Je bent toch geen 40+?quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik wilde net nog iets in 40+ posten maar dat kon niet meer. Jammer dat het nu echt weg is.Is dit het enige overgebleven van 40+?
Nou de SC is er nog dus kan je hier leuk doen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet, vond het gewoon leuk daar.
Nee, kinderachtig, in mijn ogen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dat nou leuk, zo als mod door een slotje heen posten om maar een nieuw topic te kunnen openen?
Nou gelukkig wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou de SC is er nog dus kan je hier leuk doen.
Dat is vooral onkunde.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dat nou leuk, zo als mod door een slotje heen posten om maar een nieuw topic te kunnen openen?
Ontzettendquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:37 schreef Doedezemaar het volgende:
De zeikhoek was niet altijd leuk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee daar werd idd niet altijd even leuk gedaan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De zeikhoek was niet altijd leuk.
Sacha haar schuld.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee daar werd idd niet altijd even leuk gedaan.
Dat hele begrip 40+ is een cliché.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Sorry, ga ff lopen stangen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Een SC is over het algemeen leuk, maar zo los van de andere topics uit het subforum is het toch anders
Zou het? Dan kan ik maar beter op mijn woorden letten.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet je de boel in de gaten houden?
Je kunt het alsnog hier kwijt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar waar ik het kwijt wilde was het opeens gesloten
ik snap ook niet dat we hier zitten, maar goed, jij weet ons gewoon te vindenquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu voel ik me nog bezwaarder om hier te posten jongens.
Maar 3 SC's in GC, is dat niet wat overdreven?
Ach, who cares? uiteindelijk worden we allemaal buren.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu voel ik me nog bezwaarder om hier te posten jongens.
Maar 3 SC's in GC, is dat niet wat overdreven?
Ik kon jullie eerst niet vinden, dus ik dacht "dan quote ik je maar" maar het lukte tochquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat we hier zitten, maar goed, jij weet ons gewoon te vinden
Daar ben ik ook al.....quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kom gewoon allemaal gezellig in de KSC
Waar staat die?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze hadden onze oudjes hun stekkie niet moeten afpakken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen idee we zaten hier toen we omgekat werden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoiis het een beetje leuk hier op ons nieuwe plekje?
Jij houdt niet van koffie?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Naar die KSC ben ik wel eens gelokt, maar ik geloof niet dat dat wat voor mij is
Zegt ze terwijl ze nog hartstikke jong is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:09 schreef isax het volgende:
[..]
ze hadden onze oudjes hun stekkie niet moeten afpakken.
dan hadden we deze discussie nu niet hoeven voeren!
ik kom op voor de zwakkere van onze samenleving.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zegt ze terwijl ze nog hartstikke jong is.
Ik ook nietquote:
Ga lobbyen voor de oprichting van een TSC dan.quote:
Nobel van je, maar sommige oudjes hier zijn kwieker dan de jongere 40+ers. .quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik kom op voor de zwakkere van onze samenleving.
samen staan we sterker.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nobel van je, maar sommige oudjes hier zijn kwieker dan de jongere 40+ers. .
Dank je wel, 40 zijn is al moeilijk genoeg soms.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik kom op voor de zwakkere van onze samenleving.
Ja tiefen we je jou als eerste door het bushokje.quote:
Dat is een feit, kunnen we op elkaar steunen.quote:
Dat was wel handig danquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee we zaten hier toen we omgekat werden.
stank voor dank.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja tiefen we je jou als eerste door het bushokje.
Jij weet, als echte Eindhovenaar, dat het friet isquote:
Niet zo lelijk tegen mijn isaxquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja tiefen we je jou als eerste door het bushokje.
De echte frites bakken we in ons Limburg en we doen er zoervleisch bij.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet, als echte Eindhovenaar, dat het friet is
Je bent er weerquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zit ik in het zeik topic... Daar ging het voorheen ook al fout met de SC.......
Dat is wel lekker ja. Beter dan stoofvleesquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De echte frites bakken we in ons Limburg en we doen er zoervleisch bij.
Je doet weer aannames.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zit ik in het zeik topic... Daar ging het voorheen ook al fout met de SC.......
klopt kloptquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet, als echte Eindhovenaar, dat het friet is
Nou, zoervleisch is ook stoofvlees, alleen zit er Limburgse stroop en peperkoek in.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja. Beter dan stoofvlees
Maar Belgische frieten zijn toch beter dan dat.
Toch smaakt het anders.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, zoervleisch is ook stoofvlees, alleen zit er Limburgse stroop en peperkoek in.
Daar ben ik het roerend mee eens, het is een raar woord.quote:
rauwe reepjes aardappel, in olie gefrituurd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Om dat eeuwige misverstand uit de wereld te helpen.
Het zijn Patates Frites, Gefritiuurde reepjes aardappel.
Geen probleem, de zuiderlingen waren in de 40+ GS voorheen in de minderheid, misschien krijgen we nu eindelijk eens de juiste balans. Dan wordt het meteen ook wat gemoedelijker. Hetgeen de sfeer alleen maar ten goede kan komen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef HPLC het volgende:
Zie al die zuiderlingen hier![]()
Misschien maar een apart topic voor de patatliefhebbers
Je had even een buitjequote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo makkelijk raak je me niet kwijt hoor
Die zijn nu eenmaal lomp. Doe je niks aan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nou met Tilburgers zou ik daar niet op rekenen.
Je komt ze ook overal tegen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zijn nu eenmaal lomp. Doe je niks aan.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nou met Tilburgers zou ik daar niet op rekenen.
Neuh, ik werk er.quote:
Hoi ess.quote:
Hij brandt nog?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luister nu naar Eternal Flame van de Bangles.
Ik weet nog een leuk feitje over dit liedje
Ik ben professioneel rollatorontwijker, ik doe dat zelfs met koffiepotten in m'n hand met gemak.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi ess.Struikel niet over de rollators.
![]()
Nee.quote:
Dat is een handige skill om te hebben als je hier binnen treedt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben professioneel rollatorontwijker, ik doe dat zelfs met koffiepotten in m'n hand met gemak.
Welneequote:Op vrijdag 10 april 2015 12:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welkom is deze ten dode opgeschreven SC.
Dat was wel de lekkerste van het stel. Denk dat de meeste mannen het met me eens zullen zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Susanna Hoffs schijnt dit naakt ingezongen te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, wat dacht je dan? En die van daar komen ook hier. Dus het is eigenlijk een mix geworden.quote:
De foto's heb ik nooit gezien en nu is het te laat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was wel de lekkerste van het stel. Denk dat de meeste mannen het met me eens zullen zijn.
Broekie.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:42 schreef essnhills het volgende:
Er gaan geruchten (verder kijk ik niet naar Mo of Mexi) dat er hier misschien ook heul stiekem 50+ertjes zitten die stiekem misschien in Amsterdam in Stadsdeel Centrum wonen. Klopt dat?
Reageren mag ook per DM eventueel![]()
Zo ja, dan krijg jij misschien wel de hele grote eer mij te mogen meeten
Ik heb geen leeftijden genoemd, je vroeg naar A'dammers en dat beaamde ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Mooi, ik voelde me vanochtend ineens heel oud namelijk.quote:
Ik zei daar heul ook wel leeftijdquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen leeftijden genoemd, je vroeg naar A'dammers en dat beaamde ik.
Ik soms.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, ik voelde me vanochtend ineens heel oud namelijk.
Verkeerde venster?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:44 schreef MadMaster het volgende:
De 40+, 1975 en ouder radioshow gaat gewoon door wat mij betreft.
Of zijn er zaken waar ik geen weet van heb wat dat betreft?
Ja, jij wel, ik niet, ze zijn iig 40+.quote:
Ah, zo. Reclame dus.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hier is toch de doelgroep te vinden... ?
Er gaan geruchten (verder kijk ik niet naar Mo of Mexi) dat er hier misschien ook heul stiekem 50+ertjes zitten die stiekem misschien in Amsterdam in Stadsdeel Centrum wonen. Klopt dat?
Bijna...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke doelgroep? Dit is de verzamelbakquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hier is toch de doelgroep te vinden... ?
Maar nog niet helemaal?quote:
Edoch: [40+ SC #689] 40+ is nooit meer hetzelfdequote:Op vrijdag 10 april 2015 12:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke doelgroep? Dit is de verzamelbak
Moet ik nu blij zijn dat ik niet in het Centrum woon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik nu blij zijn dat ik niet in het Centrum woon?
Ok ik ben blijquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ja, anders kwam ik je in je slaap vermoorden.
Ben blij dat ik buiten jouw actieradius val .quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ja, anders kwam ik je in je slaap vermoorden.
Ja, general genomen wel...quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
Begrijp ik goed dat er 3 SC's in GC zijn?
Ja.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
Het staat er, dus zal het wel zo zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
Dat Ibood kun je beter niets kopen, staat op omvallen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja.
En soms nog 1, maar die is alleen open tjidens de ibood hunt, en die is al maanden geleden voor het laatst geweest.
Ja, en dan nog de LESBEAU incrowd reeks en de Ibood HUNT SC.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
Ben jij al 40+ dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh iedereen, ik woon in het westen van Brabant. Wanneer komt er daar eens een meet?![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat Ibood kun je beter niets kopen, staat op omvallen.
Nee, niet echtquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ben jij al 40+ dan?![]()
Oh iedereen, ik woon in het westen van Brabant. Wanneer komt er daar eens een meet?
In 40+ had je een oproep kunnen doen, maar ja...quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, niet echt![]()
Ik zoek respondenten voor m'n scriptie
Heffen ze net dat forum opquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In 40+ had je een oproep kunnen doen, maar ja...
Alle mensen zijn er nog hoor, ze zijn niet dood gegaan. Ze zwerven nu over Fok rond, dat is alles.quote:
Ja, dus nu is het wat lastiger om potentiële kandidaten op te sporenquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alle mensen zijn er nog hoor, ze zijn niet dood gegaan. Ze zwerven nu over Fok rond, dat is alles.
Ze pesten onsquote:
Homeless.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alle mensen zijn er nog hoor, ze zijn niet dood gegaan. Ze zwerven nu over Fok rond, dat is alles.
Ik dacht dat mijn Fok! kapot was, want ik kon het invoerveld in de 40+-SC niet meer vinden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ess heeft nog wat kartonnen dozen voor ons.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn Fok! kapot was, want ik kon het invoerveld in de 40+-SC niet meer vinden.
en een brug?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ess heeft nog wat kartonnen dozen voor ons.
Genoeg bruggen in Amsterdamquote:
Alleen Amsterdammers vinden die stad mooi, verder wil niemand er wonen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kut stad met nooit een parkeerplek.
Daarom ook geen auto.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kut stad met nooit een parkeerplek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom ook geen auto.Ik ging vroeger altijd met de auto naar mn werk in het centrum van Amsterdam.... Nooit een probleem met parkeren gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe doe je datquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd met de auto naar mn werk in het centrum van Amsterdam.... Nooit een probleem met parkeren gehad
Moet haast wel iddquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bedrijf met eigen parkeerplaatsen? Of hij werd gebracht
Cheaterquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Vlak bij een parkeergarage werken en een bedrijf die je parkeerplaats betaalde
Steunkousen uit en gaan!quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij kan ik vandaag wel zonder sokken naar buiten. Lente!
ben benieuwd of het hier blijft lopenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat overdreven afscheid nemen werd sommige mensen teveel
Denk van niet.... Voelt toch andersquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben benieuwd of het hier blijft lopen
nee, ik ben nog op werkquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zijn jullie niet allemaal buiten van het mooie weer aan het genieten?(Ik ook niet, maar ga zo.
)
eigenlijk is het, zeker voor mensen die alleen in de SC zaten, toch onbelangrijk onder welke paraplu het hangtquote:
De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk is het, zeker voor mensen die alleen in de SC zaten, toch onbelangrijk onder welke paraplu het hangt
Ik las rolladequote:Op vrijdag 10 april 2015 15:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga wild doen en laat zelfs de rollator thuis
de vorige poging daar beviel me totaal niet, dus ik gok dat ik niet ga overstappenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:20 schreef Koen66 het volgende:
GC / [KSC #6938] Dames en heren op leeftijd op de koffie.
Zijn er al overgestapt
denk dat je op het verkeerde moment binnenkwam, als er een hele club tegelijk komt dan is de ontvangst geheid minder. Beetje net als toen UTO een keer in 40+ belandde ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de vorige poging daar beviel me totaal niet, dus ik gok dat ik niet ga overstappen
dat dusquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:29 schreef Fopje het volgende:
Je kan toch ook gewoon in dit topic blijven? Er is voor de rest niets veranderd
Je vergeet dat Fok autisten niet tegen verandering kunnenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:29 schreef Fopje het volgende:
volgens mij is dat nu aardig settled toch?quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je vergeet dat Fok autisten niet tegen verandering kunnen
Hadden wij ook last van toen R49 van ONZ naar MUZ ging
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is dat nu aardig settled toch?
als sommigen van dat andere ONZ radio topic nu ook de weg weer zouden weten te vindenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom… irrationele angst voor het onbekende enzo…
Mo lokte me hierheen met de belofte op 50-plussers die in Stadsdeel Centrum zouden wonenquote:
Wat is er mis met KSC?quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de vorige poging daar beviel me totaal niet, dus ik gok dat ik niet ga overstappen
Die zijn er niet... Misschien in Noord nog iemandquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mo lokte me hierheen met de belofte op 50-plussers die in Stadsdeel Centrum zouden wonen
Misschien vindt ze mij niet liefquote:
Pssh, denk je dat ik genoegen neem met iemand uit Noordquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn er niet... Misschien in Noord nog iemand
Denk je dat ik bij je op de koffie zou komen in de KSC?quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pssh, denk je dat ik genoegen neem met iemand uit Noord
jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je dat ik bij je op de koffie zou komen in de KSC?
Natuurlijkquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je dat ik bij je op de koffie zou komen in de KSC?
Koffie met iets erin mag ook hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik was er kortgeleden al, maar ik drink liever wat sterkers
als ik de keuze heb ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik was er kortgeleden al, maar ik drink liever wat sterkers
Dat vind ik weer zonde van dat sterkers,,,,quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koffie met iets erin mag ook hoor.
Koffie met wat sterkers zonder koffie mag ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vind ik weer zonde van dat sterkers,,,,
Sommigen zou ik niet erg vinden neequote:Op vrijdag 10 april 2015 16:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als sommigen van dat andere ONZ radio topic nu ook de weg weer zouden weten te vinden
Onee daar zou ik over op houden
Ik kijk wel ... Misschien wanneer het hier dood bloedt kom ik weer terug in de KSC, of af en toe een bezoekje dan ...quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koffie met wat sterkers zonder koffie mag ook
Andere users (de gemiddelde leeftijd is in 1 dag met ongeveer 20 jaar gedaald), andere regels, andere dynamiek, andere cultuur, andere humor. Alles is anders en niets is hetzelfde. Daarnaast alle topics weg die aan het subforum vasthingen wat 40+ speciaal maakte. Dit wordt binnen een maand ofzo een veredelde KSC. Niets mis mee verder, maar het heeft weinig meer met 40+ te maken. Cultuurvernietiging in optima forma en nog meer van hetzelfde. Oninteressant dus.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:29 schreef Fopje het volgende:
oei dat kan verkeerd aflopenquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:28 schreef chufi het volgende:
Het laatste wat van Treehut bekend is , is dat ie is gaan sporten met de 55+ dames van de lokale bejaardensoos..
Uccie, Kally, ACT-Fquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sommigen zou ik niet erg vinden nee
Pepernoten zouden wel vroeg zijn voor deze tijd van het jaarquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Of hij is gaan fietsen en heeft een lekke band gekregen
Hij kn het weten, want 5 december is zn geboortedagquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pepernoten zouden wel vroeg zijn voor deze tijd van het jaar
Jij toevallig 50+ en wonend in Stadsdeel Centrum Amsterdam?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:10 schreef remlof het volgende:
Huh wat, 40+ dicht?
Nou ja, we zijn ondertussen ook bijna allemaal 50+
Nee, 44 en centrum Arnhem.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij toevallig 50+ en wonend in Stadsdeel Centrum Amsterdam?
Noesquote:
Vast wel, ik was gisteravond nog in Amsterdam centrum en heb daar veel vijftigplussers gezien.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Noes![]()
Ik begin te twijfelen of dergelijke mensen überhaupt wel bestaan
Ja de logica ontgaat ons ook....quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:10 schreef remlof het volgende:
Huh wat, 40+ dicht?
Nou ja, we zijn ondertussen ook bijna allemaal 50+
Maar wonen ze daar ook of komen ze daar alleen zuipen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Vast wel, ik was gisteravond nog in Amsterdam centrum en heb daar veel vijftigplussers gezien.
Tsja, misschien kwamen ze alleen maar zuipen, net als ik en m'n 50+ broerquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wonen ze daar ook of komen ze daar alleen zuipen?
Zuk soort zoek ik niet.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, misschien kwamen ze alleen maar zuipen, net als ik en m'n 50+ broer
Amenquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Andere users (de gemiddelde leeftijd is in 1 dag met ongeveer 20 jaar gedaald), andere regels, andere dynamiek, andere cultuur, andere humor. Alles is anders en niets is hetzelfde. Daarnaast alle topics weg die aan het subforum vasthingen wat 40+ speciaal maakte. Dit wordt binnen een maand ofzo een veredelde KSC. Niets mis mee verder, maar het heeft weinig meer met 40+ te maken. Cultuurvernietiging in optima forma en nog meer van hetzelfde. Oninteressant dus.
Het wachten is op de eerste user die gaat vragen om een vaste OP.![]()
Is er trouwens al speciale opvang voor Treehut geregeld? Ik maak me een beetje zorgen om hem.![]()
Aangezien er niets veranderd is weet iedereen uiteraard meteen wat ik daarmee bedoel....
Hoi, ik vraag me af waarom niet niet in MLN is gezet, raakvlakken zijn beter.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Andere users (de gemiddelde leeftijd is in 1 dag met ongeveer 20 jaar gedaald), andere regels, andere dynamiek, andere cultuur, andere humor. Alles is anders en niets is hetzelfde. Daarnaast alle topics weg die aan het subforum vasthingen wat 40+ speciaal maakte. Dit wordt binnen een maand ofzo een veredelde KSC. Niets mis mee verder, maar het heeft weinig meer met 40+ te maken. Cultuurvernietiging in optima forma en nog meer van hetzelfde. Oninteressant dus.
Het wachten is op de eerste user die gaat vragen om een vaste OP.![]()
Is er trouwens al speciale opvang voor Treehut geregeld? Ik maak me een beetje zorgen om hem.![]()
Aangezien er niets veranderd is weet iedereen uiteraard meteen wat ik daarmee bedoel....
We weten het niet, maar daar hadden ze al een SC en alleen hier mogen er blijkbaar meerdere.... Maar KT of MM nemen daar de SC over met straks een nieuwe OP ...quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi, ik vraag me af waarom niet niet in MLN is gezet, raakvlakken zijn beter.
Ik heb mijn koffer uitgepakt
Joh serieus. Ik ben het niet met je eens. Ik denk eerder dat MLN sc en 40+ een prima merge zijn. MM en KT nemen helemaal niks over. Je zou je ook ééns achter de oren kunnen krabben waarom 40+ gesloten is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
We weten het niet, maar daar hadden ze al een SC en alleen hier mogen er blijkbaar meerdere.... Maar KT of MM nemen daar de SC over met straks een nieuwe OP ...
Ja precies daar hadden de topics die we daar hadden ook prima gepast. Behalve het zeiktopicquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:42 schreef chufi het volgende:
MLN zou idd beter passen daar geef ik je geen ongelijk in hoor
Zeiktopic nog niet teruggevonden... zou het in KLB staan?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies daar hadden de topics die we daar hadden ook prima gepast. Behalve het zeiktopic
In kelderquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeiktopic nog niet teruggevonden... zou het in KLB staan?
Ik mag nietquote:
dus deze kan binnenkort dicht?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh serieus. Ik ben het niet met je eens. Ik denk eerder dat MLN sc en 40+ een prima merge zijn. MM en KT nemen helemaal niks over. Je zou je ook ééns achter de oren kunnen krabben waarom 40+ gesloten is.
Wat mij betreft wel.quote:
Opeten neem ik aanquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:59 schreef Soury het volgende:
Zo een dikke kipfilet gerookt. Wat ik er mee ga doen weet ik nog niet.
Saté van maken of niet.quote:
Jaquote:
zitten er al een hoop van hier in het Kletshonkquote:
Welke SC staat niet in je AT Koenquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zitten er al een hoop van hier in het Kletshonk![]()
Ik had hem al in m'n AT staan
Wat mij betreft welquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:07 schreef Soury het volgende:
Maar uh? wat denken jullie ervan? MLN beter of niet.
Dat is éénquote:
Toestand.quote:
Tis je redelijk geluktquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toestand.![]()
en ik ben verschrikkelijk aangeschoten geloof ik.![]()
![]()
ga niets terug lezen nu, want, dat kan niet of zo.
hoest met de mensjes hier?
en tering wat duurt tikken lang nu omdat ik geen fouten wil maken.![]()
![]()
![]()
Ik stel het zuipen maar tot morgenavond uit, morgen te vroeg opquote:
das kut dan. ff wachten nog dan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik stel het zuipen maar tot morgenavond uit, morgen te vroeg op
quote:
tering, dat is vroeg. blij dat ik dat niet heb. tieners slapen uit en oh ja, ik ben nu ook niet thuis. mooi man.quote:
Nope de kleine koens spelenquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tering, dat is vroeg. blij dat ik dat niet heb. tieners slapen uit en oh ja, ik ben nu ook niet thuis. mooi man.![]()
of doe jezelf voetballen? dat kan ook nog natuurlijk.
ach het is altijd wel leuk en ik kruip daarna wel weer ff in bedquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
veel plezier alvast dan, of succes, weet niet wat beter is nu.
dat is zeer verstandig, zou ik ook doen. veel plezier alvast, of succes en fuck nou moet ik een nieuwe openen omdat het hiier zolang duurt voordat iemand reageertquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het is altijd wel leuk en ik kruip daarna wel weer ff in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |