welquote:Op woensdag 8 april 2015 20:05 schreef DjeDje het volgende:
Vind het überhaupt sneu dat de meeste steeds opscheppen wanneer diegene gewonnen heeft. Maar als jullie verliezen zeggen jullie niks.
en nu vind je het niet erg?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gaat niet om wie wint. Gaat om juiste antwoorden 😚😚😚😚
WELquote:Op woensdag 8 april 2015 20:05 schreef DjeDje het volgende:
Vind het überhaupt sneu dat de meeste steeds opscheppen wanneer diegene gewonnen heeft. Maar als jullie verliezen zeggen jullie niks.
welkom bij de clubquote:
Deze was mooi, dus boeiendquote:Op woensdag 8 april 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben de laatste paar dagen echt goed bezig met de kaaps
#11opeenrijquote:Op woensdag 8 april 2015 20:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Publiekelijk melden heeft geen zjn hier.
waar gaan we heenquote:
djedje, hoe heet je? jij schijnt de koningin te zijn in trivia..quote:Op woensdag 8 april 2015 20:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
WAAROM NOU GODVERDOMME NIET MAN IK MAG NOOIT MEEDOEN MET JULLIE OMDAT IK OUD EN VERSLETEN BEN EN KAAL EN KWIJL ALS IK PRAAT DAT IS ECHT NIET TOF HEquote:Op woensdag 8 april 2015 20:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij mag niet mee op reis, sorry.
Valt mee. Ik heb soms mijn hoogtepunten.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
djedje, hoe heet je? jij schijnt de koningin te zijn in trivia..
Gefelixciteerd. Ben trots op je.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
11 op een rij gewonnen in trivia crack
Omdat je oud en versleten bent en kaal en kwijlt als je praat.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WAAROM NOU GODVERDOMME NIET MAN IK MAG NOOIT MEEDOEN MET JULLIE OMDAT IK OUD EN VERSLETEN BEN EN KAAL EN KWIJL ALS IK PRAAT DAT IS ECHT NIET TOF HE
christiania?quote:
als ik op reis zou gaan, zou jij de eerste zijn die ik vroeg om mee te gaanquote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WAAROM NOU GODVERDOMME NIET MAN IK MAG NOOIT MEEDOEN MET JULLIE OMDAT IK OUD EN VERSLETEN BEN EN KAAL EN KWIJL ALS IK PRAAT DAT IS ECHT NIET TOF HE
HOE WEET JE DAT NOU... PRAAT JE SOMS MET MIJN VROUW NA DE SEKS???quote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat je oud en versleten bent en kaal en kwijlt als je praat.
Nee, ik rol van d'r af, steek een sigaret op en vertrek.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT NOU... PRAAT JE SOMS MET MIJN VROUW NA DE SEKS???
Oh ok.. dus jullie hebben het ook niet gehad over mijn "probleempje"?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik rol van d'r af, steek een sigaret op en vertrek.
hoe heet jij?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:16 schreef gianni61 het volgende:
gvd, direct 2 kroontjes tegen djedje en dan weer stranden op een voetbalvraag
aightquote:
dunnoquote:
barney.gifquote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw kale kop laat meer algemene kennis toe. Geniet er nog maar van nu het nog kan.
wowquote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw kale kop laat meer algemene kennis toe. Geniet er nog maar van nu het nog kan.
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
trivia crack maakt emoties los wil je echt niet weten
klinkt als een battle of the agesquote:Op woensdag 8 april 2015 20:26 schreef remi1986 het volgende:
ik kijk nu toch FC Groningen - Excelsior
Gaan we morgen toch door lieffie...quote:Op woensdag 8 april 2015 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
WCH, ik kan je verzoek over 48 minuten accepteren maar dan gaat remi weer zeiken dus misschien over 1 uur en 48 minuten
is goed hoor schatjequote:Op woensdag 8 april 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gaan we morgen toch door lieffie...
Wie me wil uitnodigen doe me een dm, geef ik mijn username
klinkt spannendquote:Op woensdag 8 april 2015 20:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
leuke wedstrijd hoor ... halve finale KNVB beker
" ff eend genaaid met 6-0"quote:Op woensdag 8 april 2015 20:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
wow echt #vieshypocriet als ze dat gezegd heeftquote:Op woensdag 8 april 2015 20:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
" ff eend genaaid met 6-0"
Kan de quote niet vinden maar zal het nooit vergeten
Ja maar kan het niet terugvindenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow echt #vieshypocriet als ze dat gezegd heeft
Was eerste keer met 6-0 gewonnen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja maar kan het niet terugvinden
Zoek jij ff
mijn 6-0 ctrl+f skills hebben zo snel niks gevondenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja maar kan het niet terugvinden
Zoek jij ff
gerechtigheidquote:Op woensdag 8 april 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja gvd heb je dit gepost en ben je gelijk weggegaan ofzo
ik ook broederquote:Op woensdag 8 april 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Iedereen aan de trivia en ik heb geen leven(s)
ik ook nietquote:Op woensdag 8 april 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Iedereen aan de trivia en ik heb geen leven(s)
nee eigenlijk nu pasquote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ZAG JE DE WOORDGRAP BWAHAHAHAHAHA
Ik vind het wel prettig hoor Hermann, wij zo dikke matties...quote:
maandag rond 4 uur 's middags, heb het op mijn kalender staanquote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig hoor Hermann, wij zo dikke matties...
Jammer dat het over 5 dagen alweer over is
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maandag rond 4 uur 's middags, heb het op mijn kalender staan
formulieren invullen is werk, en aan werk doe ik nietquote:Op woensdag 8 april 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Krijg je nog subsidie voor ook... eigenlijk zouden we de formulieren in moeten vullen gewoon om de boel te naaien
Geef toe zou gaaf zijn... ja ik ben zijn internet buddy, ander misdraagt hij zich tegenover 17 jarige grietjesquote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
formulieren invullen is werk, en aan werk doe ik niet
dat doe je toch welquote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geef toe zou gaaf zijn... ja ik ben zijn internet buddy, ander misdraagt hij zich tegenover 17 jarige grietjes
Valt best mee vind ik zelfquote:
dan heb je ontzettend vaak spijtquote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Valt best mee vind ik zelf
Nooit gekke dm's of gekke dingen... soms word ik alleen overenthousiast hier en gil ik rare dingen waar ik meteen spijt van heb
Gewoon automatisch invullen door Google Chrome tochquote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
formulieren invullen is werk, en aan werk doe ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |