Eerlijk gezegd boeide het me geen flikker wie er vanavond zou winnen, zolang PEC maar Europa in gaat.quote:Op donderdag 9 april 2015 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik neem aan dat jullie vanavond heel hard hebben zitten juichen voor FC Groningen?
Gaat niet gebeuren want FCG gaat PEC vernederen.quote:Op donderdag 9 april 2015 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd boeide het me geen flikker wie er vanavond zou winnen, zolang PEC maar Europa in gaat.
Klopt, maar ik geef PEC veel meer kans dan Grunn of Excelsior.quote:Op donderdag 9 april 2015 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht trouwens dat je voor Twente was?
Ik beschouw Cavaliers dan ook als een persoonlijke vriend, iemand waar je op kan rekenen.quote:Op donderdag 9 april 2015 01:37 schreef Paxcon het volgende:
Cavaliers hoopte ook dat Groningen zou winnen
Ik niet, tegen het Sturm und Drang Spiel (VluggeJapie en jij vinden dit leuk) wat wereldcoach Erwin vd Looi heeft geïntroduceerd is niemand opgewassen.quote:Op donderdag 9 april 2015 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, maar ik geef PEC veel meer kans dan Grunn of Excelsior.
Hmm. Ik weet het niet Drizzt.quote:
Is het ook een goed hotel?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Had Secret Hotel geboekt.
IS HET IN DE JAPANSE BUURT
JUICHEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |