mijn 6-0 ctrl+f skills hebben zo snel niks gevondenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja maar kan het niet terugvinden
Zoek jij ff
gerechtigheidquote:Op woensdag 8 april 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja gvd heb je dit gepost en ben je gelijk weggegaan ofzo
ik ook broederquote:Op woensdag 8 april 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Iedereen aan de trivia en ik heb geen leven(s)
ik ook nietquote:Op woensdag 8 april 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Iedereen aan de trivia en ik heb geen leven(s)
nee eigenlijk nu pasquote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ZAG JE DE WOORDGRAP BWAHAHAHAHAHA
Ik vind het wel prettig hoor Hermann, wij zo dikke matties...quote:
maandag rond 4 uur 's middags, heb het op mijn kalender staanquote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig hoor Hermann, wij zo dikke matties...
Jammer dat het over 5 dagen alweer over is
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maandag rond 4 uur 's middags, heb het op mijn kalender staan
formulieren invullen is werk, en aan werk doe ik nietquote:Op woensdag 8 april 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Krijg je nog subsidie voor ook... eigenlijk zouden we de formulieren in moeten vullen gewoon om de boel te naaien
Geef toe zou gaaf zijn... ja ik ben zijn internet buddy, ander misdraagt hij zich tegenover 17 jarige grietjesquote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
formulieren invullen is werk, en aan werk doe ik niet
dat doe je toch welquote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geef toe zou gaaf zijn... ja ik ben zijn internet buddy, ander misdraagt hij zich tegenover 17 jarige grietjes
Valt best mee vind ik zelfquote:
dan heb je ontzettend vaak spijtquote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Valt best mee vind ik zelf
Nooit gekke dm's of gekke dingen... soms word ik alleen overenthousiast hier en gil ik rare dingen waar ik meteen spijt van heb
Gewoon automatisch invullen door Google Chrome tochquote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
formulieren invullen is werk, en aan werk doe ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |