quote:
quote:
Ik heb me toch een lekker stuk notentaart gegeten vandaag omigodquote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef niels0 het volgende:
Ik vraag me de hele dag al af waar ik zin in heb.
pu$$y toch ja tochquote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef niels0 het volgende:
Ik vraag me de hele dag al af waar ik zin in heb.
wat moet ik vandaag koken?quote:
dikzakquote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb me toch een lekker stuk notentaart gegeten vandaag omigod
Ouwe playerquote:Op woensdag 8 april 2015 15:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon een lekker wijf neuqen.
oke, maar wat moet ik dan gaan eten?quote:
Is het raar dat ik, ondanks dat het een smerige zin is, er toch een erotische lading bij kreeg?quote:
val je op chubbyquote:Op woensdag 8 april 2015 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is het raar dat ik, ondanks dat het een smerige zin is, er toch een erotische lading bij kreeg?
sorry, ik luister vandaag alleen naar hoth.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik maak een gado-gado-achtig iets vandaag. Straks eerst maar 'ns wat kroepoek maken.
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik luister vandaag alleen naar hoth.
of 4ebe. 4ebe heeft altijd veto recht
Maak er tzaziki bijquote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik luister vandaag alleen naar hoth.
of 4ebe. 4ebe heeft altijd veto recht
dat kan, maar ik eet nog steeds geen moussakaquote:
ik snap het niels, wil ik ookquote:Op woensdag 8 april 2015 15:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon een lekker wijf neuqen.
o oke. Rundervink en een gepofte zoete aardappel met creme fraiche? Dat vind ik echt lekkerquote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, maar ik eet nog steeds geen moussaka
Ik vind zoete aardappelen een beetje meh.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o oke. Rundervink en een gepofte zoete aardappel met creme fraiche? Dat vind ik echt lekker
rundervink? jij hollanderquote:Op woensdag 8 april 2015 16:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o oke. Rundervink en een gepofte zoete aardappel met creme fraiche? Dat vind ik echt lekker
Ik zou er haricots verts of een groene salade bij makenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rundervink? jij hollander
en welke groente dan? of beschouw jij de aardappel als groente?
gewoon wowquote:Op woensdag 8 april 2015 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind zoete aardappelen een beetje meh.
oke, ik neem het mee naar achterenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zou er haricots verts of een groene salade bij maken
Maar ik vind aardappelen sowieso een beetje meh als ze niet gebakken zijnquote:
krijg je die ook in een zak van de aviko?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ik vind aardappelen sowieso een beetje meh als ze niet gebakken zijn
Gekookte of gepofte aardappelen
dat vind ik dan weer een beetje te ver gaan.quote:
het is wel een beetje decadent ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer een beetje te ver gaan.
sowieso alles waar wortelrasp tussen zit
goedkoop, vies en uit de tijd bedoel jequote:Op woensdag 8 april 2015 16:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het is wel een beetje decadent ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |