Je kan maar beter géén FB-vriendjes worden met Henry G.quote:Op maandag 13 april 2015 16:40 schreef El_Matador het volgende:
Zou het nog veilig zijn erheen te gaan, of liggen wij straks ook in de rivier en gaan de Vinexvrouwtjes onze Facebookvriendjes verdacht maken?
Too late.quote:Op maandag 13 april 2015 16:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan maar beter géén FB-vriendjes worden met Henry G.
Nee, hoor we denken eerst dat je een permanente ban hebt!quote:Op maandag 13 april 2015 16:40 schreef El_Matador het volgende:
Zou het nog veilig zijn erheen te gaan, of liggen wij straks ook in de rivier en gaan de Vinexvrouwtjes onze Facebookvriendjes verdacht maken?
Gevaarlijk joh, zo dicht bij het water!quote:Op maandag 13 april 2015 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Too late.
Maar ik ga es op het strand liggen, dit topic is toch bijna zo dood als een 20-jarige Panamese cokedealer.
Oké, bedankt.quote:Op maandag 13 april 2015 15:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op FB:
Jose was vrienden met Osman
Jose was vrienden met H
H en Osman waren ook vrienden
Mata zou toch al zijn regenlaarzen meenemen. Die zijn toch ook goed?quote:Op maandag 13 april 2015 16:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gevaarlijk joh, zo dicht bij het water!
Trek je je waterschoentjes aan?
En hoe zou het komen dat het topic bijna dood is.quote:Op maandag 13 april 2015 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Too late.
Maar ik ga es op het strand liggen, dit topic is toch bijna zo dood als een 20-jarige Panamese cokedealer.
Domme wijven ook altijd.quote:Op maandag 13 april 2015 11:02 schreef ootjekatootje het volgende:
http://newsroompanama.com(...)-tourists-in-boquete
kijk dit, hoe stom kun je zijn?
Media aandacht genoeg over geweest en dan toch weer alleen gaan...
slank postuur en ongeveer 160 kilo, nee die ken ik ook nietquote:Op maandag 13 april 2015 18:46 schreef Grijzemassa het volgende:
Nog geen naam bekend van deze man die op 12 april dood in dezelfde rivier gevonden is waar Leo verdronk
http://elsiglo.com/cronica-roja/hallan-cara-desfigurada/23857761
Zijn gezicht was onherkenbaar dus nog geen identificatie.quote:Op maandag 13 april 2015 18:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
slank postuur en ongeveer 160 kilo, nee die ken ik ook niet
Zijn gezicht was "beschadigd" kan door geweld van anderen zijn of door de rotsen in het waterquote:Op maandag 13 april 2015 18:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
slank postuur en ongeveer 160 kilo, nee die ken ik ook niet![]()
![]()
edit:
Begrijp ik nu goed, door de brakke vertaling heen, dat deze man klappen had gehad?
Er was nog een man verdronken die had ws epilepsie, heette ook Osman (35 jaar) maar dit is dus weer een andere?quote:Op maandag 13 april 2015 18:51 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Zijn gezicht was onherkenbaar dus nog geen identificatie.
ja deze is van gisterquote:Op maandag 13 april 2015 18:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er was nog een man verdronken die had ws epilepsie, heette ook Osman (35 jaar) maar dit is dus weer een andere?
Ja, inderdaad met je lichaam tegen een paar flinke stenen in een rivier kan nare verwondingen geven.quote:Op maandag 13 april 2015 18:52 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Zijn gezicht was "beschadigd" kan door geweld van anderen zijn of door de rotsen in het water
Leo was ook in Gualaca verdronken en O op de grens van Boquete en Gualacaquote:Op maandag 13 april 2015 19:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Higuerón Gualaca in Chiriqui, dat ligt nabij Dolega onder alto Boquete
Jorge in Dolegaquote:Op maandag 13 april 2015 19:06 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Leo was ook in Gualaca verdronken en O op de grens van Boquete en Gualaca
En de toen in alle haast vertrokken verpleegster Loretta H woonde ook in Dolega.quote:
Die zat toch ook niet helemaal lekker in haar vel? Dure auto huren en financiële problemen.quote:Op maandag 13 april 2015 19:11 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
En de toen in alle haast vertrokken verpleegster Loretta H woonde ook in Dolega.
Volgens mij is het daar niet pluis....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |