de vorige poging daar beviel me totaal niet, dus ik gok dat ik niet ga overstappenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:20 schreef Koen66 het volgende:
GC / [KSC #6938] Dames en heren op leeftijd op de koffie.
Zijn er al overgestapt
denk dat je op het verkeerde moment binnenkwam, als er een hele club tegelijk komt dan is de ontvangst geheid minder. Beetje net als toen UTO een keer in 40+ belandde ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de vorige poging daar beviel me totaal niet, dus ik gok dat ik niet ga overstappen
dat dusquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:29 schreef Fopje het volgende:
Je kan toch ook gewoon in dit topic blijven? Er is voor de rest niets veranderd
Je vergeet dat Fok autisten niet tegen verandering kunnenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:29 schreef Fopje het volgende:
volgens mij is dat nu aardig settled toch?quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je vergeet dat Fok autisten niet tegen verandering kunnen
Hadden wij ook last van toen R49 van ONZ naar MUZ ging
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is dat nu aardig settled toch?
als sommigen van dat andere ONZ radio topic nu ook de weg weer zouden weten te vindenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom… irrationele angst voor het onbekende enzo…
Mo lokte me hierheen met de belofte op 50-plussers die in Stadsdeel Centrum zouden wonenquote:
Wat is er mis met KSC?quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de vorige poging daar beviel me totaal niet, dus ik gok dat ik niet ga overstappen
Die zijn er niet... Misschien in Noord nog iemandquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mo lokte me hierheen met de belofte op 50-plussers die in Stadsdeel Centrum zouden wonen
Misschien vindt ze mij niet liefquote:
Pssh, denk je dat ik genoegen neem met iemand uit Noordquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn er niet... Misschien in Noord nog iemand
Denk je dat ik bij je op de koffie zou komen in de KSC?quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pssh, denk je dat ik genoegen neem met iemand uit Noord
jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je dat ik bij je op de koffie zou komen in de KSC?
Natuurlijkquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je dat ik bij je op de koffie zou komen in de KSC?
Koffie met iets erin mag ook hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik was er kortgeleden al, maar ik drink liever wat sterkers
als ik de keuze heb ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik was er kortgeleden al, maar ik drink liever wat sterkers
Dat vind ik weer zonde van dat sterkers,,,,quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koffie met iets erin mag ook hoor.
Koffie met wat sterkers zonder koffie mag ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vind ik weer zonde van dat sterkers,,,,
Sommigen zou ik niet erg vinden neequote:Op vrijdag 10 april 2015 16:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als sommigen van dat andere ONZ radio topic nu ook de weg weer zouden weten te vinden
Onee daar zou ik over op houden
Ik kijk wel ... Misschien wanneer het hier dood bloedt kom ik weer terug in de KSC, of af en toe een bezoekje dan ...quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koffie met wat sterkers zonder koffie mag ook
Andere users (de gemiddelde leeftijd is in 1 dag met ongeveer 20 jaar gedaald), andere regels, andere dynamiek, andere cultuur, andere humor. Alles is anders en niets is hetzelfde. Daarnaast alle topics weg die aan het subforum vasthingen wat 40+ speciaal maakte. Dit wordt binnen een maand ofzo een veredelde KSC. Niets mis mee verder, maar het heeft weinig meer met 40+ te maken. Cultuurvernietiging in optima forma en nog meer van hetzelfde. Oninteressant dus.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:29 schreef Fopje het volgende:
oei dat kan verkeerd aflopenquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:28 schreef chufi het volgende:
Het laatste wat van Treehut bekend is , is dat ie is gaan sporten met de 55+ dames van de lokale bejaardensoos..
Uccie, Kally, ACT-Fquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sommigen zou ik niet erg vinden nee
Pepernoten zouden wel vroeg zijn voor deze tijd van het jaarquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Of hij is gaan fietsen en heeft een lekke band gekregen
Hij kn het weten, want 5 december is zn geboortedagquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pepernoten zouden wel vroeg zijn voor deze tijd van het jaar
Jij toevallig 50+ en wonend in Stadsdeel Centrum Amsterdam?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:10 schreef remlof het volgende:
Huh wat, 40+ dicht?
Nou ja, we zijn ondertussen ook bijna allemaal 50+
Nee, 44 en centrum Arnhem.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij toevallig 50+ en wonend in Stadsdeel Centrum Amsterdam?
Noesquote:
Vast wel, ik was gisteravond nog in Amsterdam centrum en heb daar veel vijftigplussers gezien.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Noes![]()
Ik begin te twijfelen of dergelijke mensen überhaupt wel bestaan
Ja de logica ontgaat ons ook....quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:10 schreef remlof het volgende:
Huh wat, 40+ dicht?
Nou ja, we zijn ondertussen ook bijna allemaal 50+
Maar wonen ze daar ook of komen ze daar alleen zuipen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Vast wel, ik was gisteravond nog in Amsterdam centrum en heb daar veel vijftigplussers gezien.
Tsja, misschien kwamen ze alleen maar zuipen, net als ik en m'n 50+ broerquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wonen ze daar ook of komen ze daar alleen zuipen?
Zuk soort zoek ik niet.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, misschien kwamen ze alleen maar zuipen, net als ik en m'n 50+ broer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |