Dat blijkt al uit de beschrijving van dat zieke filmpjequote:Op zaterdag 11 april 2015 20:39 schreef agter het volgende:
Het zal dus wel loslopen met het snuff-gehalte, komt vooral in O's fantasie voor...
Kijk zelf en oordeel dan.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat blijkt al uit de beschrijving van dat zieke filmpje.
Man, man.
Een snuff movie is geen filmpje van een of andere lunatic die zijn eigen pik afsnijdt. En nee, ik hoef dat soort zieke filmpjes niet te kijken om dat te weten.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind het gewoon schokkend dat jullie twee het blijkbaar heel normaal vinden.
Zegt genoeg over jullie en jullie niveau
Als die gozer in dat filmpje, wat je niet wilt bekijken dus hoe kun je dan een oordeel vellen, dat doet dan is het niet met een pleistertje opgelost.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een snuff movie is geen filmpje van een of andere lunatic die zijn eigen pik afsnijdt. En nee, ik hoef dat soort zieke filmpjes niet te kijken om dat te weten.
Zoek nu eerst maar eens de betekenis van snuff movie op, slimpie.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Als die gozer in dat filmpje, wat je niet wilt bekijken dus hoe kun je dan een oordeel vellen, dat doet dan is het niet met een pleistertje opgelost.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snuffquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als die gozer in dat filmpje, wat je niet wilt bekijken dus hoe kun je dan een oordeel vellen, dat doet dan is het niet met een pleistertje opgelost.
Het valt dus wel mee,quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:46 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Mooi voorbeeld van hoe hier alles compleet uit het verband wordt getrokken.
Nee, l'Histoir d'O, jij bent er van overtuigd dat dit een snuffmovie is. Dus was mijn vraag 'dan heb je vast al aangifte gedaan?'. Waarop jij je in allerlei bochten loopt te wringen om het bij ons neer te leggen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind het gewoon schokkend dat jullie twee het blijkbaar heel normaal vinden.
Zegt genoeg over jullie en jullie niveau
Oh God, we gaan niet mee in jouw waanzin, dus zijn trollen. Wat een peutergedrag.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Het valt dus wel mee,
het is geen snuffmovie
en ik moet aangifte doen?
En dit dan ook nog verantwoorden bij Agter?
daag trollen
o god, de queen komt ook nog ff d'r mening gevenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:49 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, l'Histoir d'O, jij bent er van overtuigd dat dit een snuffmovie is. Dus was mijn vraag 'dan heb je vast al aangifte gedaan?'. Waarop jij je in allerlei bochten loopt te wringen om het bij ons neer te leggen.
heb jij zijn fb bekeken en een beetje gevolgd? Hij zet regelmatig bizarre filmpjes erop. Worden ook soms weer verwijderd. Weet niet of hij die zelf verwijderd of fb. Maar ze waren zeker wel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja fijn. Maar volgens jou zet de zoon van die gids dus filmpjes openbaar op Facebook waarin mensen voor the fun of it worden vermoord ... Op fucking Facebook, snuff movies.
Nee, dit niveau is zo zinloos en laag, mij te vermoeiend.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God, we gaan niet mee in jouw waanzin, dus zijn trollen. Wat een peutergedrag.
Nee. En dus? Wel meer mensen die bizarre filmpjes op FB posten. Vinden bepaalde mensen stoer, omdat er altijd wel mensen zijn die er naar kijken Dat maakt hen echter geen moordenaars en die filmpjes geen snuff movies.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:52 schreef ToniB het volgende:
heb jij zijn fb bekeken en een beetje gevolgd? Hij zet regelmatig bizarre filmpjes erop. Worden ook soms weer verwijderd. Weet niet of hij die zelf verwijderd of fb. Maar ze waren zeker wel.
Ik hou erover op, ben blij dat er hier meerdere zijn die dat gezien hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:52 schreef ToniB het volgende:
[..]
heb jij zijn fb bekeken en een beetje gevolgd? Hij zet regelmatig bizarre filmpjes erop. Worden ook soms weer verwijderd. Weet niet of hij die zelf verwijderd of fb. Maar ze waren zeker wel.
zoals ik al eerder zei maakt het me geen reet uit wat hij op zijn fb pagina plakt. Het zegt wel wat over deze man en zijn aanzien tegenover vrouwen. Dat zijn vader de man is die de meisjes met zekerheid als laatste heeft gezien/ gesproken (geen andere kloppende getuigen die dag) hijzelf bijklust als gids maakt dat hij in beeld is. (bij mij en nog een paar) Ook zijn vrienden waarvan er zo nu en dan 1 omvalt, zijn geen lieverdjes. Maar steeds als dit scenario besproken dreigt te worden slaan hier de stoppen aan alle kanten door.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. En dus? Wel meer mensen die bizarre filmpjes op FB posten. Vinden bepaalde mensen stoer, omdat er altijd wel mensen zijn die er naar kijken Dat maakt hen echter geen moordenaars en die filmpjes geen snuff movies.
Precies, kernachtig gezegd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:17 schreef ToniB het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei maakt het me geen reet uit wat hij op zijn fb pagina plakt. Het zegt wel wat over deze man en zijn aanzien tegenover vrouwen. Dat zijn vader de man is die de meisjes met zekerheid als laatste heeft gezien/ gesproken (geen andere kloppende getuigen die dag) hijzelf bijklust als gids maakt dat hij in beeld is. (bij mij en nog een paar) Ook zijn vrienden waarvan er zo nu en dan 1 omvalt, zijn geen lieverdjes. Maar steeds als dit scenario besproken dreigt te worden slaan hier de stoppen aan alle kanten door.
krachtig verwoord!quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:17 schreef ToniB het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei maakt het me geen reet uit wat hij op zijn fb pagina plakt. Het zegt wel wat over deze man en zijn aanzien tegenover vrouwen. Dat zijn vader de man is die de meisjes met zekerheid als laatste heeft gezien/ gesproken (geen andere kloppende getuigen die dag) hijzelf bijklust als gids maakt dat hij in beeld is. (bij mij en nog een paar) Ook zijn vrienden waarvan er zo nu en dan 1 omvalt, zijn geen lieverdjes. Maar steeds als dit scenario besproken dreigt te worden slaan hier de stoppen aan alle kanten door.
Er is geen melding gemaakt van een lege batterij.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
Kunnen jullie die ranzige filmpjes ergens anders bespreken a.u.b.?![]()
On-topic: op 11 april heeft de iPhone een uur aangestaan. Dat was de laatste activiteit van de telefoons. Wat gebeurde er?
1) De iPhone is aangezet en een uur later weer uitgezet, en daarna in de tas gedaan.
2) De iPhone is aangezet en de batterij is leeggeraakt, waarna hij in de tas werd gedaan.
3) De iPhone is aangezet en in de tas gedaan.
4) De iPhone zat in de tas en is vanzelf aangegaan door stoten/botsen etc. en vervolgens is de batterij leeggelopen.
5) iets anders
Ideeën hierover?
Volgens mij zijn er geen andere optie's in verdwaal of ongeluk scenario'squote:Op zaterdag 11 april 2015 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
Kunnen jullie die ranzige filmpjes ergens anders bespreken a.u.b.?![]()
On-topic: op 11 april heeft de iPhone een uur aangestaan. Dat was de laatste activiteit van de telefoons. Wat gebeurde er?
1) De iPhone is aangezet en een uur later weer uitgezet, en daarna in de tas gedaan.
2) De iPhone is aangezet en de batterij is leeggeraakt, waarna hij in de tas werd gedaan.
3) De iPhone is aangezet en in de tas gedaan.
4) De iPhone zat in de tas en is vanzelf aangegaan door stoten/botsen etc. en vervolgens is de batterij leeggelopen.
5) iets anders
Ideeën hierover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |