Ik niets.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen JR?
Ik niks.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hij post een heleboel rotzooi en als je hem ook maar enigszins uit de tent lokt wordt hij pislinkquote:Op woensdag 8 april 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niets. Toevallig ga ik morgen nog een prima matras naar de stort brengen. Helaas is hij gebanned en kan ik hem niet aanbieden aan de beste jongen.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
bron?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij post een heleboel rotzooi en als je hem ook maar enigszins uit de tent lokt wordt hij pislink
Liefst nakend.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bruno, kun je niet wat broodjessmerende beren in de OP zetten? Of anders mooie vrouwen (lees: Scarlett)?
zit mobielquote:Op woensdag 8 april 2015 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bruno, kun je niet wat broodjessmerende beren in de OP zetten? Of anders mooie vrouwen (lees: Scarlett)?
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niets. Toevallig ga ik morgen nog een prima matras naar de stort brengen. Helaas is hij gebanned en kan ik hem niet aanbieden aan de beste jongen.
[..]
Niets. Toevallig ga ik morgen nog een prima matras naar de stort brengen. Helaas is hij gebanned en kan ik hem niet aanbieden aan de beste jongen.
[..]
Ah ok.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij post een heleboel rotzooi en als je hem ook maar enigszins uit de tent lokt wordt hij pislink
Niet helemaal nakend, want dan moet ik gezien de policy helaas ingrijpenquote:
Zoals ik al zei: Kijk het vorige topic eensquote:Op woensdag 8 april 2015 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ok.
Op de een of andere manier zie ik dat nooit
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Kijk het vorige topic eens
Om het nog eens te verduidelijken.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Hij vond het nodig iemand dood te wensen en verschillende keren flink te schelden.
Link?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Om het nog eens te verduidelijken.
Zoals iedereen weet is het doodwensen van mensen een ban.
Er wordt weer flink op los geband.quote:
Ik denk dat ik de finale skip als het mooi weer is.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speelt Groningen de bekerfinale op zondag in eigen huis?
gelukkig.quote:
Heb je al kaartjes?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de finale skip als het mooi weer is.
Zelf gelukkig niets van gemerkt.quote:
Oh, oke.quote:
Whaha kap nou mafkees. Wilde je zeggen dat je wel was gegaan als Twente erin stondquote:Op woensdag 8 april 2015 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar Pec-Groningen Harrie. Geef me dan maar een kaartje voor een concert.
Misschien met een Groningen kameraad...... Nee tuurlijk niet ga lekker buiten zitten genieten van de zon.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whaha kap nou mafkees. Wilde je zeggen dat je wel was gegaan als Twente erin stond?
Ik zie jou er wel voor aan om dat soort wedstrijden te bezoekenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien met een Groningen kameraad...... Nee tuurlijk niet ga lekker buiten zitten genieten van de zon.
Ik ben gek, maar niet zo gekquote:Op woensdag 8 april 2015 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan om dat soort wedstrijden te bezoeken.
Ik met geen enkele Nederlandse club. Zelfs ADO uit heb ik wel gehad die tijd.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben gek, maar niet zo gekAlleen met Go Ahead zou ik nog mee willen
Ma-maarquote:Op woensdag 8 april 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wens niet langer Harrie te worden genoemd hier
Ajoh, Harrie, kan jou dat nou schelen joh, nakko.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Noem hem gewoon netjes bij zijn echte naamquote:Op woensdag 8 april 2015 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajoh, Harrie, kan jou dat nou schelen joh, nakko.
HA, die weet niemand hier. Op 1 na... denk ik....quote:Op woensdag 8 april 2015 22:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Noem hem gewoon netjes bij zijn echte naam
Je speelt Trivia Crack met je echte naamquote:Op woensdag 8 april 2015 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HA, die weet niemand hier. Op 1 na... denk ik....
Bijna mijn echte naamquote:Op woensdag 8 april 2015 22:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Je speelt Trivia Crack met je echte naam
Althans, ik neem aan dat dat je echte naam is
Ik vond het al een vrij ongewone naamquote:Op woensdag 8 april 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna mijn echte naam. Het is wat vertaald naar het Haags zeg maar....
Het is trouwens wel hoe je die naam in het plat Ernhems ook zo ongeveer uitspreektquote:Op woensdag 8 april 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opperkleurder zou het leuk vinden!
Wij worden steeds hechterquote:Op woensdag 8 april 2015 22:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is trouwens wel hoe je die naam in het plat Ernhems ook zo ongeveer uitspreekt
Arnhem is gesticht door voornamelijk Hagenezen die graag de natuur in wildequote:Op woensdag 8 april 2015 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij worden steeds hechter.
Ik vind Arnhem een leuke stadquote:Op woensdag 8 april 2015 22:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Arnhem is gesticht door voornamelijk Hagenezen die graag de natuur in wilde
#leukefeitjes
Wat heeft die REKEL nu weer geflikt?quote:
Kijk zelfquote:Op woensdag 8 april 2015 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft Opperkleurder ook een ban?
neequote:Op woensdag 8 april 2015 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vroeger vroegen users gewoon naar elkaars avondeten...quote:
We leven in een crisis, alleen de dood onderscheidt ons nog.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger vroegen users gewoon naar elkaars avondeten...
Tegenwoordig vragen we wie een ban heeft.
Misschien iets over Twente ofzoquote:Op woensdag 8 april 2015 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb van GGMM eigenlijk niks gezien wat hij normaal ook niet post.
Dan zorgde het vast voor veel vuurwerk.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien iets over Twente ofzo
Dat vindt Drizzt niet leuk
Tuurlijk niet, ik kan hier niet 24/7 zijn he.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 8 april 2015 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik kan hier niet 24/7 zijn he.
Ik heb ook niks vervelends gezien.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien iets over Twente ofzo
Dat vindt Drizzt niet leuk
Maar wat heeft GGMM dan gedaanquote:Op woensdag 8 april 2015 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb ook niks vervelends gezien.
Dat zou ik hilarisch vindenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die post dat hij zei dat hij yvonne niet mocht denk ik dan.
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet nu ook hoe Harrie in 't echt heet. Ik blijf hem echter Harrie noemen.
TR gemacht!quote:Op woensdag 8 april 2015 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet nu ook hoe Harrie in 't echt heet. Ik blijf hem echter Harrie noemen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb ook niks vervelends gezien.
Drizzt kan in zijn notes kijken, dusja.quote:
Correctquote:Op woensdag 8 april 2015 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Drizzt kan in zijn notes kijken, dusja.
Hij mag het vast niet vertellen van yvonnequote:Op woensdag 8 april 2015 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Drizzt kan in zijn notes kijken, dusja.
Sorry Haagse paquote:Op woensdag 8 april 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weet hem hihiquote:Op woensdag 8 april 2015 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HA, die weet niemand hier. Op 1 na... denk ik....
Nee. Zulke informatie wordt niet verspreidquote:Op woensdag 8 april 2015 22:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij mag het vast niet vertellen van yvonne
Ben ik toch nog van één regel op de hoogtequote:Op woensdag 8 april 2015 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee. Zulke informatie wordt niet verspreid
En deze moet je inmiddels ook wel kennen:quote:Op woensdag 8 april 2015 22:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben ik toch nog van één regel op de hoogte
BoBquote:Op woensdag 8 april 2015 23:00 schreef hafcfan het volgende:
Nu ga ik even band brothers terugkijken. Ik groet jullie mensen en wens allen vast een fijne nacht rust.
Welke aflevering?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:00 schreef hafcfan het volgende:
Nu ga ik even band brothers terugkijken. Ik groet jullie mensen en wens allen vast een fijne nacht rust.
Die vergeet ik altijdquote:Op woensdag 8 april 2015 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En deze moet je inmiddels ook wel kennen:
[ afbeelding ]
Je kan het ook op ARD zien.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
Je krijgt wel waar voor je geld bij Fox Sports. Alweer een strafschoppenserie.
Volgens mij heb ik die ook 1 keer genoemd op dit forum, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet die van jou ook trouwens.
Nee nog nooitquote:Op woensdag 8 april 2015 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook 1 keer genoemd op dit forum, maar dat weet ik niet zeker.Had je hem al vaker gehoord die naam?
Hij heet dus Robquote:Op woensdag 8 april 2015 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Wel een andere, langere variant. Die komt vaker voor moet ik zeggen en kan voor zowel een vrouw als man.
Dit wilde ik dus ook net typenquote:
Maar Robin is de lange variantquote:Op woensdag 8 april 2015 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die Rob heten
Kort voor Robin, maar die naam zie je voor vrouwen vaak/alleen in Canada en de USAquote:Op woensdag 8 april 2015 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nu al mooi, maar nu moet ik er echt vandoorquote:Op woensdag 8 april 2015 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit wilde ik dus ook net typen
Ik heb dat nog nooit gekeken...quote:Op woensdag 8 april 2015 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doet me trouwens wel aanBlackadder
denken, waar een vrouw zich, onder de naam Bob, voordoet als jonge knul om Blackadder te helpen in de middeleeuwen, en in seizoen 4 in het leger te kunnen
Ajuusquote:Op woensdag 8 april 2015 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Ik groet u allen
Is mooi man, met Rowan Atkinson.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gekeken...
Dan is het toch een komedie hoop ik?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is mooi man, met Rowan Atkinson.
quote:
Staat toch nog niet zoveel boeiends op het programma. Zeker niet nu River om 03:00 speelt en eigenlijk al op uitschakeling staat.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik voel mij zeer goed.
Ik vind het wel jammer dat de Copa Libertadores zo laat is vannacht.
Dan nog vind ik het tijdstip van 3.00 uur zeer teleurstellend.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Staat toch nog niet zoveel boeiends op het programma. Zeker niet nu River om 03:00 speelt en eigenlijk al op uitschakeling staat.
Robertaquote:Op woensdag 8 april 2015 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neequote:
Eerlijk gezegd boeide het me geen flikker wie er vanavond zou winnen, zolang PEC maar Europa in gaat.quote:Op donderdag 9 april 2015 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik neem aan dat jullie vanavond heel hard hebben zitten juichen voor FC Groningen?
Gaat niet gebeuren want FCG gaat PEC vernederen.quote:Op donderdag 9 april 2015 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd boeide het me geen flikker wie er vanavond zou winnen, zolang PEC maar Europa in gaat.
Klopt, maar ik geef PEC veel meer kans dan Grunn of Excelsior.quote:Op donderdag 9 april 2015 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht trouwens dat je voor Twente was?
Ik beschouw Cavaliers dan ook als een persoonlijke vriend, iemand waar je op kan rekenen.quote:Op donderdag 9 april 2015 01:37 schreef Paxcon het volgende:
Cavaliers hoopte ook dat Groningen zou winnen
Ik niet, tegen het Sturm und Drang Spiel (VluggeJapie en jij vinden dit leuk) wat wereldcoach Erwin vd Looi heeft geïntroduceerd is niemand opgewassen.quote:Op donderdag 9 april 2015 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, maar ik geef PEC veel meer kans dan Grunn of Excelsior.
Hmm. Ik weet het niet Drizzt.quote:
Is het ook een goed hotel?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Had Secret Hotel geboekt.
IS HET IN DE JAPANSE BUURT
JUICHEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee, hij heeft op eigen houtje topcoach Schreuder tot 2019 vastgelegd a 8 ton per jaar. RvC wist van niks.quote:
Zo ongeveer zijn laatste stuiptrekkingen waren het 6 jarig contract van Schreuder en Zyech wegkapen voor Feyenoord. Toen moet ie dit alles toch al hebben zien aankomen.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, hij heeft op eigen houtje topcoach Schreuder tot 2019 vastgelegd a 8 ton per jaar. RvC wist van niks.
quote:Op donderdag 9 april 2015 10:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, hij heeft op eigen houtje topcoach Schreuder tot 2019 vastgelegd a 8 ton per jaar. RvC wist van niks.
Als het goed is al veel eerderquote:Op donderdag 9 april 2015 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo ongeveer zijn laatste stuiptrekkingen waren het 6 jarig contract van Schreuder en Zyech wegkapen voor Feyenoord. Toen moet ie dit alles toch al hebben zien aankomen.
Ik ben voor "Het Luchtkasteel"quote:Op donderdag 9 april 2015 10:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het stadion naar deze weldoener moeten vernoemen.
dat bepaal ik zelf wel jaquote:Op donderdag 9 april 2015 10:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
tyron je capslock staat nog aan
Met de kennis van nuquote:Op donderdag 9 april 2015 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben voor "Het Luchtkasteel"
Grappig toch wel ja dat hij dacht dat het een topclub zou kunnen worden, dat PSV zich daar genesteld heeft komt ook alleen maar door een open geldkraan van Philips door ome Frits al is het daar wel door de bedrijven in de omgeving goed opgepaktquote:Op donderdag 9 april 2015 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben voor "Het Luchtkasteel"
Die quote dat we moeten wennen aan twente als topclub is echt fantastisch.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig toch wel ja dat hij dacht dat het een topclub zou kunnen worden, dat PSV zich daar genesteld heeft komt ook alleen maar door een open geldkraan van Philips door ome Frits al is het daar wel door de bedrijven in de omgeving goed opgepakt
ik heet hansquote:
Spelen jullie de bekerfinale uit of thuis?quote:
Ben jij ook voor de FC?quote:
Geen idee, maakt ook niet zo heel veel uit.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spelen jullie de bekerfinale uit of thuis?
Het is hier ook primaquote:Op donderdag 9 april 2015 12:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is hier echt heerlijk weer daar dan? Geweldig sport weer.
uitquote:Op donderdag 9 april 2015 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spelen jullie de bekerfinale uit of thuis?
Groningen speelt uit op een zondagquote:
Stijn wordt heel erg mad als PEC wint, das ook wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2015 12:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij ook voor de FC?
[..]
Geen idee, maakt ook niet zo heel veel uit.
Het valt me op dat je dit dagelijks zegt, terwijl het een feit van algemene bekendheid is dat clubs 17x oer seizoen thuis spelen, en 17x uit.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningen speelt uit op een zondag?
Mijn gevoel zegt nog steeds dat ze 34x per seizoen op zondag thuis spelen.
Ik wel, maar dat komt een beetje door Ron Jans en dat Zwolle Twente in het klein is qua financieel wanbeleid, is toch een vorm van competitie vervalsingquote:Op donderdag 9 april 2015 12:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij ook voor de FC?
[..]
Dit klopt niet, er is iets gaande daar in Groningen.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het valt me op dat je dit dagelijks zegt, terwijl het een feit van algemene bekendheid is dat clubs 17x oer seizoen thuis spelen, en 17x uit.
Hans Nijland en zijn vrouw hebben goede banden met Bert van Oostveen, ze hebben vaak samen bittergarnituur naar binnen gewerkt.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit klopt niet, er is iets gaande daar in Groningen.
En altijd op een zondag.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans Nijland en zijn vrouw hebben goede banden met Bert van Oostveen, ze hebben vaak samen bittergarnituur naar binnen gewerkt.
De enige clubs die het netjes doen in Overrijsel worden genaaid van achter.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat komt een beetje door Ron Jans en dat Zwolle Twente in het klein is qua financieel wanbeleid, is toch een vorm van competitie vervalsing
Jan Everse lijkt me een goede trainer voor Groningen.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans Nijland en zijn vrouw hebben goede banden met Bert van Oostveen, ze hebben vaak samen bittergarnituur naar binnen gewerkt.
Zo'n gekke westerling snapt onze cultuur niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jan Everse lijkt me een goede trainer voor Groningen.
Ik vind Maurice Steijn wel een goede voor Groningenquote:Op donderdag 9 april 2015 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jan Everse lijkt me een goede trainer voor Groningen.
In de Kuip schijnt dat niet in orde te zijnquote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelieve geen onwaarheden over mij te posten.quote:Op donderdag 9 april 2015 01:37 schreef Paxcon het volgende:
Cavaliers hoopte ook dat Groningen zou winnen
Aberdeen altijd lastig.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En na 1 rondje weer naar huis
ADO in Europa was een groot succes inderdaad. Die Litouwers wisten weer waar ze stonden.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En na 1 rondje weer naar huis
Paxcon ging er waarschijnlijk van uit dat jij gezien je grote liefde voor Hans Nijland ook voor FC Groningen zou juichen.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelieve geen onwaarheden over mij te posten.
Hans Nijland is een heel enge en bovenal incompetente man.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon ging er waarschijnlijk van uit dat jij gezien je grote liefde voor Hans Nijland ook voor FC Groningen zou juichen.
Wij overleefden wel.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ADO in Europa was een groot succes inderdaad. Die Litouwers wisten weer waar ze stonden.
Inderdaad, laten we het even hebben over hoe Quintana de concurrentie vandaag fietsles gaat geven.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:30 schreef hafcfan het volgende:
Er is nu wel genoeg gezegd over Groningen. Laten we het over leuke dingen hebben.
Met nogmaals Been.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weten jullie nog toen NEK van Udinese won
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het valt me op dat je dit dagelijks zegt, terwijl het een feit van algemene bekendheid is dat clubs 17x oer seizoen thuis spelen, en 17x uit.
Heb je een profiel van de etappe voor mequote:Op donderdag 9 april 2015 12:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het even hebben over hoe Quintana de concurrentie vandaag fietsles gaat geven.
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je een profiel van de etappe voor me
koekoekquote:
Neequote:Op donderdag 9 april 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al zin in de 3fm awards jongens?
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit lijkt me wat voor de mannen van Team Lotto Jumbo NL.
Visionair.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:37 schreef Cavaliers het volgende:
Daar ligt vast geen hond wakker van. Belkin of Djumbo, ze winnen toch nooit wat.
Dit is het antwoord dat elk weldenkend mens dient te geven.quote:
Die awards neemt niemand serieus. Kensington zal er wel weer 5 winnen waaronder beste NL liedje ooitquote:Op donderdag 9 april 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is het antwoord dat elk weldenkend mens dient te geven.
Met die uitslag is niets mis, betwijfel echter of Henao dit vol gaat kunnen houden. Reken ook op een goede Chavito.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quintana 1, Henao 2.
Cavaliers vindt dit leuk.
Waar blijven de fietsende Peruvianen?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Met die uitslag is niets mis, betwijfel echter of Henao dit vol gaat kunnen houden. Reken ook op een goede Chavito.
Ik wacht vooral op een fietsende Juan Manuel Fangio IIIquote:Op donderdag 9 april 2015 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar blijven de fietsende Peruvianen?
Die zijn er al voldoende.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar blijven de fietsende Peruvianen?
Tapia schijnt heel goed te kunnen fietsen.quote:
http://www.dewielersite.n(...).php?coureurid=69303quote:Op donderdag 9 april 2015 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tapia schijnt heel goed te kunnen fietsen.
Heten ze daar allemaal Tapia?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.dewielersite.n(...).php?coureurid=69303
Nee, wel allemaal Renato.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heten ze daar allemaal Tapia?
Ik zag gisteren in een samenvatting José Paolo Guerrero Gonzales spelen. Jammer dat die niet meer in Europa speelt. Wat een goaltjesdief.quote:
Net zoals Pele.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die zijn er voldoende, ze blijven echter veilig in Zuid-Amerika hangen.
6dequote:Op donderdag 9 april 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke klassering gaat ome Sep halen op het velodrome zondag?
Boliviaantjes moet je kort houden.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of zoals Soliz, die in Europa zo met de besten mee zou gaan hoor. Weet ik zeker.
Fenomeen die man. Werd al een film over zijn leven gemaakt toen hij een jaar of 20 oud was.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boliviaantjes moet je kort houden.
DNFquote:Op donderdag 9 april 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke klassering gaat ome Sep halen op het velodrome zondag?
Ben op de fiets dus iets te laat thuis. Het is nog niet warm genoeg om ook zonder zon nog lekker in de tuin te zitten.quote:
En het vlees staat nog niet in de tuin.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben op de fiets dus iets te laat thuis. Het is nog niet warm genoeg om ook zonder zon nog lekker in de tuin te zitten.
Deze snap ik nietquote:Op donderdag 9 april 2015 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En het vlees staat nog niet in de tuin.
In de schaduw is het fris ja. Maar in de zon zonder zuchtje wind is heerlijkquote:Op donderdag 9 april 2015 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben op de fiets dus iets te laat thuis. Het is nog niet warm genoeg om ook zonder zon nog lekker in de tuin te zitten.
Ik gok op een solide 36e plaats.quote:
Dan kan je beter een ijsbeer etenquote:Op donderdag 9 april 2015 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah.
Ik hou er niet zo van. Het smaakt vaak net zoals die beesten ruiken.
Tjallingi zal wel meegaan in vroege vlucht. Ik verbaasde me er laatst nog over dat hij ooit 3e is gefinishtquote:Op donderdag 9 april 2015 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gok op een solide 36e plaats.
Heeft loterij-supermarkt nog andere kansen op winst?
Welke club?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn collega zit op netwerk.to
Ik lach hem nu stiekem uit.
Die die de boel in Rome hebben gesloopt.quote:
Wat een boefjes.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die die de boel in Rome hebben gesloopt.
is met schapenvlees ook, maar (zuig)lam is wel lekkerquote:Op donderdag 9 april 2015 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah.
Ik hou er niet zo van. Het smaakt vaak net zoals die beesten ruiken.
Ik zag jequote:Op donderdag 9 april 2015 13:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben nu in amsterdam zuid aan het genieten
Ik was laatst nog bij het Rijksmuseum. Vooral de werken van J. Vermeer waren erg mooi.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zag ook de hele lange rij naar het van gogh museum
kom chillen in bijlmerquote:Op donderdag 9 april 2015 13:17 schreef KingRoland het volgende:
dan zag ik je toch niet, was bij het Olympiapleinquote:Op donderdag 9 april 2015 13:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zag ook de hele lange rij naar het van gogh museum
Eensquote:Op donderdag 9 april 2015 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
is met schapenvlees ook, maar (zuig)lam is wel lekker
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd leuk, in KLB wat baggerposts zoeken en ze quoten met barney.gif eronder.
Ik heb mijn spannendste klusje van de dag weer gedaan zo.
Beterschap. Morgen wordt het nog warmer dan vandaag. Heerlijkquote:Op donderdag 9 april 2015 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben nog strontverkouden maar was het morgenmiddag ook van plan
Jammer dat het hierna gelijk weer is afgelopen.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beterschap. Morgen wordt het nog warmer dan vandaag. Heerlijk
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is onze 24/7 fokker Sked?
Zuid de gekstequote:Op donderdag 9 april 2015 13:17 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |