hij heeft het antwoord alsnog goed gerekendquote:Op woensdag 8 april 2015 19:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorry
seizoen 2 krijgt wel 13 afleveringenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah balen, vind 10 afl wel weinig... Met Agent Carter ook maar 8...
als ie op engels staat krijg ik best vaak vragen over staten in de VS, zou iets voor jou zijnquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is s2 al bevestigd dan? Was lange tijd niet zekerquote:Op woensdag 8 april 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
seizoen 2 krijgt wel 13 afleveringen
ja maar ik heb geen facebookquote:Op woensdag 8 april 2015 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ie op engels staat krijg ik best vaak vragen over staten in de VS, zou iets voor jou zijn
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je weet dat het enige restje dat mij beter doet voelen over mijn zeer hoge ouderdom mijn kennis is he, neem me dat niet af
huhude dementie slaat toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ik ook nietquote:
van BCS? dat was zelfs al bevestigd voordat seizoen 1 uitkwam.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is s2 al bevestigd dan? Was lange tijd niet zeker
ow nee nvm.. bedoelde Agent Carterquote:Op woensdag 8 april 2015 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van BCS? dat was zelfs al bevestigd voordat seizoen 1 uitkwam.
Now, the good news, which just might make up for the delay. Better Call Saul has already been renewed for a 13-episode second season, guaranteeing that fans will get to spend at least 23 more hours in Vince Gilligan’s twisted version of New Mexico.
daar heb ik niet genoeg tijd voorquote:Op woensdag 8 april 2015 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
plaats ze gewoon hier, dan geef ik antwoord
echt he, alsof ik weet over voetbalquote:
"welke (oud) voetballer is dit?" en dan een plaatjequote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus![]()
godverdomme net ook weer tegen jou... een safety... welke sport
godsamme
die kutvraag krijg ik ook steeds met schrijversquote:Op woensdag 8 april 2015 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
"welke (oud) voetballer is dit?" en dan een plaatjefucking hell
NFL (American Football)quote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus![]()
godverdomme net ook weer tegen jou... een safety... welke sport
godsamme
ja die weet ik dan weer wel ... maar voetbal :") man manquote:Op woensdag 8 april 2015 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die kutvraag krijg ik ook steeds met schrijvers
ff snel googlen tochquote:Op woensdag 8 april 2015 19:50 schreef gianni61 het volgende:
welk land werd niet getroffen door de economische cisis van 1929.
yeah sure, dat weet ik
duitsland meggolquote:Op woensdag 8 april 2015 19:50 schreef gianni61 het volgende:
welk land werd niet getroffen door de economische cisis van 1929.
yeah sure, dat weet ik
binnen 30 sec?quote:
die stond er niet eens tussen.quote:
hermann is een cheater, hij wint van iedereenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
hermann is een cheater, hij wint van iedereen
ik zit ook gewoon achter m'n pc, maar dan moet je wel snel zijn met opzoekenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij speelt het op facebook op computer, dan weet je het wel
ik ben snelquote:Op woensdag 8 april 2015 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zit ook gewoon achter m'n pc, maar dan moet je wel snel zijn met opzoeken
Bij jou gaat het niet superlekker of wel?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
hermann is een cheater, hij wint van iedereen
ga haxballen ofzoquote:
tot nu toe een stuk meer gewonnen dan verlorenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bij jou gaat het niet superlekker of wel?
ja of gewoon via blue stacksquote:Op woensdag 8 april 2015 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het heet trivia crack, moet je op je telefoon downloaden of via facebook
hjkkbquote:
ja heb toch geen oneindige levens ehquote:Op woensdag 8 april 2015 19:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij accepteert mijn uitnodiging niet, hommel
Ik heb je gisteren uitgenodigdquote:Op woensdag 8 april 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja heb toch geen oneindige levens eh
Morgen ben je de eerstequote:Op woensdag 8 april 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA DAT ZOU KUNNEN ALS WE GEWOON MEER LEVENS KREGEN
wat heb ik gedaan vriendquote:
wel gewonnen van deadquote:Op woensdag 8 april 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp probeert mijn naam te besmeuren omdat het madjellydiep bij hem zit
volgende ben jij niet zo moeilijk doenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren uitgenodigd
triest
Je stuurt geen link... je bent bang voor mijn skills...quote:
ja je zegt net dat je geen smartphone hebtquote:Op woensdag 8 april 2015 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je stuurt geen link... je bent bang voor mijn skills...
https://play.google.com/s(...)ntados.lite&hl=nl_NLquote:Op woensdag 8 april 2015 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je stuurt geen link... je bent bang voor mijn skills...
Kreeg laatst de vraag welke kleur haar hadden de oude egyptenaren?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
een van de antwoorden waaruit ik kon kiezen was hipsters
gvdquote:Op woensdag 8 april 2015 20:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kreeg laatst de vraag welke kleur hadden de oude egyptenaren?
Het antwoord was grijs omdat ze oud waren XD
het gaat bij mij zeker wel om wie wintquote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gaat niet om wie wint. Gaat om juiste antwoorden 😚😚😚😚
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |