latersquote:Op woensdag 8 april 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
k ga offline lieve poppetjes van me
Ja, na 6 afleveringen ofzoquote:Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn ze serieus gestopt met uitzenden op Veronica? Na het met zoveel spektakel en bravoure te hebben aangekondigd?
ajuuquote:Op woensdag 8 april 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
k ga offline lieve poppetjes van me
kijk wie er weer leeftquote:
Eindelijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:25 schreef deadprez het volgende:
ik zit vast in dat spelbij alles wat ik doe krijg ik een error
Klopt ja. Ik had het toen pas in de gatenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had wel die scene met the Joker gezien, die was wel goed
http://www.haxball.com/?r(...)819943f61c3ddd3ae696quote:Op woensdag 8 april 2015 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eindelijk.
Tijd voor een ander spel dus.
kan amper de stemmen horen met die muziek in de Olympus trailer. ziet er ook low budget ook.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:35 schreef remi1986 het volgende:
afgelopen weekend trouwens series premiere van Olympus. Gaat ook een goede serie worden denk ik
en dit weekend The Messengers series premiere
Die eerste serie ziet er echt slecht uit. Goedkope rommel-ripoff van Spartacusquote:Op woensdag 8 april 2015 21:35 schreef remi1986 het volgende:
afgelopen weekend trouwens series premiere van Olympus. Gaat ook een goede serie worden denk ik
en dit weekend The Messengers series premiere
zeker niet low budget. Heb de eerste aflevering al gezienquote:Op woensdag 8 april 2015 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan amper de stemmen horen met die muziek in de Olympus trailer. ziet er ook low budget ook.
eerste aflevering heeft een 3.4/10 op IMDB
ja ieder zijn eigen smaak natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 21:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die eerste serie ziet er echt slecht uit. Goedkope rommel-ripoff van Spartacus
Tweede lijkt me wel tof, mits goed uitgevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |