Alleen het laatste deel morgenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef HPLC het volgende:
Rustig hier, hebben jullie morgen wel tijd om naar de Hoink te luisteren?
die moeder van Ollie is wel een geile jaquote:Op woensdag 8 april 2015 22:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk nu Arrow S1 en ik zou al die vrouwen doen.
Ik wilde er nog achter zetten 'Zelfs Moira' maar dat ging mij eigenlijk iets te ver.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die moeder van Ollie is wel een geile ja
als je nog in seizoen 1 zit heb je mijn favoriet volgens mij nog niet gezienquote:Op woensdag 8 april 2015 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wilde er nog achter zetten 'Zelfs Moira' maar dat ging mij eigenlijk iets te ver.
Geef mij een paar dagen dan ben ik bij. Ben maandagavond begonnen met kijken en zit nu bij aflevering 22.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je nog in seizoen 1 zit heb je mijn favoriet volgens mij nog niet gezien
Sarah zeker? Die Cupid is ook wel een leukequote:Op woensdag 8 april 2015 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Seizoenen lopen weer ten einde helaasquote:Op woensdag 8 april 2015 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
The Flash en Arrow hebben beiden een weekje vrij zeker
gvdquote:Op woensdag 8 april 2015 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef mij een paar dagen dan ben ik bij. Ben maandagavond begonnen met kijken en zit nu bij aflevering 22.
Ben benieuwd dan. Het kijkt lekker makkelijk weg wel, de flashbacks zijn natuurlijk ook erg tof.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gvd
dat wordt dan nog wat want ik vond seizoen 2 veul beter dan seizoen 1
Dat was wel sjanant soms jaquote:Op woensdag 8 april 2015 22:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben benieuwd dan. Het kijkt lekker makkelijk weg wel, de flashbacks zijn natuurlijk ook erg tof.Alleen vond ik het wel een beetje snel gaan met mensen die zijn geheim leren kennen, prutser zeg.
Sara ja. en die Cupid zou ik ook hard doenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Sarah zeker? Die Cupid is ook wel een leuke
Justified eindigt volgende week ook alquote:Op woensdag 8 april 2015 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Seizoenen lopen weer ten einde helaasAllemaal al richting E23
[ afbeelding ]
Heb ik in mei gelukkig tijd om The Wire season 2 te zien.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
Justified eindigt volgende week ook al
maar gelukkig begint Game of Thrones weer
weinig jaquote:Op woensdag 8 april 2015 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Seizoenen lopen weer ten einde helaasAllemaal al richting E23
[ afbeelding ]
heb hier ook nog een hoop series liggenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb ik in mei gelukkig tijd om The Wire season 2 te zien.
welke site is dat?quote:
http://www.pogdesign.co.uk/cat/quote:Op woensdag 8 april 2015 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb hier ook nog een hoop series liggen
[..]
welke site is dat?
Die chick van Ra's Al Ghul?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gaan ze naar Egypte???quote:
haha jaquote:
gvd manquote:Op woensdag 8 april 2015 22:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha ja![]()
vorige maand was nog drukker. Vandaar dat ik nu beetje achterloop. Heb 20 "airing shows" in mijn filter
aber schiet niet op en nu moet ik wachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |