Vond ik ook zo opvallend,quote:Op donderdag 23 april 2015 20:12 schreef maily het volgende:
Sjongejonge dat gekijk van Wiet naar Anna en andersom .... en dat Aysen daarbij gewoon aanwezig is.
Toehoorderquote:Op donderdag 23 april 2015 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vond ik ook zo opvallend,. Ze is gewoon familielid, thats it.
Oh, laat maarquote:Op donderdag 23 april 2015 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb iets gemist denk ik: heeft Anna Wiet de waarheid vertelt? Over het koffertje, de drugs, Rox etc.?
Oh, zo bedoelde ik het niet! Maakte ook niet uit,quote:Op donderdag 23 april 2015 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had je vraag niet gezien ....
Maar opgelost.
Maar waarom wil hij X-selfie saboteren?quote:
Ik denk om Vincent te pesten vanwege het in de steek laten van prinses Nina.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar waarom wil hij X-selfie saboteren?
Een relatie waar hij totaal niet achter stond sinds de neef/nicht-onthulling, dus dat zou echt bizar zijnquote:Op donderdag 23 april 2015 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk om Vincent te pesten vanwege het in de steek laten van prinses Nina.
Hmm ... dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een relatie waar hij totaal niet achter stond sinds de neef/nicht-onthulling, dus dat zou echt bizar zijn
Het erge is dat ik denk dat je gelijk hebt, maar dat zou wel het zoveelste fiasco van deze schrijvers zijnquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het erge is dat ik denk dat je gelijk hebt, maar dat zou wel het zoveelste fiasco van deze schrijvers zijn
Was die "mongool"-quote eigenlijk op mij gericht? Ik kreeg namelijk wel een melding dat icloud op mij gereageerd had maar de post bleek te zijn verdwenen/verwijderd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon heel logisch dat je de aflevering niet gaat lopen spoileren voordat het op televisie is geweest (en dan doel ik op de reguliere zendtijd, 20:00). Niet iedereen kan al om 10:00 s'ochtends kijken. Er zijn namelijk ook mensen die gewoon overdag werken.
Is het nou zo fucking moeilijk om rekening met anderen te houden? FOK! heeft het zelfs makkelijk voor je gemaakt dat je alleen maar op de spoilerbutton hoeft te klikken. "Mongool".
Sowieso geen netflix mocht dit belachelijke idee ooit doorgang vinden (zeg nooit nooit; the simpsons stopt op dvd en de NPO luistert naar een staatssecretaris en wordt een staatsomroep, had ik ook niet verwacht), maar wel Videoland; het huidige platform waar RTL mee werkt.quote:Op maandag 20 april 2015 19:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lijkt mij de grootst mogelijke onzin.
Ik wacht op het moment dat definitief zeker is dat het ALS blijkt te zijn bij Bianca, maar dat ze dus een tegengif vinden.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het erge is dat ik denk dat je gelijk hebt, maar dat zou wel het zoveelste fiasco van deze schrijvers zijn
Sommige mensen draaien nachtdiensten en hebben de volgende dag dus wel tijd om dat te doen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach, we hebben gewoon niet allemaal dat geweldige privilege om werkloos, terend van een uitkering met onze luie reet om 10 uur 's morgens al de nieuwe uitzending van GTST te kunnen kijken. WIJ WERKEN NAMELIJK.________________!
Och, de timing dat Vincent besloot het aan Nina te vertellen was anders wel tegen de zin van Ludo en Janine. Daarom pakt hij hem misschien terug.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een relatie waar hij totaal niet achter stond sinds de neef/nicht-onthulling, dus dat zou echt bizar zijn
Maar hij neemt daarin ook Lucas mee,quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, de timing dat Vincent besloot het aan Nina te vertellen was anders wel tegen de zin van Ludo en Janine. Daarom pakt hij hem misschien terug.
Zo dol is hij daar ook niet op ... maar wie weet hoe het uit gaat pakken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar hij neemt daarin ook Lucas mee,.
Ja ok, da's waar. Nouja, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:16 schreef maily het volgende:
[..]
Zo dol is hij daar ook niet op ... maar wie weet hoe het uit gaat pakken.
Ik gok dat het nét iets anders is dan ALS .... en wel goed te behandelen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 01:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat definitief zeker is dat het ALS blijkt te zijn bij Bianca, maar dat ze dus een tegengif vinden.
Dan gaan ze weer in de media interessant doen van dat er nu nog geen tegengif bestaat, "maar door deze hoopvolle wens te uiten in de soap ("Dat is het fijne aan een soap, je kan de wereld net ietsje anders maken" of zulke bullshit zullen ze zeggen) er wel hopelijk meer aandacht aan wordt besteed en ook aan de bestrijding ervan".
Let maar op mijn woorden. Of ze gaat gewoon deaud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |