Spelen jullie de bekerfinale uit of thuis?quote:
Ben jij ook voor de FC?quote:
Geen idee, maakt ook niet zo heel veel uit.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spelen jullie de bekerfinale uit of thuis?
Het is hier ook primaquote:Op donderdag 9 april 2015 12:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is hier echt heerlijk weer daar dan? Geweldig sport weer.
uitquote:Op donderdag 9 april 2015 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spelen jullie de bekerfinale uit of thuis?
Groningen speelt uit op een zondagquote:
Stijn wordt heel erg mad als PEC wint, das ook wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2015 12:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij ook voor de FC?
[..]
Geen idee, maakt ook niet zo heel veel uit.
Het valt me op dat je dit dagelijks zegt, terwijl het een feit van algemene bekendheid is dat clubs 17x oer seizoen thuis spelen, en 17x uit.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningen speelt uit op een zondag?
Mijn gevoel zegt nog steeds dat ze 34x per seizoen op zondag thuis spelen.
Ik wel, maar dat komt een beetje door Ron Jans en dat Zwolle Twente in het klein is qua financieel wanbeleid, is toch een vorm van competitie vervalsingquote:Op donderdag 9 april 2015 12:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij ook voor de FC?
[..]
Dit klopt niet, er is iets gaande daar in Groningen.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het valt me op dat je dit dagelijks zegt, terwijl het een feit van algemene bekendheid is dat clubs 17x oer seizoen thuis spelen, en 17x uit.
Hans Nijland en zijn vrouw hebben goede banden met Bert van Oostveen, ze hebben vaak samen bittergarnituur naar binnen gewerkt.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit klopt niet, er is iets gaande daar in Groningen.
En altijd op een zondag.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans Nijland en zijn vrouw hebben goede banden met Bert van Oostveen, ze hebben vaak samen bittergarnituur naar binnen gewerkt.
De enige clubs die het netjes doen in Overrijsel worden genaaid van achter.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat komt een beetje door Ron Jans en dat Zwolle Twente in het klein is qua financieel wanbeleid, is toch een vorm van competitie vervalsing
Jan Everse lijkt me een goede trainer voor Groningen.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans Nijland en zijn vrouw hebben goede banden met Bert van Oostveen, ze hebben vaak samen bittergarnituur naar binnen gewerkt.
Zo'n gekke westerling snapt onze cultuur niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jan Everse lijkt me een goede trainer voor Groningen.
Ik vind Maurice Steijn wel een goede voor Groningenquote:Op donderdag 9 april 2015 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jan Everse lijkt me een goede trainer voor Groningen.
In de Kuip schijnt dat niet in orde te zijnquote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelieve geen onwaarheden over mij te posten.quote:Op donderdag 9 april 2015 01:37 schreef Paxcon het volgende:
Cavaliers hoopte ook dat Groningen zou winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |