerven is een beetje te ver gezocht , want dat deed ik voorheen ook al, maar nu voelt het, zoals Sas al beschreef, dat het huis weg is. Ik heb het hier in de beginjaren van mijn bestaan ook zonder 40+ gedaan dus ik overleef het wel... Maar de animo is momenteel niet je van het....
quote:'rondzwerven', voor zover ze al niet voorheen ook al (af en toe) op andere plekken buiten de 40+ te vinden waren.
Er was niemand 'verhuist', men deed daar ook mee en nu nog.quote:Op maandag 13 april 2015 17:29 schreef FANN het volgende:
De SC stelde toch niet veel meer voor, nadat meer dan de helft van de users naar
het radiotopic was verhuist, als je maar 10 slowchatters hebt en er gaan er 6 in
dat andere topic slowchatten blijf er weinig over, is niet erg, maar wel een feit.
Die staat ook in MUZ...quote:Alleen de Muziek ketting mis ikmaar daar kom ik ook wel overheen
Nou ja in de SC was het harstikke stil dus ik was toch al begonnen met rondzwerven...quote:Op maandag 13 april 2015 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er was niemand 'verhuist', men deed daar ook mee.
Gewoon, omdat het leuk was/is...
[..]
Die staat ook in MUZ...
Herstel, staat in MEN: MEN / Muziek-ketting deel 18quote:Op maandag 13 april 2015 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja in de SC was het harstikke stil dus ik was toch al begonnen met rondzwerven...
Ah staat die ook in MUZ? Heb ik gemist dan, kijk ik straks nog wel een keer.
Ah... dankjewel....quote:Op maandag 13 april 2015 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herstel, staat in MEN: MEN / Muziek-ketting deel 18
Een bep. soort dans.quote:Op maandag 13 april 2015 11:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
MENquote:Op maandag 13 april 2015 17:29 schreef FANN het volgende:
De SC stelde toch niet veel meer voor, nadat meer dan de helft van de users naar
het radiotopic was verhuist, als je maar 10 slowchatters hebt en er gaan er 6 in
dat andere topic slowchatten blijf er weinig over, is niet erg, maar wel een feit.
Als iemand behoefte heeft om nog in de andere topics te posten dan kan dat gewoon...
deze topics zijn naar MLN
MLN / Jeugdtrauma's
MLN / Nostalgische interieurs
MLN / Waaraan merk je dat je ouder bent/wordt? deeltje 6
deze staan in MUZ
MUZ / Het ultieme jaren 60-muziek-topic
MUZ / Punk, disco, New Wave of? #34
MUZ / Het ultieme jaren 70-muziek-topic #5
MUZ / Het ultieme jaren 80 muziektopic waar we vrolijk verder gaan
en voor de jeugdfoto's was/is dit topic US / Hoe fucking cute was jij vroeger - Deel 3
Alleen de Muziek ketting mis ikmaar daar kom ik ook wel overheen
Ik had het al gepost zonder link, maar nu zonder 40+ forum is teruglezen uit de boze natuurlijkquote:Op maandag 13 april 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je Hut, ik had de link inmiddels ook al van MM gekregen, dus gevonden...
sorry Chuf, had ik niet gezienquote:Op maandag 13 april 2015 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het al gepost zonder link, maar nu zonder 40+ forum is teruglezen uit de boze natuurlijk
quote:Op maandag 13 april 2015 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor ... Verder alles goed ?
Tijd voor een reüniequote:Op maandag 13 april 2015 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het al gepost zonder link, maar nu zonder 40+ forum is teruglezen uit de boze natuurlijk
Ben ik nu aan het doenquote:Op maandag 13 april 2015 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Geniet ze van de schemer.... Ik ga zo eten ..
Ga je nu elke dag eerder naar bed.... ?quote:
Zou ik ook moeten doenquote:Op maandag 13 april 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je nu elke dag eerder naar bed.... ?
Goed voor de gezondheid.quote:Op maandag 13 april 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je nu elke dag eerder naar bed.... ?
Ik ga vanavond ook eens echt op tijd naar bed...quote:
Ja dat dacht ik gisteren ook.....quote:Op dinsdag 14 april 2015 07:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook eens echt op tijd naar bed...![]()
Goedemorgen....dat was inderdaad een goed idee, dat heb ik gisteren voor een keer ook maar eens gedaan. En ik heb warempel nog goed geslapen ook, en dat laatste is een wonder.quote:
Dat idd, alleen moest die wekker weer roet in het eten gooien.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goedemorgen....dat was inderdaad een goed idee, dat heb ik gisteren voor een keer ook maar eens gedaan. En ik heb warempel nog goed geslapen ook, en dat laatste is een wonder.
Ik zet bijna nooit een wekker, toevallig gisteren een keer, maar dat was omdat ik een afspraak in het ziekenhuis had, dus moest ik wel, daarom was ik gisteravond ook door slaaptekort zo moe. Maar verder haat ik wekkers. Ondingen zijn het.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat idd, alleen moest die wekker weer roet in het eten gooien.
Maar vanmorgen moest ik gewoon op tijd ergens zijn, en omdat ik vorige week een paar nachten slecht geslapen had + erg moe was was de kans mij te groot een paar uur na die afspraak pas wakker te worden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zet bijna nooit een wekker, toevallig gisteren een keer, maar dat was omdat ik een afspraak in het ziekenhuis had, dus moest ik wel, daarom was ik gisteravond ook door slaaptekort zo moe. Maar verder haat ik wekkers. Ondingen zijn het.
Ik heb daar wel een app voor, komt een zonnetje langzaam op en op het laatst gaan vogeltjes zachtjes fluiten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:51 schreef just me het volgende:
Die wekkers maken je ook nooit lief fluisterend wakker....
Die floten al toen ik naar bed ging.....quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een app voor, komt een zonnetje langzaam op en op het laatst gaan vogeltjes zachtjes fluiten.
Oooh dat klinkt heerlijk!!!quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een app voor, komt een zonnetje langzaam op en op het laatst gaan vogeltjes zachtjes fluiten.
heb je zo lang bij MUZ gezeten ?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die floten al toen ik naar bed ging.....
Daarom moest ik gisteren dus die wekker zetten anders was ik ook nooit op tijd op de afspraak. geweest. Maar als je dan maar net 3 uurtjes hebt geslapen ben je de rest van de dag echt kapot. Sowieso, met mijn slaapprobleem is het altijd bagger, ik weet nooit van tevoren of ik wel of niet slaap en hoeveel uurtjes.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar vanmorgen moest ik gewoon op tijd ergens zijn, en omdat ik vorige week een paar nachten slecht geslapen had + erg moe was was de kans mij te groot een paar uur na die afspraak pas wakker te worden.
Hoe vroeg ging je dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die floten al toen ik naar bed ging.....
ff kijken hoe die app heet:quote:
Was er wel muziek dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er waren geen luisteraars, lekker rustig
kan m zo snel niet vinden maar ik heb een windows phone en die komt met "daily prayers"quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:58 schreef drakin het volgende:
[..]
ff kijken hoe die app heet:
Morning energy alarm, gratis ook nog.
Ja, dat kan dan ook nog, sowieso kan je dat wel aan Piet overlaten, die draait altijd. Die is draaiend geboren vermoed ik.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Was meer een dubbele YT sessie van mij en Piet
Daar zou ik dan weer niet lekker wakker van worden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:01 schreef just me het volgende:
[..]
kan m zo snel niet vinden maar ik heb een windows phone en die komt met "daily prayers"
3 keer heel diep inademen en rustig uit.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom moest ik gisteren dus die wekker zetten anders was ik ook nooit op tijd op de afspraak. geweest. Maar als je dan maar net 3 uurtjes hebt geslapen ben je de rest van de dag echt kapot. Sowieso, met mijn slaapprobleem is het altijd bagger, ik weet nooit van tevoren of ik wel of niet slaap en hoeveel uurtjes.
ik heb wat gevonden, verder kijken in de pauzequote:Op dinsdag 14 april 2015 11:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer niet lekker wakker van worden.
Ik zocht ooit op wake up light denk ik, misschien lukt het daarmee?
app is dacht ik van supradyn
Ja, ja, makkelijker gezegd dan gedaan.....quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:03 schreef drakin het volgende:
[..]
3 keer heel diep inademen en rustig uit.
niet piekeren.
niet steeds tegen jezelf zeggen dat je niet moet piekeren.
Vervelende is dat als je dan een nacht goed slaapt dat je dat dan ook weer voelt de hele dag.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ja, makkelijker gezegd dan gedaan.....
Denk dat ik nu wel enigszins 'bijgeslapen' heb.
Het is niet echt het piekeren, want veel zorgen heb ik niet, maar mijn kop is altijd overuren aan het maken. Ik denk gewoon heel veel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Vervelende is dat als je dan een nacht goed slaapt dat je dat dan ook weer voelt de hele dag.
Maar echt, niet piekeren. Heeft toch geen zin op dat moment. Eventueel even opschrijven en de dag erna kun je het oppikken.
Dat wordt piekeren genoemd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is niet echt het piekeren, want veel zorgen heb ik niet, maar mijn kop is altijd overuren aan het maken. Ik denk gewoon heel veel.
Ik ben niet zo een zweverig type hč. Maar ach, in feite ben ik er wel aan gewend, ik denk dan bij mezelf het is niet anders mijn slaap en eet ritme is nu eenmaal niet zoals het bij anderen is (noem het afwijkend, dat is het ook), maar ik ben eraan gewend, ik weet in feite niet meer beter dan dat ik dat heb.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat wordt piekeren genoemd.
Leren mediteren zou wat zijn en bewustwording van het nu.
Tja klinkt zweverig en dat doe je niet 123 en vooral in het begin, maar na een tijdje af en toe even oefenen gaat het steeds beter en wordt je van binnen ook rustiger.
Zweverig is denk ik niet het juiste woord, een andere "mindset" past misschien beter.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een zweverig type hč. Maar ach, in feite ben ik er wel aan gewend, ik denk dan bij mezelf het is niet anders mijn slaap en eet ritme is nu eenmaal niet zoals het bij anderen is (noem het afwijkend, dat is het ook), maar ik ben eraan gewend, ik weet in feite niet meer beter dan dat ik dat heb.
fantastisch filmpje Draak!quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:39 schreef drakin het volgende:
Dit filmpje gaat over 1 minuut meditatie:
Ik heb het geprobeerd hier achter de laptop, maar ik ga het vanavond nog een keerquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:39 schreef drakin het volgende:
Dit filmpje gaat over 1 minuut meditatie:
Misschien kan jij beter keiharde muziek opzettenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, dat mediteren is niks voor mij, ben ik veel te ADHD voor.
Dit is weer verwarrend. Al die Mootjes.....quote:
Dat werkt bij mij best goed hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien kan jij beter keiharde muziek opzetten
Ik zit me te bedenken waar ik vandaag eens tegenaan kan gaan swaffelen.quote:
er zijn ook best wel veel Users met Fan in hun naam, ik zag gisteren nog ergens LPFANquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is weer verwarrend. Al die Mootjes.....
Jammer dat ik geen buurvrouw heb.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit me te bedenken waar ik vandaag eens tegenaan kan gaan swaffelen.
ah... ja die uitlaatklep heb ik dan weer niet...quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit me te bedenken waar ik vandaag eens tegenaan kan gaan swaffelen.
Er is ook een 'fanneke' ergens. maar dat schijnt een vent te zijn, dat vond ik eigenlijk raar omdat ik in de eerste instantie niet aan een vent dacht.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
er zijn ook best wel veel Users met Fan in hun naam, ik zag gisteren nog ergens LPFAN
ja, die zie ik ook wel eens voorbij schuiven, ik dacht eerlijk gezegd ook dat het een vrouw wasquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is ook een 'fanneke' ergens. maar dat schijnt een vent te zijn, dat vond ik eigenlijk raar omdat ik in de eerste instantie niet aan een vent dacht.
En nu dan? Wie is nou Mootje jij of ik?quote:
Stiekem ben ik gewoon Mootie, maar ik zag de post van Fann en kon hem niet laten gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En nu dan? Wie is nou Mootje jij of ik?
Hoeft niet in 1 keer he? Gewoon lekker rustig oefenen en voor je het weet sta je met een grote grijns in de rij bij de kassa. Weg ergernissen uit het leven!quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd hier achter de laptop, maar ik ga het vanavond nog een keer
proberen als ik wil slapen, zou wel leuk zijn als het werkt
ben je een lurker hier?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon Mootie, maar ik zag de post van Fann en kon hem niet laten gaan.
Stiekem ben ik gewoon Mo, hoewel mensen er ook MM van maken, en eerlijk gezegd ben ik daar niet zo blij mee.............quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon Mootie, maar ik zag de post van Fann en kon hem niet laten gaan.
Waarom denk je dat het mij 20 jaar kostte om 1 minuut vol te houden?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, dat mediteren is niks voor mij, ben ik veel te ADHD voor.
Ik ga het serieus vanavond proberen als ik wil slapen en misschien kan ik het vandaag nog gebruikenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoeft niet in 1 keer he? Gewoon lekker rustig oefenen en voor je het weet sta je met een grote grijns in de rij bij de kassa. Weg ergernissen uit het leven!
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het mij 20 jaar kostte om 1 minuut vol te houden?
Dan kan je nu op de weegschaal gaan staan, misschien geeft het wel een goed gevoel als je ziet dat je nu lichter bent dan een kwartiertje geleden.quote:
Fijn dat je het even meldquote:
dat doen alleen anorexia mensjesquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan kan je nu op de weegschaal gaan staan, misschien geeft het wel een goed gevoel als je ziet dat je nu lichter bent dan een kwartiertje geleden.
ik weeg nu nog maar 119 kilo!quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan kan je nu op de weegschaal gaan staan, misschien geeft het wel een goed gevoel als je ziet dat je nu lichter bent dan een kwartiertje geleden.
Is misschien haar vorm van mediteren. En het dan even melden geeft een extra kick, of zoiets. Ik hoop niet dat we dadelijk ook nog de foto's krijgen.quote:
doe ik ook wel eens zo maar overal en nergensquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Af en toe. Als ik een 'bekende' als lapo zie, klik ik even.
O dan ben je nu eindelijk lichter dan dit draakje!quote:
Je maakt tijdens het poepen ook vaak even je hoofd leeg?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is misschien haar vorm van mediteren. En het dan even melden geeft een extra kick, of zoiets. Ik hoop niet dat we dadelijk ook nog de foto's krijgen.
Jij weegt 120 kg?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:16 schreef drakin het volgende:
[..]
O dan ben je nu eindelijk lichter dan dit draakje!
Tering, kom ik aan met mijn bijna 70 kilootjes.....quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik gepoept hebquote:
neem nog een muffinquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tering, kom ik aan met mijn bijna 70 kilootjes.....
Nou, meestal lucht het wel enorm op.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Je maakt tijdens het poepen ook vaak even je hoofd leeg?
Daar post ik al jaren plaatjes mee in MEN....quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is ook een 'fanneke' ergens. maar dat schijnt een vent te zijn, dat vond ik eigenlijk raar omdat ik in de eerste instantie niet aan een vent dacht.
En hoef je even nergens aan te denken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, meestal lucht het wel enorm op.
oké, wanneer ga jij poepen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:16 schreef drakin het volgende:
[..]
schept toch een bandquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar post ik al jaren plaatjes mee in MEN....
Ik kan ze best hebben hoor, ik kom niet zo snel aan, ik heb een prima stofwisseling. Kan eigenlijk zoveel eten als ik wil en ook wat ik wil. Best handig.quote:
Ik weet. Ik ben af en toe ook maar eens mee gaan doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar post ik al jaren plaatjes mee in MEN....
En hoe is het met je cholesterol en bloeddruk en suikergehalte in het bloed?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan ze best hebben hoor
[..]
Ik kan ze best hebben hoor, ik kom niet zo snel aan, ik heb een prima stofwisseling. Kan eigenlijk zoveel eten als ik wil en ook wat ik wil. Best handig.
dat lijkt me héérlijk, serieus, maar als ik iedere dag een slagroom omelet zou eten zou ik toch welquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan ze best hebben hoor
[..]
Ik kan ze best hebben hoor, ik kom niet zo snel aan, ik heb een prima stofwisseling. Kan eigenlijk zoveel eten als ik wil en ook wat ik wil. Best handig.
Ben gisteren op controle in het ziekenhuis geweest, voor iets anders, maar mijn bloed wordt ook elke keer gecontroleerd dus, en mijn bloed was weer prima.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:21 schreef drakin het volgende:
[..]
En hoe is het met je cholesterol en bloeddruk en suikergehalte in het bloed?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:21 schreef drakin het volgende:
[..]
En hoe is het met je cholesterol en bloeddruk en suikergehalte in het bloed?
Ik word over de 100 jaar. Dat kan niet anders.quote:
Nee niet nodigquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik dan uitgebreid gaan beschrijven dat het idd een band schept, maar meer ook niet..
Vorig jaar nog iemand gecremeerd die dat ook altijd zeiquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik word over de 100 jaar. Dat kan niet anders.
Waarvoor moet je dan zo vaak gecontroleerd worden?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben gisteren op controle in het ziekenhuis geweest, voor iets anders, maar mijn bloed wordt ook elke keer gecontroleerd dus, en mijn bloed was weer prima.
Moet nu 15 juli weer.
ik zat net te denken, zal ik het vragen of niet?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarvoor moet je dan zo vaak gecontroleerd worden?
Ach, wat zal ik zeggen? Gewoon voor de zekerheid, laat ik het daar maar op houden. TMI is nooit goed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarvoor moet je dan zo vaak gecontroleerd worden?
Wat is TMI???quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, wat zal ik zeggen? Gewoon voor de zekerheid, laat ik het daar maar op houden. TMI is nooit goed.
To Much Info......quote:
O je wil het gewoon niet met ons delenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
To Much Info......
Dadelijk wil je mijn pincode ook nog.![]()
Gelukkig hoeft dat ook nietquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:32 schreef drakin het volgende:
[..]
O je wil het gewoon niet met ons delen
sterktequote:
Benieuw hoeveel kg er nu weer af gaan.quote:
Ik denk dat ze zo 118,8 kg isquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Benieuw hoeveel kg er nu weer af gaan.
Ik was aan 'swaffelen met flappen' aan het denken. Als de mannen aan swaffelen doen dan moeten de vrouwen toch iets soortgelijks doen. Lijkt me zo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:38 schreef FANN het volgende:
Ik hoop niet dat de volgende TT iets met poepen wordt na de laatste 2 TT's
Nah... flappen klinkt goorquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was aan 'swaffelen met flappen' aan het denken. Als de mannen aan swaffelen doen dan moeten de vrouwen toch iets soortgelijks doen. Lijkt me zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |