stank voor dank.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja tiefen we je jou als eerste door het bushokje.
Jij weet, als echte Eindhovenaar, dat het friet isquote:
Niet zo lelijk tegen mijn isaxquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja tiefen we je jou als eerste door het bushokje.
De echte frites bakken we in ons Limburg en we doen er zoervleisch bij.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet, als echte Eindhovenaar, dat het friet is
Je bent er weerquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zit ik in het zeik topic... Daar ging het voorheen ook al fout met de SC.......
Dat is wel lekker ja. Beter dan stoofvleesquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De echte frites bakken we in ons Limburg en we doen er zoervleisch bij.
Je doet weer aannames.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zit ik in het zeik topic... Daar ging het voorheen ook al fout met de SC.......
klopt kloptquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet, als echte Eindhovenaar, dat het friet is
Nou, zoervleisch is ook stoofvlees, alleen zit er Limburgse stroop en peperkoek in.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja. Beter dan stoofvlees
Maar Belgische frieten zijn toch beter dan dat.
Toch smaakt het anders.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, zoervleisch is ook stoofvlees, alleen zit er Limburgse stroop en peperkoek in.
Daar ben ik het roerend mee eens, het is een raar woord.quote:
rauwe reepjes aardappel, in olie gefrituurd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Om dat eeuwige misverstand uit de wereld te helpen.
Het zijn Patates Frites, Gefritiuurde reepjes aardappel.
Geen probleem, de zuiderlingen waren in de 40+ GS voorheen in de minderheid, misschien krijgen we nu eindelijk eens de juiste balans. Dan wordt het meteen ook wat gemoedelijker. Hetgeen de sfeer alleen maar ten goede kan komen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef HPLC het volgende:
Zie al die zuiderlingen hier![]()
Misschien maar een apart topic voor de patatliefhebbers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |