Amenquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Andere users (de gemiddelde leeftijd is in 1 dag met ongeveer 20 jaar gedaald), andere regels, andere dynamiek, andere cultuur, andere humor. Alles is anders en niets is hetzelfde. Daarnaast alle topics weg die aan het subforum vasthingen wat 40+ speciaal maakte. Dit wordt binnen een maand ofzo een veredelde KSC. Niets mis mee verder, maar het heeft weinig meer met 40+ te maken. Cultuurvernietiging in optima forma en nog meer van hetzelfde. Oninteressant dus.
Het wachten is op de eerste user die gaat vragen om een vaste OP.![]()
Is er trouwens al speciale opvang voor Treehut geregeld? Ik maak me een beetje zorgen om hem.![]()
Aangezien er niets veranderd is weet iedereen uiteraard meteen wat ik daarmee bedoel....
Hoi, ik vraag me af waarom niet niet in MLN is gezet, raakvlakken zijn beter.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Andere users (de gemiddelde leeftijd is in 1 dag met ongeveer 20 jaar gedaald), andere regels, andere dynamiek, andere cultuur, andere humor. Alles is anders en niets is hetzelfde. Daarnaast alle topics weg die aan het subforum vasthingen wat 40+ speciaal maakte. Dit wordt binnen een maand ofzo een veredelde KSC. Niets mis mee verder, maar het heeft weinig meer met 40+ te maken. Cultuurvernietiging in optima forma en nog meer van hetzelfde. Oninteressant dus.
Het wachten is op de eerste user die gaat vragen om een vaste OP.![]()
Is er trouwens al speciale opvang voor Treehut geregeld? Ik maak me een beetje zorgen om hem.![]()
Aangezien er niets veranderd is weet iedereen uiteraard meteen wat ik daarmee bedoel....
We weten het niet, maar daar hadden ze al een SC en alleen hier mogen er blijkbaar meerdere.... Maar KT of MM nemen daar de SC over met straks een nieuwe OP ...quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi, ik vraag me af waarom niet niet in MLN is gezet, raakvlakken zijn beter.
Ik heb mijn koffer uitgepakt
Joh serieus. Ik ben het niet met je eens. Ik denk eerder dat MLN sc en 40+ een prima merge zijn. MM en KT nemen helemaal niks over. Je zou je ook ééns achter de oren kunnen krabben waarom 40+ gesloten is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
We weten het niet, maar daar hadden ze al een SC en alleen hier mogen er blijkbaar meerdere.... Maar KT of MM nemen daar de SC over met straks een nieuwe OP ...
Ja precies daar hadden de topics die we daar hadden ook prima gepast. Behalve het zeiktopicquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:42 schreef chufi het volgende:
MLN zou idd beter passen daar geef ik je geen ongelijk in hoor
Zeiktopic nog niet teruggevonden... zou het in KLB staan?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies daar hadden de topics die we daar hadden ook prima gepast. Behalve het zeiktopic
In kelderquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeiktopic nog niet teruggevonden... zou het in KLB staan?
Ik mag nietquote:
dus deze kan binnenkort dicht?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh serieus. Ik ben het niet met je eens. Ik denk eerder dat MLN sc en 40+ een prima merge zijn. MM en KT nemen helemaal niks over. Je zou je ook ééns achter de oren kunnen krabben waarom 40+ gesloten is.
Wat mij betreft wel.quote:
Opeten neem ik aanquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:59 schreef Soury het volgende:
Zo een dikke kipfilet gerookt. Wat ik er mee ga doen weet ik nog niet.
Saté van maken of niet.quote:
Jaquote:
zitten er al een hoop van hier in het Kletshonkquote:
Welke SC staat niet in je AT Koenquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zitten er al een hoop van hier in het Kletshonk![]()
Ik had hem al in m'n AT staan
Wat mij betreft welquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:07 schreef Soury het volgende:
Maar uh? wat denken jullie ervan? MLN beter of niet.
Dat is éénquote:
Toestand.quote:
Tis je redelijk geluktquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toestand.![]()
en ik ben verschrikkelijk aangeschoten geloof ik.![]()
![]()
ga niets terug lezen nu, want, dat kan niet of zo.
hoest met de mensjes hier?
en tering wat duurt tikken lang nu omdat ik geen fouten wil maken.![]()
![]()
![]()
Ik stel het zuipen maar tot morgenavond uit, morgen te vroeg opquote:
das kut dan. ff wachten nog dan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik stel het zuipen maar tot morgenavond uit, morgen te vroeg op
quote:
tering, dat is vroeg. blij dat ik dat niet heb. tieners slapen uit en oh ja, ik ben nu ook niet thuis. mooi man.quote:
Nope de kleine koens spelenquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tering, dat is vroeg. blij dat ik dat niet heb. tieners slapen uit en oh ja, ik ben nu ook niet thuis. mooi man.![]()
of doe jezelf voetballen? dat kan ook nog natuurlijk.
ach het is altijd wel leuk en ik kruip daarna wel weer ff in bedquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
veel plezier alvast dan, of succes, weet niet wat beter is nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |