abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150668487
Om het kinderfoto's-topic niet helemaal te laten ontsporen leek het me leuk als we hier de interieurs van vroeger delen.
Ik ben van 73 en heb foto's van typische seventiesinterieurs van de eerste 2 huizen waar ik gewoond heb. Helaas gingen we toen ik 6 was weer verhuizen en daarna hadden we in mijn ogen saaie inrichtingen.

Wie volgt?
pi_150673526
Fipo ;)

Ik zal eens kijken wat ik misschien kan vinden aan foto's.
  † In Memoriam † zondag 15 maart 2015 @ 19:55:27 #3
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_150673722
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Om het kinderfoto's-topic niet helemaal te laten ontsporen leek het me leuk als we hier de interieurs van vroeger delen.
Ik ben van 73 en heb foto's van typische seventiesinterieurs van de eerste 2 huizen waar ik gewoond heb. Helaas gingen we toen ik 6 was weer verhuizen en daarna hadden we in mijn ogen saaie inrichtingen.

Wie volgt?
Ik las even
quote:
Ik ben van 73
:+
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_150673736
Ik heb geen foto's, maar de foto's die jij post hadden zo van ons huis kunnen zijn, kinderen incluis :D
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_150674368
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb geen foto's, maar de foto's die jij post hadden zo van ons huis kunnen zijn, kinderen incluis :D
en die man en die kinderen hoorden er niet eens, die waren op visite, maar het is een erg herkenbaar plaatje he?
Ik ga nog op zoek naar meer foto's in mijn albums en dan zoek ik ook foto's van het interieur van mijn opa en oma die eind jaren 60 hun nieuwbouwhuis hadden ingericht.
  zondag 15 maart 2015 @ 20:14:43 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_150674429
Leuk topic. Ook de kleuren van die foto's, dat roze-rode, is typisch jaren '70 volgens mij.
pi_150674623
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

en die man en die kinderen hoorden er niet eens, die waren op visite, maar het is een erg herkenbaar plaatje he?
Ik ga nog op zoek naar meer foto's in mijn albums en dan zoek ik ook foto's van het interieur van mijn opa en oma die eind jaren 60 hun nieuwbouwhuis hadden ingericht.
Ze maken het plaatje in ieder geval wel compleet :D

Als ik het niet vergeet zal ik eens bij mijn ouders door de fotoalbums gaan bladeren of er nog iets moois tussen zit :)
50.000 O+
pi_150675399
Mogen niet-eigen foto's ook?

Ik vind de zitkuil wel heerlijk nostalgisch :D

50.000 O+
pi_150676342
Van mij mag het, al lijkt het alsof er daar niemand woonde. Ik kende niemand met een zitkuil binnen, wel buiten in de tuin, mijn oom en tante hadden er eentje waar ik pardoes als ukkie met fietsje in reed en zo met mijn gezicht op de gewassen grindtegels belandde.
pi_150684586
Mijn zus had een zitkuil en een pickup en veel paarsch en oranje en O+ Janis Joplin O+
Toen Spaghetti Bolognese nog een extreem buitenlands gerecht was :o
pi_150684734
In het kader eigen interieurs, hier groeide ik mee/in op :)

Lijstje wat we zien :

Dia's
Platenkoffer
'Barretje' waar mn vaders borrel in stond *)
Orgel O+
Barbies op het orgel _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 16-03-2015 01:34:32 ]
pi_150684974
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wie volgt?
Mooi behang
http://www.profhome.nl/nl(...)-met-glitter/a-1416/

Heeft hier wel wat van weg.
Vind het wel wat hebben dat retro.
  maandag 16 maart 2015 @ 01:28:09 #13
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_150686011
Zo'n soort kast stond er wel bij ons...

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_150686055
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:10 schreef Bluezz het volgende:
In het kader eigen interieurs, hier groeide ik mee/in op :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lijstje wat we zien :

Dia's
Platenkoffer
'Barretje' waar mn vaders borrel in stond *)
Orgel O+

en een boekje van yogi bear? :+
pi_150686071
Ja ik zit net te kijken idd :Y
Er ligt ook nog een stapeltje bij mijn moeder op tafeltje
pi_150686086
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 01:36 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik zit net te kijken idd :Y
Er ligt ook nog een stapeltje bij mijn moeder op tafeltje
Ik herkende het :P
en dat doosje is voor dia's toch? daar bij je moeder op dat tafeltje?
pi_150686142
Ja ze heeft dat ding om de dia's te bekijken, de viewer, en daarnaast ligt zo'n slee om ze allemaal in te doen op de juiste manier om niet allemaal tijdens zo'n avond dia's kijken helemaal je nek te verdraaien naar rechts/links omdat ze er verkeerd inzitten :D :D
Overigens kan ik me bijna niks herinneren van mijn kindertijd. Zoals ik hier 'ben'.
Zo raar :?
pi_150686175
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 01:46 schreef Bluezz het volgende:
Ja ze heeft dat ding om de dia's te bekijken, de viewer, en daarnaast ligt zo'n slee om ze allemaal in te doen op de juiste manier om niet allemaal tijdens zo'n avond dia's kijken helemaal je nek te verdraaien naar rechts/links omdat ze er verkeerd inzitten :D :D
Overigens kan ik me bijna niks herinneren van mijn kindertijd. Zoals ik hier 'ben'.
Zo raar :?
Bij ons was een foto meestal zó bijzonder, omdat er bijna nooit foto's werden gemaakt dat ik me
juist precies dat moment kan herinneren da's ook raaaaaaaaaaar :+
pi_150686194
Nou, ik zat het fotoboekje waar g uit had gescand door te bladeren en die heeft veel foto's !!
Ik heb er idd wel een aantal maar eigenlijk als ik het vergelijk met hem ook niet veel.
Zeker niet van baby bijv. en zo uitgebreid beschreven.
Het zal per familie wel verschillen en waar je precies in de rij van de broers en zussen zit :?
pi_150686213
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Nou, ik zat het fotoboekje waar g uit had gescand door te bladeren en die heeft veel foto's !!
Ik heb er idd wel een aantal maar eigenlijk als ik het vergelijk met hem ook niet veel.
Zeker niet van baby bijv. en zo uitgebreid beschreven.
Het zal per familie wel verschillen en waar je precies in de rij van de broers en zussen zit :?
Nu breng je me op een idee... die Griek heeft ook honderden foto's , ik zal daar een gaan tussen kijken :Y
pi_150686254
*O*

Als het maar geen glossy foto's zijn dan /actueeltje
pi_150686300
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 02:01 schreef Bluezz het volgende:
*O*

Als het maar geen glossy foto's zijn dan /actueeltje
nee, dat zijn het niet :P

deze als babygriekje...

en zo werd ie aangekleed, als een écht heertje :')

pi_150695215
Is dit in NL of in Gr?
Net Griekje hoor :)

[ Bericht 73% gewijzigd door Blues op 16-03-2015 14:42:57 ]
pi_150699861
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 02:07 schreef FANN het volgende:

[..]

nee, dat zijn het niet :P

deze als babygriekje...

[ afbeelding ]

en zo werd ie aangekleed, als een écht heertje :')

[ afbeelding ]

Dit is in Nederland :Y in Griekenland hoefde hij er niet zo bij te lopen van zijn Oma gelukkig

maar foto's van het interieur daar heb ik niet echt, tenminste niet tussen alle foto's die ik heb gescand
en dat zijn lang niet alle foto's, dan ben ik een week bezig :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 maart 2015 @ 12:28:33 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_150731376

Mooie lamp en bankstel toch uit 1968 ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')