SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:47 schreef kissaa het volgende:
En andersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dat zou echt geweldig zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:08 schreef Mriekie het volgende:
Ik las dat Beau Schneider in het nieuwe seizoen in de theaterversie van Baantjer gaat spelen als Vledder.
Zou Tim dan uit gtst gaan?!?
hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:42 schreef Donnis het volgende:
Komt weer een ontzettend zaaddodende verhaallijn met Bianca en ALS aan.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:47 schreef kissaa het volgende:
Zou wel leuk zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei Sacha![]()
Als is toch niet geneesbaar?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:42 schreef Donnis het volgende:
Komt weer een ontzettend zaaddodende verhaallijn met Bianca en ALS aan.
Normaal niet nee, dus of ze werken naar een exit van Bianca toe... of ze geneest op de wonderbaarlijke GTST-manierquote:
De nieuwe bianca werd toch door (ex) collegas beschreven als slecht en een casting fout?quote:Op zondag 12 april 2015 18:04 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Normaal niet nee, dus of ze werken naar een exit van Bianca toe... of ze geneest op de wonderbaarlijke GTST-manier
Anton zal op het nippertje wel weer met een serum komen waardoor de ziekte te genezen isquote:Op zondag 12 april 2015 18:04 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Normaal niet nee, dus of ze werken naar een exit van Bianca toe... of ze geneest op de wonderbaarlijke GTST-manier
Je moet wel redelijk blijven hè, ze zullen Ludo hem echt wel laten helpen met het maken van het serum. Gooi er een smak geld in en Anton krijgt dat ALS serum wel af voor Bianca.quote:Op zondag 12 april 2015 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Anton zal op het nippertje wel weer met een serum komen waardoor de ziekte te genezen is_______
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op maandag 13 april 2015 00:14 schreef Frey het volgende:
Rohan denkt dan waarschijnlijk dat ALS staat voor het Anton Ludo Serum.
Geen opbouw dus...quote:Op maandag 13 april 2015 11:21 schreef hplaserjet het volgende:
Bianca struikelt een keer en het is gelijk mogelijk ALS? Zit dinsdag heel Nederland bij de huisarts op verdenking van ALS
Kan 2 kanten op: of ze werken naar de exit van Bianca toe of een verkeerde diagnose.quote:Op zondag 12 april 2015 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Anton zal op het nippertje wel weer met een serum komen waardoor de ziekte te genezen is_______
Klinkt goedquote:Op maandag 13 april 2015 11:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen opbouw dus...
Serieus, RTL4 zou er beter aan doen om na 1 oktober aanstaande te stoppen met deze ongein.
lana is erquote:Op maandag 13 april 2015 20:32 schreef MissJ het volgende:
WTF dat kan toch helemaal niet, trouwen zonder getuigen![]()
![]()
Het is toch een kerk geen burgelijk huwelijkquote:Op maandag 13 april 2015 20:32 schreef MissJ het volgende:
WTF dat kan toch helemaal niet, trouwen zonder getuigen![]()
![]()
En Mega Toby niet te vergeten!quote:Op maandag 13 april 2015 20:36 schreef vencodark het volgende:
Sjors die zegt:"Het voelt alsof er voor jou, geen ander was".
Op Nick, Bing, Milan en Danny na.
Nee want ze kwam binnen vallen, maar dit was toch geen ambtenaar? Het leek me een kerk achtig iets qua geluid en ruimtequote:Op maandag 13 april 2015 20:42 schreef vencodark het volgende:
En hoe vaak is ze inmiddels vreemd gegaan?
"Wat God bij elkaar brengt, haalt se mens niet uit elkaar".
Kent die ambtenaar Sjors wel?
is dat dan voldoende om voor de wet getrouwd te zijn? Of zou dat niet de bedoeling zijn? Heb geen verstand van een kerkelijk huwelijkquote:Op maandag 13 april 2015 20:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is toch een kerk geen burgelijk huwelijk
Nee een kerkelijk huwelijk bestaat niet, er is maar 1 huwelijk en dat is het burgelijk huwelijk bij de ambtenaar.quote:Op maandag 13 april 2015 20:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
is dat dan voldoende om voor de wet getrouwd te zijn? Of zou dat niet de bedoeling zijn? Heb geen verstand van een kerkelijk huwelijk
Waarschijnlijk tot de zomercliffquote:Op maandag 13 april 2015 21:30 schreef Physsic het volgende:
Hoelang zal Bianca het voor Anton verzwijgen?
Beau heeft in blvd verteld dat het huwelijkfeest rampzalig verlooptquote:Op maandag 13 april 2015 21:48 schreef Snuifdoos het volgende:
Zat een paar dagen geleden gewoon bij Koffietijd alsof hij er nog in zat, zou op dat moment eigenlijk er al moeten zijn dus.
Moet het dan ook nog zien.
Verder vind ik het ook een beetje jammer van je fermste spoiler.
Wordt gewoon even in de groep gegooid alsof iedereen er al van wist.
Zoiets werkt toch het beste als je het niet vantevoren al weet.
Met die achterlijke zonnebril.quote:Op maandag 13 april 2015 21:45 schreef icloud het volgende:
Drie keer raden wie verdacht word van de moord op ardill? Ik gok crazy wiet
Ze is een verzamelaar, die zonnenbril is trouwens van pip persoonlijk, ze heeft een collectie van 20 brillen, tijdens de winter heeft ze slechts 2 bij zich in de zomer 4quote:
Je zou bijna denken dat morgen GTST vervolgt met een Tim die ontwaakt uit een droom waarin hij en Sjors gingen trouwen.quote:Op maandag 13 april 2015 20:32 schreef James1988 het volgende:
Wat een bizarre wendingen vandaag. Bianca heeft ineens pats-boem ALS en voor de reclame was Tim nog persona non grata, en nu staan ze voor het altaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je bent het weer aan het verpesten voor mensen die dit nog niet willen wetenquote:Op maandag 13 april 2015 21:10 schreef Japepk het volgende:
............................................................................................
quote:Op maandag 13 april 2015 22:53 schreef vencodark het volgende:
Nou, zal ik het dan maar doen?![]()
Voor degene die dus niet teruglezen of iets.Laten we een handtekeningenactie starten om hem te ruilen met Sacha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:18 schreef Ole het volgende:
Vriendelijk verzoek om spoilertags te gebruiken. Kleine moeite toch?
Het is Sjors' dominee.quote:Op maandag 13 april 2015 20:42 schreef vencodark het volgende:
En hoe vaak is ze inmiddels vreemd gegaan?
"Wat God bij elkaar brengt, haalt se mens niet uit elkaar".
Kent die ambtenaar Sjors wel?
Stel je niet aan zeg.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat hier gebeurd de laatste Ludo fanatiekelingen weg en huismoeders er voor terug.
Gtst is geworden wat het door de criticasters altijd genoemd is een serie voor homo's en huisvrouwen.
quote:In de spannende cliffhanger van seizoen 12 van Goede Tijden, Slechte Tijden werd Rik bij aankomst in Singapore betrapt op het smokkelen van XTC en afgevoerd naar de gevangenis. Aan het begin van dit dertiende seizoen zien we dat hij het zwaar heeft in zijn cel en zint op een mogelijkheid om te ontsnappen. Verder blijft Dennis bij hoog en bij laag beweren dat hij van Laura houdt. Charlie is smoorverliefd op Isabelle, maar die wil niet dat de rest van de wereld dat te weten komt. Stefano ligt weer regelmatig in de clinch met zijn vader Ludo, mede door toedoen van Roxy. Ook Robert en Jef zijn het weer lang niet altijd eens. Gijs heeft grote problemen met zijn investeerders. En Anita geeft Job de schuld van Riks arrestatie. De vele fans weten genoeg: dat wordt weer genieten! In de loop van dit seizoen, in 2002/2003 uitgezonden door RTL4, bereikte de langstlopende Nederlandse soap een zoveelste mijlpaal met de 2500e (!) aflevering.
Jawel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Domineequote:Op dinsdag 14 april 2015 16:29 schreef icloud het volgende:
Net het fragment nog een keer gezien, het lijkt een moderne kerk, maar bestaan er vrouwelijke dominees?
quote:Het zal een kleine GTST-bruiloft zijn waarbij alleen Sjors’ dochter Lana aanwezig zal zijn in het kerkje waarin Sjors en Tim elkaar eewige trouw beloven.
Gtstfanclub voormalig gtstcourantquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel nieuwsgierig waar je het vandaan had.
Taalvoutjes enzulks.
Een kerk. Vandaar ook die dominee. (Of andere geestelijke; priester, pastoor.)quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik wilde vooral weten of dit een kerk of een gemeentehuis moest voorstellen.
er werd hier gesuggereerd dat het om een burgelijk huwelijk zou gaan, ik vond die dominee niet echt herkenbaarquote:
Waar is "hier" ? Op het forum?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:56 schreef icloud het volgende:
[..]
er werd hier gesuggereerd dat het om een burgelijk huwelijk zou gaan, ik vond die dominee niet echt herkenbaar
quote:
bronquote:vanavond geven zij elkaar het Ja-woord in een pittoresk kerkje in het bijzijn van Sjors' dochter Lana.
Oftewel, een Sylvia, versie 2015-verhaallijn?quote:Op zondag 12 april 2015 20:06 schreef Snuifdoos het volgende:
Lijkt me niet dat als ze dat gaan doen dat het in de serie dan ineens te genezen is.
Wat dus in werkelijkheid op dit moment ook pertinent niet is.
Gaat standaard gepaard met een gruwelijke aftakeling, zie ze niet zo snel dat erin verwerken.
Of er staat de actrice nog heel wat te wachten met de spraak problemen en op het eind kwijlend in een rolstoel.
Pure horror.
Nou is het nog maar een bewering van een enkel persoon, ben dan ook erg benieuwd naar de eventuele bron.
Van mij hoeft het niet zo nodig in ieder geval, chemo is er een feestje bij.
Quoted for truth. Ik roep het ook al een paar seizoenen.quote:Op maandag 13 april 2015 11:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen opbouw dus...
Serieus, RTL4 zou er beter aan doen om na 1 oktober aanstaande te stoppen met deze ongein. De serie is alleen nog te redden als dat hele infantiele schrijversteam + de productie wordt ontslagen en een aantal mensen uit deze topicreeks de boel daar gaan runnen. En anders mogen ze van mijn part Familie van VTM aankopen en om 20:00u uitzenden. Het is dan wel Vlaams, maar dat heeft wél boeiende verhaallijnen, spanning en briljante scènes. En het wordt geschreven door een schrijversteam dat wél weet hoe ze een goede soap moeten schrijven. Het schrijversteam hier weet waarschijnlijk niet eens hoe ze het woord "soap" moeten schrijven.
Erger nog: ze hebben het hoofd van Elvira Out over dat van Cynthia Abma zitten photoshoppenquote:Op woensdag 15 april 2015 07:29 schreef maily het volgende:
Anna; wat een doos om zo opvallend met die koffer rond te lopen .... en als je er dan mee thuiskomt; berg 'm eerst op vóórdat je uit de fles gaat lopen lurken ....
En het gaat niet lang duren voordat Anton door zijn collega ingeseind wordt over Bianca.
En Bianca heeft op haar telefoon de familiefoto uit Afrika met de oude Bianca erop!
Ik vond het er al zo raar uitzien! Te slechtquote:Op woensdag 15 april 2015 10:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Erger nog: ze hebben het hoofd van Elvira Out over dat van Cynthia Abma zitten photoshoppen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2015 10:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Erger nog: ze hebben het hoofd van Elvira Out over dat van Cynthia Abma zitten photoshoppen![]()
[ afbeelding ]
O wat slecht .....quote:Op woensdag 15 april 2015 10:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omg. Welke sukkel heeft dit nu weer bedacht?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2015 12:31 schreef maily het volgende:
[..]
O wat slecht .....
Nou is het net een vent .....
wat maakt het nou uit dat dat opvalt? Prima oplossing wat mij betreft.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omg. Welke sukkel heeft dit nu weer bedacht?
Schatten ze hun kijkers zo laag in dat het niemand zou opvallen?
Ik dacht haar al te herkennen in de shortiequote:Moeder Tim keert terug in GTST
Vanavond is het feest in Meerdijk want Sjors en Tim zijn in het huwelijksbootje gestapt. Dan mag de moeder van Tim natuurlijk niet ontbreken en dus keert het personage Julia Loderus terug in GTST. Alleen is het niet actrice Audrey Bolder die de rol weer oppakt, maar een oude bekende uit soapland: Wendy Brouwer, Margot Reitsema uit Onderweg Naar Morgen. En die staat te popelen!
Vanavond een uitgebreider interview met Wendy in RTL Boulevard.
RTL Boulevard
Bianca ziek, Anton stress Julia de helpende lieveling... Die anton gat weer ballen.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht haar al te herkennen in de shortie
Anton gaat misschien weer zuipen en aan de pillen ..... en aan Juliaquote:Op woensdag 15 april 2015 17:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Bianca ziek, Anton stress Julia de helpende lieveling... Die anton gat weer ballen.
Misschien gaat Bianca wel dood. Aangezien ze een tijd terug al aangaf, dat er weinig spanning e.d. voor haar in zat.
Ze hadden de moeite kunnen nemen een nieuwe foto met elkaar te maken.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit dat dat opvalt? Prima oplossing wat mij betreft.
Gewoon prutswerk. Niks geen prima oplossingquote:Op woensdag 15 april 2015 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit dat dat opvalt? Prima oplossing wat mij betreft.
quote:Op woensdag 15 april 2015 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze hadden de moeite kunnen nemen een nieuwe foto met elkaar te maken.
Waarschijnlijk geen b.oquote:Op woensdag 15 april 2015 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze was net ook in RTL Boulevard! Ze zei dat ze Julia iets langer in de serie zou blijven en dat haar 'een groot drama' te wachten staat.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht haar al te herkennen in de shortie
Tim sterft!?quote:Op woensdag 15 april 2015 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze was net ook in RTL Boulevard! Ze zei dat ze Julia iets langer in de serie zou blijven en dat haar 'een groot drama' te wachten staat.
Hihi, dat hoopte ik ook al toen ik het hoorde!quote:
Zijn eerste verhaallijn was wel sterk.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:38 schreef vencodark het volgende:
Jack.De grootste mislukking van de hele 'ik-stam-af-van-een-slechterik', toch?
Whut? Jacks eerste verhaallijn was zo'n beetje de amuletlijn toch? *kots*quote:Op woensdag 15 april 2015 20:41 schreef superniger het volgende:
[..]
Zijn eerste verhaallijn was wel sterk.
te onbelangrijk om die moeite te nemenquote:Op woensdag 15 april 2015 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bianca gaat dood en Julia volgt haar op ?quote:Op woensdag 15 april 2015 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze was net ook in RTL Boulevard! Ze zei dat ze Julia iets langer in de serie zou blijven en dat haar 'een groot drama' te wachten staat.
Uhm hallo ?? SPOILERTAGS ?? Er zijn mensen die niet via RTL Lounge kijken!quote:Op donderdag 16 april 2015 10:11 schreef icloud het volgende:
Jammer ardill valt gewoon door het raam in de armen van aysen, waarschijnlijk zelfmoord.
Slecht uitgewerkt, de hoop dat het een cover up zou zijn is vervlogen
quote:Op donderdag 16 april 2015 17:07 schreef vencodark het volgende:
Moet zeggen dat die laatste dagen tussen Anna, Ardil en nu Anton erbij heel sterk zijn.
Ik vind Ardil en Anna beide een aanwinst inmiddels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op donderdag 16 april 2015 17:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]Uiteindelijk hebben. Bartho, jette, erik en carolien zo beetje alles wel gespeeld, realistisch en niet realistisch, als je hun een serieuze verhaallijn wilt geven zonder te herhalen dan moet je zo onrealistisch worden dat niemand meer kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik nou ook. Ik kijk s'avonds pas, en niet overdag. Als de aflevering is geweest prima, maar ga niet al alles lopen vertellen nog voordat het nog uitgezonden moet wordenquote:Op donderdag 16 april 2015 17:32 schreef Snuifdoos het volgende:
Wat ben je voor fokking eppo als je gewoon ALWEER loopt te zieken met kutspoilers.
Ben altijd helemaal voor zoveel mogelijk tolerantie op fora maar als je hiermee doorgaat mag een mod je best eens aanpakken want dit is voor mij persoonlijk en mijn kijkervaring zeer storend. Ben al de hele dag benieuwd wat er nou gaat gebeuren kijk ik hier staat een of ander aapje het alweer voor te zeggen.
Heeft er ook alle schijn van dat je het erom doet want wat voor nut heeft het anders, hou in het vervolg gewoon lekker je lipje want anders moet of een mod of ik hoogstwaarschijnlijk ingrijpen.
quote:In de spannende cliffhanger van seizoen 12 van Goede Tijden, Slechte Tijden werd Rik bij aankomst in Singapore betrapt op het smokkelen van XTC en afgevoerd naar de gevangenis. Aan het begin van dit dertiende seizoen zien we dat hij het zwaar heeft in zijn cel en zint op een mogelijkheid om te ontsnappen. Verder blijft Dennis bij hoog en bij laag beweren dat hij van Laura houdt. Charlie is smoorverliefd op Isabelle, maar die wil niet dat de rest van de wereld dat te weten komt. Stefano ligt weer regelmatig in de clinch met zijn vader Ludo, mede door toedoen van Roxy. Ook Robert en Jef zijn het weer lang niet altijd eens. Gijs heeft grote problemen met zijn investeerders. En Anita geeft Job de schuld van Riks arrestatie. De vele fans weten genoeg: dat wordt weer genieten! In de loop van dit seizoen, in 2002/2003 uitgezonden door RTL4, bereikte de langstlopende Nederlandse soap een zoveelste mijlpaal met de 2500e (!) aflevering.
quote:Op donderdag 16 april 2015 17:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2015 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]Nee hoor hij heeft gewoon een dansschool die door hem word gerundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei ook niet dat hij nu werkloos is.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee hoor hij heeft gewoon een dansschool die door hem word gerund
En dat driekwart van de cast dan komt te overlijden? Prima ideequote:Op donderdag 16 april 2015 20:25 schreef maily het volgende:
Iedereen houdt iedereen in de gaten
Wat een gevaarlijke toestanden met al die jurken en hangende versieringen en brandende kaarsen .... kan er niet eens een keer een goeie brand uitbreken door zoiets?
Nja flinke rookontwikkeling en paniek en daarna vermiste mensenquote:Op donderdag 16 april 2015 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat driekwart van de cast dan komt te overlijden? Prima idee
Ik bedoel dat het een met het ander te maken heeft, hij kan niet wekenlang zijn dansschool op slot gooien voor een gastrolquote:Op donderdag 16 april 2015 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat hij nu werkloos is.
Ah zo. Mijn fout.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:29 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het een met het ander te maken heeft, hij kan niet wekenlang zijn dansschool op slot gooien voor een gastrol
Ondanks dat het goede acteur is, hebben ze eigenlijk de verkeerde persoon voor deze rol gecast.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Doodzonde van de rol en de acteur want beiden waren een aanwinst voor GTST
Ja, want waarom hebben ze hem er bijgehaald?quote:Op donderdag 16 april 2015 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Doodzonde van de rol en de acteur want beiden waren een aanwinst voor GTST
Alle 3 denk ikquote:Op donderdag 16 april 2015 20:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, want waarom hebben ze hem er bijgehaald?
Wat is het uiteindelijk doel? Om Aysen een verleden te geven?nof een reden dat ze bij de politie stopt, of om haar zachter te maken??
Het laatste, haar rol als doorgedraaide agent was wel uitgespeeld, en ze is ook geen crimineel alla martine of dian, dus moest er een karakter verandering plaats vindenquote:Op donderdag 16 april 2015 20:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat is het uiteindelijk doel? Om Aysen een verleden te geven?nof een reden dat ze bij de politie stopt, of om haar zachter te maken??
Dit.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:34 schreef Snuifdoos het volgende:
Ja ja, nou weten we het wel meneer know it all.
Zojuist dus het gebeuren gezien en was allemaal een stuk beter uit de verf gekomen als jij vanaf het begin netjes je lipje had gehouden.
Komt eigenlijk amper voor dat er in GTST voor mij uberhaupt iets valt te spoileren, maar mocht dit een keer het geval zijn dat zit hij er bovenop dat blijkt wel.
Klopt, maar dat wisten ze. Jammer dus dat ze het zo gedaan hebben.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Niet als je de verkeerde acteur cast.
Dat zeg ik kwestie van verkeerd casten en dan in een soort paniek snel afwerkenquote:Op donderdag 16 april 2015 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wisten ze. Jammer dus dat ze het zo gedaan hebben.
Wiet weer naar het gekkenhuisquote:Op donderdag 16 april 2015 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Het laat wel ruimte voor een whodunnit-lijn, met Wiet, Anna, Anton en die drugsgriet als verdachten
Blijft alleen Ludo over, krijgen we opeens een real-life soap over hemquote:Op donderdag 16 april 2015 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat driekwart van de cast dan komt te overlijden? Prima idee
Of Bianca die door een ALS-aanval haar evenwicht verliest en tegen Ardil aan valt waardoor die jammerlijk door het raam stuitertquote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of Bianca die door een ALS-aanval haar evenwicht verliest en tegen Ardil aan valt waardoor die jammerlijk door het raam stuitert
Ik zie het deze schrijvers doen
Godverquote:Op donderdag 16 april 2015 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of Bianca die door een ALS-aanval haar evenwicht verliest en tegen Ardil aan valt waardoor die jammerlijk door het raam stuitert
Ik zie het deze schrijvers doen
Ik vond het eigenlijk niet eens zo'n gekke cast. Dat ze hem nu alweer hebben afgevoerd is bizar, de rol had potentie en de acteur deed het ook goed.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wisten ze. Jammer dus dat ze het zo gedaan hebben.
Zeker niet gek. Daarom vind ik het oprecht jammer dat het maar zo kort was.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk niet eens zo'n gekke cast. Dat ze hem nu alweer hebben afgevoerd is bizar, de rol had potentie en de acteur deed het ook goed.
Veel beter dan Sasha, die actrice speelt behoorlijk slecht en de rol heeft al maanden geen enkele inhoud. Mooiboy Thijs doet dan tenminste nog iets...
Dit dus. Maar toen ik dat zei kreeg ik stom commentaarquote:Op donderdag 16 april 2015 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit.
Ik had het anders toch wel spannend gevonden hoe het verder zou gaan maar die eikel had het al verpest.
Nu wist je al hoe het afliep.
Het zou kunnen dat ze nu achter Anna aan gaan ("jij had die koffer als laatste, dus jij gaat ervoor betalen.") en dat ze prostitutie in wordt gedwongen omdat ze anders Wiet te grazen nemen ofzo.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:32 schreef Japepk het volgende:
Jup, nutteloze rol nummer zoveel én loose end nummer zoveel.
Ik ben benieuwd hoe je maag gescheurd kan zijn als je op je rug valt.....quote:Op donderdag 16 april 2015 22:25 schreef hplaserjet het volgende:
Jeetje zeg. De enige goede rol en acteur is alweer dood. Had ze Sasja lekker uit het raam laten storten
Slaat ook nergens op. Geven ze Aysen een broer en dan binnen een paar weken is het weer gedaan. Dat ze dan lekker huilerige Nuran dood hadden laten gaan.
Ze stond er alleen bij haar solonummer echt bij als een kind uit groep 8 bij de eindmusical.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:12 schreef DjinN het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik NietGoedSnikkies stem nu wel mooi vind klinken
En om Anna en Wiet uitelkaar te krijgen.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
En die zomercliff was ook echt het toppunt van treurigheid.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:32 schreef Japepk het volgende:
Jup, nutteloze rol nummer zoveel én loose end nummer zoveel. Aan de andere kant bedacht ik me vanmiddag dat de schrijvers wel in een stijgende lijn zitten, vooral na vorig seizoen. Toen was het gezeik met tim (kan me verder weinig dingen voor de geest halen) en nu zijn er toch al wat spannende lijnen geweest. Dompers, maar de écht goede, grote lijnen van het verleden beperkten zich ook maar tot enkele seizoenen.
Nee, Anton zal niet opnieuw aan de drank of drugs gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
En om Anna en Wiet uitelkaar te krijgen.
En nu gaat Anton een schuldgevoel krijgen. Gaat vervolgens aan de drank/drugs. Heeft Bianca ook nog ALS, dus gaat hij maar terug naar Julia.
Etc. etc. xD
Ardil is ook niet uit het raam gesprongen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, Anton zal niet opnieuw aan de drank of drugs gaan.
Sjoerd, Aysen en Anna zullen zich wellicht schuldig voelen. Anton betwijfel ik. Die is wel vrij nuchter.
Het is dat iemand gespoiled had, anders had ik nooit verwacht dat Ardil uit dat raam zou springen.
True. Of in ieder geval niet verwacht dat hij ineens naar beneden zou lazeren.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:14 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ardil is ook niet uit het raam gesprongen.
Waarschijnlijk geduwd door die meid en door het glas gevallen.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
True. Of in ieder geval niet verwacht dat hij ineens naar beneden zou lazeren.
Goeie!quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:45 schreef Snuifdoos het volgende:
Zijn schreeuw gedurende het vallen geeft volgens mij wel aan dat het van zijn kant in ieder geval geen opzet was.
Sjors heeft dat haar in het begin maar kort gehad.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw, Sjors lijkt met haar haar opgestoken hetzelfde als toen ze in de serie kwam. Wordt die niet ouder ofzo?
Daar doel ik niet zozeer op. Meer dat ze in haar gezicht ook niet veranderd.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:33 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Sjors heeft dat haar in het begin maar kort gehad.
Daarna had ze kort stijl haar langs haar oren.
Dit was in de tijd toen Nick voor het eerst in de serie kwam.
Ah op die manierquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar doel ik niet zozeer op. Meer dat ze in haar gezicht ook niet veranderd.![]()
Ze is 30 + en ze heeft, onder die make-up volgens mij nog een hele mooie, stralende huid.
vluchten voor zijn gevoelens voor ninaquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:39 schreef maily het volgende:
Noud die persé op vakantie wil .... weg van Nina dus ....
Ja.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
vluchten voor zijn gevoelens voor nina
ik heb dat stukje gemist, is ardil ook dood?quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:14 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ardil is ook niet uit het raam gesprongen.
Waarschijnlijk geduwd door die meid en door het glas gevallen.
Dat was het einde van gisterenquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb dat stukje gemist, is ardil ook dood?
?quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:17 schreef GTSTFreakje het volgende:
Is de castfoto van seizoen 13 al bekend?
Ja dat snap ik nog steeds niet hoe en waarom ze daarmee is weggekomenquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aysen heeft ooit Danny van de trap geduwd en is daar mee weg gekomen maar nu mag ze wel huilie huilie doen als haar broertje uit het raam flikkert goeie schrijvers weer.
Ooh nee we zijn de zeikende fans die te veel dingen onthouden.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb dat stukje gemist, is ardil ook dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft niets met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aysen heeft ooit Danny van de trap geduwd en is daar mee weg gekomen maar nu mag ze wel huilie huilie doen als haar broertje uit het raam flikkert goeie schrijvers weer.
Ooh nee we zijn de zeikende fans die te veel dingen onthouden.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:10 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, haar moeder had het blijkbaar ook ... en 1 + 1 = 2 .....quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Mooie scenes van Aysen en Maxime, sterk geacteerd
Die diagnose ASL zou toch maanden gaan duren, lijkt me heel raar als je dat nu al weet als dokter
Erg typisch inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:42 schreef Snuifdoos het volgende:
Spoiler in de vooruitblik deze keer.
Ze gaan het dus echt doen met Bianca.
Niet het fatsoen om dit gewoon met rust te laten.
Dachten met de recente publiciteit omtrent dit weet je wat we doen het gewoon.
Daar is over nagedacht.
Een ice-bucket sap-challengequote:Op vrijdag 17 april 2015 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Erg typisch inderdaad.
Vraag me wel af hoe ze dit gaan klaarspelen uiteindelijk.
. Niks meer aan toe te voegenquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:10 schreef vencodark het volgende:
Potverdorie, net de aflevering van gisteren gezien.
Ik vond het echt goeie scenes tussen Aysen en Maxime bij Ardil.
Ik ben al gauw emotioneel hoor dus moest ook wel een traantje wegpinken. Zeker toen Aysen nog in het Turks ging praten. Mooi.![]()
Laten ze die zachtere kant nou een beetje behouden. Nog wel pittig maar niet zo overdreven als voorheen.
Wie weet krijgen we nog een scène over wie Ardil geduwd heeft?
Zoiets deden ze vroeger toch weleens?
Zou te mooi zijn maar kan wel.
De scène met Bing en Thijs was eigenlijk ook wel interessant.
Everon kan het wel.![]()
icloud, dè kutuser bij uitstek die uw plezier op het forum vergalt sinds 2012. ^^quote:Op donderdag 16 april 2015 10:11 schreef icloud het volgende:
Jammer ardill valt gewoon door het raam in de armen van aysen, waarschijnlijk zelfmoord.
Slecht uitgewerkt, de hoop dat het een cover up zou zijn is vervlogen
Ook gewoon geen excuses aanbieden die ventquote:Op zondag 19 april 2015 06:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
icloud, dè kutuser bij uitstek die uw plezier op het forum vergalt sinds 2012. ^^
Overigens, mensen maken hier wel een goed punt. Aysen kwam er volledig mee weg Danny de nek om te draaien (want zo is het gewoon) en ze kwamen er NIET meer op terug. Gewoon totaal niet.Nu is háár broertje dood met alle bombarie en nu gaat ze ala Rutte zeker iedere steen boven proberen te krijgen?
wat gaan ze echt doen?quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:42 schreef Snuifdoos het volgende:
Spoiler in de vooruitblik deze keer.
Ze gaan het dus echt doen met Bianca.
Niet het fatsoen om dit gewoon met rust te laten.
Dachten met de recente publiciteit omtrent dit weet je wat we doen het gewoon.
Daar is over nagedacht.
Vorig jaar was er toch de ice-bucket-challenge om ALS te promoten.quote:Op zondag 19 april 2015 10:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat gaan ze echt doen?
En wat zou uit fatsoen met rust gelaten worden?
Ik begrijp er niks van
ah ok....maar waarom ziu aks dan nu niet in gtst passen?quote:Op zondag 19 april 2015 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toch de ice-bucket-challenge om ALS te promoten.
He?quote:Op zondag 19 april 2015 14:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah ok....maar waarom ziu aks dan nu niet in gtst passen?
Ah ok, helder.quote:Op zondag 19 april 2015 19:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
hehe, waarom zou als dan nu niet in gtst passen
Precies, waarschijnlijk ligt ze met deze schrijvers al vóor de zomercliff onder de zodenquote:Op zondag 19 april 2015 21:44 schreef vencodark het volgende:
Het zou passen als ze het op een fatsoenlijke manier uitwerken.
Maar ze zullen het lef er niet voor hebben om Bianca werkelijk de laten lijden. Dat hoeft echt niet tot het einde want daar verzinnen ze wel wat op maar als jet dan aanpakt, doe het dan goed.
Lijkt mij de grootst mogelijke onzin.quote:Op maandag 20 april 2015 18:54 schreef MagicTheo het volgende:
Ik hoor steeds vaker van mensen dat GTST stopt bij RTL vanaf volgend jaar, en naar Netflix verhuisd... kan iemand zeggen of dit echt is of niet?
Geloof ik niks van. Dat zou het stomste zijn wat ze kunnen doen. Ze hebben elke dag miljoenen kijkers en is het kijkcijferkanon van rtl.quote:Op maandag 20 april 2015 18:54 schreef MagicTheo het volgende:
Ik hoor steeds vaker van mensen dat GTST stopt bij RTL vanaf volgend jaar, en naar Netflix verhuisd... kan iemand zeggen of dit echt is of niet?
Precies. RTL zou wel gek zijn om GTST uit handen te geven.quote:Op maandag 20 april 2015 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Dat zou het stomste zijn wat ze kunnen doen. Ze hebben elke dag miljoenen kijkers en is het kijkcijferkanon van rtl.
quote:Op maandag 20 april 2015 20:41 schreef Snuifdoos het volgende:
Hoop wel dat ze het eens niet afraffelen en het wel duidelijk gaat worden wat er met die Rox is gebeurd, die immers onderweg was.
Straks is het totaal iemand anders die hem heeft geduwd, hoor je over die hele Rox nooit niks meer.
Dat soort geintjes zijn ze wel van tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
Dit.quote:Op maandag 20 april 2015 23:58 schreef Physsic het volgende:
Blijkbaar vond Aysen het aardigzijn na 1 dag ook wel weer mooi geweest.
quote:Op maandag 20 april 2015 23:58 schreef Physsic het volgende:
Blijkbaar vond Aysen het aardigzijn na 1 dag ook wel weer mooi geweest.
Niet kunnen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:30 schreef icloud het volgende:
Sjors mag niet mee naar het familieetentje, niet gewenst bij de bouwhuisjes? Slordigheid?
Hopelijk loopt ze een grote boze wolf tegen het lijf die op dat moment honger heeft, zijn we meteen van dat gejank afquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:31 schreef DjinN het volgende:
Tis daar ook echt gewoon normaal om s'avonds in het donker door het bos te rennen he
Blijkbaar is ze dus zelf de wolf.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hopelijk loopt ze een grote boze wolf tegen het lijf die op dat moment honger heeft, zijn we meteen van dat gejank af
Oooh, was ze een wolf aan het imiteren? Vond dat ze al zulke vreemde geluiden aan het maken was toen ik het zag in de shortiequote:
Het lijkt me gewoon heel logisch dat je de aflevering niet gaat lopen spoileren voordat het op televisie is geweest (en dan doel ik op de reguliere zendtijd, 20:00). Niet iedereen kan al om 10:00 s'ochtends kijken. Er zijn namelijk ook mensen die gewoon overdag werken.quote:Op zondag 19 april 2015 19:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Kijk de spotjes eens, mongool, niet te missen en er blijft weinig te raden over
Aan haar gejoel te horen was ze er zelf eenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hopelijk loopt ze een grote boze wolf tegen het lijf die op dat moment honger heeft, zijn we meteen van dat gejank af
Gezien verschillende reacties hier denk ik dat ik niet alleen ben met mijn meningquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Jankbal, alles wat hier besproken is, was gewoon te zien in de spoiler die zo beetje nederlander heeft gezien.
Nogal .... echt weerquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:05 schreef DjinN het volgende:
Nina weer hoor met haar verwende rijkeluisgekakel
Zeg, met je "mongool" en "jankbal" ....quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Jankbal, alles wat hier besproken is, was gewoon te zien in de spoiler die zo beetje nederlander heeft gezien.
Goed gezegd. Ik erger me groen en geel aan die gastquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon heel logisch dat je de aflevering niet gaat lopen spoileren voordat het op televisie is geweest (en dan doel ik op de reguliere zendtijd, 20:00). Niet iedereen kan al om 10:00 s'ochtends kijken. Er zijn namelijk ook mensen die gewoon overdag werken.
Is het nou zo fucking moeilijk om rekening met anderen te houden? FOK! heeft het zelfs makkelijk voor je gemaakt dat je alleen maar op de spoilerbutton hoeft te klikken. "Mongool".
Dat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon heel logisch dat je de aflevering niet gaat lopen spoileren voordat het op televisie is geweest (en dan doel ik op de reguliere zendtijd, 20:00). Niet iedereen kan al om 10:00 s'ochtends kijken. Er zijn namelijk ook mensen die gewoon overdag werken.
Is het nou zo fucking moeilijk om rekening met anderen te houden? FOK! heeft het zelfs makkelijk voor je gemaakt dat je alleen maar op de spoilerbutton hoeft te klikken. "Mongool".
Inderdaad. En Nina wilde Lukas ook al zoiets afdwingen.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom vindt iedereen het blijkbaar zo gek dat Noud niet even zijn vakantie wil verzetten om Nina te helpen?Ik zou er ook geen zin in hebben; je bent toch niet per direct iemands persoonlijke fysio omdat diegene dat toevallig wil
![]()
Kreeg er anders wel zin in.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:28 schreef Snuifdoos het volgende:
Proberen ze weer die Oreo door onze strot te schuiven.
Heel subtiel op tafel geplaatst.
Hij zou juist een beetje uit de buurt van de Sandertjes moeten blijven sinds zijn chantagezaak met Lorena.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:29 schreef James1988 het volgende:
Waarom heeft Bing ineens zoveel interesse in Nina? Wil hij met haar aanpappen om Ludo een hak te zetten ofzo?
Nee, maar blijkbaar is Bing ook niet bang dat Ludo daar nog eens achter komt.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:45 schreef James1988 het volgende:
Weten de Sanders dat Lorena en Bing daarachter zaten? Nee toch?
Hmm, goeie.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:50 schreef James1988 het volgende:
Lorena is weg en verder weet niemand het? Had Lorena het niet aan Nina verteld toen ze in Israël waren?
Idd. belachelijk; maarja; prinses Nina he .... Bing pakt dat wel goed opquote:Op woensdag 22 april 2015 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom vindt iedereen het blijkbaar zo gek dat Noud niet even zijn vakantie wil verzetten om Nina te helpen?Ik zou er ook geen zin in hebben; je bent toch niet per direct iemands persoonlijke fysio omdat diegene dat toevallig wil
![]()
Sjeez echt he .... zal me een mooi interview worden ...quote:Op woensdag 22 april 2015 20:28 schreef vencodark het volgende:
Rikki, heeeeel professioneel.![]()
Die carrière wordt natuurlijk niks. Zou mooi zijn.
Nja "samen" ..... ze wonen daar weer samen.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:13 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
Zijn Ludo en Janine nou weer samen trouwens?
Vond ik ook zo opvallend,quote:Op donderdag 23 april 2015 20:12 schreef maily het volgende:
Sjongejonge dat gekijk van Wiet naar Anna en andersom .... en dat Aysen daarbij gewoon aanwezig is.
Toehoorderquote:Op donderdag 23 april 2015 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vond ik ook zo opvallend,. Ze is gewoon familielid, thats it.
Oh, laat maarquote:Op donderdag 23 april 2015 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb iets gemist denk ik: heeft Anna Wiet de waarheid vertelt? Over het koffertje, de drugs, Rox etc.?
Oh, zo bedoelde ik het niet! Maakte ook niet uit,quote:Op donderdag 23 april 2015 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had je vraag niet gezien ....
Maar opgelost.
Maar waarom wil hij X-selfie saboteren?quote:
Ik denk om Vincent te pesten vanwege het in de steek laten van prinses Nina.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar waarom wil hij X-selfie saboteren?
Een relatie waar hij totaal niet achter stond sinds de neef/nicht-onthulling, dus dat zou echt bizar zijnquote:Op donderdag 23 april 2015 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk om Vincent te pesten vanwege het in de steek laten van prinses Nina.
Hmm ... dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een relatie waar hij totaal niet achter stond sinds de neef/nicht-onthulling, dus dat zou echt bizar zijn
Het erge is dat ik denk dat je gelijk hebt, maar dat zou wel het zoveelste fiasco van deze schrijvers zijnquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het erge is dat ik denk dat je gelijk hebt, maar dat zou wel het zoveelste fiasco van deze schrijvers zijn
Was die "mongool"-quote eigenlijk op mij gericht? Ik kreeg namelijk wel een melding dat icloud op mij gereageerd had maar de post bleek te zijn verdwenen/verwijderd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Sowieso geen netflix mocht dit belachelijke idee ooit doorgang vinden (zeg nooit nooit; the simpsons stopt op dvd en de NPO luistert naar een staatssecretaris en wordt een staatsomroep, had ik ook niet verwacht), maar wel Videoland; het huidige platform waar RTL mee werkt.quote:Op maandag 20 april 2015 19:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lijkt mij de grootst mogelijke onzin.
Ik wacht op het moment dat definitief zeker is dat het ALS blijkt te zijn bij Bianca, maar dat ze dus een tegengif vinden.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het erge is dat ik denk dat je gelijk hebt, maar dat zou wel het zoveelste fiasco van deze schrijvers zijn
Sommige mensen draaien nachtdiensten en hebben de volgende dag dus wel tijd om dat te doen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach, we hebben gewoon niet allemaal dat geweldige privilege om werkloos, terend van een uitkering met onze luie reet om 10 uur 's morgens al de nieuwe uitzending van GTST te kunnen kijken. WIJ WERKEN NAMELIJK.________________!
Och, de timing dat Vincent besloot het aan Nina te vertellen was anders wel tegen de zin van Ludo en Janine. Daarom pakt hij hem misschien terug.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een relatie waar hij totaal niet achter stond sinds de neef/nicht-onthulling, dus dat zou echt bizar zijn
Maar hij neemt daarin ook Lucas mee,quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, de timing dat Vincent besloot het aan Nina te vertellen was anders wel tegen de zin van Ludo en Janine. Daarom pakt hij hem misschien terug.
Zo dol is hij daar ook niet op ... maar wie weet hoe het uit gaat pakken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar hij neemt daarin ook Lucas mee,.
Ja ok, da's waar. Nouja, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:16 schreef maily het volgende:
[..]
Zo dol is hij daar ook niet op ... maar wie weet hoe het uit gaat pakken.
Ik gok dat het nét iets anders is dan ALS .... en wel goed te behandelen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 01:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat definitief zeker is dat het ALS blijkt te zijn bij Bianca, maar dat ze dus een tegengif vinden.
Dan gaan ze weer in de media interessant doen van dat er nu nog geen tegengif bestaat, "maar door deze hoopvolle wens te uiten in de soap ("Dat is het fijne aan een soap, je kan de wereld net ietsje anders maken" of zulke bullshit zullen ze zeggen) er wel hopelijk meer aandacht aan wordt besteed en ook aan de bestrijding ervan".
Let maar op mijn woorden. Of ze gaat gewoon deaud.
Dat heb ik van de week een paar keer gehad op de website van mijn werk .... en geen mens te bereiken ....quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil gtst terugkijken. Maar hij zegt dat ik silverlight moet installeren. Dat heb ik al tig keer gedaan en hij blijft diezelfde melding geven.
Zo fokking irritant. Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |