Zoveel mogelijk alle feiten volgend en ja, een aantal aannames doen, dat is onvermijdelijk. Maar wel uitgewerkt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je hele scenario is hierop gebouwd op aannames en jou feiten, van de kaarten tot aan de denkwijze, valpartij van Kris tot hoe Lisanne hierop reageerde.
"In principe is het mogelijk" dat ze op de terugweg tussen de Q1 en Mirador (want ze waren niet verdwaald) naast het pad 30-40 meter naar beneden gevallen zijn; daarna van een metershoge steile rotswand naar beneden in een rivierbedding.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar Lutalo, vind je nou ook niet dat we het "in principe is dat mogelijk"-stadium na een jaar en 200 delen niet een beetje voorbij zijn?
Nah, voor die mogelijkheid is wel wat meer grond dan wat hier geroepen wordt...quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:45 schreef Lutalo het volgende:
[..]
"In principe is het mogelijk" dat ze op de terugweg tussen de Q1 en Mirador (want ze waren niet verdwaald) naast het pad 30-40 meter naar beneden gevallen zijn; daarna van een metershoge steile rotswand naar beneden in een rivierbedding.
Met deze 'in principe mogelijkheid' is de zaak afgesloten.
nounou, ze gaan echt wel ieder jaar naar Balkonia (3-hoog achter) hoor...quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bedenk niets over derden, ik herhaal de bizarre onzin die hier gespuid wordt.
Door de VINEX-huisvrouwkes, te bang om een stapje in een Latijns-Amerikaans land te zetten, maar er wel een grote scheur over opentrekken.
Ja, je hebt gelijk, ik onderschat ze. Ze weten het beter dan mensen die er geweest zijn, onderzoek verrichten en iedereen verder.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:52 schreef lekarO het volgende:
[..]
nounou, ze gaan echt wel ieder jaar naar Balkonia (3-hoog achter) hoor...
Precies, geheel mee eens.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:23 schreef Lutalo het volgende:
De gedachte dat Kris en Lisanne probleemloos met H. mee zouden gaan, is echt te belachelijk voor woorden.
Ik zeg niet dat het gebeurd is, maar 'k vind het juist verre van belachelijk.
Als vader en/of Eileen Henry aanprijst/wijst zijnde beschikbaar op die bewuste dag 1 april, waarom niet?
Ze wijzen geen vreemde aan.
Wel een beetje laatdunkend gezegd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:52 schreef lekarO het volgende:
[..]
nounou, ze gaan echt wel ieder jaar naar Balkonia (3-hoog achter) hoor...
Het scenario van een valpartij is naar mijn idee wel een grote mogelijkheid.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk alle feiten volgend en ja, een aantal aannames doen, dat is onvermijdelijk. Maar wel uitgewerkt.
Wat hier voorbij komt is een stortvloed aan bizarre ideeën en "gevoelens" die derden MOETEN en ZULLEN goedpraten.
Niks uitwerken, wel beschuldigen.
Niks gedegen onderzoek van Physsic in acht nemen, gewoon maar wat blijven roepen.
Niks experts die meer van deze zaak weten dan wij allemaal bij elkaar serieus nemen, gewoon doen alsof het amateurtjes zijn of maar wat liegen.
Heb ooit een reisverslag gelezen van een vrouw die als gids F. en zoon had. Zij is hier vol lof over beiden. Voor meiden van 21/22 jaar is iemand van 25 al heel volwassen. Er staan ook hele normale foto's op zijn profiel en lijkt hij (mij) dan een aardige jongeman.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:23 schreef Lutalo het volgende:
De gedachte dat Kris en Lisanne probleemloos met H. mee zouden gaan, is echt te belachelijk voor woorden.
Ik zeg niet dat het gebeurd is, maar 'k vind het juist verre van belachelijk.
Als vader en/of Eileen Henry aanprijst/wijst zijnde beschikbaar op die bewuste dag 1 april, waarom niet?
Ze wijzen geen vreemde aan.
Nou nee dus want we hebben van die hike maar één foto van Lisanne en daarop draagt zij ook geen rugzak. De foto's zeggen dus niets.quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:40 schreef lekarO het volgende:
[..]
- Je vergeet nog het feit dat de rugzak mee was en we alleen foto's van Kris hebben zonder rugzak. Natuurlijk kun je de rugzak voor de foto overgeven aan degene die de foto neemt maar dan moet je een extra aanname doen. Nu is het wat het is en dus waarschijnlijker. Zeker met het oog op bovenstaande argumenten erbij.
daar valt het meest aan op dat de haar ogen tot spleetjes zijn gereduceerd.quote:
Dat heeft ze ook niet gezien om 10.45. Een medewerkster achter de receptie zag ze om 13.05 uur vertrekken en dat waren dus niet K&L. Niemand heeft de meisjes zien vertrekken. Heeft F. die morgen 1april ook contact gehad met Eileen? Of heeft Eileen 31/3 F. gebeld om de volgende dag een afspraak te maken voor de dames zo rond half tien?quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus F. liegt dat hij alleen "Hola" gezegd heeft? Hij verzwijgt dat ze om 10:45 vertrokken zijn?
En als Eileen H. aangeprezen heeft, heeft ze niet alleen de waarheid niet gesproken over de tijd, maar ook nog eens over met wie Kris en Lisanne zijn vertrokken?
Dit zijn de mogelijke combinaties:quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:21 schreef Ouder1 het volgende:
Verder hebben we alleen van Kris foto's van 1 april; het lijkt erop dat degene die de foto's maakte ook degene was die op dat moment de tas had.
Het hele verhaal van Lisanne-tas en Kris-gewond is een samenraapsel van dikke vette aannames waar hele scenario's op geknutseld worden.
De hypothese leidt al weer bijna een eigen leven.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:50 schreef ToniB het volgende:
[..]
Heb ooit een reisverslag gelezen van een vrouw die als gids F. en zoon had. Zij is hier vol lof over beiden. Voor meiden van 21/22 jaar is iemand van 25 al heel volwassen. Er staan ook hele normale foto's op zijn profiel en lijkt hij (mij) dan een aardige jongeman.
Nee ik zou het niet vreemd vinden als F. die dag zijn zoon als gids heeft aanbevolen. Zoon deed vaker gidsklusjes en is zeer goed bekend met Pianista trail. En als dat zo is gegaan dan houdt F. hierover zijn mond.
Nee, hoor er wordt hier een mogelijkheid besproken:quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:52 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
De hypothese leidt al weer bijna een eigen leven.
Ze heeft inderdaad gezien dat ze om 13:10 vertrokken op 1 aprilquote:Op zaterdag 11 april 2015 10:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze is helemaal geen schoolmanager, maar stagiaire.
En ze heeft gewoon ogen, dus kan gewoon getuigen (wat dan ook gebeurd is). Haar baas zat in een buurland, dat kan gebeuren met 3 locaties.
"Nee, ik kan niet mee om aangifte te doen hoor, eerst 3 dagen wachten tot ze hier is"
al de andere scenario's ook. Staan zelfs in de OP. Maar waarom steeds die voet op de rem als F. en zijn zoon besproken worden in combinatie met de mysterieuze verdwijning van deze 2 meiden? En kom nou niet met het is zo een aardige man, zou hij nooit verzwijgen, was zo bezorgd, ging voorop in de zoektochten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:52 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
De hypothese leidt al weer bijna een eigen leven.
Goede post!quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:27 schreef ToniB het volgende:
[..]
al de andere scenario's ook. Staan zelfs in de OP. Maar waarom steeds die voet op de rem als F. en zijn zoon besproken worden in combinatie met de mysterieuze verdwijning van deze 2 meiden? En kom nou niet met het is zo een aardige man, zou hij nooit verzwijgen, was zo bezorgd, ging voorop in de zoektochten.
Als het zo zou zijn en het is nooit gezegd is dat direct enorm verdacht. Dat hoef ik verder niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:27 schreef ToniB het volgende:
[..]
al de andere scenario's ook. Staan zelfs in de OP. Maar waarom steeds die voet op de rem als F. en zijn zoon besproken worden in combinatie met de mysterieuze verdwijning van deze 2 meiden? En kom nou niet met het is zo een aardige man, zou hij nooit verzwijgen, was zo bezorgd, ging voorop in de zoektochten.
ik begrijp dat ivm privacy zeer voorzichtig moet zijn. Maar wat nou als? Hoe kunnen we het dan bespreekbaar maken?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:47 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn en het is nooit gezegd is dat direct enorm verdacht. Dat hoef ik verder niet uit te leggen.
Mijn punt: Daarmee wordt de actieve veronderstelling ook een verdachtmaking. Nu er geen feit en slechts een hypothese is (stel het zou zo zijn, hoe loopt dat dan verder in een scenario enz) vergt de zorgvuldigheid ook dat je / wij / jullie dat ook als zodanig behandelen en bespreken. Dat dreigt te verdwijnen.
dan noemen we hem voortaan persoon xquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:53 schreef ToniB het volgende:
[..]
ik begrijp dat ivm privacy zeer voorzichtig moet zijn. Maar wat nou als? Hoe kunnen we het dan bespreekbaar maken?
Je hebt vast al aangifte gedaan van die snuffmovies?quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:
en de zoon van x smijt zelf die troep (snuffmovie's) in openbaar FB, staat zelf de begrafenis van zijn vriend te verstoren. Zijn motto is alles mag zolang je maar ontkent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |