quote:Op zondag 12 april 2015 00:23 schreef remlof het volgende:
Waren de laatste woorden van PP waarna hij geen topic ging openen...
Wat een complimentenquote:Op zondag 12 april 2015 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Stekker hoor, alles labiel hierJa, best aardig. Wanneer word je weer FA? Kun je 40+ terughalen. Je was sowieso rechtvaardig, links en vriendelijk.
![]()
![]()
Ja, ik vond je wel een hele goede. Misschien iets te veel 'onder de users' naar de smaak van 'het beleid', denk ik, maar dat weet ik niet. Maar wel zeer geschikt. Je moest alleen een biertje minder lustenquote:Op zondag 12 april 2015 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een complimenten
Maar ik heb geen plannen om FA te worden, als ze me al zouden willen
En 40+ is best terecht gesloten volgens mij
Die heeft al een kunstkaak van al die 40 plussers die haar hebben bezochtquote:Op zondag 12 april 2015 00:28 schreef remlof het volgende:
Maar ik wil je wel een keer swaffelen FANN, wanneer schikt het?
ik schakel liever terugquote:Op zondag 12 april 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het weer zo laat... Schakel ik even bij
thuisbasis is kwijt, iedereen is het kwijtquote:Op zondag 12 april 2015 00:36 schreef sacha het volgende:
[..]
moet je nu eens op actieve topics drukken
Wist niet dat je die hadquote:Op zondag 12 april 2015 00:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nou niets, zal mijn dirty mind wel zijn
Ik kijk nog even een paar afleveringen van House of Cardsquote:Op zondag 12 april 2015 01:53 schreef chufi het volgende:
Ok iedereen onder de dekens..... Afgelopen dag toch over de 400 posts hier ....
Heb je Fann overgehaald of zo?quote:Op zondag 12 april 2015 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk nog even een paar afleveringen van House of Cards
Om House of Cards te kijken bedoel ik.. Dat is haar favo serie momenteelquote:Op zondag 12 april 2015 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Om geswaffeld te worden? Nee nog niet.
Ik was ooit afgehaakt tijdens het eerste seizoen, maar ben opnieuw begonnen en nu vind ik het gaaf. Alleen nu heeft iedereen het al gezien en zit ik pas halverwege seizoen 2quote:Op zondag 12 april 2015 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Om House of Cards te kijken bedoel ik.. Dat is haar favo serie momenteel
EN ik heb geen idee waar het over gaat en het boeit me eigenlijk ook niet...... Al die TV series bij alle verschillende aanbieders of gewoon van de news=groepen trekken... Ik heb al genoeg aan mn huidige zenderpakketquote:Op zondag 12 april 2015 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was ooit afgehaakt tijdens het eerste seizoen, maar ben opnieuw begonnen en nu vind ik het gaaf. Alleen nu heeft iedereen het al gezien en zit ik pas halverwege seizoen 2
Wat ouderwets van jequote:Op zondag 12 april 2015 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
EN ik heb geen idee waar het over gaat en het boeit me eigenlijk ook niet...... Al die TV series bij alle verschillende aanbieders of gewoon van de news=groepen trekken... Ik heb al genoeg aan mn huidige zenderpakket
Ben je bang dat je nu niet meer cool overkomt wanneer je het gebruikt?quote:Op zondag 12 april 2015 07:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Swaffelen, dat is toch geen woord voor 40+?
Blijkbaar leren we nog steedsquote:Op zondag 12 april 2015 07:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik gebruik dat woord sowieso nooit en ben sowieso niet cool.quote:Op zondag 12 april 2015 08:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ben je bang dat je nu niet meer cool overkomt wanneer je het gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt toch een dagje ouder hč.quote:Op zondag 12 april 2015 08:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat zijn jullie trouwens vroeg wakker op zondag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
quote:Op zondag 12 april 2015 08:03 schreef chufi het volgende:
Het is weer vroeg op deze zondagmorgen....Is dat een foto vanaf je raam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:Op zondag 12 april 2015 08:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Is dat een foto vanaf je raam?
Heb de deuren al opengegooid, temperatuurtje is primaquote:
40+ers swaffelen niet meer, hun zaakje sleept al over de grond als ze gewoon achter hun rollator aansjokken.quote:Op zondag 12 april 2015 07:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik moest er ook even inkomen hoor, maar toen werd het leukquote:Op zondag 12 april 2015 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was ooit afgehaakt tijdens het eerste seizoen, maar ben opnieuw begonnen en nu vind ik het gaaf. Alleen nu heeft iedereen het al gezien en zit ik pas halverwege seizoen 2
Goedemorgen Fann.quote:Op zondag 12 april 2015 11:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moest er ook even inkomen hoor, maar toen werd het leuk
ik weet niet waar dat is eigenlijk, kan ook MLN zijn, maar ik denk dat ik als ik er ben lieverquote:Op zondag 12 april 2015 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Al een beetje gewend aan de 'nieuwe' 40+ stek?
Ja, het voelt hier een beetje vreemd, maar dat zal wel weer overgaan. En dat zwerven doen we nu allemaal....iedereen voelt zich volgens mij wel een beetje ontheemd.quote:Op zondag 12 april 2015 11:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet waar dat is eigenlijk, kan ook MLN zijn, maar ik denk dat ik als ik er ben liever
wat ''rondzwerf''
oh nee, het is niet de ''verhuizing'' op zich hoor, ik heb dat al eerder meegemaakt,quote:Op zondag 12 april 2015 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, het voelt hier een beetje vreemd, maar dat zal wel weer overgaan. En dat zwerven doen we nu allemaal....iedereen voelt zich volgens mij wel een beetje ontheemd.
Ach, dat komt wel goed, het zal wel liggen aan de manier waarop de dingen zijn gelopen. Daarom zeg ik, gewoon lekker doorgaan. Wie of wat er de schuld van is zal me ook worst wezen eigenlijk.quote:Op zondag 12 april 2015 11:28 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nee, het is niet de ''verhuizing'' op zich hoor, ik heb dat al eerder meegemaakt,
toen ging de RLS ineens naar GC en was BrandX hier nog mod, ik weet niet of
dat nu ook zo is, dat ging allemaal heel gezellig, was niks aan de hand, dit loopt
allemaal wel een beetje anders...
Het is ook niet ''iemand'' zijn schuld, het was tijd denk ikquote:Op zondag 12 april 2015 11:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, dat komt wel goed, het zal wel liggen aan de manier waarop de dingen zijn gelopen. Daarom zeg ik, gewoon lekker doorgaan. Wie of wat er de schuld van is zal me ook worst wezen eigenlijk.
Remlof weer heh...quote:Op zondag 12 april 2015 11:36 schreef Spezza19 het volgende:
Zijn we nou nog steeds aan het swaffelen?
Moguh!
Mogguh kerel...quote:Op zondag 12 april 2015 11:36 schreef Spezza19 het volgende:
Zijn we nou nog steeds aan het swaffelen?
Moguh!
quote:Op zondag 12 april 2015 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Heb de deuren al opengegooid, temperatuurtje is prima
quote:
Een mens kan ook niet overal tegelijk zijn hčquote:
Ja potverdrie... Daar hebben we toch die smartphones voorquote:Op zondag 12 april 2015 15:52 schreef just me het volgende:
[..]
Een mens kan ook niet overal tegelijk zijn hč
Niet op de golfbaan hč dat is not donequote:Op zondag 12 april 2015 15:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja potverdrie... Daar hebben we toch die smartphones voor
Heb je nummer nietquote:Op zondag 12 april 2015 15:57 schreef just me het volgende:
[..]
Niet op de golfbaan hč dat is not done
Ik zet 'm altijd keurig uit als de wedstrijd gaat beginnen en na afloop kijk ik altijd of er nog een leuke boodschappen zijn ingesproken
en dan zullen we maar zo houden danquote:
Oh zat je daar op te wachten... Misschien de volgende keer dan maarquote:Op zondag 12 april 2015 15:57 schreef just me het volgende:
[..]
Niet op de golfbaan hč dat is not done
Ik zet 'm altijd keurig uit als de wedstrijd gaat beginnen en na afloop kijk ik altijd of er nog een leuke boodschappen zijn ingesproken
Ik zat op de prijsuitreiking te wachten.... heb toch mooi 'n balletje gewonnenquote:Op zondag 12 april 2015 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh zat je daar op te wachten... Misschien de volgende keer dan maar
Om die volgende week in het water te slaan ...quote:Op zondag 12 april 2015 16:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zat op de prijsuitreiking te wachten.... heb toch mooi 'n balletje gewonnen
Doe es niet zo negatief Sjoef, vandaag geen bal in het water geslagen, gewoon lekker gespeeld en dik tevredenquote:Op zondag 12 april 2015 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Om die volgende week in het water te slaan ...
Mooi zoquote:Op zondag 12 april 2015 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
Doe es niet zo negatief Sjoef, vandaag geen bal in het water geslagen, gewoon lekker gespeeld en dik tevreden
Geintje... Maar wel jammer van die fles wijnquote:Op zondag 12 april 2015 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
Doe es niet zo negatief Sjoef, vandaag geen bal in het water geslagen, gewoon lekker gespeeld en dik tevreden
Nou ik volgends mij was het wijn van chateau koppijn.... ben toch blijer met mijn balletje.quote:Op zondag 12 april 2015 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Geintje... Maar wel jammer van die fles wijn
Rondje gefietst en boodschappen gedaan....quote:Op zondag 12 april 2015 16:48 schreef just me het volgende:
[..]
Nou ik volgends mij was het wijn van chateau koppijn.... ben toch blijer met mijn balletje.
Ik hou het voorlopig bij de cassis heb nog een lange avond voor de boeg.
Ben je nog buiten geweest Sjoef, lekker genoten van het weer?
moest je spiegelen ?quote:Op zondag 12 april 2015 17:01 schreef sacha het volgende:
ik zit al de hele middag op advies van Yvonne in de spiegel te kijken![]()
het enige wat mij te binnen schiet is:
ik ken een heel leuk meisje,
wil je haar eens zien?
kijk dan in de spiegel,
dan zie je haar misschien!
Ze kreeg idd een spiegel voorgeschoteld... In het FB topic, waar iedereen behalve Yvonne on topic is ....quote:
ze als in ik?quote:Op zondag 12 april 2015 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kreeg idd een spiegel voorgeschoteld... In het FB topic, waar iedereen behalve Yvonne on topic is ....
Ja dat plaatje dusquote:Op zondag 12 april 2015 17:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ze als in ik?
zo beleef ik dat niet hoor sjoef![]()
maar zo'n plaatje zeg in FB?![]()
*doet een Tatjana* =![]()
Dit is geschreven,quote:Op zondag 12 april 2015 17:01 schreef sacha het volgende:
ik zit al de hele middag op advies van Yvonne in de spiegel te kijken![]()
het enige wat mij te binnen schiet is:
ik ken een heel leuk meisje,
wil je haar eens zien?
kijk dan in de spiegel,
dan zie je haar misschien!
Zoek de verschillenquote:Op maandag 13 april 2015 08:01 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Een JSF op Eglin Air Force Base in Florida.
ANP
[ afbeelding ]
Ford-cortina-mk1-inc-Lotus-GT-water-pump
nee dit is de swaffel scquote:
Helder.quote:
opgelost, nextquote:
Middagquote:Op maandag 13 april 2015 11:26 schreef Spezza19 het volgende:
Doe toch liever andere dingen dan swaffelen..
Moguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |