quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Ik ga er straks ook lekker voor zitten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
Ik ga mij vast installeren voor Machete.
Maak jij ook wel eens soep?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
Ik laat de eerste zin in de OP mooi staan
Jazeker, alleen dan wel de standaard soepen. Mosterd,tomaat,kip.groenten.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:02 schreef Peunage het volgende:
"Nooit meer in haar broekje"... naam van je sekstape, haha.
Virussen installeren zichzelf ook.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
Ik ga mij vast installeren voor Machete.
Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Virussen installeren zichzelf ook.
Weinig bijzondersquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
Soep is een voorgerechtje of tussendoortje.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:54 schreef Specularium het volgende:
Soep is natuurlijk geen avondmaaltijd, daarvoor vult het niet genoeg.
Je hebt soms van die dagen hè? Ik denk niet dat je zit te wachten op verhalen over vogels voeren. Dan krijg je weer van die Uccie-achtige teksten.quote:
Dus je moest vogels voeren.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt soms van die dagen hè? Ik denk niet dat je zit te wachten op verhalen over vogels voeren. Dan krijg je weer van die Uccie-achtige teksten.
Ja maar ik ga nu echt achter mijn laptop of computer zitten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent toch thuis? Paardenlul.
En ik heb een paar berichtjes voor de FP getypt. Onder meer over goudvissen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je moest vogels voeren.
Kun je gewoon zeggen hoor.
Grapjes over zaad zul je hier niet snel zien.
Dat maakt ook helemaal niet uit.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
Jessica Alba is wel een waardeloze actrice.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt een leuk liedje. Ik denk dat Kingstown dit ook wel kan waarderen.
Nee, dat wisten wij niet. Vertel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat ik pannenkoeken best wel matig vind?
Timmmmm kan vast heerlijke pannenkoeken bakken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat ik pannenkoeken best wel matig vind?
Nou dat zal ik even precies vertellen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat wisten wij niet. Vertel.
Dit klinkt weer heel logisch.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Pannenkoeken
De reden dat ik een stuk van mijn voortand mis.
Fijn dat je dit met ons hebt gedeeld. Dit is toch weer een kwaliteitsimpuls voor dit topic.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou dat zal ik even precies vertellen.
Het is dus helemaal niet zo lekker als het eruit ziet.
Soms, in zo'n pannenkoekenrestaurant, heb je ook nog een soort pizza-variant.
Dat is altijd de duurste, die is helemaal goor.
LTKDV zal dat wel weer lekker vinden.
Mijn spijkerbroeken zitten nu in de wasmachine met lentebloesem wasverzachter.quote:
Ik vind pannenkoeken zo lekker dat ik op een dag zo gulzig aanviel dat ik keihard op mijn vork beet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog een beetje uitleggen.
Nu wordt het net weer warmer, dan is het zo droog als je het op het balkon of in de tuin kan zetten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil ook graag een wasdroger. Nu moet ik mijn was ophangen en dat vind ik kut. Het duurt ook te lang voordat de was weer droog is.
Ja ik dus ook hoor, gelukkig kan dat allemaal gewoon.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:47 schreef YokiKater het volgende:
Toen ik keihard op mijn bek was gegaan miste ik ook een stuk van mijn voortand, dat heb ik gewoon laten fixen.
Poedersuiker?quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Lief dagboek,
Ik was vanavond in het NWS-SC-topic en sommige users gedroegen zich alsof ze iets hadden gesnoven.
Ik haat boter. Maar als de pannenkoeken nog heet zijn moet je er een klont boter op doen en dan poedersuiker. Nomnomnom.quote:Op zondag 12 april 2015 00:00 schreef anonymoussie het volgende:
Pannenkoeken vind ik alleen lekker met veel poedersuiker.
Zou maar zo kunnen. Sommigen, ik noem geen namen, begonnen ook al uit het niets over pannenkoeken.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 00:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik haat boter. Maar als de pannenkoeken nog heet zijn moet je er een klont boter op doen en dan poedersuiker. Nomnomnom.
Dat was omdat het op de reclame was.quote:Op zondag 12 april 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Sommigen, ik noem geen namen, begonnen ook al uit het niets over pannenkoeken.
Kiloknaller bij de Specumart?quote:Op zondag 12 april 2015 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was omdat het op de reclame was.
Lijkt me ontzettend goor.quote:
Is zo'n reclame waar mensen doen alsof alles fantastisch is omdat ze zo'n smerige pannenkoek zitten te vreten.quote:
Ik vind die van de kliekjes wel grappig.quote:Op zondag 12 april 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is zo'n reclame waar mensen doen alsof alles fantastisch is omdat ze zo'n smerige pannenkoek zitten te vreten.
Ben je nu een beetje sad?quote:Op zondag 12 april 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Sommigen, ik noem geen namen, begonnen ook al uit het niets over pannenkoeken.
Niet waar.quote:
Hartige dingen horen sowieso niet thuis op een pannenkoek.quote:Op zondag 12 april 2015 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar.
Sommige mensen verneuken kaas door het op een pannenkoek te gooien.
Dan verdien je echt een splitsquote van Elftering om je oren.
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2015 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hartige dingen horen sowieso niet thuis op een pannenkoek.
Kan prima hoor. Heb iets meer dan een week geleden nog een Hawaii-pannenkoek gegeten. Was best te doenquote:Op zondag 12 april 2015 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hartige dingen horen sowieso niet thuis op een pannenkoek.
Smerige plak warme ananas en het dan Hawaii noemen zeker?quote:Op zondag 12 april 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan prima hoor. Heb iets meer dan een week geleden nog een Hawaii-pannenkoek gegeten. Was best te doen
Ook met ham en zo. Hetzelfde als een pizza Hawaii.quote:Op zondag 12 april 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Smerige plak warme ananas en het dan Hawaii noemen zeker?
Dat is dus gewoon erg smerig.quote:Op zondag 12 april 2015 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook met ham en zo. Hetzelfde als een pizza Hawaii.
Kan. Het kan ook op een Schnitzel. Erg lekker, zelfs.quote:Op zondag 12 april 2015 00:14 schreef Mani89 het volgende:
Je doet toch ook geen ananas op een pizza, of een tosti.
Of banaan, advocaat, chocoladesaus en slagroom.quote:Op zondag 12 april 2015 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Op een pannenkoek doe je poedersuiker of stroop ofzo. Doe gewoon even normaal.
Dat moet eigenlijk over je ijs heen.quote:Op zondag 12 april 2015 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of banaan, advocaat, chocoladesaus en slagroom.
Ik zal het doorgeven aan het pannenkoekenrestaurant.quote:Op zondag 12 april 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk over je ijs heen.
Niet over je walgelijke pannenkoek.
Precies. Je doet toch ook geen poedersuiker op je omelet.quote:Op zondag 12 april 2015 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Op een pannenkoek doe je poedersuiker of stroop ofzo. Doe gewoon even normaal.
Waarom niet? Misschien is het wel heel lekker. In ijs zitten ook zowel suiker als eigeel.quote:Op zondag 12 april 2015 00:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Precies. Je doet toch ook geen poedersuiker op je omelet.
Iedere gek z'n gebrek.quote:Op zondag 12 april 2015 00:33 schreef YokiKater het volgende:
Ik ken iemand die doet banaan door zijn macaroni, en bij zijn patat wil hij een zacht gekookt ei er doorheen gekliederd.
Raarrrrrrrr.
Heet hij toevallig LTKDV?quote:Op zondag 12 april 2015 00:33 schreef YokiKater het volgende:
Ik ken iemand die doet banaan door zijn macaroni, en bij zijn patat wil hij een zacht gekookt ei er doorheen gekliederd.
Raarrrrrrrr.
Niet echt mijn smaak.quote:Op zondag 12 april 2015 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien is het wel heel lekker. In ijs zitten ook zowel suiker als eigeel.
Zijn er serieus mensen die dat doen?quote:Op zondag 12 april 2015 00:13 schreef Mani89 het volgende:
Waarom doen mensen ananas op hun pannenkoek?
Ik niet, lijkt me niet zo lekker.quote:Op zondag 12 april 2015 01:28 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wtf. Dat is zeker heel goor.
Heb je het geproefd?
quote:One of the classic morning mismatches has got to be toothpaste and orange juice. Who among us hasn't come down to the kitchen with a minty fresh mouth and reached for our daily dose of vitamin C only to find that it tastes akin to battery acid?
Lijkt mij heel viesquote:Op zondag 12 april 2015 01:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik niet, lijkt me niet zo lekker.
Ja en als je je tanden poetst vlak na het drinken van sinaasappelsap, dan is dat slecht voor je tanden. Je moet 30 minuten wachten ofzo. Het drinken vlak na het poetsen van je tanden is volgensmij ook slecht (weet niet 100% zeker maar d8 het wel) en het smaakt dan voor geen meter.quote:
Peter Schillingquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt een leuk liedje. Ik denk dat Kingstown dit ook wel kan waarderen.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
LTKDV zal dat wel weer lekker vinden.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
Wat is LTKDV ook een walgelijk mannetje.
quote:Op zondag 12 april 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
LTKDV lijkt me wel iemand die dat altijd doet.
Wat een figuur is het ook,.
quote:Op zondag 12 april 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon erg smerig.
Maar ik snap wel dat je het goed kan vinden met LTDKDV.
Hoe is het borderlinerquote:
Zou je wel willen he, een overstromende mond?quote:Op zondag 12 april 2015 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.
Het sloeg anders op jou. Maar ja, je kent natuurlijk geen spreekwoorden.quote:Op zondag 12 april 2015 01:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je wel willen he, een overstromende mond?
Viezerik.
Is je radio afgelopen?quote:Op zondag 12 april 2015 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
wajoo kijk die bash op Specularium dan.
ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikken.
Oh jij hebt allemaal pagina's.quote:Op zondag 12 april 2015 02:03 schreef Fokker89 het volgende:
ONZ / [GUTTER-FM] #161 Nies Draait! Ja, nu echt.
Het begrip bash is ook wel aan devaluatie onderhevig, geloof ik...quote:Op zondag 12 april 2015 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
wajoo kijk die bash op Specularium dan.
ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikken.
Ja vanmiddag al, toen een uur met die lui aan de telefoon gezeten, alles gereset , alles kwijt (ook de hele muziekcollectie) en vanavond begon het gedonder gewoon weerquote:Op zondag 12 april 2015 02:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh jij hebt allemaal pagina's.
Dus de hele stream was kapot?
Doe nou niet net of je moeilijke woorden kan, want je snapt zelf ook niet wat je zegtquote:Op zondag 12 april 2015 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het begrip bash is ook wel aan devaluatie onderhevig, geloof ik...
Ik vind dat ook wel een leuk grapje van jou. Ik zal De Telegraaf bellen.quote:Op zondag 12 april 2015 02:10 schreef Specularium het volgende:
Ik vond dit een leuk grapje van mezelf.
NWS / Studenten vallen Maagdenhuis binnen #12
Ik heb liever niks met zijn mond te makenquote:Op zondag 12 april 2015 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.
Al vind ik deze variant leukerquote:
Dat heb ik ook niet beweerd.quote:Op zondag 12 april 2015 02:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb liever niks met zijn mond te maken.
Jij bent gewoon net zo'n viezerik als Specusmeerlapquote:
quote:Op zondag 12 april 2015 02:10 schreef Specularium het volgende:
Ik vond dit een leuk grapje van mezelf.
NWS / Studenten vallen Maagdenhuis binnen #12
quote:Op zondag 12 april 2015 02:41 schreef Specularium het volgende:
Bassie en Adriaan stoppen ermee
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 april 2015 02:44 schreef LTVDK het volgende:
Specularium heeft weer een nieuwe grap bedacht
[ afbeelding ]
WTFquote:Op zondag 12 april 2015 03:08 schreef Specularium het volgende:
MED / elfletterig nieuwe mod op NWS
[ afbeelding ]
Klopt. Het was ooit echt waar.quote:
gelukkig wel jaquote:Op zondag 12 april 2015 03:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Het was ooit echt waar.
Maar dat was ver voor jouw tijd....
quote:Op zondag 12 april 2015 03:14 schreef Fokker89 het volgende:
MED / Elfletterig stopt als NWS-mod
[ afbeelding ]
quote:We bedanken hem hartelijk voor z'n inzet en blijven hem graag zien als gewone user.
quote:Op zondag 12 april 2015 03:34 schreef Elfletterig het volgende:
Remlof heeft een tijdje geleden aangegeven te willen stoppen met het plaatsen van berichten in de NWS-slowchat. Dat vinden we jammer, maar we accepteren zijn keuze.
We bedanken hem hartelijk voor z'n inzet en blijven hem graag zien als POL-user.
Over zijn opvolging zijn we nog in beraad.
Hij is voor deze nacht gestopt, ja. Hij gaat dromen van pannenkoeken en van frisse wasverzachter.quote:
Rottige tijdstippen, inderdaadquote:Op zondag 12 april 2015 03:56 schreef Fokker89 het volgende:
godver morgen om 8:00 F1, nou dan sla ik het wel een keer over
Wow, raar idee. Zo jong nog.quote:Op zondag 12 april 2015 10:43 schreef Mani89 het volgende:
Vreselijk nieuws voor Emile, die was laatst dus nog op tv bij Jou Vrouw Mijn Vrouw, super leuk mens
SHO / Vriendin Emil Ratelband overleden
Daar tjakkkaaa je jezelf niet even overheen.quote:Op zondag 12 april 2015 10:43 schreef Mani89 het volgende:
Vreselijk nieuws voor Emile, die was laatst dus nog op tv bij Jou Vrouw Mijn Vrouw, super leuk mens
SHO / Vriendin Emil Ratelband overleden
Is veel te oud voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 12 april 2015 12:10 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Zijn jullie al klaar voor de kraker Willem II - Feyenoord?
Als je uit Roosendaal komt, dan ben je voor RBC ...quote:Op zondag 12 april 2015 12:10 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Zijn jullie al klaar voor de kraker Willem II - Feyenoord?
Wat goed. Spring je er vandaag weer op? Is wel aardig fietsweer geloof ik.quote:
Ja, ik fiets sowieso straks weer naar mijn eigen huis. Misschien daarna even lekker door het park of zo.quote:Op zondag 12 april 2015 13:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat goed. Spring je er vandaag weer op? Is wel aardig fietsweer geloof ik.
Goed plan! Hoe gaat het nu met buiten zijn enzo?quote:Op zondag 12 april 2015 13:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik fiets sowieso straks weer naar mijn eigen huis. Misschien daarna even lekker door het park of zo.
Stap voor stap gaat het steeds beter.quote:Op zondag 12 april 2015 13:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed plan! Hoe gaat het nu met buiten zijn enzo?
quote:Op zondag 12 april 2015 13:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stap voor stap gaat het steeds beter.
Ik wil een keer de EPE fietsen, dat staat op mijn bucketlist. Ik zou hem in 2013 rijden, had ik voor getrained, fiets op afgestemd (strandbanden en zo), kleding voor gekocht, etc. Was ook ingeschreven, een paar andere FOK!kers gingen ook, had er helemaal zin in. Maar toen ging ik 2 maandjes voor de race naar de klote.quote:
Awesome startnummer is awesome.quote:Zaterdag 12 januari doe jij mee aan de strandrace AGU Egmond-Pier-Egmond. Op vertoon van deze e-mail kun je jouw stuurbordje vanaf 8.00 uur ophalen in Sporthal De Watertoren in Egmond aan Zee. In verband met de verwachte drukte vragen wij je op tijd aanwezig te zijn.
Jouw startnummer is: 4444.
quote:Op zondag 12 april 2015 14:08 schreef Specularium het volgende:
Ik zie weer wielrenners, wat een smerig volk is dat ook.
Wie is hier de Harry?quote:Op zondag 12 april 2015 15:01 schreef anonymoussie het volgende:
Ben je weer matig aan het doen, Harry?
quote:
Ik vind het ook allemaal zeer verwarrend ditquote:Op zondag 12 april 2015 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie is hier de Harry?Ik hou het allemaal niet meer bij.
Wibi noemt mij Harry.quote:Op zondag 12 april 2015 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie is hier de Harry?Ik hou het allemaal niet meer bij.
Volgens mij heet jij, ondanks alles, nog steeds timmmmm.quote:Op zondag 12 april 2015 16:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal zeer verwarrend dit
Voorschurftquote:Op zondag 12 april 2015 16:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij heet jij, ondanks alles, nog steeds timmmmm.
Voor Voorschrift is er ook nog geen bijnaam, geloof ik.
quote:Op zondag 12 april 2015 16:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wibi noemt mij Harry.
Dat komt omdat Wibi een vrij matige aap is.
Die heb ik niet.quote:Op zondag 12 april 2015 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja.... maar tegenwoordig doen we andere namen. Echte voornamen en zo.
Ik noem Voorvocht nog steeds hete boy.quote:Op zondag 12 april 2015 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja.... maar tegenwoordig doen we andere namen. Echte voornamen en zo.
Mooi sierraad.quote:Op zondag 12 april 2015 16:17 schreef Specularium het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb me lekker geschoren en toen gedouched.
Nu draag ik dit:
[ afbeelding ]
Slechts de cockring, die was in de aanbieding.quote:Op zondag 12 april 2015 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n armband?
LTKDV wel, maar dat is ook echt een walgelijk iemand.
Elfletterin zit nu in mijn DM dat ik pics moet vragen.quote:Op zondag 12 april 2015 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Slechts de cockring, die was in de aanbieding.
Hoax, die heeft ie al.quote:Op zondag 12 april 2015 16:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elfletterin zit nu in mijn DM dat ik pics moet vragen.
Benquote:Op zondag 12 april 2015 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Ik was, ben en zal zijn.
Geeft niet, het is tot op heden slechts de TU Delft gelukt om met een industriële microscoop mijn geslachtsdeel te identificeren.quote:Op zondag 12 april 2015 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specsavers onderschat mij weer eens.
Micropenis?quote:Op zondag 12 april 2015 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, het is tot op heden slechts de TU Delft gelukt om met een industriële microscoop mijn geslachtsdeel te identificeren.
Maakt dickpics sturen via whatsapp en Grindr overigens wel een hele onderneming moet ik zeggen.
Was het maar zo'n feest.quote:
Da's best lullig.quote:Op zondag 12 april 2015 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Nano-penis.
Klopt, daarom slijt ik m'n dagen hier.quote:
Een uitkomst voor de Islamitische wereld dit, seks zonder breuk van vliesjes. Hoeven al die Ali's het ook niet meer met elkaar te doen stiekem.quote:Op zondag 12 april 2015 16:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Een vriendin van mij verloor haar maagdelijkheid aan een gast met een micropenis. Ze voelde het niet toen hij er in zat, en was vervolgens helemaal teleurgesteld in het fenomeen seks.
'Een vriendin'.quote:Op zondag 12 april 2015 16:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Een vriendin van mij verloor haar maagdelijkheid aan een gast met een micropenis. Ze voelde het niet toen hij er in zat, en was vervolgens helemaal teleurgesteld in het fenomeen seks.
Je kunt je afvragen in hoeverre ze dan eigenlijk haar maagdelijkheid heeft verloren op dat moment.quote:Op zondag 12 april 2015 16:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Daar is allang een oplossing voor, maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen.quote:Op zondag 12 april 2015 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een uitkomst voor de Islamitische wereld dit, seks zonder breuk van vliesjes. Hoeven al die Ali's het ook niet meer met elkaar te doen stiekem.
quote:Op zondag 12 april 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen in hoeverre ze dan eigenlijk haar maagdelijkheid heeft verloren op dat moment.
Mooi filosofisch vraagstuk.quote:Op zondag 12 april 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen in hoeverre ze dan eigenlijk haar maagdelijkheid heeft verloren op dat moment.
Lang leve piemels in poeperts.quote:Op zondag 12 april 2015 16:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar is allang een oplossing voor, maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen.
Merelquote:
Hij had een keer een kinderfoto gepost, en dat was een soort Wibi.quote:Op zondag 12 april 2015 16:39 schreef Elfletterig het volgende:
Maar anonymoussie gaat dus voortaan als Wibi door het leven, begrijp ik?
Ik moet binnenkort dat overzichtje maar eens even terugzoeken en bijwerken.quote:Op zondag 12 april 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij had een keer een kinderfoto gepost, en dat was een soort Wibi.
Zelf vindt hij natuurlijk van niet maar dat maakt niet uit.
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op zondag 12 april 2015 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort dat overzichtje maar eens even terugzoeken en bijwerken.
Nee dat is dan wel weer zo.quote:Op zondag 12 april 2015 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar ga je in dat geval ook niet veel van merken.
2 voor de prijs van 1. Wordt je niet alleen in de poepert geprikt maar ook in de arm. Werelddeal.quote:
Dat overzicht klopt natuurlijk van geen kant.quote:Op zondag 12 april 2015 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort dat overzichtje maar eens even terugzoeken en bijwerken.
Ik weet niet eens meer hoe jij heettequote:Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat overzicht klopt natuurlijk van geen kant.
Zal wel zo'n walgelijke naam zijn als Laurentien.quote:Op zondag 12 april 2015 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe jij heette
Ik denk toch dat ik het overzicht even moet terugzoeken....quote:Op zondag 12 april 2015 17:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel zo'n walgelijke naam zijn als Laurentien.
Ik bedoel zijn echte naam.quote:Op zondag 12 april 2015 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik het overzicht even moet terugzoeken....
Dit is dan ook stiekem mijn twitteraccount https://twitter.com/ltvdkquote:Op zondag 12 april 2015 17:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel zijn echte naam.
LTKDV zijn zijn initialen, zo vertelde hij.
Bedankt Keesquote:Op zondag 12 april 2015 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is dan ook stiekem mijn twitteraccount https://twitter.com/ltvdk
Voorschurft, Voorvocht, Voortent, Voorkant, Voorturk, Voorhoer.quote:
Voorbips ben je nog vergeten.quote:Op zondag 12 april 2015 17:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorschurft, Voorvocht, Voortent, Voorkant, Voorturk, Voorhoer.
Volgens mij heb ik ze nog niet allemaal gehad.
Zo moest ik het invoeren in dat topic, destijds.quote:Op zondag 12 april 2015 17:40 schreef Njosnavelin het volgende:
En waarom staat er zowel voor als na de = Marianne?
Vergeet Afschrift niet.quote:Op zondag 12 april 2015 17:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorschurft, Voorvocht, Voortent, Voorkant, Voorturk, Voorhoer.
Volgens mij heb ik ze nog niet allemaal gehad.
Ik kom zo wel even langs om met m'n pener tegen je ramen te swaffelen.quote:
Kun je met een nano-penis swaffelen dan? Zo ja, is daar met het blote oog iets van te zien?quote:Op zondag 12 april 2015 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom zo wel even langs om met m'n pener tegen je ramen te swaffelen.
Aha, ik zie het.quote:Op zondag 12 april 2015 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sinds hier: NWS / [SC]
Kees is de schuldige.
Ik laat de TU het projecteren op z'n muur.quote:Op zondag 12 april 2015 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je met een nano-penis swaffelen dan? Zo ja, is daar met het blote oog iets van te zien?
Voelt zoals een wimper op je wang.quote:Op zondag 12 april 2015 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je met een nano-penis swaffelen dan? Zo ja, is daar met het blote oog iets van te zien?
quote:Op zondag 12 april 2015 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom zo wel even langs om met m'n pener tegen je ramen te swaffelen.
De snelheid waarmee je dit hebt opgezocht, is een tikje verontrustend.quote:
quote:
Tim is tim, lalaaaaaaaaaalalala lalalalalaquote:Op zondag 12 april 2015 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
Bijgewerkt overzicht![]()
Users met naam:
LTVDK = Kees
Yasmin23 = Ria
Elfletterig = Henk
Webschip = Antoine
Specularium = Mart
Peunage = Pleintje / Hans?
Anonymoussie = Arnie
Karina = Corrie
Marianne = Marianne
Mani89 = Arie
Users zonder naam:
Voorschrift = ?
timmmmmm = ?
Fylax = ?
Namen zonder users:
? = Harry
Fijn dat je aan mij denkt. En waar is Uccie?quote:Op zondag 12 april 2015 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
Bijgewerkt overzicht![]()
Users met naam:
LTVDK = Kees
Yasmin23 = Ria
Elfletterig = Henk
Webschip = Antoine
Specularium = Mart
Anonymoussie = Arnie
Karina = Corrie
Marianne = Marianne
Mani89 = Arie
Users zonder naam:
Voorschrift = ?
timmmmmm = ?
Fylax = ?
Namen zonder users:
? = Harry
Te goedkoop.quote:Op zondag 12 april 2015 17:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tim is tim, lalaaaaaaaaaalalala lalalalala
Zondagmiddag zit ik standaard op de Bert en Ernie Youtubes.quote:Op zondag 12 april 2015 17:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De snelheid waarmee je dit hebt opgezocht, is een tikje verontrustend.
quote:Op zondag 12 april 2015 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fijn dat je aan mij denkt. En waar is Uccie?
Filmbeelden zeker.quote:Op zondag 12 april 2015 17:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik laat de TU het projecteren op z'n muur.
Dan moet Uccie de naam Harry maar krijgenquote:Op zondag 12 april 2015 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Users met naam:
LTVDK = Kees
Yasmin23 = Ria
Elfletterig = Henk
Webschip = Antoine
Specularium = Mart
Anonymoussie = Arnie
Karina = Corrie
Marianne = Marianne
Mani89 = Arie
Users zonder naam:
Voorschrift = ?
timmmmmm = ?
Fylax = ?
Fokker89 = ?
Uccie = ?
Namen zonder users:
? = Harry
Kom maar op met de oscars.quote:
Het houdt Henk bezig.quote:Op zondag 12 april 2015 18:06 schreef timmmmm het volgende:
Leuk toch altijd, dat geforceerde gedoe met die bijnamen
Op zich aardig. Is er geen bankdirecteur die Dick heet?quote:Op zondag 12 april 2015 18:03 schreef Webschip het volgende:
Voorschrift is bankier, toch??
Gerrit dan?
Bedankt Bert.quote:Op zondag 12 april 2015 18:06 schreef timmmmm het volgende:
Leuk toch altijd, dat geforceerde gedoe met die bijnamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |