Zou wat zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg je die ook in een zak van de aviko?

maak jij ze zelf?quote:

Alsof jij je niet zit vol te stouwen tijdens het FOK!kenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ook altijd praten over eten hier, vetzakken

niet echtquote:Op woensdag 8 april 2015 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alsof jij je niet zit vol te stouwen tijdens het FOK!ken

waar en wanneer?quote:

Heb je bakspray? Als je dat erop spuit is het te doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:33 schreef VeerEli het volgende:
Wie heeft wel eens zoete aardappel gefixt in de oven?
Ik lees verdomme overal dat je het op bakpapier moet leggen en dat heb ik dus niet gehaald. Vraag me af of het zonder bakpapier helemaal bad gaat of dat het dan alsnog wel te doen is..

je mag ook bij mij komen koken, dan nodig ik jou uitquote:Op woensdag 8 april 2015 16:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik nodig niet zo snel Fokkers uit voor een diner

Op je zolderkamer?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag ook bij mij komen koken, dan nodig ik jou uit

hmm, als je klein bent kan dat, maar ik kan niet rechtop staan op mijn zolder.quote:

wow waarom zo heftigquote:Op woensdag 8 april 2015 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedkoop, vies en uit de tijd bedoel je

En dan noemen ze mij dik, stiekem zijn ze zelf gewoon viesdikquote:Op woensdag 8 april 2015 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ook altijd praten over eten hier, vetzakken

ik heb echt een antipathie voor wortelraspquote:

Ik heb ze gewoon op een rooster gelegd. Er drupt wel wat uit maar dat is heel weinig en dat kun je makkelijk wegvegen wanneer de oven afgekoeld is vind ikquote:Op woensdag 8 april 2015 16:33 schreef VeerEli het volgende:
Wie heeft wel eens zoete aardappel gefixt in de oven?
Ik lees verdomme overal dat je het op bakpapier moet leggen en dat heb ik dus niet gehaald. Vraag me af of het zonder bakpapier helemaal bad gaat of dat het dan alsnog wel te doen is..

Neequote:Op woensdag 8 april 2015 16:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je bakspray? Als je dat erop spuit is het te doen.

Maar worden ze dan wel knapperig en gaan ze dan niet vast plakken?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon op een rooster gelegd. Er drupt wel wat uit maar dat is heel weinig en dat kun je makkelijk wegvegen wanneer de oven afgekoeld is vind ik

Ohh ok dacht dat je het over poffen had. Om zoete aardappelfriet in de oven knapperig te krijgen doe ik ze redelijk dun snijden en dan in een kom doen, een klein beetje olie en maizena erbij, scheppen, en alles op een plaat met bakpapier. Niet teveel in een keer bakken want dan gaat het stomen in de oven en worden ze slapquote:Op woensdag 8 april 2015 16:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar worden ze dan wel knapperig en gaan ze dan niet vast plakken?

Ja die bakpapier heb ik dus nietquote:Op woensdag 8 april 2015 16:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ohh ok dacht dat je het over poffen had. Om zoete aardappelfriet in de oven knapperig te krijgen doe ik ze redelijk dun snijden en dan in een kom doen, een klein beetje olie en maizena erbij, scheppen, en alles op een plaat met bakpapier. Niet teveel in een keer bakken want dan gaat het stomen in de oven en worden ze slap

Hmm zou kunnen. Ik zou ze dan na het snijden wel even half uurtje laten weken in water, dan compleet drogen en olie en kruiden enzo erbij. En de ovenschaal ook lichtjes invetten met olie.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja die bakpapier heb ik dus nietEn maizena ook niet
Kan ik ze niet gewoon in een ovenschaal flikkeren met wat (sesam)olie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |