quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Wat bedoel je daar mee? Ben toch geen auto?quote:
Niks mis met Wehkamp.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hij besteld zijn jurken bij Wehkamp. Wist je dat?
Wel een elektrisch dekentje toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou en. Je hebt mij toch. Neem ik dekentje voor je mee.
Als er 30 seconds wordt gespeeld zit ik op de eerste rij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Specularium kennende komt hij alleen als er spelletjes gedaan worden.
Driver Seat, Sunday Bloody Sunday...quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:41 schreef Takaiki het volgende: [..] Weet niet?
Wat volgens mij goed is, hoeft volgens een ander nog niet zo te zijn he
Ik heb genoeg guilty pleasures
![]()
Of je onlangs een beurt hebt gehad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar mee? Ben toch geen auto?
APK'tjequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of je onlangs een beurt hebt gehad.
[ afbeelding ]
Sorry hiervoor.
jawel hoor zo ging het bij het haxball topic ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:45 schreef sp3c het volgende:
wat is dat nou met die spoiler in de OP
zo werkt de quote alert toch niet lijkt me?
Dan halen we die spoiler toch gewoon weg sp3c?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:45 schreef sp3c het volgende:
Jawel, hebben we gisteren getest met Fokker die mij ging quoten in een spoiler.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:45 schreef sp3c het volgende:
Ik ben het hele jaar door het zonnetje in huis, telt dat ook?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben ook al zomerklaar, maar dat ben ik eigenlijk het hele jaar door.
Nee niet eens, voor de verandering.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of je onlangs een beurt hebt gehad.
[ afbeelding ]
Sorry hiervoor.
De wetenschap staat voor niets.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, hebben we gisteren getest met Fokker die mij ging quoten in een spoiler.
Voor jou wel Hannes. Leuk dat jullie komen maar wel aanmelden natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een elektrisch dekentje toch?
[..]
Als er 30 seconds wordt gespeeld zit ik op de eerste rij.
owquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, hebben we gisteren getest met Fokker die mij ging quoten in een spoiler.
Dat is wel mijn smaakquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Driver Seat, Sunday Bloody Sunday...
Weet je het niet meer of was jij het niet?![]()
Volgens mij was jij het wel.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
Maar het is beter om die quote er af en toe in te editten.
Dan werkt het meerdere keren per topic.
Deze quote?quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Doei.
Deze quote ja.quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Doei.
welke leuke gifjes hebben we het hier eigenlijk over?quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Doei.
Doei.
Ik weet nu nog niet of ik dan kan, ik mag toch wel even wachten daarmee?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voor jou wel Hannes. Leuk dat jullie komen maar wel aanmelden natuurlijk!
Doei.
Niet zo tof doen tegen Karina sp3c.quote:
Specularium en ik zijn dol op het spelletje "30 seconds", kan je dat voor ons regelen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:49 schreef Inolvidable het volgende:
Jullie maken er weer een orgie van. Ik wil gewoon quality time met Hannes en Spec.
Maar je kan ook zeggen 'hee dan heb ik een ontmoeting met Ino dus ik kan niet'. Prioriteit 1, lijkt me.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nu nog niet of ik dan kan, ik mag toch wel even wachten daarmee?
Maar als ik de enige sympathieke persoon ben die ik ken die daar heen wil dan weet ik het nog niet.
Ik mag toch wel Dable zeggen he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar je kan ook zeggen 'hee dan heb ik een ontmoeting met Ino dus ik kan niet'. Prioriteit 1, lijkt me.
Ik en m'n vriend hebben al een kaartjequote:
Spelletjes ok.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Specularium en ik zijn dol op het spelletje "30 seconds", kan je dat voor ons regelen?
En gegrilde groentewraps voor op de BBQ voor Marianne en thee voor Uccie.
Jij altijd Hannes.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag toch wel Dable zeggen he?
Ik ken die man niet, is hij eng?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Spelletjes ok.
De rest moet je maar met HW fixen dan.
Jeeejquote:
Wij nog niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik en m'n vriend hebben al een kaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |