Nieuwsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris & algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schema met belpogingen en andere activiteiten & Google Maps-kaart - GeruisloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews, getuigen & zoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & Informatie op videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra informatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Centrale vraag: Waar zou de nachtfotolocatie zich bevinden?
• HERE - OpenStreetMap - BING - MapCarta - Google Maps![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:47 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn en het is nooit gezegd is dat direct enorm verdacht. Dat hoef ik verder niet uit te leggen.
Mijn punt: Daarmee wordt de actieve veronderstelling ook een verdachtmaking. Nu er geen feit en slechts een hypothese is (stel het zou zo zijn, hoe loopt dat dan verder in een scenario enz) vergt de zorgvuldigheid ook dat je / wij / jullie dat ook als zodanig behandelen en bespreken. Dat dreigt te verdwijnen.![]()
Laatste post #201:quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:19 schreef ToniB het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit wat hij op zijn fb zet al zijn het poëzie plaatjes. Iedereen kan van een gelegenheid misbruik maken en misschien was die gelegenheid er op 1 april.![]()
Ja, stel dat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:53 schreef ToniB het volgende:
[..]
ik begrijp dat ivm privacy zeer voorzichtig moet zijn. Maar wat nou als? Hoe kunnen we het dan bespreekbaar maken?![]()
Omdat jij zei dat er snuffmovies bij x op zijn fb aanwezig waren.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Agter vroeg net of ik al aangifte had gedaan.
waarom?
Je weet ongetwijfeld wat snuffmovies zijn, toch? Of riep je maar wat?Make my day!![]()
bron gegeven, link gegeven en doe ermee wat je wilt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:43 schreef agter het volgende:
[..]
Omdat jij zei dat er snuffmovies bij x op zijn fb aanwezig waren.
Je weet ongetwijfeld wat snuffmovies zijn, toch? Of riep je maar wat?
En je verdraaid de boel weer, het staat op de FB van zijn zoon.
Het is hier de afgelopen 24 uur uitgebreid besproken.![]()
Maar goed, jij komt snuffmovies tegen op iemand zijn fb, en je doet geen aangifte? Lekker figuur ben jij...quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
bron gegeven, link gegeven en doe ermee wat je wilt.
En je verdraaid de boel weer, het staat op de FB van zijn zoon.
Het is hier de afgelopen 24 uur uitgebreid besproken.Make my day!![]()
Een snuff movie op Facebook. De verhalen hier worden steeds waanzinniger.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:51 schreef agter het volgende:
[..]
Maar goed, jij komt snuffmovies tegen op iemand zijn fb, en je doet geen aangifte? Lekker figuur ben jij...![]()
Jij weet het nou toch ook, ren lekker zelf naar de politie!
En heerlijk ontopic weer, die laatste zin.![]()
Het is 11 april. Vandaag een jaar geleden werd de laatste activiteit op de iPhone van Kris geregistreerd
(Schema van Geruisloos)![]()
Ik gebruik dit bel-schema regelmatig. Wat zijn K en L toch keurig schematisch te werk gegaan...quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
Het is 11 april. Vandaag een jaar geleden werd de laatste activiteit op de iPhone van Kris geregistreerd
[ afbeelding ]
(Schema van Geruisloos)![]()
Nee nee, jij noemt het een snuffmovie. Ik niet. Als je zo overtuigd bent, doe je toch aangifte? Of vind je het gewoon lekker bekken, het woord snuffmovie?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]![]()
Jij weet het nou toch ook, ren lekker zelf naar de politie!
En heerlijk ontopic weer, die laatste zin.Make my day!![]()
naar idee!quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
(Schema van Geruisloos)
Moest er ook al aan denken, en ook dat het wel een hele lange tijd is sinds de post van Mata op 1 april.![]()
Het gaat erom dat jij nu beweert dat persoon x die filmpjes op zijn fb zet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:27 schreef agter het volgende:
[..]
Nee nee, jij noemt het een snuffmovie. Ik niet. Als je zo overtuigd bent, doe je toch aangifte? Of vind je het gewoon lekker bekken, het woord snuffmovie?
Het was zijn zoon H, en zo gaat het hier dus constant.
Je heb niet eens door hoe dom je uit de hoek komt.
edit:
deze dus:quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:43 schreef agter het volgende:
[..]
Omdat jij zei dat er snuffmovies bij x op zijn fb aanwezig waren.
Je weet ongetwijfeld wat snuffmovies zijn, toch? Of riep je maar wat?![]()
Weet jij wel wat een snuff movie is?Curiosity cultured the cat
en deze:quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij nu beweert dat persoon x die filmpjes op zijn fb zet.
edit:
deze dus:
[..]en deze:quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
dan noemen we hem voortaan persoon xquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:
en de zoon van x smijt zelf die troep (snuffmovie's) in openbaar FB, staat zelf de begrafenis van zijn vriend te verstoren. Zijn motto is alles mag zolang je maar ontkent.![]()
Ja fijn. Maar volgens jou zet de zoon van die gids dus filmpjes openbaar op Facebook waarin mensen voor the fun of it worden vermoord ... Op fucking Facebook, snuff movies.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Staat hier allemaal keurig uitgelegd op 22 februariCuriosity cultured the cat
Al was het zijn buurman, maar jij doet dus geen aangifte? Terwijl jij het een snuffmovie noemt...quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij nu beweert dat persoon x die filmpjes op zijn fb zet.
edit:
deze dus:
[..]Make my day!![]()
Ja, zoals genoemd:quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja fijn. Maar volgens jou zet de zoon van die gids dus filmpjes openbaar op Facebook waarin mensen voor the fun of it worden vermoord ... Op fucking Facebook, snuff movies.
kerel die op de keukentafel zijn eigen eikel eraf snijd, met een bot mes, duurt ook even.
Alles onder het bloed
Weet niet hoe jij dit noemt?![]()
Het zal dus wel loslopen met het snuff-gehalte, komt vooral in O's fantasie voor...quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja fijn. Maar volgens jou zet de zoon van die gids dus filmpjes openbaar op Facebook waarin mensen voor the fun of it worden vermoord ... Op fucking Facebook, snuff movies.
Make my day!![]()
Jij al aangifte gedaan?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:38 schreef agter het volgende:
[..]
Al was het zijn buurman, maar jij doet dus geen aangifte? Terwijl jij het een snuffmovie noemt...![]()
Filmpje al bekeken?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:39 schreef agter het volgende:
[..]
Het zal dus wel loslopen met het snuff-gehalte, komt vooral in O's fantasie voor...![]()
Iig geen snuff movie.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja, zoals genoemd:
kerel die op de keukentafel zijn eigen eikel eraf snijd, met een bot mes, duurt ook even.
Alles onder het bloed
Weet niet hoe jij dit noemt?Curiosity cultured the cat
Dat blijkt al uit de beschrijving van dat zieke filmpjequote:Op zaterdag 11 april 2015 20:39 schreef agter het volgende:
Het zal dus wel loslopen met het snuff-gehalte, komt vooral in O's fantasie voor....
Man, man.Curiosity cultured the cat
Kijk zelf en oordeel dan.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat blijkt al uit de beschrijving van dat zieke filmpje.
Man, man.![]()
Een snuff movie is geen filmpje van een of andere lunatic die zijn eigen pik afsnijdt. En nee, ik hoef dat soort zieke filmpjes niet te kijken om dat te weten.quote:Curiosity cultured the cat
Ik vind het gewoon schokkend dat jullie twee het blijkbaar heel normaal vinden.
Zegt genoeg over jullie en jullie niveau![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Zegt genoeg over jullie en jullie niveau![]()
Mooi voorbeeld van hoe hier alles compleet uit het verband wordt getrokken.Curiosity cultured the cat
Als die gozer in dat filmpje, wat je niet wilt bekijken dus hoe kun je dan een oordeel vellen, dat doet dan is het niet met een pleistertje opgelost.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een snuff movie is geen filmpje van een of andere lunatic die zijn eigen pik afsnijdt. En nee, ik hoef dat soort zieke filmpjes niet te kijken om dat te weten.![]()
Zoek nu eerst maar eens de betekenis van snuff movie op, slimpie.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Als die gozer in dat filmpje, wat je niet wilt bekijken dus hoe kun je dan een oordeel vellen, dat doet dan is het niet met een pleistertje opgelost.Curiosity cultured the cat
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snuffquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als die gozer in dat filmpje, wat je niet wilt bekijken dus hoe kun je dan een oordeel vellen, dat doet dan is het niet met een pleistertje opgelost.
En dan weer on topic?![]()
![]()
Het valt dus wel mee,quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:46 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Mooi voorbeeld van hoe hier alles compleet uit het verband wordt getrokken.
het is geen snuffmovie
en ik moet aangifte doen?
En dit dan ook nog verantwoorden bij Agter?
daag trollen
![]()
Nee, l'Histoir d'O, jij bent er van overtuigd dat dit een snuffmovie is. Dus was mijn vraag 'dan heb je vast al aangifte gedaan?'. Waarop jij je in allerlei bochten loopt te wringen om het bij ons neer te leggen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Zegt genoeg over jullie en jullie niveau
Make my day!![]()
Oh God, we gaan niet mee in jouw waanzin, dus zijn trollen. Wat een peutergedrag.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Het valt dus wel mee,
het is geen snuffmovie
en ik moet aangifte doen?
En dit dan ook nog verantwoorden bij Agter?
daag trollen
Curiosity cultured the cat
o god, de queen komt ook nog ff d'r mening gevenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:49 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, l'Histoir d'O, jij bent er van overtuigd dat dit een snuffmovie is. Dus was mijn vraag 'dan heb je vast al aangifte gedaan?'. Waarop jij je in allerlei bochten loopt te wringen om het bij ons neer te leggen.
filmpje al bekeken? Niet zeker
Ik zeg de groeten!![]()
![]()
heb jij zijn fb bekeken en een beetje gevolgd? Hij zet regelmatig bizarre filmpjes erop. Worden ook soms weer verwijderd. Weet niet of hij die zelf verwijderd of fb. Maar ze waren zeker wel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja fijn. Maar volgens jou zet de zoon van die gids dus filmpjes openbaar op Facebook waarin mensen voor the fun of it worden vermoord ... Op fucking Facebook, snuff movies.![]()
Nee, dit niveau is zo zinloos en laag, mij te vermoeiend.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God, we gaan niet mee in jouw waanzin, dus zijn trollen. Wat een peutergedrag.
Je post niet eens ontopic en daarnaast kijk je niet naar hetgeen waarover het gaat, zinloos dus![]()
Nee. En dus? Wel meer mensen die bizarre filmpjes op FB posten. Vinden bepaalde mensen stoer, omdat er altijd wel mensen zijn die er naar kijken Dat maakt hen echter geen moordenaars en die filmpjes geen snuff movies.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:52 schreef ToniB het volgende:
heb jij zijn fb bekeken en een beetje gevolgd? Hij zet regelmatig bizarre filmpjes erop. Worden ook soms weer verwijderd. Weet niet of hij die zelf verwijderd of fb. Maar ze waren zeker wel.Curiosity cultured the cat
Ik hou erover op, ben blij dat er hier meerdere zijn die dat gezien hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:52 schreef ToniB het volgende:
[..]
heb jij zijn fb bekeken en een beetje gevolgd? Hij zet regelmatig bizarre filmpjes erop. Worden ook soms weer verwijderd. Weet niet of hij die zelf verwijderd of fb. Maar ze waren zeker wel.
En dan dat gezeur over aangifte doen, laat hem maar lekker doorgaan met die vieze handel. Dan valt die ook in Boquete een keer door de mand.
Misschien dat iemand daar dan wat beter nadenkt.![]()
Kunnen jullie die ranzige filmpjes ergens anders bespreken a.u.b.?![]()
On-topic: op 11 april heeft de iPhone een uur aangestaan. Dat was de laatste activiteit van de telefoons. Wat gebeurde er?
1) De iPhone is aangezet en een uur later weer uitgezet, en daarna in de tas gedaan.
2) De iPhone is aangezet en de batterij is leeggeraakt, waarna hij in de tas werd gedaan.
3) De iPhone is aangezet en in de tas gedaan.
4) De iPhone zat in de tas en is vanzelf aangegaan door stoten/botsen etc. en vervolgens is de batterij leeggelopen.
5) iets anders
Ideeën hierover?![]()
zoals ik al eerder zei maakt het me geen reet uit wat hij op zijn fb pagina plakt. Het zegt wel wat over deze man en zijn aanzien tegenover vrouwen. Dat zijn vader de man is die de meisjes met zekerheid als laatste heeft gezien/ gesproken (geen andere kloppende getuigen die dag) hijzelf bijklust als gids maakt dat hij in beeld is. (bij mij en nog een paar) Ook zijn vrienden waarvan er zo nu en dan 1 omvalt, zijn geen lieverdjes. Maar steeds als dit scenario besproken dreigt te worden slaan hier de stoppen aan alle kanten door.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. En dus? Wel meer mensen die bizarre filmpjes op FB posten. Vinden bepaalde mensen stoer, omdat er altijd wel mensen zijn die er naar kijken Dat maakt hen echter geen moordenaars en die filmpjes geen snuff movies.![]()
Precies, kernachtig gezegd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:17 schreef ToniB het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei maakt het me geen reet uit wat hij op zijn fb pagina plakt. Het zegt wel wat over deze man en zijn aanzien tegenover vrouwen. Dat zijn vader de man is die de meisjes met zekerheid als laatste heeft gezien/ gesproken (geen andere kloppende getuigen die dag) hijzelf bijklust als gids maakt dat hij in beeld is. (bij mij en nog een paar) Ook zijn vrienden waarvan er zo nu en dan 1 omvalt, zijn geen lieverdjes. Maar steeds als dit scenario besproken dreigt te worden slaan hier de stoppen aan alle kanten door.![]()
krachtig verwoord!quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:17 schreef ToniB het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei maakt het me geen reet uit wat hij op zijn fb pagina plakt. Het zegt wel wat over deze man en zijn aanzien tegenover vrouwen. Dat zijn vader de man is die de meisjes met zekerheid als laatste heeft gezien/ gesproken (geen andere kloppende getuigen die dag) hijzelf bijklust als gids maakt dat hij in beeld is. (bij mij en nog een paar) Ook zijn vrienden waarvan er zo nu en dan 1 omvalt, zijn geen lieverdjes. Maar steeds als dit scenario besproken dreigt te worden slaan hier de stoppen aan alle kanten door.![]()
Er is geen melding gemaakt van een lege batterij.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
On-topic: op 11 april heeft de iPhone een uur aangestaan. Dat was de laatste activiteit van de telefoons. Wat gebeurde er?
1) De iPhone is aangezet en een uur later weer uitgezet, en daarna in de tas gedaan.
2) De iPhone is aangezet en de batterij is leeggeraakt, waarna hij in de tas werd gedaan.
4) De iPhone zat in de tas en is vanzelf aangegaan door stoten/botsen etc. en vervolgens is de batterij leeggelopen.
5) iets anders
Ideeën hierover?
De Samsung van Lisanne heeft eerder (per ongeluk?) een nacht aangestaan en was daarna snel leeg - althans volgens het Panamese belschema.
Het komt mij over als een soort wanhopige laatste poging om nog contact te hebbn. Tot dan toe waren ze heel zuinig geweest op de laatst batterij.
Overigens een dramatisch finaal detail. Arme meiden.![]()
Volgens mij zijn er geen andere optie's in verdwaal of ongeluk scenario'squote:Op zaterdag 11 april 2015 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
5) iets anders
Ideeën hierover?
nummer 5 kan dus zijn manipulatie.![]()
Ik heb nog niemand horen zeuren over de Spaanse titel van dit topic
Houden we meer van Domnivoor dan van Mata?![]()
![]()
![]()
Quote Poekje
Ik heb nog een nabrander over dat lichaam van O.V. en hoe dat gevonden werd.
De stand van de hand om die pols doet me denken aan 2 situaties, en aangeleerde instructies:
1) reddend zwemmen
2) slachtoffer van een rampplek weghalen
------------------------------------------------------------SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat mij totaal niet om jullie scenariootjes, hoe bizar ook (wat zegt dat dan weer van jullie?). Het gaat mij om het feit dat er van A Z wordt gemaakt en dat daar vervolgens domweg op wordt voortgeborduurd, vanuit een foutieve vooronderstelling, dus.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:17 schreef ToniB het volgende:
zoals ik al eerder zei maakt het me geen reet uit wat hij op zijn fb pagina plakt. Het zegt wel wat over deze man en zijn aanzien tegenover vrouwen. Dat zijn vader de man is die de meisjes met zekerheid als laatste heeft gezien/ gesproken (geen andere kloppende getuigen die dag) hijzelf bijklust als gids maakt dat hij in beeld is. (bij mij en nog een paar) Ook zijn vrienden waarvan er zo nu en dan 1 omvalt, zijn geen lieverdjes. Maar steeds als dit scenario besproken dreigt te worden slaan hier de stoppen aan alle kanten door.Curiosity cultured the cat
Deze leek mij passend, een jaar na de laatste telefoonactiviteit.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:43 schreef matteo_111 het volgende:
Ik heb nog niemand horen zeuren over de Spaanse titel van dit topicquote:Houden we meer van Domnivoor dan van Mata?![]()
![]()
![]()
Foutje.Curiosity cultured the cat
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:43 schreef matteo_111 het volgende:
Ik heb nog niemand horen zeuren over de Spaanse titel van dit topic
Houden we meer van Domnivoor dan van Mata?![]()
Wie dit leest is gek![]()
Mijn idee: 3. Vergeten de iPhone weer uit te zetten en zonder enig besef weer terug in de rugzak gedaan.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
5) iets anders
Ideeën hierover?![]()
Na 10 dagen zonder eten, is je besef wel weg, ja.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:09 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Mijn idee: 3. Vergeten de iPhone weer uit te zetten en zonder enig besef weer terug in de rugzak gedaan.Make my day!![]()
Het zegt meer over jou denk ik. Ik hou nog steeds alle scenario's open. We zijn een jaar verder en alle andere scenario's hebben niet tot een bevredigend eind oordeel geleid. Daarom zitten de meeste ook nog hier.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat mij totaal niet om jullie scenariootjes, hoe bizar ook (wat zegt dat dan weer van jullie?). Het gaat mij om het feit dat er van A Z wordt gemaakt en dat daar vervolgens domweg op wordt voortgeborduurd, vanuit een foutieve vooronderstelling, dus.
Zodra F. en zoon worden genoemd komen vele tegenstanders uit hun krochten.![]()
En jij denkt echt dat er ooit een bevredigend eindoordeel gaat komen uit deze samenkomst van Miss Marples, Hercule Poirots en Inspector Gadgets?Curiosity cultured the cat
Jaquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:16 schreef Copycat het volgende:
En jij denkt echt dat er ooit een bevredigend eindoordeel gaat komen uit deze samenkomst van Miss Marples, Hercule Poirots en Inspector Gadgets?![]()
Je mag noemen wat je wil. Maar kom dan met onderbouwingen, en niet met onzin als snuffmovies etc.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:13 schreef ToniB het volgende:
[..]
Het zegt meer over jou denk ik. Ik hou nog steeds alle scenario's open. We zijn een jaar verder en alle andere scenario's hebben niet tot een bevredigend eind oordeel geleid. Daarom zitten de meeste ook nog hier.
Zodra F. en zoon worden genoemd komen vele tegenstanders uit hun krochten.Make my day!![]()
Spreekt je wel aan blijkbaar?! Copycat eens je visie op de inhoud dan....wat denk je waarvan?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:55 schreef Copycat het volgende:
Een snuff movie op Facebook. De verhalen hier worden steeds waanzinniger.![]()
Noodlottig ongeval. Saai, maar het meest logisch.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:18 schreef doorgaan het volgende:
Spreekt je wel aan blijkbaar?! Copycat eens je visie op de inhoud dan....wat denk je waarvan?
Maar misschien droom ik vannacht wel iets lugubers.Curiosity cultured the cat
Saai is denk ik niet het ladingdekkende woord voor de expeditie van K&Lquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:20 schreef Copycat het volgende:
Noodlottig ongeval. Saai, maar het meest logisch.![]()
Mijn saai sloeg dan ook op mijn invulling van hun doodsoorzaak. Geen orgaandieven, geen gemene gidsen met psychopathische zonen, geen geile indianen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:23 schreef doorgaan het volgende:
Saai is denk ik niet het ladingdekkende woord voor de expeditie van K&LCuriosity cultured the cat
10:51 uur...omdat telefoon vaker na !0:00 am aan was..dacht ik aan een wekker..rond deze tijd in totaal 3x volgens schema.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:09 schreef A_Fortiori het volgende:
Op zaterdag 11 april 2015 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
Kunnen jullie die ranzige filmpjes ergens anders bespreken a.u.b.?
Nu denk ik dat ze wellicht bewust zelf een belschema hebben aangehouden in [b]de hoop dat dit toch érgens herkend zou worden...!!..daarom s morgens en s middags rond dezelfde tijd. Al kregen zij dan geen contact persoonlijk, in de hoop dat er ergens een registratie van zou komen. Dan zou een patroon eerder opvallen al is er geen contact.[/b] Hoop Hoop hoop dus
Zou een gedachtegang kunnen zijn geweest.![]()
Ik begrijp dat als je wat lugubers droomt jij in elk geval tevreden bent.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:27 schreef Copycat het volgende:
Mijn saai sloeg dan ook op mijn invulling van hun doodsoorzaak. Geen orgaandieven, geen gemene gidsen met psychopathische zonen, geen geile indianen.![]()
Snuf? ik ben daar niet mee bezig dat was iemand anders. Lees anders even vorig topic dan weet je wat ik heb geschreven.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:18 schreef agter het volgende:
[..]
Je mag noemen wat je wil. Maar kom dan met onderbouwingen, en niet met onzin als snuffmovies etc.
Wat bedoel je met onderbouwen? Het aannemelijk maken of het bewijzen? Hoe aannemelijk is vallen naast een pad en daar dan minstens 10 dagen onvindbaar zijn? Is het bewezen?
Hoe aannemelijk is verdwalen, doorlopen,denken dat ze rondje liepen. ..alleen?
Is dat te bewijzen?
Hoe aannemelijk is het dat F. zijn zoon als gids aanbood omdat hij zelf niet kon?
En nee ook dat is niet bewezen.
Alle drie de verhalen zijn aannemelijk maar niet bewezen. Slechts 2 mogen echt uitgediept worden. De 3e is "raar" (fvdg). De gedachte alleen al....![]()
Jij begrijpt duidelijk wel meer niet helemaal. Of helemaal niet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:37 schreef doorgaan het volgende:
Ik begrijp dat als je wat lugubers droomt jij in elk geval tevreden bent.Curiosity cultured the cat
Ik weet dat jij niet bezig was met snuff. Maar daar ging de discussie wel over: Dingen labelen die er niet zijn, verdachtmakingen enzo zonder onderbouwing.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:37 schreef ToniB het volgende:
[..]
Snuf? ik ben daar niet mee bezig dat was iemand anders. Lees anders even vorig topic dan weet je wat ik heb geschreven.
Wat bedoel je met onderbouwen? Het aannemelijk maken of het bewijzen? Hoe aannemelijk is vallen naast een pad en daar dan minstens 10 dagen onvindbaar zijn? Is het bewezen?
Hoe aannemelijk is verdwalen, doorlopen,denken dat ze rondje liepen. ..alleen?
Is dat te bewijzen?
Hoe aannemelijk is het dat F. zijn zoon als gids aanbood omdat hij zelf niet kon?
En nee ook dat is niet bewezen.
Alle drie de verhalen zijn aannemelijk maar niet bewezen. Slechts 2 mogen echt uitgediept worden. De 3e is "raar" (fvdg). De gedachte alleen al....
Als je man en paard gaat noemen, doe het dan onderbouwd, en niet uit de losse pols. Dat was alles wat ik wilde zeggen.
Make my day!![]()
Ok. Noodlottig ongeval dus is jouw idee, hoe saai ook.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:39 schreef Copycat het volgende:
Jij begrijpt duidelijk wel meer niet helemaal. Of helemaal niet.![]()
Nee geen losse pols. F. kwam rond half tien naar de taalschool waar hij 2 meisjes zag. 1 in hangmat 1 bij het informatie bord. Eileen wordt niet genoemd. Als zij er ook bij was om half tien dan had zij de juiste tijd geweten. En waarom zouden K&l in alle haast, met onbekende bestemming vertrekken op het moment dat de gids er is. Juist hij kan leuke tips geven. Niemand heeft de meisjes gezien die morgen om half tien. Eileen niet en Sigrid niet. Daarom denk ik dat F. op afspraak van de taalschool met K& L die morgen trips kwam boeken. Daar is geen woord Spaans van.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:41 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet dat jij niet bezig was met snuff. Maar daar ging de discussie wel over: Dingen labelen die er niet zijn, verdachtmakingen enzo zonder onderbouwing.
Als je man en paard gaat noemen, doe het dan onderbouwd, en niet uit de losse pols. Dat was alles wat ik wilde zeggen.![]()
Expeditie: gebruik van drone:
Aap in de buurt: http://www.lindanieuws.nl(...)-drone-naar-beneden/
Arnhemse chimpansee haalt drone naar beneden![]()
![]()
Ik heb eens zitten puzzelen en ik denk dat ik de plek gevonden heb waar de refugio van de sinaproc expeditie uit de telemetro video staat. Het is 'gewoon' huis 12 op de paddock.
Zie onderstaande collage.
http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0
De berg rechtsachter vormt m.i. de rechteroever van het gevaarlijke stuk van de Rio Changuinola.
De toppen daar hebben een bepaalde vorm en verhouding en zijn ca 1500 meter hoog, en je kunt over de kam heen kijken naar de bergen heel ver weg. De toppen zelf zijn ca 6 km ver. Dat betekent dat de foto ook op een hoogte van ca 1500 meter of nog wat hoger is gemaakt. Als je dan de richting uitmeet aan de hand van het dal en de berg kom je ongeveer bij huis 12 uit.
Ook de vorm van het dal, dat vol wolken hangt klopt goed met de hoogtes op de kaarten.
Dat de foto's en film vanuit de huizen bij de kabelbruggen gemaakt zouden zijn heb ik nooit aannemelijk gevonden. Je zit daar, afhankelijk van het huis dat je kiest, maximaal 40 a 50 meter boven de rivier, en op de foto's en film is dat veel hoger, honderden meters. Er hangen wolken in de diepte.
We hoeven nu niet meer bezorgd te zijn dat huis 12 niet is bezocht.![]()
http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=1
[ Bericht 0% gewijzigd door matteo_111 op 12-04-2015 01:28:18 ]![]()
Dus je bedoeld hut 12 welke staat tussen paddock met mata's hut en de paddock met Matteo's hut?quote:Op zondag 12 april 2015 01:15 schreef matteo_111 het volgende:
Ik heb eens zitten puzzelen en ik denk dat ik de plek gevonden heb waar de refugio van de sinaproc expeditie uit de telemetro video staat. Het is 'gewoon' huis 12 op de paddock.
De berg rechtsachter vormt m.i. de rechteroever van het gevaarlijke stuk van de Rio Changuinola.
De toppen daar hebben een bepaalde vorm en verhouding en zijn ca 1500 meter hoog, en je kunt over de kam heen kijken naar de bergen heel ver weg. De toppen zelf zijn ca 6 km ver. Dat betekent dat de foto ook op een hoogte van ca 1500 meter of nog wat hoger is gemaakt. Als je dan de richting uitmeet aan de hand van het dal en de berg kom je ongeveer bij huis 12 uit.
Ook de vorm van het dal, dat vol wolken hangt klopt goed met de hoogtes op de kaarten.
Dat de foto's en film vanuit de huizen bij de kabelbruggen gemaakt zouden zijn heb ik nooit aannemelijk gevonden. Je zit daar, afhankelijk van het huis dat je kiest, maximaal 40 a 50 meter boven de rivier, en op de foto's en film is dat veel hoger, honderden meters. Er hangen wolken in de diepte.
Aan de linkerzijde van de gevaarlijke rivier? Is ook logischer.
Dat betekend dat de basis-nachtkamp heel dicht bij de "valkloof" is, ligt er bijna tegenover, iets meer naar het noord-westen. Een paar honderd meter.
kan op de kaarten zeker kloppen, goed gevonden!![]()
Hee Matteo, mooie collage. De locatie van de foto's zijn idd die locatie op de Telemetro video.quote:Op zondag 12 april 2015 01:15 schreef matteo_111 het volgende:
Maar: ik denk niet dat het H12 is. De locatie met de schedel is volgens de Telemetro video vér voorbij H12. Het is voorbij de 2e kabelbrug (=3e oversteek).
Op de Telemetro video is de volgorde:
1. primer brazo del río culebra (=1e oversteek, zonder kabels)
2. caseta NAM
3. segundo brazo del río (="destino final de las holandesas")
4. tweede kabelbrug
5. Alto Culebra = locatie "12 horas despues que entramos en el sendero". Hier is de hut met de schedel, op 12 uur loopafstand.
Nummer 5, hut met schedel, staat NA de 3e oversteek en is dus niet H12.![]()
Ik denk ook wel dat van hieruit de oplossing gezocht moet worden, dat hier de sleutel ligt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:08 schreef ToniB het volgende:
[..]
Nee geen losse pols. F. kwam rond half tien naar de taalschool waar hij 2 meisjes zag. 1 in hangmat 1 bij het informatie bord. Eileen wordt niet genoemd. Als zij er ook bij was om half tien dan had zij de juiste tijd geweten. En waarom zouden K&l in alle haast, met onbekende bestemming vertrekken op het moment dat de gids er is. Juist hij kan leuke tips geven. Niemand heeft de meisjes gezien die morgen om half tien. Eileen niet en Sigrid niet. Daarom denk ik dat F. op afspraak van de taalschool met K& L die morgen trips kwam boeken. Daar is geen woord Spaans van.![]()
Dit is interessant. Spreekt F zichzelf tegen in dit bericht?quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:08 schreef ToniB het volgende:
[..]
Nee geen losse pols. F. kwam rond half tien naar de taalschool waar hij 2 meisjes zag. 1 in hangmat 1 bij het informatie bord. Eileen wordt niet genoemd. Als zij er ook bij was om half tien dan had zij de juiste tijd geweten. En waarom zouden K&l in alle haast, met onbekende bestemming vertrekken op het moment dat de gids er is. Juist hij kan leuke tips geven. Niemand heeft de meisjes gezien die morgen om half tien. Eileen niet en Sigrid niet. Daarom denk ik dat F. op afspraak van de taalschool met K& L die morgen trips kwam boeken. Daar is geen woord Spaans van.
Hij beweert dat Eileen ze heeft gezien die ochtend. Dit heeft hij heeft aan La Prensa verteld:
“Ella me dijo que creía que las holandesas iban a ir a caminar por el sendero El Pianista. En la escuela las escuchó hablar y ver un mapa de este sendero. Aunque es alemana, me dijo que les entendió porque estudió turismo en Amsterdam”, prosiguió Feliciano, aclarando que días después de la desaparición, Eileen abandonó Panamá.
"Zij (Eileen) vertelde me dat ze dacht de NL-se meisjes te hebben horen praten over wandelen op de Pianista. Op de school hoorde zij ze praten en kijken naar een kaart van dit pad. Hoewel zij Duitse is, vertelde ze me dat zij ze verstond omdat ze tourisme studeerde in Amsterdam", vervolgde F. Hij lichtte toe dat Eileen een aantal dagen na de vermissing, Panama verliet.
http://impresa.prensa.com(...)as_0_3946855284.html
(Inmiddels weten we dat Eileen Panama helemaal niet had verlaten en tot eind juni in het land is gebleven.)![]()
Wat nou Panama een arm land?
Gister tussenstop op PTY, 1 biertje en 1 flesje agua con gas fucking 11,50 USD.
Nu in de Portugese zon een bakkie koffie en een worstenbroodje 1,70 euro.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
In dat geval zou de hut in de buurt van de vindplaats van de rugzak moeten zijn. Daar zijn ook een heel stel hutten. Heb ik ook allemaal bekeken, maar ik vind daar in het landschap te weinig overeenkomsten of tegenstrijdigheden om de plaats te kunnen pinnen.quote:Op zondag 12 april 2015 09:42 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Hee Matteo, mooie collage. De locatie van de foto's zijn idd die locatie op de Telemetro video.
Maar: ik denk niet dat het H12 is. De locatie met de schedel is volgens de Telemetro video vér voorbij H12. Het is voorbij de 2e kabelbrug (=3e oversteek).
Op de Telemetro video is de volgorde:
1. primer brazo del río culebra (=1e oversteek, zonder kabels)
2. caseta NAM
3. segundo brazo del río (="destino final de las holandesas")
4. tweede kabelbrug
5. Alto Culebra = locatie "12 horas despues que entramos en el sendero". Hier is de hut met de schedel, op 12 uur loopafstand.
Nummer 5, hut met schedel, staat NA de 3e oversteek en is dus niet H12.
Bedenk ook dat de locatie hoog moet zijn, vanwege het uitzicht.
De volgorde in de telemetro video is m.i. niet per se maatgevend. Er is zoveel geknipt, dat de volgorde niet betrouwbaar kan worden overgenomen. Als het commentaar een duidelijke beschrijving geeft wordt dat evt. anders, maar dan nog blijven oppassen, vanwege de hoogteverschillen.![]()
Ja, die hut.quote:Op zondag 12 april 2015 08:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus je bedoeld hut 12 welke staat tussen paddock met mata's hut en de paddock met Matteo's hut?
Aan de linkerzijde van de gevaarlijke rivier? Is ook logischer.
Dat betekend dat de basis-nachtkamp heel dicht bij de "valkloof" is, ligt er bijna tegenover, iets meer naar het noord-westen. Een paar honderd meter.
kan op de kaarten zeker kloppen, goed gevonden!
Waar de valkloof is weet niemand. Is ook mede afhankelijk van de vraag of
ze zijn gevallen
ze zijn doorgelopen
ze zijn omgedraaid
ze zijn gevlucht voor iets en toen . .
Maar de plek waar 'iets' gebeurde is wel binnen een cirkel van ca. 2 km.![]()
De vlucht is al duur genoeg. Komt dat er ook nog bij?quote:Op zondag 12 april 2015 15:09 schreef El_Matador het volgende:
Wat nou Panama een arm land?
Gister tussenstop op PTY, 1 biertje en 1 flesje agua con gas fucking 11,50 USD.![]()
![]()
Alleen het vliegveld is achterlijk, Panama zelf is niet zo duur.quote:Op zondag 12 april 2015 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De vlucht is al duur genoeg. Komt dat er ook nog bij?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Zolang dat achterlijke vliegveld maar veilig is, is dat geen probleem.quote:Op zondag 12 april 2015 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen het vliegveld is achterlijk, Panama zelf is niet zo duur.![]()
dan lees je niet goed. Hij zegt niet dat Eileen hun die morgen heeft gezien en ook niet dat hij bij Eileen die tours heeft geboekt of zelfs Eileen heeft gesproken. Eileen heeft trouwens via iemand op boquete.ning.com verklaard dat zij dacht dat ze het quazal trail zouden doen.quote:Op zondag 12 april 2015 12:56 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dit is interessant. Spreekt F zichzelf tegen in dit bericht?
Hij beweert dat Eileen ze heeft gezien die ochtend. Dit heeft hij heeft aan La Prensa verteld:
“Ella me dijo que creía que las holandesas iban a ir a caminar por el sendero El Pianista. En la escuela las escuchó hablar y ver un mapa de este sendero. Aunque es alemana, me dijo que les entendió porque estudió turismo en Amsterdam”, prosiguió Feliciano, aclarando que días después de la desaparición, Eileen abandonó Panamá.
"Zij (Eileen) vertelde me dat ze dacht de NL-se meisjes te hebben horen praten over wandelen op de Pianista. Op de school hoorde zij ze praten en kijken naar een kaart van dit pad. Hoewel zij Duitse is, vertelde ze me dat zij ze verstond omdat ze tourisme studeerde in Amsterdam", vervolgde F. Hij lichtte toe dat Eileen een aantal dagen na de vermissing, Panama verliet.
http://impresa.prensa.com(...)as_0_3946855284.html
(Inmiddels weten we dat Eileen Panama helemaal niet had verlaten en tot eind juni in het land is gebleven.)![]()
Helemaal mee eens, ik denk zelfs in een halve cirkel richting het zuiden.quote:Op zondag 12 april 2015 15:32 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Ja, die hut.
Waar de valkloof is weet niemand. Is ook mede afhankelijk van de vraag of
ze zijn gevallen
ze zijn doorgelopen
ze zijn omgedraaid
ze zijn gevlucht voor iets en toen . .
Maar de plek waar 'iets' gebeurde is wel binnen een cirkel van ca. 2 km.![]()
Iemand al vernomen of Kris begraven is?
Zoals eerder gepost dienen de nabestaanden binnen 6 dagen na ontvangst het lichaam te begraven/cremeren.
Zoals bij de vliegtuigramp in Oekraïne, zijn er ouders die geen genoegen nemen met het begraven van een paar resten. Zolang de resten niet begraven worden, wat een onmogelijke keuze.... Wordt het dossier niet officieel gesloten.
Is ze in besloten kring begraven of staat het dossier nog open?
Iemand een bron?![]()
Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt. Aan de wolken (die boven de rivier hangen) kun je ook zien dat het waarschijnlijk een splitsing van rivieren is. Verder is het op zo'n hoogte dat je alleen die locatie overhoudt die je aangeeft. Ik ben niet zo thuis in de hutjes maar ik geloof dat het op de hoge vlakte voor de 2e kabelbrug is.quote:Op zondag 12 april 2015 01:15 schreef matteo_111 het volgende:
http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=1![]()
Ik heb er helemaal niets over gelezen.quote:Op maandag 13 april 2015 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Zoals eerder gepost dienen de nabestaanden binnen 6 dagen na ontvangst het lichaam te begraven/cremeren.
Zoals bij de vliegtuigramp in Oekraïne, zijn er ouders die geen genoegen nemen met het begraven van een paar resten. Zolang de resten niet begraven worden, wat een onmogelijke keuze.... Wordt het dossier niet officieel gesloten.
Iemand een bron?![]()
De resten zouden in september worden overgedragen aan de familie: http://www.nu.nl/buitenla(...)er-overgedragen.htmlquote:Op maandag 13 april 2015 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Iemand een bron?
En deze is verwijderd (op verzoek van de familie?): http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1229091
De resten zijn in november door Panama vrijgegeven. Daarna zullen ze door het NFI onderzocht zijn. Ik denk dat de begrafenis allang geweest is.![]()
Dat vermoeden heb ik dus ook, dat ze alleen in familiaire kring begraven is, zonder aandacht.quote:Op maandag 13 april 2015 09:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De resten zouden in september worden overgedragen aan de familie: http://www.nu.nl/buitenla(...)er-overgedragen.html
En deze is verwijderd (op verzoek van de familie?): http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1229091
De resten zijn in november door Panama vrijgegeven. Daarna zullen ze door het NFI onderzocht zijn. Ik denk dat de begrafenis allang geweest is.
Ik dacht dat ze in november al was overgedragen.![]()
Dat denk ik ook en juist in alle stilte, omdat de familie van Kris geenszins overtuigd is van de laatste bevindingen. Heel triest allemaal.quote:Op maandag 13 april 2015 09:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De resten zouden in september worden overgedragen aan de familie: http://www.nu.nl/buitenla(...)er-overgedragen.html
De resten zijn in november door Panama vrijgegeven. Daarna zullen ze door het NFI onderzocht zijn. Ik denk dat de begrafenis allang geweest is.![]()
Vreemde gebeurtenis.quote:Op maandag 13 april 2015 10:21 schreef ootjekatootje het volgende:
http://boquete.ning.com/p(...)8&xg_source=activity
Gaat wel lekker daar, weer een vriendje van H...
![]()
Hee Toni, F beweert dat Eileen hem verteld zou hebben dat zij de meiden zou hebben horen praten en kijken naar een kaart. Bedoel je misschien: ze heeft ze gehoord, maar niet gezien?quote:Op zondag 12 april 2015 20:09 schreef ToniB het volgende:
Hij zegt niet dat Eileen hun die morgen heeft gezien![]()
http://newsroompanama.com(...)-tourists-in-boquete
kijk dit, hoe stom kun je zijn?
Media aandacht genoeg over geweest en dan toch weer alleen gaan...![]()
[quote]Op maandag 13 april 2015 10:57 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Hee Toni, F beweert dat Eileen hem verteld zou hebben dat zij de meiden zou hebben horen praten en kijken naar een kaart. Bedoel je misschien: ze heeft ze gehoord, maar niet gezien?
[/quotezNiet gezien en niet gehoord op1 april.![]()
Hoe weet je dat dit een vriend van H is?quote:Op maandag 13 april 2015 10:21 schreef ootjekatootje het volgende:
http://boquete.ning.com/p(...)8&xg_source=activity
Gaat wel lekker daar, weer een vriendje van H...
Er is ook een verdachte verdrinking, in de omgeving van Boquete, Dolega:
http://elsiglo.com/cronic(...)rio-ahogado/23857498
Hij zou zijn verdronken (zie waar hij ligt, aan de oever), maar onderzoek heeft aangetoond dat het geen ongeluk is geweest.![]()
Het spookt daar lekker...quote:Op maandag 13 april 2015 11:17 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dit een vriend van H is?
Hij zou zijn verdronken (zie waar hij ligt, aan de oever), maar onderzoek heeft aangetoond dat het geen ongeluk is geweest.![]()
Rust in vrede mijn broer, op FB van Hquote:Op maandag 13 april 2015 11:17 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Tjeetje.quote:Op maandag 13 april 2015 11:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Rust in vrede mijn broer, op FB van H![]()
20 jaar, verzopen in Boquete op 4 april, waar hebben we dit eerder gehoord?quote:Op maandag 13 april 2015 11:17 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Allemaal jonge mensen die op verdachte wijze komen te overlijden, we kunnen er nu al een heel aantal opnoemen...![]()
Knappe actie trouwens, om daar te verdrinken.quote:Op maandag 13 april 2015 11:17 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Hij zou zijn verdronken (zie waar hij ligt, aan de oever), maar onderzoek heeft aangetoond dat het geen ongeluk is geweest.
Hoe krijgt hij dat rechterbeen dan achter die grote keien?![]()
klopt. Maar dit is een andere dan op 4 april. Ook een vriend van H? Nummer 3 van zijn brothers in crime?quote:Op maandag 13 april 2015 11:50 schreef gynaika het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Zie:
http://elsiglo.com/cronic(...)ale-huyendo/23854078![]()
21 jarige Jose Manuel is dood gevonden langs de weg naar David, dit is een vriend van H. Overleden op 27 maat 2015.quote:Op maandag 13 april 2015 12:04 schreef ToniB het volgende:
[..]
klopt. Maar dit is een andere dan op 4 april. Ook een vriend van H? Nummer 3 van zijn brothers in crime?
20 jarige Jorge Rivera Miranda is "verzopen" op 4 april 2015 in Dolega nabij Boquete
edit:
Er worden hier nu feiten gepost, of ze "brothers in crime" zouden is een aanname van jou.
Dat H Jose kent is te zien op zijn FB post van 28 maart.![]()
http://infochiriqui.com/n(...)r-ataque-epileptico/
Is toch ongelofelijk dat 3 jonge mannen verzuipen:
Osman, Leo en nu Jorge, deze weer epileptisch, leo ook al en Ouder1 postte ook al dat ze bij osman zoiets vermoedde.
Hebben ze dezelfde lijkschouwer of drinken ze dezelfde troep of hebben ze dezelfde ziekte?![]()
Nee, ik vermoed niet dat Jorge epileptisch was. Er is nl nog een verdrinking geweest, van een 35 jarige man, die was epileptisch. Het is mogelijk dat de reporters wat gegevens door elkaar hebben gehusseld.quote:Op maandag 13 april 2015 12:16 schreef ootjekatootje het volgende:
http://infochiriqui.com/n(...)r-ataque-epileptico/
Is toch ongelofelijk dat 3 jonge mannen verzuipen:
Osman, Leo en nu Jorge, deze weer epileptisch, leo ook al en Ouder1 postte ook al dat ze bij osman zoiets vermoedde.
Hebben ze dezelfde lijkschouwer of drinken ze dezelfde troep of hebben ze dezelfde ziekte?
http://elsiglo.com/cronic(...)riqui-viejo/23854833
El siglo publiceert dit bericht NAdat zijn overlijden was onderzocht. Dat heeft a/h licht gebracht dat het geen ongeluk kon zijn.![]()
ja dat had ik al gezien vandaar mijn vraag of die van 4 april ook een vriend is van H.?quote:Op maandag 13 april 2015 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
21 jarige Jose Manuel is dood gevonden langs de weg naar David, dit is een vriend van H. Overleden op 27 maat 2015.
20 jarige Jorge Rivera Miranda is "verzopen" op 4 april 2015 in Dolega nabij Boquete
edit:
Er worden hier nu feiten gepost, of ze "brothers in crime" zouden is een aanname van jou.
Dat H Jose kent is te zien op zijn FB post van 28 maart.
Brothers in crime? Blood brothers? Boezemvrienden? Vage vrienden? Geen vrienden? Maakt je niet druk hoe ik die snotpieren noem, jij maakt daar een feit van.![]()
Geen idee, weinig te vinden over die Isaac Rivera Jorge Miranda, of Jorge Mugas.quote:Op maandag 13 april 2015 12:24 schreef ToniB het volgende:
[..]
ja dat had ik al gezien vandaar mijn vraag of die van 4 april ook een vriend is van H.?
Brothers in crime? Blood brothers? Boezemvrienden? Vage vrienden? Geen vrienden? Maakt je niet druk hoe ik die snotpieren noem, jij maakt daar een feit van.
edit:Jorge Isaac Rivera Miranda, zo heet hij ook al.![]()
Deze 35 jarige heet ook Osman.quote:Op maandag 13 april 2015 12:19 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed niet dat Jorge epileptisch was. Er is nl nog een verdrinking geweest, van een 35 jarige man, die was epileptisch. Het is mogelijk dat de reporters wat gegevens door elkaar hebben gehusseld.
http://elsiglo.com/cronic(...)riqui-viejo/23854833
El siglo publiceert dit bericht NAdat zijn overlijden was onderzocht. Dat heeft a/h licht gebracht dat het geen ongeluk kon zijn.![]()
mmm.. maar H zou de leider van die jeugdgang zijn in 2014 volgens Baru toentertijd.Een leider die zijn eigen jeugdgang "broeders" ombrengt of laat ombrengen? Vreemd. Of niet, maar dan als in "voordat ze hem laten ombrengen" of "over hem uit de school klappen" oid? Misschien wordt H nu ook wel zenuwachtig.
Zaten die namen/personen eigenlijk uberhaupt wel bij degene die toen opgepakt zijn na de dood van Osman Valenzuela Santa Maria?![]()
Santamaria als van Francisco Santamaria? De regionaal directeur van SINAPROCquote:Op maandag 13 april 2015 13:03 schreef Poekje01 het volgende:
mmm.. maar H zou de leider van die jeugdgang zijn in 2014 volgens Baru toentertijd.Een leider die zijn eigen jeugdgang "broeders" ombrengt of laat ombrengen? Vreemd. Of niet, maar dan als in "voordat ze hem laten ombrengen" of "over hem uit de school klappen" oid? Misschien wordt H nu ook wel zenuwachtig.
Zaten die namen/personen eigenlijk uberhaupt wel bij degene die toen opgepakt zijn na de dood van Osman Valenzuela Santa Maria?![]()
Op FB:quote:Op maandag 13 april 2015 13:22 schreef gynaika het volgende:
Ik denk dat zo'n jeugdgang niet exact te analyseren is.
Jose was vrienden met Osman
Jose was vrienden met H
H en Osman waren ook vrienden![]()
Is niet gewoon dat hele stadje Facebookvrienden met elkaar?quote:Op maandag 13 april 2015 15:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op FB:
Jose was vrienden met H
En ook nog eens familie van elkaarquote:Op maandag 13 april 2015 16:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is niet gewoon dat hele stadje Facebookvrienden met elkaar?![]()
![]()
Osman had er 30quote:Op maandag 13 april 2015 16:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
En de 2 gidsen F en P zijn ook geen Fb's met elkaar, P wel met 2500 anderen.quote:Op maandag 13 april 2015 16:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Heel knap.quote:Op maandag 13 april 2015 11:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Knappe actie trouwens, om daar te verdrinken.
Hoe krijgt hij dat rechterbeen dan achter die grote keien?
Zelfs zijn rechterarm ligt nog droog. Lijkt me (onder normale omstandigheden) niet bijzonder moeilijk om je hoofd uit het water te krijgen.
Opmerkelijk, trouwens, dat er gewoon foto's van overledenen worden gepost bij de nieuwsberichten. Heel anders dan hier in NL.![]()
Okidokie!quote:Op maandag 13 april 2015 16:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En de 2 gidsen F en P zijn ook geen Fb's met elkaar, P wel met 2500 anderen.
Vroeg het me gewoon af.![]()
![]()
Zou het nog veilig zijn erheen te gaan, of liggen wij straks ook in de rivier en gaan de Vinexvrouwtjes onze Facebookvriendjes verdacht maken?The only limit is your own imagination
Je kan maar beter géén FB-vriendjes worden met Henry G.quote:Op maandag 13 april 2015 16:40 schreef El_Matador het volgende:
Zou het nog veilig zijn erheen te gaan, of liggen wij straks ook in de rivier en gaan de Vinexvrouwtjes onze Facebookvriendjes verdacht maken?![]()
Too late.quote:Op maandag 13 april 2015 16:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan maar beter géén FB-vriendjes worden met Henry G.
Maar ik ga es op het strand liggen, dit topic is toch bijna zo dood als een 20-jarige Panamese cokedealer.
Nee, hoor we denken eerst dat je een permanente ban hebt!quote:Op maandag 13 april 2015 16:40 schreef El_Matador het volgende:
Zou het nog veilig zijn erheen te gaan, of liggen wij straks ook in de rivier en gaan de Vinexvrouwtjes onze Facebookvriendjes verdacht maken?![]()
Gevaarlijk joh, zo dicht bij het water!quote:Op maandag 13 april 2015 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Too late.
Maar ik ga es op het strand liggen, dit topic is toch bijna zo dood als een 20-jarige Panamese cokedealer.
Trek je je waterschoentjes aan?![]()
Oké, bedankt.quote:Op maandag 13 april 2015 15:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op FB:
Jose was vrienden met H
Mata zou toch al zijn regenlaarzen meenemen. Die zijn toch ook goed?quote:Op maandag 13 april 2015 16:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gevaarlijk joh, zo dicht bij het water!
Trek je je waterschoentjes aan?![]()
En hoe zou het komen dat het topic bijna dood is.quote:Op maandag 13 april 2015 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Too late.
Maar ik ga es op het strand liggen, dit topic is toch bijna zo dood als een 20-jarige Panamese cokedealer.![]()
Domme wijven ook altijd.quote:Op maandag 13 april 2015 11:02 schreef ootjekatootje het volgende:
http://newsroompanama.com(...)-tourists-in-boquete
kijk dit, hoe stom kun je zijn?
Media aandacht genoeg over geweest en dan toch weer alleen gaan...
Zullen ook wel half nakend op stap zijn gegaan.
Maar wel elk een half-literflesje water uit de supermarkt natuurlijk.Wie dit leest is gek![]()
Nog geen naam bekend van deze man die op 12 april dood in dezelfde rivier gevonden is waar Leo verdronk
http://elsiglo.com/cronica-roja/hallan-cara-desfigurada/23857761![]()
slank postuur en ongeveer 160 kilo, nee die ken ik ook nietquote:Op maandag 13 april 2015 18:46 schreef Grijzemassa het volgende:
Nog geen naam bekend van deze man die op 12 april dood in dezelfde rivier gevonden is waar Leo verdronk
http://elsiglo.com/cronica-roja/hallan-cara-desfigurada/23857761![]()
![]()
edit:
Begrijp ik nu goed, door de brakke vertaling heen, dat deze man klappen had gehad?![]()
Zijn gezicht was onherkenbaar dus nog geen identificatie.quote:Op maandag 13 april 2015 18:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
slank postuur en ongeveer 160 kilo, nee die ken ik ook niet![]()
Zijn gezicht was "beschadigd" kan door geweld van anderen zijn of door de rotsen in het waterquote:Op maandag 13 april 2015 18:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
slank postuur en ongeveer 160 kilo, nee die ken ik ook niet![]()
![]()
edit:
Begrijp ik nu goed, door de brakke vertaling heen, dat deze man klappen had gehad?![]()
Er was nog een man verdronken die had ws epilepsie, heette ook Osman (35 jaar) maar dit is dus weer een andere?quote:Op maandag 13 april 2015 18:51 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Zijn gezicht was onherkenbaar dus nog geen identificatie.![]()
ja deze is van gisterquote:Op maandag 13 april 2015 18:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er was nog een man verdronken die had ws epilepsie, heette ook Osman (35 jaar) maar dit is dus weer een andere?![]()
Ik heb het al eens eerder gepost: de meeste verdachte sterfgevallen buiten bebouwd gebied in Panama, eindigen in het water.![]()
Ja, inderdaad met je lichaam tegen een paar flinke stenen in een rivier kan nare verwondingen geven.quote:Op maandag 13 april 2015 18:52 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Zijn gezicht was "beschadigd" kan door geweld van anderen zijn of door de rotsen in het water![]()
Leo was ook in Gualaca verdronken en O op de grens van Boquete en Gualacaquote:Op maandag 13 april 2015 19:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Higuerón Gualaca in Chiriqui, dat ligt nabij Dolega onder alto Boquete![]()
Jorge in Dolegaquote:Op maandag 13 april 2015 19:06 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Leo was ook in Gualaca verdronken en O op de grens van Boquete en Gualaca![]()
En de toen in alle haast vertrokken verpleegster Loretta H woonde ook in Dolega.quote:
Volgens mij is het daar niet pluis....![]()
Die zat toch ook niet helemaal lekker in haar vel? Dure auto huren en financiële problemen.quote:Op maandag 13 april 2015 19:11 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
En de toen in alle haast vertrokken verpleegster Loretta H woonde ook in Dolega.
Volgens mij is het daar niet pluis....
Raar, lijkt Mexico wel. Alleen in panama verzuipen ze..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: