Ja.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
Begrijp ik goed dat er 3 SC's in GC zijn?
Het staat er, dus zal het wel zo zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
Dat Ibood kun je beter niets kopen, staat op omvallen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja.
En soms nog 1, maar die is alleen open tjidens de ibood hunt, en die is al maanden geleden voor het laatst geweest.
Ja, en dan nog de LESBEAU incrowd reeks en de Ibood HUNT SC.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:42 schreef essnhills het volgende:
Er gaan geruchten (verder kijk ik niet naar Mo of Mexi) dat er hier misschien ook heul stiekem 50+ertjes zitten die stiekem misschien in Amsterdam in Stadsdeel Centrum wonen. Klopt dat?
Reageren mag ook per DM eventueel![]()
Zo ja, dan krijg jij misschien wel de hele grote eer mij te mogen meeten
Ben jij al 40+ dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh iedereen, ik woon in het westen van Brabant. Wanneer komt er daar eens een meet?![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat Ibood kun je beter niets kopen, staat op omvallen.
Nee, niet echtquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ben jij al 40+ dan?![]()
Oh iedereen, ik woon in het westen van Brabant. Wanneer komt er daar eens een meet?
In 40+ had je een oproep kunnen doen, maar ja...quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, niet echt![]()
Ik zoek respondenten voor m'n scriptie
Heffen ze net dat forum opquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In 40+ had je een oproep kunnen doen, maar ja...
Alle mensen zijn er nog hoor, ze zijn niet dood gegaan. Ze zwerven nu over Fok rond, dat is alles.quote:
Ja, dus nu is het wat lastiger om potentiële kandidaten op te sporenquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alle mensen zijn er nog hoor, ze zijn niet dood gegaan. Ze zwerven nu over Fok rond, dat is alles.
Ze pesten onsquote:
Homeless.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alle mensen zijn er nog hoor, ze zijn niet dood gegaan. Ze zwerven nu over Fok rond, dat is alles.
Ik dacht dat mijn Fok! kapot was, want ik kon het invoerveld in de 40+-SC niet meer vinden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ess heeft nog wat kartonnen dozen voor ons.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn Fok! kapot was, want ik kon het invoerveld in de 40+-SC niet meer vinden.
en een brug?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ess heeft nog wat kartonnen dozen voor ons.
Genoeg bruggen in Amsterdamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |