Lijkt mij heel viesquote:Op zondag 12 april 2015 01:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik niet, lijkt me niet zo lekker.
Ja en als je je tanden poetst vlak na het drinken van sinaasappelsap, dan is dat slecht voor je tanden. Je moet 30 minuten wachten ofzo. Het drinken vlak na het poetsen van je tanden is volgensmij ook slecht (weet niet 100% zeker maar d8 het wel) en het smaakt dan voor geen meter.quote:
Peter Schillingquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt een leuk liedje. Ik denk dat Kingstown dit ook wel kan waarderen.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
LTKDV zal dat wel weer lekker vinden.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
Wat is LTKDV ook een walgelijk mannetje.
quote:Op zondag 12 april 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
LTKDV lijkt me wel iemand die dat altijd doet.
Wat een figuur is het ook,.
quote:Op zondag 12 april 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon erg smerig.
Maar ik snap wel dat je het goed kan vinden met LTDKDV.
Hoe is het borderlinerquote:
Zou je wel willen he, een overstromende mond?quote:Op zondag 12 april 2015 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.
Het sloeg anders op jou. Maar ja, je kent natuurlijk geen spreekwoorden.quote:Op zondag 12 april 2015 01:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je wel willen he, een overstromende mond?
Viezerik.
Is je radio afgelopen?quote:Op zondag 12 april 2015 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
wajoo kijk die bash op Specularium dan.
ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikken.
Oh jij hebt allemaal pagina's.quote:Op zondag 12 april 2015 02:03 schreef Fokker89 het volgende:
ONZ / [GUTTER-FM] #161 Nies Draait! Ja, nu echt.
Het begrip bash is ook wel aan devaluatie onderhevig, geloof ik...quote:Op zondag 12 april 2015 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
wajoo kijk die bash op Specularium dan.
ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikken.
Ja vanmiddag al, toen een uur met die lui aan de telefoon gezeten, alles gereset , alles kwijt (ook de hele muziekcollectie) en vanavond begon het gedonder gewoon weerquote:Op zondag 12 april 2015 02:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh jij hebt allemaal pagina's.
Dus de hele stream was kapot?
Doe nou niet net of je moeilijke woorden kan, want je snapt zelf ook niet wat je zegtquote:Op zondag 12 april 2015 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het begrip bash is ook wel aan devaluatie onderhevig, geloof ik...
Ik vind dat ook wel een leuk grapje van jou. Ik zal De Telegraaf bellen.quote:Op zondag 12 april 2015 02:10 schreef Specularium het volgende:
Ik vond dit een leuk grapje van mezelf.
NWS / Studenten vallen Maagdenhuis binnen #12
Ik heb liever niks met zijn mond te makenquote:Op zondag 12 april 2015 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.
Al vind ik deze variant leukerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |