Ik las evenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Om het kinderfoto's-topic niet helemaal te laten ontsporen leek het me leuk als we hier de interieurs van vroeger delen.
Ik ben van 73 en heb foto's van typische seventiesinterieurs van de eerste 2 huizen waar ik gewoond heb. Helaas gingen we toen ik 6 was weer verhuizen en daarna hadden we in mijn ogen saaie inrichtingen.
Wie volgt?
quote:Ik ben van 73
en die man en die kinderen hoorden er niet eens, die waren op visite, maar het is een erg herkenbaar plaatje he?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb geen foto's, maar de foto's die jij post hadden zo van ons huis kunnen zijn, kinderen incluis
Ze maken het plaatje in ieder geval wel compleetquote:Op zondag 15 maart 2015 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en die man en die kinderen hoorden er niet eens, die waren op visite, maar het is een erg herkenbaar plaatje he?
Ik ga nog op zoek naar meer foto's in mijn albums en dan zoek ik ook foto's van het interieur van mijn opa en oma die eind jaren 60 hun nieuwbouwhuis hadden ingericht.
Mooi behangquote:Op zondag 15 maart 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Om het kinderfoto's-topic niet helemaal te laten ontsporen leek het me leuk als we hier de interieurs van vroeger delen.
Ik ben van 73 en heb foto's van typische seventiesinterieurs van de eerste 2 huizen waar ik gewoond heb. Helaas gingen we toen ik 6 was weer verhuizen en daarna hadden we in mijn ogen saaie inrichtingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie volgt?
en een boekje van yogi bear?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:10 schreef Bluezz het volgende:
In het kader eigen interieurs, hier groeide ik mee/in op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijstje wat we zien :
Dia's
Platenkoffer
'Barretje' waar mn vaders borrel in stond
Orgel
Ik herkende hetquote:Op maandag 16 maart 2015 01:36 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik zit net te kijken idd
Er ligt ook nog een stapeltje bij mijn moeder op tafeltje
Bij ons was een foto meestal zó bijzonder, omdat er bijna nooit foto's werden gemaakt dat ik mequote:Op maandag 16 maart 2015 01:46 schreef Bluezz het volgende:
Ja ze heeft dat ding om de dia's te bekijken, de viewer, en daarnaast ligt zo'n slee om ze allemaal in te doen op de juiste manier om niet allemaal tijdens zo'n avond dia's kijken helemaal je nek te verdraaien naar rechts/links omdat ze er verkeerd inzitten![]()
![]()
Overigens kan ik me bijna niks herinneren van mijn kindertijd. Zoals ik hier 'ben'.
Zo raar
Nu breng je me op een idee... die Griek heeft ook honderden foto's , ik zal daar een gaan tussen kijkenquote:Op maandag 16 maart 2015 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Nou, ik zat het fotoboekje waar g uit had gescand door te bladeren en die heeft veel foto's !!
Ik heb er idd wel een aantal maar eigenlijk als ik het vergelijk met hem ook niet veel.
Zeker niet van baby bijv. en zo uitgebreid beschreven.
Het zal per familie wel verschillen en waar je precies in de rij van de broers en zussen zit
nee, dat zijn het nietquote:Op maandag 16 maart 2015 02:01 schreef Bluezz het volgende:
Als het maar geen glossy foto's zijn dan /actueeltje
Dit is in Nederlandquote:Op maandag 16 maart 2015 02:07 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, dat zijn het niet![]()
deze als babygriekje...
[ afbeelding ]
en zo werd ie aangekleed, als een écht heertje![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |