Voor jou waag ik wel een knuppel in mn nekquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
Dank je chuf, ik lette niet op en was ineens de laatste
nee joh, dan bij mij, ik was de laatste en wilde geen nieuwe openen en waarom had je er dan niet 1 klaar staan?quote:
Niemand gaat knuppelen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor jou waag ik wel een knuppel in mn nek
We weer Ga met Choco ergens anders zieken. Ze komt sex tekort.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
Mooi dan gaan we weer ergens anders verder
Ondanks je afwezigheid ben je wel goed op de hoogtequote:Op vrijdag 10 april 2015 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
We weer Ga met Choco ergens anders zieken. Ze komt sex tekort.
Welke afwezigheid.?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondanks je afwezigheid ben je wel goed op de hoogte
volgens mij zit hij een hele dag in de kerk, maar misschien kon hij het toch niet latenquote:Op zaterdag 11 april 2015 10:59 schreef Kingstown het volgende:
Is MM de boel aan het neerknuppelen in Amsterdam? http://www.at5.nl/live
Vrijwillig?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:
volgens mij zit hij een hele dag in de kerk, maar misschien kon hij het toch niet laten
Ik vrees dat je nooit gaat vinden wat er ooit was. Dat was uniek en is nergens anders op FOK! voorhanden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben homeless nu en nog steeds zoekende
Dat komt ook niet meer terug (wat klinkt dat heerlijk dramatisch).quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vrees dat je nooit gaat vinden wat er ooit was. Dat was uniek en is nergens anders op FOK! voorhanden.
Jij post uit principe niet in de GC?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vrees dat je nooit gaat vinden wat er ooit was. Dat was uniek en is nergens anders op FOK! voorhanden.
De vlag hangt hier ook nog steeds halfstok.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:01 schreef Deisyy het volgende:
Dat komt ook niet meer terug (wat klinkt dat heerlijk dramatisch).
Heb er een paar keer gepost vandaag ook nog een keer, maar het is het gewoon niet.quote:
Geen vrolijk plaatje Piet. Wel heel mooi.quote:
Heequote:
Wait wut? Jij hebt een eigen forum?quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:17 schreef sly-nl het volgende:
Maar ik ben ook maar een simpele forumeigenaar.
http://www.nowlive.eu/quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wait wut? Jij hebt een eigen forum?![]()
Waarom heb je mij dat nooit verteld en wat is het linkje daarvan?
Ik ga eens een kijkje nemen. Aanmelden doe ik natuurlijk alleen als de naam Kingstown nog te verkrijgen is.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:55 schreef sly-nl het volgende:
http://www.nowlive.eu/
Lid worden van mijn forum is 30,- euro maar dan heb je wel recht op veel zaken: kortingsbonnen voor een gezichtssolarium, de efteling en de volgende show van Seth Gaaikema
Er is iemand die wel die naam heeft (verschil van 1 letter), maar die laat ik een andere naam kiezen, omdat jij het bentquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga eens een kijkje nemen. Aanmelden doe ik natuurlijk alleen als de naam Kingstown nog te verkrijgen is.
Lol ik bied ¤0 voor een lidmaatschapquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
http://www.nowlive.eu/
Lid worden van mijn forum is 30,- euro maar dan heb je wel recht op veel zaken: kortingsbonnen voor een gezichtssolarium, de efteling en de volgende show van Seth Gaaikema
Als je een wijf bent bestaat die mogelijkheid, kut.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lol ik bied ¤0 voor een lidmaatschap
*meld*quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als je een wijf bent bestaat die mogelijkheid, kut.
quote:
ik glij van mijn rolstoelquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Jij wordt sowieso tot vip gerekend en kan ieder weekeinde rekenen op gratis transport van je voordeur naar m'n studio / de master bedroom.
[ afbeelding ]
Ik ben nooit in de KSC geweest, wat staat jou niet aan aan die SC?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:04 schreef Kingstown het volgende:
Heb er een paar keer gepost vandaag ook nog een keer, maar het is het gewoon niet.
Koffie-Slowchat 2.0 binnen een maand en nu. Laat maar. Ik vrees dat ik ook homeless zal blijven voor een hele lange tijd.
Heb nog wel in dat FB-topic gepost, maar ik vrees dat het weinig zal helpen.
De absolute nikserigheid ten top. Geen identiteit, geen ziel, geen passie, geen beleving.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben nooit in de KSC geweest, wat staat jou niet aan aan die SC?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrijwillig?Dat zal dan vast geen kerkdienst zijn gezien zijn grote liefde voor alles wat met religie te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |