quote:
quote:
Ik heb me toch een lekker stuk notentaart gegeten vandaag omigodquote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef niels0 het volgende:
Ik vraag me de hele dag al af waar ik zin in heb.
pu$$y toch ja tochquote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef niels0 het volgende:
Ik vraag me de hele dag al af waar ik zin in heb.
wat moet ik vandaag koken?quote:
dikzakquote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb me toch een lekker stuk notentaart gegeten vandaag omigod
Ouwe playerquote:Op woensdag 8 april 2015 15:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon een lekker wijf neuqen.
oke, maar wat moet ik dan gaan eten?quote:
Is het raar dat ik, ondanks dat het een smerige zin is, er toch een erotische lading bij kreeg?quote:
val je op chubbyquote:Op woensdag 8 april 2015 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is het raar dat ik, ondanks dat het een smerige zin is, er toch een erotische lading bij kreeg?
sorry, ik luister vandaag alleen naar hoth.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik maak een gado-gado-achtig iets vandaag. Straks eerst maar 'ns wat kroepoek maken.
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik luister vandaag alleen naar hoth.
of 4ebe. 4ebe heeft altijd veto recht
Maak er tzaziki bijquote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik luister vandaag alleen naar hoth.
of 4ebe. 4ebe heeft altijd veto recht
dat kan, maar ik eet nog steeds geen moussakaquote:
ik snap het niels, wil ik ookquote:Op woensdag 8 april 2015 15:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon een lekker wijf neuqen.
o oke. Rundervink en een gepofte zoete aardappel met creme fraiche? Dat vind ik echt lekkerquote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, maar ik eet nog steeds geen moussaka
Ik vind zoete aardappelen een beetje meh.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o oke. Rundervink en een gepofte zoete aardappel met creme fraiche? Dat vind ik echt lekker
rundervink? jij hollanderquote:Op woensdag 8 april 2015 16:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o oke. Rundervink en een gepofte zoete aardappel met creme fraiche? Dat vind ik echt lekker
Ik zou er haricots verts of een groene salade bij makenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rundervink? jij hollander
en welke groente dan? of beschouw jij de aardappel als groente?
gewoon wowquote:Op woensdag 8 april 2015 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind zoete aardappelen een beetje meh.
oke, ik neem het mee naar achterenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zou er haricots verts of een groene salade bij maken
Maar ik vind aardappelen sowieso een beetje meh als ze niet gebakken zijnquote:
krijg je die ook in een zak van de aviko?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ik vind aardappelen sowieso een beetje meh als ze niet gebakken zijn
Gekookte of gepofte aardappelen
dat vind ik dan weer een beetje te ver gaan.quote:
het is wel een beetje decadent ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer een beetje te ver gaan.
sowieso alles waar wortelrasp tussen zit
goedkoop, vies en uit de tijd bedoel jequote:Op woensdag 8 april 2015 16:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het is wel een beetje decadent ja.
Zou wat zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg je die ook in een zak van de aviko?
maak jij ze zelf?quote:
Alsof jij je niet zit vol te stouwen tijdens het FOK!kenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ook altijd praten over eten hier, vetzakken
niet echtquote:Op woensdag 8 april 2015 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alsof jij je niet zit vol te stouwen tijdens het FOK!ken
waar en wanneer?quote:
Heb je bakspray? Als je dat erop spuit is het te doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:33 schreef VeerEli het volgende:
Wie heeft wel eens zoete aardappel gefixt in de oven?
Ik lees verdomme overal dat je het op bakpapier moet leggen en dat heb ik dus niet gehaald. Vraag me af of het zonder bakpapier helemaal bad gaat of dat het dan alsnog wel te doen is..
je mag ook bij mij komen koken, dan nodig ik jou uitquote:Op woensdag 8 april 2015 16:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik nodig niet zo snel Fokkers uit voor een diner
Op je zolderkamer?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag ook bij mij komen koken, dan nodig ik jou uit
hmm, als je klein bent kan dat, maar ik kan niet rechtop staan op mijn zolder.quote:
wow waarom zo heftigquote:Op woensdag 8 april 2015 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedkoop, vies en uit de tijd bedoel je
En dan noemen ze mij dik, stiekem zijn ze zelf gewoon viesdikquote:Op woensdag 8 april 2015 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ook altijd praten over eten hier, vetzakken
ik heb echt een antipathie voor wortelraspquote:
Ik heb ze gewoon op een rooster gelegd. Er drupt wel wat uit maar dat is heel weinig en dat kun je makkelijk wegvegen wanneer de oven afgekoeld is vind ikquote:Op woensdag 8 april 2015 16:33 schreef VeerEli het volgende:
Wie heeft wel eens zoete aardappel gefixt in de oven?
Ik lees verdomme overal dat je het op bakpapier moet leggen en dat heb ik dus niet gehaald. Vraag me af of het zonder bakpapier helemaal bad gaat of dat het dan alsnog wel te doen is..
Neequote:Op woensdag 8 april 2015 16:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je bakspray? Als je dat erop spuit is het te doen.
Maar worden ze dan wel knapperig en gaan ze dan niet vast plakken?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon op een rooster gelegd. Er drupt wel wat uit maar dat is heel weinig en dat kun je makkelijk wegvegen wanneer de oven afgekoeld is vind ik
Ohh ok dacht dat je het over poffen had. Om zoete aardappelfriet in de oven knapperig te krijgen doe ik ze redelijk dun snijden en dan in een kom doen, een klein beetje olie en maizena erbij, scheppen, en alles op een plaat met bakpapier. Niet teveel in een keer bakken want dan gaat het stomen in de oven en worden ze slapquote:Op woensdag 8 april 2015 16:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar worden ze dan wel knapperig en gaan ze dan niet vast plakken?
Ja die bakpapier heb ik dus nietquote:Op woensdag 8 april 2015 16:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ohh ok dacht dat je het over poffen had. Om zoete aardappelfriet in de oven knapperig te krijgen doe ik ze redelijk dun snijden en dan in een kom doen, een klein beetje olie en maizena erbij, scheppen, en alles op een plaat met bakpapier. Niet teveel in een keer bakken want dan gaat het stomen in de oven en worden ze slap
Hmm zou kunnen. Ik zou ze dan na het snijden wel even half uurtje laten weken in water, dan compleet drogen en olie en kruiden enzo erbij. En de ovenschaal ook lichtjes invetten met olie.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja die bakpapier heb ik dus nietEn maizena ook niet
Kan ik ze niet gewoon in een ovenschaal flikkeren met wat (sesam)olie?
Ik ga checken wat ik er van kan maken. Als het nou compleet mislukt weet ik iig voor de volgende keer dat ik toch echt bakpapier nodig hebquote:Op woensdag 8 april 2015 16:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen. Ik zou ze dan na het snijden wel even half uurtje laten weken in water, dan compleet drogen en olie en kruiden enzo erbij. En de ovenschaal ook lichtjes invetten met olie.
Trivia? Nee.quote:
quote:
ja dat is minder he. Daarom moet je ook Trivia spelen. Heb je die problemen niet en je leert er ook nog wat vanquote:Op woensdag 8 april 2015 18:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Trivia? Nee.
Kut Civ3. Vandaag al 2 keer een game moeten afbreken omdat het uitzichtloos was.
Eerste keer helemaal geen ijzererts, tweede keer had ik het gevonden, maar na 10 turns cultural conversion. Toch stond het dorp vol met legers. Verder maar 2 luxury resources. 3 was beter geweest.
quote:
Ik ben alleen goed in geo met Trivia.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat is minder he. Daarom moet je ook Trivia spelen. Heb je die problemen niet en je leert er ook nog wat van
ik weer niet. Ook niet in kunstquote:Op woensdag 8 april 2015 18:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben alleen goed in geo met Trivia.
2-1quote:Op woensdag 8 april 2015 18:37 schreef remi1986 het volgende:
ja hoor het is weer "Geef Remi kutvragen" uurtje
jaquote:Op woensdag 8 april 2015 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
WAAROM GROET ER NIEMAND MIJ? HATEN JULLIE ME SOMS
jaquote:Op woensdag 8 april 2015 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
sorry ben er pas netquote:Op woensdag 8 april 2015 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
je kan maar 3 potjes per uur accepterenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
waarom heb ik 0 levens, ik heb maar 1keer verloren... van remi
ah ok...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan maar 3 potjes per uur accepteren
we zijn buttbuddies toch :squote:Op woensdag 8 april 2015 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat knipoog je me
[..]
Hey Remi
ja over 8 minuten ben je aan de beurtquote:Op woensdag 8 april 2015 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb gwn 3 levens in trivia als iemand wilt verliezen
#8opeenrijgewonnen
2ezquote:Op woensdag 8 april 2015 19:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja over 8 minuten ben je aan de beurt
HALLOOOOquote:Op woensdag 8 april 2015 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die indruk had ik.. maar als ik het mis heb
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI![]()
![]()
ladies firstquote:Op woensdag 8 april 2015 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
oh kut heb nog maar 1 leven, moet ik nu tegen Adorabella of remi
ja staat nu 2-1 voor jou. Krijg weer allemaal van die kutvragenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat een kutdag voor hem, ook al 2 keer van mij verloren
Ik had de vraag fout wat de kleuren van Rotterdam zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 19:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja staat nu 2-1 voor jou. Krijg weer allemaal van die kutvragen
ladyquote:Op woensdag 8 april 2015 19:20 schreef Aberella het volgende:
Ik krijg alleen maar flauwekul zoals de voornaam van lady Gaga
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:24 schreef Aberella het volgende:
Het huisdier van Spongebob. Dacht dat dat die roze zeester was
die slak toch. ff naam kwijtquote:Op woensdag 8 april 2015 19:24 schreef Aberella het volgende:
Nee dat is Patrick z'n beste mattiequote:Op woensdag 8 april 2015 19:24 schreef Aberella het volgende:
jouw beurt om te spelenquote:
Simpele vraag, antwoord is jaquote:Op woensdag 8 april 2015 19:30 schreef Aberella het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of je dat moet willen weten
ewa hermannquote:Op woensdag 8 april 2015 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddeadprez
Meteen foutquote:
sciencepoppetje?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat was ook een vraag voor het science poppetje
Tegen mij zeker ?quote:
nee wchquote:
nee, maar bij sommige vraag ik me af hoe ik ze fout kan doenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet alleswetend
wijquote:Op woensdag 8 april 2015 19:34 schreef deadprez het volgende:
wie won de meeste gouden medailles tijdens de olympische winterspelen van 2014![]()
wat een aidsvraag weer
doe ik toch alquote:Op woensdag 8 april 2015 19:35 schreef HPLC het volgende:
Hoewel, je kan alles opsparen en de hele dag naar Skye kijken
Duitsland? VS?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:34 schreef deadprez het volgende:
wie won de meeste gouden medailles tijdens de olympische winterspelen van 2014![]()
wat een aidsvraag weer
ging om een persoonquote:
oh kutquote:Op woensdag 8 april 2015 19:35 schreef Toto69 het volgende:
ey hermann, moet je niet voetballen bij borussia mönchengladbach?
niet echt op gelet wat het goede antwoord wasquote:
nice hoop dat ik die vraag krijgquote:Op woensdag 8 april 2015 19:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow die vraag heb je ook als land. Dat is NL
Ik dacht al, waar heb jij het over?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow wacht. Bij het schaatsen. Rusland had meeste in totaal
jazeker, volgend jaar pas.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Season finale van BCS kijken
Komt er 2e seizoen Hermann?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jazeker, volgend jaar pas.
ik had net een goed antwoord tegen Aberella en het kutspel is gecrasht
lkkr vor jequote:Op woensdag 8 april 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ah balen, vind 10 afl wel weinig... Met Agent Carter ook maar 8...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |