welquote:Op woensdag 8 april 2015 20:05 schreef DjeDje het volgende:
Vind het überhaupt sneu dat de meeste steeds opscheppen wanneer diegene gewonnen heeft. Maar als jullie verliezen zeggen jullie niks.
en nu vind je het niet erg?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gaat niet om wie wint. Gaat om juiste antwoorden 😚😚😚😚
WELquote:Op woensdag 8 april 2015 20:05 schreef DjeDje het volgende:
Vind het überhaupt sneu dat de meeste steeds opscheppen wanneer diegene gewonnen heeft. Maar als jullie verliezen zeggen jullie niks.
welkom bij de clubquote:
Deze was mooi, dus boeiendquote:Op woensdag 8 april 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben de laatste paar dagen echt goed bezig met de kaaps
#11opeenrijquote:Op woensdag 8 april 2015 20:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Publiekelijk melden heeft geen zjn hier.
waar gaan we heenquote:
djedje, hoe heet je? jij schijnt de koningin te zijn in trivia..quote:Op woensdag 8 april 2015 20:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
WAAROM NOU GODVERDOMME NIET MAN IK MAG NOOIT MEEDOEN MET JULLIE OMDAT IK OUD EN VERSLETEN BEN EN KAAL EN KWIJL ALS IK PRAAT DAT IS ECHT NIET TOF HEquote:Op woensdag 8 april 2015 20:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij mag niet mee op reis, sorry.
Valt mee. Ik heb soms mijn hoogtepunten.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
djedje, hoe heet je? jij schijnt de koningin te zijn in trivia..
Gefelixciteerd. Ben trots op je.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
11 op een rij gewonnen in trivia crack
Omdat je oud en versleten bent en kaal en kwijlt als je praat.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WAAROM NOU GODVERDOMME NIET MAN IK MAG NOOIT MEEDOEN MET JULLIE OMDAT IK OUD EN VERSLETEN BEN EN KAAL EN KWIJL ALS IK PRAAT DAT IS ECHT NIET TOF HE
christiania?quote:
als ik op reis zou gaan, zou jij de eerste zijn die ik vroeg om mee te gaanquote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WAAROM NOU GODVERDOMME NIET MAN IK MAG NOOIT MEEDOEN MET JULLIE OMDAT IK OUD EN VERSLETEN BEN EN KAAL EN KWIJL ALS IK PRAAT DAT IS ECHT NIET TOF HE
HOE WEET JE DAT NOU... PRAAT JE SOMS MET MIJN VROUW NA DE SEKS???quote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat je oud en versleten bent en kaal en kwijlt als je praat.
Nee, ik rol van d'r af, steek een sigaret op en vertrek.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT NOU... PRAAT JE SOMS MET MIJN VROUW NA DE SEKS???
Oh ok.. dus jullie hebben het ook niet gehad over mijn "probleempje"?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik rol van d'r af, steek een sigaret op en vertrek.
hoe heet jij?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:16 schreef gianni61 het volgende:
gvd, direct 2 kroontjes tegen djedje en dan weer stranden op een voetbalvraag
aightquote:
dunnoquote:
barney.gifquote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw kale kop laat meer algemene kennis toe. Geniet er nog maar van nu het nog kan.
wowquote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw kale kop laat meer algemene kennis toe. Geniet er nog maar van nu het nog kan.
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
trivia crack maakt emoties los wil je echt niet weten
klinkt als een battle of the agesquote:Op woensdag 8 april 2015 20:26 schreef remi1986 het volgende:
ik kijk nu toch FC Groningen - Excelsior
Gaan we morgen toch door lieffie...quote:Op woensdag 8 april 2015 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
WCH, ik kan je verzoek over 48 minuten accepteren maar dan gaat remi weer zeiken dus misschien over 1 uur en 48 minuten
is goed hoor schatjequote:Op woensdag 8 april 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gaan we morgen toch door lieffie...
Wie me wil uitnodigen doe me een dm, geef ik mijn username
klinkt spannendquote:Op woensdag 8 april 2015 20:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
leuke wedstrijd hoor ... halve finale KNVB beker
" ff eend genaaid met 6-0"quote:Op woensdag 8 april 2015 20:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
wow echt #vieshypocriet als ze dat gezegd heeftquote:Op woensdag 8 april 2015 20:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
" ff eend genaaid met 6-0"
Kan de quote niet vinden maar zal het nooit vergeten
Ja maar kan het niet terugvindenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow echt #vieshypocriet als ze dat gezegd heeft
Was eerste keer met 6-0 gewonnen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja maar kan het niet terugvinden
Zoek jij ff
mijn 6-0 ctrl+f skills hebben zo snel niks gevondenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja maar kan het niet terugvinden
Zoek jij ff
gerechtigheidquote:Op woensdag 8 april 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja gvd heb je dit gepost en ben je gelijk weggegaan ofzo
ik ook broederquote:Op woensdag 8 april 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Iedereen aan de trivia en ik heb geen leven(s)
ik ook nietquote:Op woensdag 8 april 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Iedereen aan de trivia en ik heb geen leven(s)
nee eigenlijk nu pasquote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ZAG JE DE WOORDGRAP BWAHAHAHAHAHA
Ik vind het wel prettig hoor Hermann, wij zo dikke matties...quote:
maandag rond 4 uur 's middags, heb het op mijn kalender staanquote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig hoor Hermann, wij zo dikke matties...
Jammer dat het over 5 dagen alweer over is
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maandag rond 4 uur 's middags, heb het op mijn kalender staan
formulieren invullen is werk, en aan werk doe ik nietquote:Op woensdag 8 april 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Krijg je nog subsidie voor ook... eigenlijk zouden we de formulieren in moeten vullen gewoon om de boel te naaien
Geef toe zou gaaf zijn... ja ik ben zijn internet buddy, ander misdraagt hij zich tegenover 17 jarige grietjesquote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
formulieren invullen is werk, en aan werk doe ik niet
dat doe je toch welquote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geef toe zou gaaf zijn... ja ik ben zijn internet buddy, ander misdraagt hij zich tegenover 17 jarige grietjes
Valt best mee vind ik zelfquote:
dan heb je ontzettend vaak spijtquote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Valt best mee vind ik zelf
Nooit gekke dm's of gekke dingen... soms word ik alleen overenthousiast hier en gil ik rare dingen waar ik meteen spijt van heb
Gewoon automatisch invullen door Google Chrome tochquote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
formulieren invullen is werk, en aan werk doe ik niet
Nee hoor, ik doe het raarst tegen gasten waarvan ik weet dat ze weten dat ik het niet meen, tegen djedje of andere dames doe ik zelden raarquote:
liever gwn helemaal niks doenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon automatisch invullen door Google Chrome toch
is best ernstig als DjeDje nog steeds denkt dat jij serieus bentquote:Op woensdag 8 april 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe het raarst tegen gasten waarvan ik weet dat ze weten dat ik het niet meen, tegen djedje of andere dames doe ik zelden raar
Ik heb geen idee wat ze denkt eigenlijk... en heel eerlijk... boeit me ook niet zo... ik bedoel dat niet rot...quote:Op woensdag 8 april 2015 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is best ernstig als DjeDje nog steeds denkt dat jij serieus bent
SHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTSquote:Op woensdag 8 april 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb geen idee wat ze denkt eigenlijk... en heel eerlijk... boeit me ook niet zo...
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef remi1986 het volgende:
ja heb ook nog 6 afleveringen ofzo van AoS die ik moet zien
Nee... zo bedoel ik het niet...quote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
SHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTS
Nog 1 aflevering Gotham, dan ben ik bij met drie series en dan is SHIELD aan de beurt. Lekker fappen op Skye? Is zij van deze serie?quote:
weet nog niet. Heb het wel beetje gehad met dat radio klb. Verplicht naar muziek luisteren dat ik niet mooi vind, terwijl ik hier de wereld aan eigen muziek hebquote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef HPLC het volgende:
Rustig hier, hebben jullie morgen wel tijd om naar de Hoink te luisteren?
ja, Skye zit in AOS. zoek maar op Chloe Bennetquote:Op woensdag 8 april 2015 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog 1 aflevering Gotham, dan ben ik bij met drie series en dan is SHIELD aan de beurt. Lekker fappen op Skye? Is zij van deze serie?
Moet nog verder met Gotham, keek dat op Veronica, maar daar zijn ze mee gestopt. Ben blij dat een aantal series (binnenkort) tijdelijk stoppen, kan ik Gotham inhalen.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog 1 aflevering Gotham, dan ben ik bij met drie series en dan is SHIELD aan de beurt. Lekker fappen op Skye? Is zij van deze serie?
het gaat ook meer om de segmenten tussen de muziek door toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
weet nog niet. Heb het wel beetje gehad met dat radio klb. Verplicht naar muziek luisteren dat ik niet mooi vind, terwijl ik hier de wereld aan eigen muziek heb
Luister het eigenlijk allang niet meer om de muziek. Hoewel het de laatste keer wel meeviel, dacht ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
weet nog niet. Heb het wel beetje gehad met dat radio klb. Verplicht naar muziek luisteren dat ik niet mooi vind, terwijl ik hier de wereld aan eigen muziek heb
dit dus, die muziek is kut... maar de stukken ertussenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat ook meer om de segmenten tussen de muziek door toch?
As the world turns?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef remi1986 het volgende:
ja heb ook nog 6 afleveringen ofzo van AoS die ik moet zien
Ik vind het niet heel goed maar ik zit wel lekker in het verhaal.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, Skye zit in AOS. zoek maar op Chloe Bennet
en vond je Gotham wat? werd het beter na de eerste paar afleveringen?
Zijn ze serieus gestopt met uitzenden op Veronica? Na het met zoveel spektakel en bravoure te hebben aangekondigd?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet nog verder met Gotham, keek dat op Veronica, maar daar zijn ze mee gestopt. Ben blij dat een aantal series (binnenkort) tijdelijk stoppen, kan ik Gotham inhalen.
had wel die scene met the Joker gezien, die was wel goedquote:Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel goed maar ik zit wel lekker in het verhaal.
latersquote:Op woensdag 8 april 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
k ga offline lieve poppetjes van me
Ja, na 6 afleveringen ofzoquote:Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn ze serieus gestopt met uitzenden op Veronica? Na het met zoveel spektakel en bravoure te hebben aangekondigd?
ajuuquote:Op woensdag 8 april 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
k ga offline lieve poppetjes van me
kijk wie er weer leeftquote:
Eindelijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:25 schreef deadprez het volgende:
ik zit vast in dat spelbij alles wat ik doe krijg ik een error
Klopt ja. Ik had het toen pas in de gatenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had wel die scene met the Joker gezien, die was wel goed
http://www.haxball.com/?r(...)819943f61c3ddd3ae696quote:Op woensdag 8 april 2015 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eindelijk.
Tijd voor een ander spel dus.
kan amper de stemmen horen met die muziek in de Olympus trailer. ziet er ook low budget ook.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:35 schreef remi1986 het volgende:
afgelopen weekend trouwens series premiere van Olympus. Gaat ook een goede serie worden denk ik
en dit weekend The Messengers series premiere
Die eerste serie ziet er echt slecht uit. Goedkope rommel-ripoff van Spartacusquote:Op woensdag 8 april 2015 21:35 schreef remi1986 het volgende:
afgelopen weekend trouwens series premiere van Olympus. Gaat ook een goede serie worden denk ik
en dit weekend The Messengers series premiere
zeker niet low budget. Heb de eerste aflevering al gezienquote:Op woensdag 8 april 2015 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan amper de stemmen horen met die muziek in de Olympus trailer. ziet er ook low budget ook.
eerste aflevering heeft een 3.4/10 op IMDB
ja ieder zijn eigen smaak natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 21:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die eerste serie ziet er echt slecht uit. Goedkope rommel-ripoff van Spartacus
Tweede lijkt me wel tof, mits goed uitgevoerd.
Alleen het laatste deel morgenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef HPLC het volgende:
Rustig hier, hebben jullie morgen wel tijd om naar de Hoink te luisteren?
die moeder van Ollie is wel een geile jaquote:Op woensdag 8 april 2015 22:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk nu Arrow S1 en ik zou al die vrouwen doen.
Ik wilde er nog achter zetten 'Zelfs Moira' maar dat ging mij eigenlijk iets te ver.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die moeder van Ollie is wel een geile ja
als je nog in seizoen 1 zit heb je mijn favoriet volgens mij nog niet gezienquote:Op woensdag 8 april 2015 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wilde er nog achter zetten 'Zelfs Moira' maar dat ging mij eigenlijk iets te ver.
Geef mij een paar dagen dan ben ik bij. Ben maandagavond begonnen met kijken en zit nu bij aflevering 22.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je nog in seizoen 1 zit heb je mijn favoriet volgens mij nog niet gezien
Sarah zeker? Die Cupid is ook wel een leukequote:Op woensdag 8 april 2015 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Seizoenen lopen weer ten einde helaasquote:Op woensdag 8 april 2015 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
The Flash en Arrow hebben beiden een weekje vrij zeker
gvdquote:Op woensdag 8 april 2015 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef mij een paar dagen dan ben ik bij. Ben maandagavond begonnen met kijken en zit nu bij aflevering 22.
Ben benieuwd dan. Het kijkt lekker makkelijk weg wel, de flashbacks zijn natuurlijk ook erg tof.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gvd
dat wordt dan nog wat want ik vond seizoen 2 veul beter dan seizoen 1
Dat was wel sjanant soms jaquote:Op woensdag 8 april 2015 22:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben benieuwd dan. Het kijkt lekker makkelijk weg wel, de flashbacks zijn natuurlijk ook erg tof.Alleen vond ik het wel een beetje snel gaan met mensen die zijn geheim leren kennen, prutser zeg.
Sara ja. en die Cupid zou ik ook hard doenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Sarah zeker? Die Cupid is ook wel een leuke
Justified eindigt volgende week ook alquote:Op woensdag 8 april 2015 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Seizoenen lopen weer ten einde helaasAllemaal al richting E23
[ afbeelding ]
Heb ik in mei gelukkig tijd om The Wire season 2 te zien.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
Justified eindigt volgende week ook al
maar gelukkig begint Game of Thrones weer
weinig jaquote:Op woensdag 8 april 2015 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Seizoenen lopen weer ten einde helaasAllemaal al richting E23
[ afbeelding ]
heb hier ook nog een hoop series liggenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb ik in mei gelukkig tijd om The Wire season 2 te zien.
welke site is dat?quote:
http://www.pogdesign.co.uk/cat/quote:Op woensdag 8 april 2015 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb hier ook nog een hoop series liggen
[..]
welke site is dat?
Die chick van Ra's Al Ghul?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gaan ze naar Egypte???quote:
haha jaquote:
gvd manquote:Op woensdag 8 april 2015 22:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha ja![]()
vorige maand was nog drukker. Vandaar dat ik nu beetje achterloop. Heb 20 "airing shows" in mijn filter
aber schiet niet op en nu moet ik wachtenquote:
Die chick van RAG is overigens naakt te bewonderen in Spartacus.quote:
Katrina Law .. ja die mag er ook wezenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die chick van RAG is overigens naakt te bewonderen in Spartacus.
Chick? Je bedoelt z'n dochter?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je Spartacus niet gezien Hermann?
bring it bitchquote:Op woensdag 8 april 2015 22:25 schreef deadprez het volgende:
wie wil zo tegen me spelen heb over 2 minuten een leven
Dan stop je voorgoed met FOK?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:25 schreef deadprez het volgende:
wie wil zo tegen me spelen heb over 2 minuten een leven
quote:
vast te agressief of teveel bloed voor Hermannetjequote:Op woensdag 8 april 2015 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd manEcht serieus... Fantastische serie, een van mijn favoriete
Kan zijn rikketik vast niet aan neequote:Op woensdag 8 april 2015 22:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vast te agressief of teveel bloed voor Hermannetje
klopt, dit is waarom ik Game of Thrones, The Walking Dead en Hannibal kijkquote:Op woensdag 8 april 2015 22:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vast te agressief of teveel bloed voor Hermannetje
ja zijn ook 1880000 remakes van..quote:Op woensdag 8 april 2015 22:27 schreef niels0 het volgende:
Ik ken alleen de film Spartacus.
Vrij oud al, met Schwarzenegger.
kinderseriesquote:Op woensdag 8 april 2015 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, dit is waarom ik Game of Thrones, The Walking Dead en Hannibal kijk
Echt doen man. Ook qua het aantal fapbare chicks in de serie. En ze zijn ook nog eens naaktquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je Hannibal ooit gezien? een van mildste dingen:
[ afbeelding ]
bijna alsof je GoT beschrijftquote:Op woensdag 8 april 2015 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt doen man. Ook qua het aantal fapbare chicks in de serie. En ze zijn ook nog eens naaktBloed, tieten, geweld, een prima verhaal, karakters, wat wil een man nog meer in een serie.
deze?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:31 schreef niels0 het volgende:
Weet iemand de naam van een film dat speelt in de middeleeuwen met een gentleman robber?
Die zou ik wel weer 'ns willen zien. Iets met McLane ofzo.
quote:
Dat is 'm. Thnx.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deze?
Plunkett & Macleane (1999) - IMDb
kzie de link gwn linksonder a bezemquote:
zemmelquote:Op woensdag 8 april 2015 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
kzie de link gwn linksonder a bezem
LOL, echt? Ik had ook al 'ns zoiets geprobeerd maar zonder succes.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik type gewoon letterlijk in ''gentleman robber McLane'' op Google
Dan heb je echt beroerde google-skillsquote:Op woensdag 8 april 2015 22:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
LOL, echt? Ik had ook al 'ns zoiets geprobeerd maar zonder succes.
Dat valt wel mee. Zal wel dronken zijn geweest. Typefouten enzo.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je echt beroerde google-skills
Google onthoudt wat er vanaf een computer gezocht is, oa cache.. Google > NSA, CIA, KGB, AIVD en zulksquote:Op woensdag 8 april 2015 22:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Zal wel dronken zijn geweest. Typefouten enzo.
Ik sta er trouwens ook altijd van te kijken hoe verschillend zoekresultaten zijn in verschillende landen ookal zit ik altijd op de .com versie van Google.
gewoon die pica aan ene kant van het scherm en trivia op de andere tochquote:Op woensdag 8 april 2015 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die is op de door mij geposte gangsterpic aan het fappen.
Kun je uitleggen wat dat precies is?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:41 schreef niels0 het volgende:
Kunnen we niet met z'n allen een gang runnen op www.gang-wars.org ?
Ik ken alle ins en outs.
Sja. Ik werk met veel verschillende PCs. Op het werk kijk ik meestal gewoon welke er vrij is.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Google onthoudt wat er vanaf een computer gezocht is, oa cache.. Google > NSA, CIA, KGB, AIVD en zulks
Sorry man speel al Mobstar.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:41 schreef niels0 het volgende:
Kunnen we niet met z'n allen een gang runnen op www.gang-wars.org ?
Ik ken alle ins en outs.
gewonnenquote:
Text, turn, multiplayer, browser-based mafia-game.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je uitleggen wat dat precies is?
En moet ik er veel tijd in steken?
lijkt me minder leuk dan trivia of haxballquote:Op woensdag 8 april 2015 22:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Text, turn, multiplayer, browser-based mafia-game.
Drugshandel, pooiers, dealers, gangsters
1 game duurt een maand, daarna total reset. Je blijft in het spel ookal ben je uitgelogd.
quote:
Ik denk dat je de trash-talk in het chatconsole wel leuk vind anders.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me minder leuk dan trivia of haxball
ik zit met laptop op bed, ik kan helemaal geen FPS games spelenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
kunnen we niet met z'n allen quake live spelen ofzo?
mehquote:Op woensdag 8 april 2015 22:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de trash-talk in het chatconsole wel leuk vind anders.
oh lamequote:Op woensdag 8 april 2015 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit met laptop op bed, ik kan helemaal geen FPS games spelen
vind ik ook, had bijna 600 uur in team fortress 2 en toen deze verandering. dat was mijn verslaving voor FOK!quote:
Ik had bij 2noten ook een heel ander beeld eigenlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 22:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
US / Userfoto's #339 Kipjes
Gangstertje hoor
Ik ook wel. Wat meer richting de basisschoolleeftijd zeg maar.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had bij 2noten ook een heel ander beeld eigenlijk
50 eurocent?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:49 schreef deadprez het volgende:
ik heb dezelfde zonnebril
maar dan cheaper denk ik
5 euro bij de schoenenreusquote:
hoezoquote:Op woensdag 8 april 2015 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind ik ook, had bijna 600 uur in team fortress 2 en toen deze verandering. dat was mijn verslaving voor FOK!
i miss you tf2
ja zonnebrillenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze verkopen brillen bij de schoenenreus?
jij moet spelen in triviaquote:
Sow, dat is voor jouw doen toch wel een rib uit je lijf zeker...quote:
rip jaquote:Op woensdag 8 april 2015 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sow, dat is voor jouw doen toch wel een rip uit je lijf zeker...
zijn toch weer een paar minder sigarettenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sow, dat is voor jouw doen toch wel een rip uit je lijf zeker...
krijg je niet eens meer een pakje voor tegenwoordig kklandquote:Op woensdag 8 april 2015 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn toch weer een paar minder sigaretten
geen last vanquote:Op woensdag 8 april 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijg je niet eens meer een pakje voor tegenwoordig kkland
alleen omdat ik niet meedeedquote:
Aan boord: EUR15 voor een slof.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijg je niet eens meer een pakje voor tegenwoordig kkland
jezusquote:Op woensdag 8 april 2015 22:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Aan boord: EUR15 voor een slof.![]()
Azië behalve Singapore: EUR1 voor een softpack
Singapore: Bijna 12 singadollar voor een pakje. Da's GVD duurder dan Nederland.
doede al jointjesquote:
dead plsquote:
Dan ga je met een groepje mensen 12 dezelfde vragen beantwoorden, degene die de meeste vragen goed heeft is de winnaar.quote:
en waar heeft dat plaatsgevonden?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:58 schreef SideEffect het volgende:
Dan ga je met een groepje mensen 12 dezelfde vragen beantwoorden, degene die de meeste vragen goed heeft is de winnaar.
wel netjes betalen plsquote:
Heb ik ook gehoord. Engeland en Scandinavië ook waanzin. Het gaat in Nederland dezelfde kant op. België ruim EUR2 goedkoper op een 50gr pak shag dan Nederland.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
jezusIn Nieuw-Zeeland schijnt het ook zo achterlijk duur te zijn
kkjoch ik breek je benenquote:
daar weet ik niks vanquote:
ik ben jou zatquote:Op woensdag 8 april 2015 23:01 schreef SideEffect het volgende:
Ik ben trivia nu wel een beetje zat, jullie niet?
sinds ik ben verslagen vind ik het echt een tyfus ebolaspelquote:Op woensdag 8 april 2015 23:01 schreef SideEffect het volgende:
Ik ben trivia nu wel een beetje zat, jullie niet?
kutquote:Op woensdag 8 april 2015 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik ga je popcorn stelen deadprez ^.^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |