liever gwn helemaal niks doenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon automatisch invullen door Google Chrome toch
is best ernstig als DjeDje nog steeds denkt dat jij serieus bentquote:Op woensdag 8 april 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe het raarst tegen gasten waarvan ik weet dat ze weten dat ik het niet meen, tegen djedje of andere dames doe ik zelden raar
Ik heb geen idee wat ze denkt eigenlijk... en heel eerlijk... boeit me ook niet zo... ik bedoel dat niet rot...quote:Op woensdag 8 april 2015 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is best ernstig als DjeDje nog steeds denkt dat jij serieus bent
SHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTSquote:Op woensdag 8 april 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb geen idee wat ze denkt eigenlijk... en heel eerlijk... boeit me ook niet zo...
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef remi1986 het volgende:
ja heb ook nog 6 afleveringen ofzo van AoS die ik moet zien
Nee... zo bedoel ik het niet...quote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
SHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTS
Nog 1 aflevering Gotham, dan ben ik bij met drie series en dan is SHIELD aan de beurt. Lekker fappen op Skye? Is zij van deze serie?quote:
weet nog niet. Heb het wel beetje gehad met dat radio klb. Verplicht naar muziek luisteren dat ik niet mooi vind, terwijl ik hier de wereld aan eigen muziek hebquote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef HPLC het volgende:
Rustig hier, hebben jullie morgen wel tijd om naar de Hoink te luisteren?
ja, Skye zit in AOS. zoek maar op Chloe Bennetquote:Op woensdag 8 april 2015 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog 1 aflevering Gotham, dan ben ik bij met drie series en dan is SHIELD aan de beurt. Lekker fappen op Skye? Is zij van deze serie?
Moet nog verder met Gotham, keek dat op Veronica, maar daar zijn ze mee gestopt. Ben blij dat een aantal series (binnenkort) tijdelijk stoppen, kan ik Gotham inhalen.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog 1 aflevering Gotham, dan ben ik bij met drie series en dan is SHIELD aan de beurt. Lekker fappen op Skye? Is zij van deze serie?
het gaat ook meer om de segmenten tussen de muziek door toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
weet nog niet. Heb het wel beetje gehad met dat radio klb. Verplicht naar muziek luisteren dat ik niet mooi vind, terwijl ik hier de wereld aan eigen muziek heb
Luister het eigenlijk allang niet meer om de muziek. Hoewel het de laatste keer wel meeviel, dacht ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
weet nog niet. Heb het wel beetje gehad met dat radio klb. Verplicht naar muziek luisteren dat ik niet mooi vind, terwijl ik hier de wereld aan eigen muziek heb
dit dus, die muziek is kut... maar de stukken ertussenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat ook meer om de segmenten tussen de muziek door toch?
As the world turns?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef remi1986 het volgende:
ja heb ook nog 6 afleveringen ofzo van AoS die ik moet zien
Ik vind het niet heel goed maar ik zit wel lekker in het verhaal.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, Skye zit in AOS. zoek maar op Chloe Bennet
en vond je Gotham wat? werd het beter na de eerste paar afleveringen?
Zijn ze serieus gestopt met uitzenden op Veronica? Na het met zoveel spektakel en bravoure te hebben aangekondigd?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet nog verder met Gotham, keek dat op Veronica, maar daar zijn ze mee gestopt. Ben blij dat een aantal series (binnenkort) tijdelijk stoppen, kan ik Gotham inhalen.
had wel die scene met the Joker gezien, die was wel goedquote:Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel goed maar ik zit wel lekker in het verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |