Zelf gelukkig niets van gemerkt.quote:
Oh, oke.quote:
Whaha kap nou mafkees. Wilde je zeggen dat je wel was gegaan als Twente erin stondquote:Op woensdag 8 april 2015 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar Pec-Groningen Harrie. Geef me dan maar een kaartje voor een concert.
Misschien met een Groningen kameraad...... Nee tuurlijk niet ga lekker buiten zitten genieten van de zon.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whaha kap nou mafkees. Wilde je zeggen dat je wel was gegaan als Twente erin stond?
Ik zie jou er wel voor aan om dat soort wedstrijden te bezoekenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien met een Groningen kameraad...... Nee tuurlijk niet ga lekker buiten zitten genieten van de zon.
Ik ben gek, maar niet zo gekquote:Op woensdag 8 april 2015 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan om dat soort wedstrijden te bezoeken.
Ik met geen enkele Nederlandse club. Zelfs ADO uit heb ik wel gehad die tijd.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben gek, maar niet zo gekAlleen met Go Ahead zou ik nog mee willen
Ma-maarquote:Op woensdag 8 april 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wens niet langer Harrie te worden genoemd hier
Ajoh, Harrie, kan jou dat nou schelen joh, nakko.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wens niet langer Harrie te worden genoemd hier
Noem hem gewoon netjes bij zijn echte naamquote:Op woensdag 8 april 2015 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajoh, Harrie, kan jou dat nou schelen joh, nakko.
HA, die weet niemand hier. Op 1 na... denk ik....quote:Op woensdag 8 april 2015 22:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Noem hem gewoon netjes bij zijn echte naam
Je speelt Trivia Crack met je echte naamquote:Op woensdag 8 april 2015 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HA, die weet niemand hier. Op 1 na... denk ik....
Bijna mijn echte naamquote:Op woensdag 8 april 2015 22:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Je speelt Trivia Crack met je echte naam
Althans, ik neem aan dat dat je echte naam is
Ik vond het al een vrij ongewone naamquote:Op woensdag 8 april 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna mijn echte naam. Het is wat vertaald naar het Haags zeg maar....
Het is trouwens wel hoe je die naam in het plat Ernhems ook zo ongeveer uitspreektquote:Op woensdag 8 april 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opperkleurder zou het leuk vinden!
Wij worden steeds hechterquote:Op woensdag 8 april 2015 22:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is trouwens wel hoe je die naam in het plat Ernhems ook zo ongeveer uitspreekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |