LOL, echt? Ik had ook al 'ns zoiets geprobeerd maar zonder succes.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik type gewoon letterlijk in ''gentleman robber McLane'' op Google
Dan heb je echt beroerde google-skillsquote:Op woensdag 8 april 2015 22:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
LOL, echt? Ik had ook al 'ns zoiets geprobeerd maar zonder succes.
Dat valt wel mee. Zal wel dronken zijn geweest. Typefouten enzo.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je echt beroerde google-skills
Google onthoudt wat er vanaf een computer gezocht is, oa cache.. Google > NSA, CIA, KGB, AIVD en zulksquote:Op woensdag 8 april 2015 22:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Zal wel dronken zijn geweest. Typefouten enzo.
Ik sta er trouwens ook altijd van te kijken hoe verschillend zoekresultaten zijn in verschillende landen ookal zit ik altijd op de .com versie van Google.
gewoon die pica aan ene kant van het scherm en trivia op de andere tochquote:Op woensdag 8 april 2015 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die is op de door mij geposte gangsterpic aan het fappen.
Kun je uitleggen wat dat precies is?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:41 schreef niels0 het volgende:
Kunnen we niet met z'n allen een gang runnen op www.gang-wars.org ?
Ik ken alle ins en outs.
Sja. Ik werk met veel verschillende PCs. Op het werk kijk ik meestal gewoon welke er vrij is.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Google onthoudt wat er vanaf een computer gezocht is, oa cache.. Google > NSA, CIA, KGB, AIVD en zulks
Sorry man speel al Mobstar.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:41 schreef niels0 het volgende:
Kunnen we niet met z'n allen een gang runnen op www.gang-wars.org ?
Ik ken alle ins en outs.
gewonnenquote:
Text, turn, multiplayer, browser-based mafia-game.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je uitleggen wat dat precies is?
En moet ik er veel tijd in steken?
lijkt me minder leuk dan trivia of haxballquote:Op woensdag 8 april 2015 22:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Text, turn, multiplayer, browser-based mafia-game.
Drugshandel, pooiers, dealers, gangsters
1 game duurt een maand, daarna total reset. Je blijft in het spel ookal ben je uitgelogd.
quote:
Ik denk dat je de trash-talk in het chatconsole wel leuk vind anders.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me minder leuk dan trivia of haxball
ik zit met laptop op bed, ik kan helemaal geen FPS games spelenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
kunnen we niet met z'n allen quake live spelen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |