Je bent toch geen 40+?quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik wilde net nog iets in 40+ posten maar dat kon niet meer. Jammer dat het nu echt weg is.Is dit het enige overgebleven van 40+?
Nou de SC is er nog dus kan je hier leuk doen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet, vond het gewoon leuk daar.
Nee, kinderachtig, in mijn ogen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dat nou leuk, zo als mod door een slotje heen posten om maar een nieuw topic te kunnen openen?
Nou gelukkig wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou de SC is er nog dus kan je hier leuk doen.
Dat is vooral onkunde.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dat nou leuk, zo als mod door een slotje heen posten om maar een nieuw topic te kunnen openen?
Ontzettendquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:37 schreef Doedezemaar het volgende:
De zeikhoek was niet altijd leuk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee daar werd idd niet altijd even leuk gedaan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De zeikhoek was niet altijd leuk.
Sacha haar schuld.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee daar werd idd niet altijd even leuk gedaan.
Dat hele begrip 40+ is een cliché.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Sorry, ga ff lopen stangen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Een SC is over het algemeen leuk, maar zo los van de andere topics uit het subforum is het toch anders
Zou het? Dan kan ik maar beter op mijn woorden letten.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet je de boel in de gaten houden?
Je kunt het alsnog hier kwijt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar waar ik het kwijt wilde was het opeens gesloten
ik snap ook niet dat we hier zitten, maar goed, jij weet ons gewoon te vindenquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu voel ik me nog bezwaarder om hier te posten jongens.
Maar 3 SC's in GC, is dat niet wat overdreven?
Ach, who cares? uiteindelijk worden we allemaal buren.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu voel ik me nog bezwaarder om hier te posten jongens.
Maar 3 SC's in GC, is dat niet wat overdreven?
Ik kon jullie eerst niet vinden, dus ik dacht "dan quote ik je maar" maar het lukte tochquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat we hier zitten, maar goed, jij weet ons gewoon te vinden
Daar ben ik ook al.....quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kom gewoon allemaal gezellig in de KSC
Waar staat die?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze hadden onze oudjes hun stekkie niet moeten afpakken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen idee we zaten hier toen we omgekat werden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoiis het een beetje leuk hier op ons nieuwe plekje?
Jij houdt niet van koffie?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Naar die KSC ben ik wel eens gelokt, maar ik geloof niet dat dat wat voor mij is
Zegt ze terwijl ze nog hartstikke jong is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:09 schreef isax het volgende:
[..]
ze hadden onze oudjes hun stekkie niet moeten afpakken.
dan hadden we deze discussie nu niet hoeven voeren!
ik kom op voor de zwakkere van onze samenleving.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zegt ze terwijl ze nog hartstikke jong is.
Ik ook nietquote:
Ga lobbyen voor de oprichting van een TSC dan.quote:
Nobel van je, maar sommige oudjes hier zijn kwieker dan de jongere 40+ers. .quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik kom op voor de zwakkere van onze samenleving.
samen staan we sterker.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nobel van je, maar sommige oudjes hier zijn kwieker dan de jongere 40+ers. .
Dank je wel, 40 zijn is al moeilijk genoeg soms.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik kom op voor de zwakkere van onze samenleving.
Ja tiefen we je jou als eerste door het bushokje.quote:
Dat is een feit, kunnen we op elkaar steunen.quote:
Dat was wel handig danquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee we zaten hier toen we omgekat werden.
stank voor dank.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja tiefen we je jou als eerste door het bushokje.
Jij weet, als echte Eindhovenaar, dat het friet isquote:
Niet zo lelijk tegen mijn isaxquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja tiefen we je jou als eerste door het bushokje.
De echte frites bakken we in ons Limburg en we doen er zoervleisch bij.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet, als echte Eindhovenaar, dat het friet is
Je bent er weerquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zit ik in het zeik topic... Daar ging het voorheen ook al fout met de SC.......
Dat is wel lekker ja. Beter dan stoofvleesquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De echte frites bakken we in ons Limburg en we doen er zoervleisch bij.
Je doet weer aannames.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zit ik in het zeik topic... Daar ging het voorheen ook al fout met de SC.......
klopt kloptquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet, als echte Eindhovenaar, dat het friet is
Nou, zoervleisch is ook stoofvlees, alleen zit er Limburgse stroop en peperkoek in.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja. Beter dan stoofvlees
Maar Belgische frieten zijn toch beter dan dat.
Toch smaakt het anders.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, zoervleisch is ook stoofvlees, alleen zit er Limburgse stroop en peperkoek in.
Daar ben ik het roerend mee eens, het is een raar woord.quote:
rauwe reepjes aardappel, in olie gefrituurd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Om dat eeuwige misverstand uit de wereld te helpen.
Het zijn Patates Frites, Gefritiuurde reepjes aardappel.
Geen probleem, de zuiderlingen waren in de 40+ GS voorheen in de minderheid, misschien krijgen we nu eindelijk eens de juiste balans. Dan wordt het meteen ook wat gemoedelijker. Hetgeen de sfeer alleen maar ten goede kan komen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef HPLC het volgende:
Zie al die zuiderlingen hier![]()
Misschien maar een apart topic voor de patatliefhebbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |