Daar ligt vast geen hond wakker van. Belkin of Djumbo, ze winnen toch nooit wat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie toch een paar feitelijke onjuistheden in de OP, bijvoorbeeld over het bestaan van de Belkin Pro Cycling ploeg.
Misschien kunnen we daar weer een weddenschap over afsluiten, zodat we weer eens lekker ruzie kunnen maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar ligt vast geen hond wakker van. Belkin of Djumbo, ze winnen toch nooit wat.
Ik maak met de kerstboom tussen ons in geen ruzie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daar weer een weddenschap over afsluiten, zodat we weer eens lekker ruzie kunnen maken.
Ik ken de kijkcijfers van dit topic, dus ik zou in principe ook in mijn blote kont durven posten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik maak met de kerstboom tussen ons in geen ruzie.
Oh nee nee nee, dat soort weddenschappen deden we 's ochtends om zeven uur bij Van de Valk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken de kijkcijfers van dit topic, dus ik zou in principe ook in mijn blote kont durven posten.
Wat? Oh sorry, ik raakte even afgeleid door een blonde dame.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Oh nee nee nee, dat soort weddenschappen deden we 's ochtends om zeven uur bij Van de Valk.
Maar wat spreken wij nou af als Djumbo de sensatie van het wielerjaar wordt?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat? Oh sorry, ik raakte even afgeleid door een blonde dame.
Dan sta jij voor lul.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar wat spreken wij nou af als Djumbo de sensatie van het wielerjaar wordt?
Nou vooruit, als Jumbo dit seizoen iets wint trek jij een echte Mart Smeets Noorse kabeltrui aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We gaan er niet iets aan verbinden?
de echte winnaars zijn de klanten van Jumbo die binnenkort plaatjes van Gesink en co kunnen verzamelen bij de boodschappenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou vooruit, als Jumbo dit seizoen iets wint trek jij een echte Mart Smeets Noorse kabeltrui aan.
Plaatjes van Rick Flens bij het gelijknamige actieproduct.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de echte winnaars zijn de klanten van Jumbo die binnenkort plaatjes van Gesink en co kunnen verzamelen bij de boodschappen
In dit decor passen niet dit soort grappen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou vooruit, als Jumbo dit seizoen iets wint trek jij een echte Mart Smeets Noorse kabeltrui aan.
Eigenlijk bedoel je te zeggen dat je het leuk vindt, maar niet hier.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In dit decor passen niet dit soort grappen.
Misschien kunnen we dan voor hem een meet and greet regelen met zijn grootste ergernis in het wielrennen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Toch niet Mathieu he.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan voor hem een meet and greet regelen met zijn grootste ergernis in het wielrennen.
Dat willen ze zelf niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Schande dat dit nog geen World Tour is.
Lijkt me ook ja, ben benieuwd wat Quintana kanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Denk dat deze Nibali in de Tirreno op een hoopje zal worden gereden door Contador en Froome.
twitter:inrng twitterde op zondag 08-03-2015 om 12:10:40Nice video via @SamuelDumoulin showing live watts / cadence / GPS from his win in last weekend's Drôme Classic http://t.co/ruqKJNf2hY reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |